19 dubna, 2024

A proto nikdy nevyhrajeme

Jak je to dlouho? Jasně, stalo se to minulou sobotu. To měl Jindra Rajchl demonstraci, která podle majnstrýmu vůbec nic neznamenala, nic nedokázala, byla jen marginálním setkáním proruských sil, což dokázalo oněch dvacet blbců na schodech Národního muzea… Byla tak nezajímvá že i prezident PePa řekl, že se tímto signálem vůbec není třeba zabývat a náš premiér Petro Ihorovič Fialenko to ani nekomentoval, že to hovoří samo za sebe a náš hluboce mravní a počestný ministr vnitra, který nejede v žádné korupční kauze prohlásil, že s demonstranty nebude mít slitování.

Do minulé soboty byl univerzálním zlem Láďa Vrabel. Alespoň takhle mi to vysvětlilo těch několik posledních líbodémo kamarádů, kteří jsou ochotni se mnou mluvit a alespoň mi vyjádřit morální rozhořčení, když už nic jiného. Nekecám… oni si prostě v novinách přečetli, že Láďa Vrabel je placený z Ruska a je naprosto démonicky strašidelný, je největším nebezpečím pro naší demokracii a vůbec je zapotřebí s ním zatočit. Vlastně se nejvíc divili tomu, že ještě běhá na svobodě a netěží už dávno v Jáchymově uran.

A pak přišla henta demonstrace a šup, není to Láďa Vrabel, je to Jindra Rajchl. Do té doby nikoho nezajímal, ale když přivedl na Václavák sto tisíc lidí, tak to už je jiná. Majnstrým přepnul, Vrabel je zapomenut a od neděle se národu zcela pravdomluvně vysvětluje, že Rajchl je ještě mnohem větší zlo než Vrabel. Článek stíhá článek, analýza stíhá analýzu, jeden politolog za druhé vysvětlují, jak nebezpečné to je, soudruh Šarapatka by mu také nejraději dal do ruky majzlík a kladívko a poslal ho do Buchenwaldu.

Já k tomu mám tři poznámky:

Jednak vidíte moc velkých médií. Od září tlačí do lidí o překot, že Vrabel je zlo, varují před ním, líčí ho jako arcisatana a libtardi tomu věří. Takhle to funguje. Prostě si sami nic nepřečtou, sami se nepídí, jen si otevřou Respekt a tam to všechno je. A kdyby to nestačilo, Jakub Železný jim to vysvětlí z obrazovky. A pak najednou šup… Vrabel přestal existovat a vynořil se Rajchl. Doteď zloduch nebyl, doteď byl jen pro smích, doteď nikdo nevěděl, co dělá a čím je… to jsme věděli jen my na Alternativě. Ale teď udělal demonstraci, ukázal, co za ním reálně stojí a ejhle… král je mrtev, ať žije král.

Zadruhé musím Jindrovi pogratulovat. Nic tak nevypovídá o jeho skutečném dosahu, jako to, že mu teď všichni přimalovávají čertovo kopyto a ozlomkrk hledají nějakou špínu, kterou by na něj použili. Vrchní PePa sice tvrdil, že to není důležité, ale ve skutečnosti všichni majnstrýmoví nedělají dnem i nocí nic jiného, než nastavují hnojomety směr PRO. Všechny jejich podpůrné struktury teď pracují na tři směny a hledají jakýkoliv hřích. Rychle, rychle… na faktech nezáleží, na pravdě nezáleží, na ničem nezáleží, záleží jen na titulku v novinách.

No a zatřetí musím konstatovat, že na Alternativě se také nic nezměnilo. Sice nám Česká televize lže, že kvůli tomu uděláme stotisícovou demonstraci, sice nás neskutečně štve, jak informují Novinky a Seznam zprávy, že jsme ochotni přijet do Práglu a hulákat, sice nás neskutečně žere ta jednotná fronta politických neziskovek, médií i Pětikolky, ale když teď spojí Rajchla a jakési pozemky, tak je to jako slovo Boží.

A už se ozývají první škodolibí, kteří si užívají, že Jindříšek má utrum. Najednou jim vůbec nevadí, že to o něm říkají ti stejní, kterým jinak nevěří ani dobrý den. Všimněte si, Rajchl politicky nic nepokazil. Svolal demonstraci srovnatelnou s třetím zářím. Dal dohromady skutečně efektivní organizační tým. Ohlásil nátlakové akce, udělal to, co měl už dávno udělat Láďa Vrabel. Udělal to, na co všichni čekali. Nezazdil to mnohaměsíčním hemžením a sněním o něčem, co se prostě nestane. Neudělal ze sto tisíc lidí třetinu a méně.

Láďovi Vrabelovi jsem nikdy ani slovem nezalíval to, co o něm psal majnstrým. Kritizoval jsem ho, že projebává důvěru lidí. Kritizoval jsem ho, že ve skutečnosti nemá žádný použitelný plán. Pokud jsem zmínil jeho dluhy, tak jen v tom směru, že zadlužený Láďa Vrabel dokáže svolat větší demonstraci než extrémně bohatý Středula i bývalý premiér Paroubek. Nikdy mě nezajímalo, co o něm říkají na Novinkách.

Teď je na řadě Jindra Rajchl. Bude svlečen z kůže, bude na něj vytaženo i to, co neudělal, protože takhle to funguje. Podívejte na našeho Andreje. Deset let jim vydrželo ho popotahovat za Čapí hnízdo. Deset let mu to bralo voliče, deset let si ho brali do huby, aby ho nakonec soud osvobodil. Důsledky zažíváte dnes a denně na vlastní kůži. Prezident valorizace podepíše a podepíše i to zdvojnásobení daně z nemovitosti. Podepíše i ty emisní povolenky a vůbec všechno, nač si vzpomenete. Proč? Protože nadkritické množství lidí uvěřilo Čapímu hnízdu a neustálému opakování z majnstrýmu, že Andrejko je šestým členem Pětikolky.

Teď nás čeká to samé z Rajchlem. A vzhledem k tomu, jak si leckdo užívá špínu, kterou na něj naši pravdomluvní novináři kydají, tak musím bohužel konstatovat, že se nic nezměnilo a po zásluze prohrajeme i další volby. Proč? Protože když jde o špínu na naše lidi, tak jsou Novinky jako slovo Boží a vůbec nezáleží na tom, že se do čela konečně dostal lídr, který umí. Stačí nakydat hnůj a smrad prostě zvítězí.

Kdyby ten Jindra alespoň něco spáchal proti naší věci. Kdyby nějak zradil Alternativu, kdyby se postavil proti nám, nebo tak něco. Ale nic takového se nestalo. Velká média prostě jedou stokrát opakovanou taktiku, která bohužel stokrát vyšla, protože jsme byli stokrát blbí.

Vidlácky se směju… asi tak stejně, jako kdyby sedlák vypřáhl z pluhu toho nejlepšího koně, protože je postříkaný blátem. Jako kdyby si zápasník uřízl pravou ruku, protože na ní má tetování, z doby, kdy byl mladej a blbej. Jako bychom ze závodu vyřadili nejlepšího borce, pro dávné podezření z braní dopingu.

Fakt se směju… ještě chvíli to takhle bude pokrčovat a budu první, kdo od Alternativy odejde k Líbodémo… Ne z přesvědčení… ale abych sakra taky někdy byl na vítězné straně. Jak dlouho ještě bude naše lídry bavit, dělat kupu práce, aby je pak odkopli jejich vlastní lidé?

313 thoughts on “A proto nikdy nevyhrajeme

  1. OT z EU: Od 1.1.2033 musí být všechny nemovitosti pasivní !!!
    Pronajímám byty. Do konce srpna musím vyměnit kotle na tuhá paliva v některých z nich. Na dotace nedosáhnu (takže mi zavedení dotací jen zdvojnásobilo cenu). Cena cca 200.000,- Kč za kus. Teď vymýšlí, že za necelých deset let bych ani ten nový již nemohl používat a musel bych jej (ekologicky?) zlikvidovat.
    Vyřeším to tím, upravím nájemní smlouvu a 1.září kotel odpojím. Ať si tam nájemník bydlí 8 teplých měsíců v roce.

    Loni si jedno SVJ vzalo úvěr na 30 let (nějakých 12 Mega) a zateplilo dům (+ další „revitalizace domu“), ale v žádném případě to není pasiv. Teď se tedy může začít znovu chystat na další revitalizaci domu? Další úvěr? A pasiv z toho těžko bude. Zbourat?

    1. A kde se vezmou stavební kapacity, které to vše vymění za tak krátkou dobu? V našem městě samé staré baráky.

      1. .. a peníze, stavební materiál (a nejen stavební) a řemeslníci a projektanti …
        To jsou jen detaily. Jaké budou sankce – demolice nebo jen pokuty?
        Nehledě na to, že některé nemovitosti jako pasiv nelze ani teoreticky, dle mého, realizovat.
        A hlavně, jak se bude ten pasiv počítat? Žádná fosilní paliva, čím se tedy bude vytápět typický český panelák?

        1. Třeba je to myšleno, že nic nebudeme vlastnit a budeme šťastni. Ony ty nezateplené nemovitosti rády, za levno, vykoupí specializované nadnárodní firmy. A zateplí a uvedou do pasivu a následně pronajmou.

            1. A bude ještě v roce 2033 nějaká EU?

              Už nyní pracuje na svém „historickém znemožnění“ všemi silami (Fit for 55, Euro7, schizofrenní ECB: dluhy X inflace, migrace, konec levné energie z RF, spoléhání na zdroje ČLR kterou neustále provokuje atd. atd. atd.)

            2. To se dozvíme letos 1. září. Jak se bude pokutovat za nevýměnu kotlů. Když Vám napaří 25K pokutu a dají Vám další měsíc na výměnu a potom další pokuta.

              1. Taky si myslím, že jde o ožebračení národa, zatím jsme 30 let odolávali zdražování poptávka byla po nemovitostech vyšší, nez nabídka, což se odrazilo na vysokých cenách, teď když budou další sankce a pokuty, nevím nevím, odolávat se nedá do nekonečna.

        1. Od Vás je to asi myšleno nejspíš jako fór, ale klidně bych do toho šel. Jenže ty hliníkové rozvody v domě a bytě, to neutáhnou. To je ta 4-bytovka s garážemi dole, co si stavěli družstevníci za komunistů. Kolem Olomouce v každé vesnici.

      2. Sibyla.
        Nejen stavební kapacity,ale v prvé řadě finance,ono to nebude levná záležitost.
        Víc mě napadá,že je to spíš hledání zaměstnanosti a financí mezi občany,

        1. Čím se bude vytápět v paneláku? Jednoduchá odpověď – sestěhují se tam LGBTIQABCD+++-:x…
          Tepla bude jako v bratislavské teplárni.

  2. Ať se snažím jak se snažím, furt mi vychází, že je (mírně řečeno) velkým luxusem opomíjet (nestavět na) zkušenosti stran reformovatelnosti ojrospolku a SA-paktu …

    Při volbě toho, kdo by nás měl vést, bychom měli mít jasno aspoň v tomto směru. Jinak hrozí, že 5K (6K) se bude vesele rozšiřovat a sílit. Měli na to fůru času …

    Spokojit se s (předpokládaným) menším zlem může být jen stěží považováno za projev SERIÓZNÍ, nehrané alternativy …

  3. Takže ta jízda bude, zdá se, ještě mnohem ostřejší, než to vypadalo…

    „Čína dumpinguje americký dluh – údaje amerického ministerstva financí
    Držba cenných papírů Pekingem klesla na nejnižší úroveň od května 2009

    Podle údajů, které ve středu zveřejnilo americké ministerstvo financí, Čína v souvislosti s rostoucí hrozbou hospodářských sankcí ze strany Washingtonu nadále snižuje objem držených amerických státních cenných papírů. Z údajů vyplývá, že v lednu se držba Pekingu snížila na 859,4 miliardy dolarů z 867,1 miliardy dolarů v prosinci.

    Lednový pokles byl více než dvojnásobný oproti snížení o 3,1 miliardy dolarů v předchozím měsíci, i když menší než snížení o 7,8 miliardy dolarů v listopadu.
    Čína je druhým největším zahraničním držitelem amerického vládního dluhu, ale již šest měsíců po sobě snižuje své držení, přičemž v dubnu 2022 klesl tento objem pod symbolickou hranici 1 bilionu dolarů.
    Snížení přichází v souvislosti se snahou Pekingu diverzifikovat své portfolio a snížit závislost na americkém dolaru a zároveň podpořit širší mezinárodní používání čínského jüanu v souvislosti s hrozbou sankcí, uvádí South China Morning Post.

    ČTĚTE VÍCE: USA mobilizují spojence pro nové sankce vůči Číně – Reuters
    Čína již za posledních deset let snížila své držení o 34,1 %, včetně snížení o 16,6 % v roce 2022 na základě údajů USA, uvedl pro SCMP zástupce ředitele oddělení mezinárodních financí Institutu financí a bankovnictví Zhang Ming.“

    https://www.rt.com/business/573087-china-dumping-american-debt/

    Není nad to v okamžiku, kdy se mi hroutí bankovní systém tomu ještě mohutně pomoct tím, že začnu vyhlašovat sankce věřiteli a hrozit mu silou…

  4. Zdá se, že nepřichází jen špatné zprávy ze světa.

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-nizozemska-politika-zazila-zemetreseni-prevalcovali-ji-farmari-227886#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=abtest217_krokovy_redesign_feedu_varB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

    Vypadá to, že v Holandsku nakopou farmáři zelenému úúúdělu prdel. A že krávy budou moci prdět z plna hrdel.

    „I šéfka BBB Caroline van der Plasová byla až tak velkým úspěchem zaskočená: „Tohle není normální! Ale vlastně je! Nás prostě volili normální občané! Chtěli, aby byl jejich hlas slyšet. Bude, a jak!“

    Van der Plasová hnutí založila v roce 2019 coby zastřešující „platformu“ pro zemědělské protesty.“

    Z dálky to vypadá jako spontánní vnik politického subjektu zespoda, z ulice, které má přirozený tah na branku. To mi u nás jakxi schází.

    1. Nizozemí asi zatím nebylo pod drobnohledem dobrodějů zpoza oceánu, neb bylo bráno za poslušnou bezpečnou zemi. To se teď jistě změní. Aby pak nebyla první barevná revoluce „na západě“.

      1. Penzijní reforma po francouzsku…..vida, vida seznam:

        „Dolní komoru francouzského parlamentu ve čtvrtek odpoledne ochromili rozbouření poslanci. Francouzská vláda ovládaná stranou prezidenta Emmanuela Macrona rozhodla o tom, že použije článek 49.3 ústavy a spornou důchodovou reformu PŘIJME BEZ hlasování poslanců.
        Opozice se proti jejímu rozhodnutí hlasitě vymezila……“
        ***************************************************************
        Máme ještě co dohánět, u nás se ještě formálně hlasovat muselo,
        to bude třeba „rozkrokově“ a NEO-revolučně opravit…

    2. Asi bychom se měli od Holanďanů něco přiučit. Jednak v důraznosti demonstrací, a pak v tom dalším nutně politickém soutěžení.

  5. Vidláku poslední dobou mám pocit , že píšete proti duchu alternativy. Alternativa je šťoural,hnidopich a věčný rebel – jinak to není alternativa. Pokud to pánové co se uchází o hlasy alternativců neví tak čí je to chyba. To , že někteří alt. se nechytnou za ruku s každým neznámým neznamená nepodporu společných cílů.
    Alespoň já ,důsledně odděluji nepolitický život od politického. Proto mi nevadilo ani u Babiše č.hnízdo a nevadí mi ani „hříchy mládí „jiných(dluhy,pozemky aj.). Zajímají mě názory a cíle. Pokud někdo něco proved tak k tomu je policie a soud ne já.
    Mimo jiné zkuste si typnout jestli ANO přišlo o víc hlasů v důsledku č. hnízda nebo Vrbětic+covid agendy?
    A pak si můžeme říct kdo prohrál volby , já jsem přesvědčen o prohře z výše uvedených důvodů V.C.
    Vaše vyznání z touhy stanout na vítězné straně je líbezné , jste ochoten být vítěz za jakoukoliv cenu?
    Už jsem to jednou psal nelze bezhlavě podporovat někoho kdo podle mne chce pouze převzít moc a zásadní věci pouze upravit tedy zůstat ve strukturách EU a dál plnit příkazy typu green deal, emisní hejblata,kvoty v zemědělství, výrobě , nechat oddtékat vyrobené bohatsví díky podhodnocené ceně za práci do zahraničí . Stačí spočítat náklady těchto nesmyslů a cesta k prosperitě čr je jinde ale bohužel většina společnosti je přesvědčena(kdo je přesvědčil?) o potřebnosti být součástí eu.

  6. Vidláku, obhajuješ neobhajitelné a srovnáváš nesrovnatelné, tedy pro mě.
    1) Babiše s Čapím hnízdem jsem chápal od začátku. Nic trestného, jen klasický postup v současném podnikatelském prostředí ČR. Účelově (ale o tom dotace jsou, aby účelově nastavovaly parametry a žadatelé účelově těm parametrům vyhověli) vyhověl a nastavil to tak. Jen to nesměl říct na plnou hubu. Každopádně nikoho neokradl.
    2) Rajchla zatím nehodnotím a čekám na jeho vyjádření. Může to být tak nebo naopak. Ale pro mě je to důležité. Pokud by to byla pravda, tak je pro mě nevolitelný, hlavně protože by byl úplnej blb – přeci by musel vědět, že se na to přijde a tím brutálně poškodí celou alternativu. Nebo blb není, a potom to právě proto udělal a poškodil ji (třeba za beztrestnost?).

    A nechápu ten konec článku od Vidláka. To jako by nemělo vadit, i kdyby to byla pravda, protože je náš.

  7. Hampl na Prvních zprávách:

    https://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/petr-hampl-patrime-na-zapad-patrime-do-minulosti/


    Vidíme příklad Maďarska a Rakouska, jejichž strategie by se dala shrnout takto:

    Akceptování nové reality
    Vytvoření vlastní strategie, jak přežít a být úspěšný v tomto novém světě
    Snaha o maximální soběstačnost
    Rovnoměrné kontakty s celým světem, se všemi jeho částmi, regiony a se státy různých uspořádání.

    Opačný extrém představuje současná Česká republika.

    Že USA dosud vládnou celému světu a jsou nejbohatší zemí (protože si od kohokoliv mohou cokoliv vzít zadarmo)
    Že ostatní nemají jinou možnost, než to akceptovat. Že mají fakticky méně svobody než měly státy sovětského bloku. Přibyly jen řeči o „volném trhu“ a „demokracii“ a předstírání, že si státy svou ekonomickou a politickou porobu volí dobrovolně.
    Že v takové situaci je nejlepší strategií pro malý evropský stát fungovat jako lokajská entita, poskytovat služby americkému centru a čekat na drobečky, které spadnou ze stolu. Že to může vést k docela slušné životní úrovni, když se lidé v tom státě budou dost snažit (v politicky-korektním jazyce se tomu říká „konkurenceschopnost“ – jsem užitečnější lokaj než jiní lokajové).“

    Tak je to scallopové.

    Tam – do brusele nás vedete.

  8. BTW: Vzpomínáte na Standu Grose a jeho křištálově čisté peníze? A strýčka Františka Vika?

    Ptám se, kde je opozice, kde jsou média? Tehdy Grose pěkně rozcupovali…
    Ale Pávek se ohradil, že není možné uhlídat všechna data, že je to jen chybička. Chybička, např. v rodném čísle, adrese u jiných vadí, takže třeba ani nejsou připuštěni do voleb a tady ticho po pěšině. Dostal nejvyšší dosud udělený flastr, který potichu zaplatil a přišlo se na to vlastně spíš náhodou.
    Jistě že to nejsou chybičky, ale záměr skrýt kdo stojí za jeho sponzorstvím – a komu je nyní zavázán.
    Pavel Fisher a američtí přátelé? To co stihl v minullých dnech ve funkci už vypovídá dost.

    1. Zeman by dostal o hodně větší ale dořešilo se to až po nástupu do funkce a už to nešlo.
      Protože Pavel kandidoval bez imunity a úředníci mu stihli pokutu dát, než imunitu získal.
      Miloš Zeman kandidoval jako držitel úřadu, takže mu úředníci pokutu kvůli imunitě dát nemohli.

    2. Chybička? Významné množství, jak napsaly Novinky.cz, a ty jak známo nelžou. Což je termín, který je ještě milosrdný k tomu jak velké množství to zřejmě bylo.

  9. To, že Pekarová nebo Lipavský plácají kraviny a nikdo ani koutkem necukne, neznamená, že všichni ti noví byrokrati a aristokrati jsou hloupí. A i kdyby byli, tak kolektivní duch režimu není hloupý ani slabý. Naopak… Hloupost a neschopnost jsou vystavovány jen tak moc, jak si to mohou dovolit. Vědí jak dělit a ohlupovat, aby jim to pomohlo.

    Na televizi bude jednou pohlíženo jako na kouření – ve dvacátých letech symbol pokroku, dnes hnus a škodlivá věc…

    Na prvnich zprávách je dneska zajímavý Hampl…

    1. Nejen v případě jmenovaných mentálně-morálních mrzáků jde pouze o průzkum terénu, či obsazení území bojem za pomoci zjevných idiotů a sociopatů. No a funguje to – nevšiml jsem si, že by se mladí, krásní, schopní, inteligentní – prostě lepšokousci od toho odpadu jakkoliv distancovali, naopak .
      Platí, že vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá …
      V pozadí jsou samozřejmě schopní ( všeho ) …

  10. Vidlákova citace:
    „Kdyby ten Jindra alespoň něco spáchal proti naší věci. Kdyby nějak zradil Alternativu, kdyby se postavil proti nám, nebo tak něco. Ale nic takového se nestalo. “

    Tak to samozřejmě vůbec není, opak je pravdou!

    Rajchl měl podle Vrábela být tím, kdo vymyslel petici směřovanou prezidentu Zemanovi za odvolání premiéra Fialy, aby po té kdy si tuto věc vzal za svou jeden z prezidentských kandidátů jako ústřední bod své volební kampaně, začal tvrdit, že to z právního hlediska není možné…

    Normálně namydlil schody jedinému skutečnému kandidátu alternativy.

    Na rovinu, já Rajchlovi nevěřím ani nos mezi očima a to nikoli proto co o něm tvrdí ČT, ale proto co vidím, že dělá.

    Štěpí vlasteneckou scénu a nepokrytě tvrdí, že zničí SPD!

    Takového s prominutím „kazi*uka“ nám byla pětidemolice dlužna.

    Proč by tedy Petr Fialenko měl jakkoli komentovat Rajchlovo počínání, když činí přesně to, co je v jeho zájmu?!

    1. Všichni poslanci SPD považují ukrajinskou válku za „nevyprovokovanou agresi“ a myslí si, že je moudré to včlenit do parlamentní rezoluce…

      Co s takovým materiálem chcete po té válce dělat?

      1. Každý příčetný člověk si v době Střížovského zastrašování kriminálem musí dát velkého bacha na svou pusu. V tomto ohledu je obezřetnost na místě.

        Konec konců Rajchl v této věci netvrdí nic jiného!!!

        Vždyť on sám se velmi ale opravdu velmi intenzivně vymezuje proti tomu, že by měl být proruský, například.

        SPD odmítá dodávky zbraní na UA a žádá mírová jednání. A to je přesně to, co je zapotřebí.

        1. Kolemjdoucí napsal:17 března, 2023 (7:00)
          „SPD odmítá dodávky zbraní na UA a žádá mírová jednání. A to je přesně to, co je zapotřebí.“

          A vy jste někde zaznamenal, že by p. Rajchl prosazoval něco jiného? Opačného? V tom případě prosím o dodání patřičného odkazu (zdroj)

          1. To byla reakce na predrenika a na jeho vmetek.

            Rajchluv problém je, že nevíte, kdy to popře a začne tvrdit, že to nejde…

    2. : Kolemjdoucí
      „Štěpí vlasteneckou scénu a nepokrytě tvrdí, že zničí SPD! “

      Přesně to si myslím také, občas, když sem přijedu, píšu to jinými slovy také. Jen bych klidně věřil, že Rajchl to myslí upřímně, prostě chce svou stranu dostat do parlamentu. Ale i kdyby se mu to podařilo, tak pak bude výsledek SPD 8% , PRO 5% oproti původním 13% v současnosti (snad jsem se z hlavy moc nesekl).
      Ta horší varianta, a to je, si myslím i důvod deonestace Rajchla v televizních a internetových hnojometech, aby z něj udělali Šlachtovu Přísahu. Pěkně o něm dát do éteru vědět (v mém okolí doteď je o něm mimo jednoho člověka povědomí čistá 0) Takže Rajchl po následujících parlamentkách 4%, mimo parlamentní lavice, a SPD 13 – 4 = 9 %. Jak by řekli ti slušní eurovlastenci „Good Job !“

  11. Ale!!!
    „Vyhrajeme…!“
    Takhle je to totiž úplně správně.
    Já věřím objevům kvantové fyziky a ta říká, že si budoucnost vlastně připravujeme ve vlastní hlavě…. Takže bacha na úderné nadpisy. Ona negace se zhmotňuje snadněji než pozitivno.

  12. Nad systémem moci a peněz vyhrát nelze. Je to jako snaha přetlačit lokomotivu malíčkem. Jediná správná a účinná cesta je ukončit spolupráci.

    Systém skončí, jakmile spolupráci ukončí nadkritické množství otroků.

    1. V dostatečně technologicky vyspělé společnosti stačí k vytváření hodnot jen velmi malé procento obyvatelstva (otroků)/(pohaněčů otroků cizozemských).
      V tom spočívá nebezpečí/výhoda demokracie. Lze si demokraticky odhlasovat, že zotročená menšina bude živit demokratickou většinu. A pro zachování demokracie je demokratické použití jakýchkoli prostředků.
      Jde přeci o demokracii ..

      1. Souhlas. My, si tu demokracii, pánové a dámy, rozvracet žádnými živly nenecháme…
        Stejná rétorika, podobná saka, léta padesát až devadesát a pak střih a jedeme znovu.
        Soudruzi tenkrát měli tu smůlu, že žilo hodně lidí, kteří si ledacos pamatovali, že ještě neměli tak dobře zmáknutou filozofii ovládání davu a taky, že nebyl internet, takže ta „názorná propagace“ nebyla až tak účinná (já si pamatuji, že před maturitou jsme prolistovali několikeré vydání Rudého práva, abychom odhadli, o čem se asi bude možná psát písemka z češtiny). K tomu si přidejme chemku, která se na náš denodenně snáší zhůry, to obrovské množství plastů, které nechtěně konzumujeme v jídle, všechny zplodiny z tisícinásobené silniční a letecké dopravy (ať mi nikdo neříká, že kyselý smrad táhnoucí se za super-ekologickým náklaďákem je čistý jako slovo boží), svinstva z očkování, GMO potraviny a máme koktejl, že je s podivem, že ještě vůbec fungujeme.

  13. Chtel bych jenom dodat, ze nic z tohohle nepochazi z Cech.
    Vsechno je to (podobne jako prirucky pro „umirnenou opozici“) organizovano zvenci.
    Vzpomente si, jak byl Trump 4 roky vysetrovan a dehonestovan za kolaboraci s Ruskem. Jak Rusove zmanipulovani voly.
    Nejaka trolli farma v Petrohrade, inzeraty na fajsbuku, prostitutky mocici na Trumpa…
    V mediich, nejen tech americkych, nebylo skoro nic jineho.

    Vysledek snad vsichni znaji. Vsechno byly lzi. Komplet, a v FBI to vedeli. Vedelo to i dost novinaru.
    Presto to vsechno jelo bez problemu dal, dokud nebyl ucel splnen.

    Byl dosazen ten pravy, s polofunkcnim mozkem, a vsechno uz bezi podle puvodnich planu.
    Mame peknou valku, opet par tisic km od hranic, zbrojari maji vyprodano na 10 let dopredu…

    A z panu novinaru, neziskovkaru, vysetrovatelu atp. omluvil se nekdo? Kdo byl vyhozen nebo dokonce odsouzen?
    Za konstatni lhani a hazeni spiny na demokraticky zvoleneho prezidenta?

    Vymena reditele FBI/CIA sem nepatri, to se deje normalne pri zmene prezidenta. I Cenzori a lhari z twitteru dostali padaka jenom proto, ze to koupil Musk a nemoh se na ty liny soudruhy divat.

    Takze hura na Rajchla. (Trumpa)
    V Cechach maji manipulatori jeste tu vyhodu, ze jim cas alternativy pomuze.
    A navic v USA (Veca mozna potvrdi) uz velka vetsina mediim neveri. Cesi porad maji svoji televizi a radizurnal…

    Nerikam, ze ma Rajchl svatozar.
    Jednak je to advokat, a pak se ochomytal kolem fotbalu. To jsou dve velmi korupcni prostedi.
    A v zemi, kde plati „kdo nekrade, okrada svou rodinu“, tohle muze mit jenom jeden vysledek.

    Tesim se, az alternative vyberou loutkovodici nejakou stranicku, s podporou 0.3 % a bezuhonnym lidrem, a budou to tlacit jako to jedine prave.
    Alternativa na to pekne skoci, a bude to tu Vidlakovi cpat horem dolem.
    Jako to tu nedavno spupina posahancu tapetovala 3% prezidentem.

  14. Vidláku, dnes za jedna…dobře Ty…Už od soboty slyším skřípění otáčejících se kol hnojometů k no vemu terču…Lidi, boha jeho, už na to nenaskakujme…je to furt ten stejný mustr….

    1. A co chtít od stada, kterému od rána do večera běží v televizi ČT24? Kdo má jako startovní stránku seznam a a jeho první krok ráno v práci je přejet očima totok? Kdo je desetkrát opíchaný, protože ten malý hajzlík byl hrooozně nebezpečný? Kdo volil generála, protože nemůže volit lháře? Na mojí skromnou otázku, aby mi jmenoval alespoň jednoho politika, který nelže, mi bylo odpovědí hrobové ticho. Mluvím o lidech okolo padesátky, kteří ještě nemají stařeckou demenci, a v podstatě by už mohli vyrůst ze svazáckého nadšení svého mládí. Přiznám se, kdyby bylo kam utéct, tak už jsem to udělal. Jenomže, jak to tak vidím, tak je doslova rozj….ný celý svět.

      1. Dovolím si oponovat.
        Pochybuji, že existuje blázen, který by měl ČT 24 zapnutou celý den. Nic zajímavého tam nedávají, jen samou politiku. Ta stádo nezajímá.
        Sám mám jako startovací stránku Seznam, ale pokud člověk dokáže přemýšlet, nečerpá tupě jen z jednoho zdroje (jinak bych tu asi nepsal)
        Hromada lidí na těchto stránkách také podlehla nátlaku a nechala se naočkovat, jakákoli zmínka o covidu je naježí.
        Copak se dá vybrat mezi dvěma lháři, kteří se nám ve volbě prezidenta nabízeli? Dva karierní komunisté v nabídce? Volit menší zlo? Proč? A jak víme, že je to menší zlo?
        Mě teď Pávek při podpisu valorizace připomněl dva politiky. Jednoho předlistopadového, jednoho polistopadového.
        Polistopadový byl Babiš, s tím jeho nepodpíšem, nepodpíšem….podpísal som, ale so samými výhodami pre nás – Pavel nesouhlasím, ale podepsal jsem to.
        Pak mi připomněl Miloše Jakeše s těmi bojlery či brojlery – Pavel občané s pojištěním (místo s postižením) a vrchol projevu, projednávání záchoda (místo zákona)

  15. Tak si vezmeme ty likvidátory, co nám dnes, vlivem špatné konstelace, vládnou. Mnoho jich vůbec neznám, nemám ponětí, kdo má některá ministerstva pod palcem. Ale ti nejviditelnější. Kdo je tam čistý jak lilium? Kdo za sebou netáhne kýbl pomejí?
    Na každém z nich by se dal zatančit čardáš, jen kdyby byla vůle.

    1. S Pikorou obcas souhlasim (nekdy zase ne), ale zumpe reflexu ctenost zvysovat nebudu.
      Vcera jsem cetl clanek na podobne tema s Sichtarovou, tusim, ze se oba moc nelisi.

      Spravne tam pojmenovavaji obrovske tisteni nekrytych penez, ktere vede zakonite k bublinam, a taky priklon byzbysu k lgbtqxyxwrty+ a taky k rasistickym kriteriim pri vyberu manageru a zelenym udelum… misto soustredeni se na efektivitu.

      To je vsechno pravda, ale jinak vsichni chodi po spickach kolem toho, proc to ted prasklo. Noviny jsou plne zvedajicich se uroku. To opet preskakuje tech hlavni spoustec.

      Hlavni spoustec jsou totiz zapadni sankce na Rusko, hlavne pak energie a hnojiva.
      Bez toho by totiz to letadlo jeste nejaky cas vydrzelo.

      Nebyt drahych energii a hnojiv, tak by nebyla inflace, a bez inflace by centralni banky nezvedaly uroky, a nizkourocene dluhopisy by by tedy nebyly ztratove…

      Zacinam si myslet, ze Putin je bud genialni, nebo na zapade jsou sami imbecilove.
      Protoze pred necelym rokem Putin presne pred timhle varoval.
      Aby si zapad nezahraval s krehkou stabilitou energetickych trhu, a navic ze se sankce obrati proti tem, kdo je uvaluji.
      Co mu na to zapadni politici, ekonomove, novinari a specialiste odpovedeli tu snad nemusim psat.
      I ceske ekonomicke „hvezdy“ jako Kovanda, Sedlacek a dalsi si prisadili.
      Rok je pryc, Rusko nam nejak nekrachuje, zato banky na zapade jsou opet sanovany verejnymi penezi, jinak by odesly za Lehman Brothers.
      A opet ty same ekonomicke „hvezdy“ vydavaji analyzy pricin a navrhuji reseni.
      To je jako kdybych dal fetakovi klicek o lekarny a rekl mu, at ri napise lecebny plan sam 🙂

      Prim v imbecilite samozrejme harje Evropa (jako uz tolikrat v historii), pak USA, a vzadu se nesmele placa Asie.
      Ceske i Amercke ctere by mohlo zajimat, ze Japonci samozrejme (G7) podporili stropy na ruskou ropu/plyn, ale zaroven si pro sve energeticke projekty s Rusken sami pro sebe prosadili vyjimky z tech stropu.
      A tak nakupuji ruske energie za vyssi cenu, nez strop, ktery sami odsouhlasili.
      To je jako z Monty Pythonu: jsme pro strop vsemi deseti, ale ne pro nas 🙂

      1. Na západě se totiž hulí dobrej matroš. Jinak se kroky posledních let neumím vysvětlit. A slovy klasika „ďábel se chechtá“… Válí se smíchy, nad idioty, kteří chodí k volbám a hážou to těm pravým, nad sankcemi, kde sankcionuji něco, co nemám jako alternativu v záloze, nad vymytými mozky. Já se nepovažuji za myslitele, jsem obyčejný chlápek, ale prostě si vnitřně informace snažím analyzovat a vyvodit vlastní závěr. Jenomže myšlení bolí!

      2. Kovanda, Šichtařová, Sedláček, svého času Ševčík a Schwarz, Kříž, etc.jsou ekvivalent tzv.mainstreamových novinářů, kteří vymetali/vymetají v TV besedy, rozhovory, ( dle objednávky, sympatií, kurzu, … ), v kterých „chválí či sestřelují“, odborně predikují budoucí vývoj v mainstreamové linii, etc., a to vždy do té doby, než se objeví nová tvář, která vyhovuje více…
        Víceméně jde původem o mediální ekonomické pros či presstituty, z nichž někteří zčásti „procitnou“, a začnou se vymezovat oproti „mainstreamovému“ směru.
        Výraz „vládní“ nebyl použit záměrně – něco jiného byla vláda Paroubka, a ouplně jinak se komentovala Topolová parta, stejně jako Nečasova. Za uši bylo třeba dát jak vládě přechodné, tak později Sobotkovi/Babišovi, a poté pouze Babišovi co to dá…
        V TV, Respektech, Reflexech, Fórech, u Soukupa, Radiožurnálech, v mnoha magazínech, atd. Někdo radikální by řekl – v jisté době mladí, perspektivní, dostatečně liberální, ctižádostiví, salónní teoretici, jenž se takto snažili na sebe upozornit, nebo demonstrovali svůj vliv …
        Jak korelovaly jejich „závěry, předpovědi a mnohdy mantry“ s realitou nechám na každém. Jejich „závěry“ z premiérů posledních dekád ( mimo dvojice K + Z ) nejvíce polemizovat Paroubek.
        Ve hře o „černého mediálního Petra“ zdaleka nejsou pouze fanatičtí inkvizitoři Železný a spol…

  16. Ono to bude ještě nějakou dobu trvat, než si Čechové vzpomenou, k čemu to vlastně naši předci ty cepy a vidle používali. A pak se to možná hne.

  17. „A proto nikdy nevyhrají“, dal by se parafrázovat titulek dnešních Vidlákovin.
    Je to prosté: nepřítel se zaměřuje na hlouposti, jelikož na skutečné argumenty opozice nemá odpověď.

    Tedy má, a všichni ji znají: 5-ti demolice je zničující, kolaborantská a zločinecká banda, a jejich konání je protistátní, protinárodní, protispolečenské a protilidské. Je totální zradou naší státnosti, kultury, ekonomiky. Je hluboce nemorální.

    Jenže to samozřejmě nesmí zaznít veřejně, a žumpy to musí obloukem obcházet a místo toho bulvárně blábolit tu o Čapím hnízdu, tam o dlužníku Vrábelovi, tady o právničině Rajchla s pozemky. Těžko mohou žumpy jásat ve stylu Orwellova „1984“, že příděly čokolády se zvýšily z 30-ti na 10, nebo jak přesně ta čísla byla. Hurá, platíme za elektřinu a plyn raketu! Sláva, maso je 2x dražší. Nádhera, do roka a do dne v ČR zkrachuje většina průmyslu kvůli drahým energiím a sankcím… bezva, radujme se! Takhle psát nemohou, to je jasné.

    Takže, místo faktické oponentury řečníkům na demonstracích a na „všech těch internetech“, bulvárním způsobem pomlouvají, že by se styděla i domovní důvěrnice, případně obhroublá babizna domovnice.

    Stačí požírat popkorn, kroutit palcema na břiše a s pobavením tohle švihlé hemžení pozorovat. Komu to vadí a je tím dotčen a znechucen, ať oblbovadlo vypne a tyto žumpoidní splašky nesleduje, v rámci psychické hygieny.

    Okamžitý kladný výsledek demonstrací a dalších akcí je nemožný; ale to dávno víme, a věděli jsme předem, takže nikdo tím nemůže být zklamán či rozčarován. Cílem toho všeho je, se zorganizovat a připravit, aby až stávající zločinecký režim padne, existovala kvalifikovaná a inteligentní, schopná náhrada.

    A on režim padne, na to se dá vsadit statek. Mají to za pár…

    1. : k42
      „Mají to za pár…“
      Kéž byste měl pravdu, snad se dám i na modlení.

      Včera na R24 dávali záběry z pařížské demonstace proti důchodové reformě. Předpokládám, že byly úplně jiné, než nám ukázalo ČT09 (jestli vůbec). Jelikož si nechci přivolat infarkt tak odhadem tři roky už jakékoliv „české“ zprávy v TV vynechávám. Ale zpět k Francii. Na oné demonstraci ležely na zemi figuríny v zhruba lidské velikosti s tvářemi členů francouzské vlády a končilo to Macronem. Polili je zdraženým benzínem a zapálili. Dav tleskal. Kolik let by dostali protestující v ČR, kdyby na Rajchlově demonstraci si dovolili něco podobného ??? Jistě by nepomohlo ani ujišťování, že je to jen napodobení činnosti oděsských demokratů, kdy si Ukrajina jen vybírala správné směřování země a holt, trochu létaly ty pověstné třísky.

  18. Že to přijde, píšu už cca tak dva měsíce zpět. Nechápu to divení. Tohle je jejich strategie. Hnusná, špinavá, odsouzeníhodná. A tohle budou praktikovat do té doby, než jim to lidé nepřestanou žrát. Na co si myslíte, že vykrmují ziskovky? Proč si myslíte, že se rozdávají prachy spřáteleným čmáryfukům? Proč si myslíte, že na nic nejsou prachy, ale na Institutu pro politiku se o ně nemusí třást? Tohle už píšu také dlouho. Mají ve svých pařátech vše, s čím dokáží ovlivňovat veřejné mínění a zlikvidovat každého, kdo jim bude překážet.

    Ukradeno, omlouvám se. Alespoň něco.
    babaluba napsal:16 března, 2023 (16:57)
    Před chvílí jsem projížděla kolem budovy Národního muzea. Ta modrožlutá látka na fasádě už není. Na budově jsou umístěny dva prapory na tyčích, jeden český a jeden ukrajinský. Oba v obvyklé velikosti, jak prapory na budovách bývají. Asi jim konečně někdo vysvětlil právní předpisy o státních symbolech

  19. Za posledních deset let se nic moc nezměnilo. Jenom názvy a jména.
    A pak si zkuste do vyhledávacího řádku napsat „hnojomety“ a vyskočí vám další příklady. Je to pořád stejné. Jsme přece lidi.
    On ten Karel Čapek měl pravdu, když nechal Emílii Marthy říct, že člověk by neměl žít moc dlouho. Nejsme na to stavění…

  20. Když jste tady lhali o Schwarzenbergovi, tak to bylo v pořádku. Když někdo pípne něco nepěkného o Rajchlovi – a má to vyfutrované důkazy – hned brečíte jak malé holky. Proto zůstanete u těch nových a nových hitlerků, kteří na chvíli zaplní václavák, zmonetizují to a pak zase zmizí.

    Jindra Rajchl skutečně pomáhal vyfouknout lukrativní pozemky tenistům a prodat je pod cenou, byl to člověk oberpodvodníka Chvalovského, který se ale nechal přečůrat oberčápem Peltou. Ve vlných chvílích byl businessu – a samozřejmě ta firma na výzkum kmenových buněk se ukázala jako podvod. Prostě Jindra je typ člověka, který i když někde usíná na schůzích, tak to schůzování má co dělat s nějakým podpodem. On to jinak neumí, je to takový magnetismus – někteří lidé prostě šměliny přitahují a tyto lidi pak přitahuje alternativa do svého vedení.

    Je to jako vždy: postavili jste si kolem hnojníku Velkou informční zeď a hrozně se pak divíte, že za zdí lidi hodnotí svět jinak, protože kolem sebe takovou zeď nemají.

        1. Počítám, že asi neodpovíte. Ale zkusím to: koho volíte vy?
          A jak byste si vy představoval „správné řízení společnosti“?
          Vyhovuje vám nynější vláda?

          1. 1) Hodně to střídám, ale naposledy piráty.
            2) Tohle je na esej, ale nutnou podmínkou je řízení založené na rozdílu mezi pravdou a lží, mezi fakty a pocity, mezi útočníkem a napadeným atd.
            3) Co myslíte slovem vyhovuje? Ve volbách volím nejmenši zlo (jako každý) a tuto vládu považuji za nejmenší zlo.

            1. Odpověděl 🙂 Tak díky.
              Já, na rozdíl od asi většiny, četl programy. Kdysi dávno, ještě než se proměnila ve sbor nechutných korytářů, intrikánů a pomatených oportunistů, jsem volil soc-dem.
              V posledních letech SPD (programy jiných stran byly, podle mého názoru, horší než jejich).
              A nynější vládu pokládám za nejhorší od Listopadu a za stejnou nebo horší než Husákovu. Zejména pro zjevné neumětelství, klientelismus, masivní fízlování a propagandistické manýry, které mi víc než nápadně připomínají „vzorce“ z 80. let, jen přepólované.

              Cestu ven ze sraček nevidím, lidi mladší 40 let nemají „prožitý“ reálný socialismus, nemají zkušenost a srovnání. My s prožitou zkušeností ubýváme, ti bez ní přibývají.
              Uznávám, že je to smutné, ale mě v mém životě už nic dobrého nečeká.
              Zkouším se s tím nějak srovnat.

              1. Ti mladší mají zase často prožitou zkušenost ve světě, která vám chybí. A netrpí vzpomínkovým optimismem – ke srovnání se socialismem potřebují tvrdá data a nikoliv milostné vzpomínky.

                1. Nemám milostné vzpomínky. Naopak. S hrůzou vidím, jak se opakují stejné chyby. Ty chyby, které jsme prožili. Kdo neprožil, nemůže vidět, že provádí opakování.
                  Čímž je z mé strany rozprava skončena, neboť nyní již budete zas jen vysírat.

                  1. Výsledek=tvrdá data jasně ukazují, že v porovnání s ostatními státy evropy jsme na tom dnes lépe než za socialismu.

                    Vzpomínky Vám tohle neukáží.

                    1. Tvrdá data! Svatá prostoto!
                      Už jste se uvedl tím, že jste volil piráty, protože už to je dost signifikantní.
                      Vsadím se, že nepracujete ve výrobě ani v zemědělství. (Budu hádat. Ajťák? Nebo právník? Nebo pracovník neziskové organizace?…) A myslíte si, že vyrábět ani pěstovat nemusíme, že si to koupíme a dovezeme.
                      Ale za co, Vy jelimánku? Dovedete si představit, že koruny, eura i dolary můžou mít jednou cenu jenom toho papíru? Nedovedete.!!!
                      K tomu není co dodat. Pokud nezakusíte hlad a zimu, nepochopíte, že třeba tzv. „kvantitativní uvolňování“ není z hlediska 99% spodních procent obyvatelstva ten úplně nejlepší nápad. Byly doby, kdy se tomu říkalo penězokazectví. Možná zase bude, až to praskne. Tedy na nějakou dobu, než lidi zapomenou, – pak se určitě najdou chytráci, kteří vymyslí ještě lepší název a zdůvodnění, a spustí to znova. To se to krade, když jsou skoro všichni pitomí!
                      Můj bratr jednou našel krabici s pokladem. Byla plná peněz. Nejmenší byly tisícovky, největší padesátitisícovky. Německé marky.
                      Když jsem dospíval, byly německé marky „tvrdou měnou“. Tyhlety ale pocházely z 20-tých let dvacátého století. A neměly hodnotu ani muzeální.
                      Jestli umíte číst knihy (v současné době je to výjimečné), zkuste třeba knihu „Tři kamarádi“ od E.M.Remarque (německý spisovatel). Psal tam třeba, že výplaty byly dvakrát denně, aby si lidi stačili koupit svačinu, než marka ještě víc klesne. Samozřejmě, většina věcí se za peníze vůbec koupit nedala. Dalo se použít zlato, nebo umět něco opravit, nebo se třeba prostituovat, pokud člověk našel kupce s něčím opravdu hodnotným, jako třeba jídlo. Hlavní hrdina hrál na klavír v bordelu, protože práce automechanika ho neuživila. Dalo se taky umřít hlady, nejeden člověk si to vyzkoušel.
                      Peníze jsou v podstatě jenom ekvivalent hodnoty (především) hmotných věcí, který výrazně usnadňuje obchod. Samozřejmě, můžou sem patřit i třeba nemotné věci, jako je software, zvláště pokud je opravdu užitečný a tržně atraktivní. A teď schválně, kolik procent z českého HDP činí prodej a produkce SW? Já to nevím, jenom odhaduji, ale Vy určitě najdete „tvrdá data“. Obávám se, že velké číslo to není. Jsou ještě nějaké jiné nehmotné hodnoty, které se v ČR produkují? Myslím, že jich moc není. A ty hmotné, to je pane bída. Ve srovnání třeba s lety 1960 – 1989 úplná tragédie.

              2. Píšete:
                „Cestu ven ze sraček nevidím, lidi mladší 40 let nemají „prožitý“ reálný socialismus, nemají zkušenost a srovnání. My s prožitou zkušeností ubýváme, ti bez ní přibývají.
                Uznávám, že je to smutné, ale mě v mém životě už nic dobrého nečeká.
                Zkouším se s tím nějak srovnat.“

                Vítejte do klubu.

            2. Re: Anonym

              Piráti – nejmenší zlo…
              A co takhle důchod na hlavu? Já myslím, že by to pro vás bylo ideální řešení!

              1. To je sranda. Nejmenší zlo🤣 A i kdyby to člověk připustil, aniž by se pob.lil. Jak tedy vysvětlit to, že se jim neekluje dřepět ve vládě s těmi šmejdy? Pusťte nás na ně!
                A už s nimi sedí v jednom autobusu. Ty prachy mají opravdu kouzelnou moc. Ale jak je vidět, jejich voličům je to putna.

      1. Tak jsem to přečetl. A co jako? Kdo je tady čistý jak lilie, ať se ozve. Jinak bude lépe být potichu. A nakonec nikdo Vás nenutí do ničeho. Máte na výběr. Blištivého Péťu a jeho kamarilu a nebo další.
        Je to na vás. Jen pak nechoďte plakat, že je zase všechno špatně.

    1. Chudák Karel S. . Ta osoba, defraudant a tlučhuba v Bohemii opravdu trpěla, a to až tolik, že v klidu v médiích přiznal podvod vůči katastru či pozemkové fondu, že byl kolaborantskou českou justicí restituován na základě použití cizokrajné zákonné legislativy, ač si na adresu české veřejnosti otevíral arogantně hubu už na začátku let devadesátých vcsouvislosti se sudeťáky a jejich nároky, se stal nejen prezidentským kancléřem či poradcem ( pokud by novinářskému póvlu nečouhaly hnáty ze zadku demolice, byl sakra výživné téma ) , neprávem za pomoci české justice restituoval, stal se z božího odpuštění ministrem zahraničí ( panebože, nicméně když to může dělat Lipavský, proč ne šišla, který je doma pro smích ) , a co navíc – stát za něho kompletně zacáloval všechny náklady za cikánský „pomník“ na místě bývalého pracovního tábora v Letech, na jehož území zčásti stojí/stál moderní zemědělský podnik, a to prasečák…
      Stát to bez mrknutí oka zaplatil, ač osazenstvo onoho tábora makalo – kdo by to byl řekl, nejen v lesích knížecí předků, spíše právě pro knížecí kolaboranty…
      Ta sranda, umělé uznání cikánské utrpení ( kdopak že z černoprdelníků to má celé na svědomí – že by hraběcí kámoš že sjezdů SDL ) stálo daňového poplatníka téměř půl miliardy. Nemluvím o okamžitému uznání teroristického pseudostatu Kosovo a jeho účast na Majdanu…
      Havluv sponzor, přes kterého šli platby CIA pro ten „správný disent“ , dobytek , a anonym tady fabuluje …
      Nepřítelem trolla – dnes v noci asi neměl službu obvyklý stupid.
      Ta drzost adorovat tady kníže …

  21. Což o to, i zde je velké množství malověrných a to se ani nemuselo čekat na mainstreamové hnojomety. Co je ale děsivé, že k tomu kydání hnoje se dnes přidala i Bobo ve vysílání ABJ Nenapadá mě nic jiného, než , že je buď zhrzená, nebo někým zaplacená.

    1. Nechala se zmanipulovat zhrzeným Vráblem. Ten přitvrzuje a v rozdělování alternativy je aktivnější než pětikolka.

      1. Bobo se se angažovala u Volného. Už ten rozhovor s Vidlákem, neVidlákem, byl prapodivný. Kdo ví, jak se to v zákulisí mele. Rajchl se trhnul a Skála si také, při každé příležitosti, nezapomene hňápnout. Už ho nesleduju. Tam zhrzenost čouhá, jak sláma z bot.

  22. Nezlobte se ale takto ne.
    Poukazujete na jednak hyenismus médií a zároveň na tupost ovčanů.
    Ano. Mnozí to mají tak, že je pro ně slovo boží předžvýkaná zpráva tu z televize tu z internetu.
    Ano. Mnozí se prostě rádi vidí na té vítězné straně.
    Ale to jim bříška nenaplní a neochrání před zvůlí a násilím.
    A pak, je tady ještě jeden faktor. Ten vnější.
    Co když se to prostě zboří nejdříve na západ od nás, a k nám to přijde jako domino, jsme prostě jedna z posledních kostek?
    Kde vidím nebezpečí je to, že lidi, pokud se nakonec situace zakonzervuje nebudou nenávidět politiky a ty jejich vodiče, ale jejich voliče.
    A budeme se žrát my dole.

      1. Pane Pepo.
        Jádro pudla je v tom, že vidím kolik lidí je zmasírováno propagandou či slepých.
        Ale pokud se to začne sypat samo dříve za hranicemi, Nemuseli bychom být zase tak skeptičtí.
        Ta změna by se nakonec odehrála i u nás.

            1. Re: Godot

              Docela jo. Naši soudruzi si dali do vínku heslo „Dohnat a předehnat.“

              Papá Tunel dokur*il, co se dalo.

  23. V článku je to podáno tak, že teprve když J. Rajchl „svolal demonstraci srovnatelnou s třetím zářím“, tak my blbci začínáme hltat „Novinky jako slovo Boží a vůbec nezáleží na tom, že se do čela konečně dostal lídr, který umí. Stačí nakydat hnůj a smrad prostě zvítězí.“
    S tím si dovoluji nesouhlasit: někteří z nás tvrdili, že J.Rajchl a PRO je jen další slepá vývojová větev, daleko dříve, než svolal demonstraci.
    A pak se v článku píše, že ohlásil nátlakové akce, což prý je to, na co všichni čekali.
    Situace je taková, že „těch druhých“ je více než nás. Nátlakové akce mají být tlak menšiny („nás“) proti výsledku voleb. Většina je neocení, nýbrž odsoudí. Zkuste si to představit obráceně: ve volbách by zvítězili „naši“, byla by nás většina – jak bychom hleděli na menšinu blokující úřady ?
    Rajchl a PRO se možná mohou dostat do příští Sněmovny. S nějakými 6-7 % hlasů. Součet „nespokojených“ (ANO, SPD, PRO a sbor různých trpaslíků) však zůstává menší, než součet „těch druhých“.
    Prognóza do blízké budoucnosti není nadějná.

    1. Jaký je váš pohled na Majdan v Kyjevě 2024, kdy ulice svrhla vládu i presidenta? Dnes oficiálně pučisty, kteří m.j. změnili volební zákon ve svůj prospěch, oslavujeme. A ty, kteří tehdy nesouhlasili chceme vybít do posledního mužika.

      1. Naznačujete že, že za rok bude další kolo majdanizace na 10. výročí? Jen jak je to myšleno, jestli to bude její pokračování nebo negace?

    2. Napíšu to stejný co vy, bude to mít informačně tu stejnou hodnotu. Jen to napíšu jinými slovy. S vulgarismy, což ovšem jen může někomu měnit emocionální vjem. Informační ne.

      Takže:
      Vidláku, co vykládáš? Jak až po demonstraci? My už od samého začátku Rajchla neberem. Nula. Zbytečnost (jedna citace – slepá vývojová větev), je to s ním celý slepě vývojově na hovno. Je to jen další zbytečnej pytel sraček. Jsme proto proti všem jeho aktivitám, celou dobu to všude říkáme a píšeme. Musí zmizet.

      Jak se říká, najdi tři rozdíly. Znovu, kromě těch stylisticky emocionálně odlišných.

      Co je většina, co menšina? To přece teď není příběh o parlamentu, o něm to bude až potom. Je to příběh o společnosti a její snaze posunout věci do ne sice vyloženě řešitelného, ale řešitelnějšího stavu. O jejich posunutí nahoru. Podaří-li se shodit vládu a nebudou-li zase v té příští a ve většině příštího parlamentu, vycházet se bude z o tolik lepších pozic, o kolik se teď podaří ničemnost vlády zbrzdit.
      Tady si menšina dokáže prosadit svý, přinejmenším částečně. Ale musí chtít. Chtít.

      Jistě, vláda je zrovna vůči tý aktuální menšině obzvlášť vysazená, vyhovět jí nechce naprosto v ničem. Ani nemusí, protože ta menšina sice latentně je obrovská, ale otevřeně hlasitě zatím opravdu není moc velká. Ostatní nespokojení se zatím neprojevují dostatečně hlasitě a nepřidávají se. Ale musí chtít. Chtít.

      To je totiž právě to. Hlasitost. Dostatek „řevu“. Proto v uvozovkách, že je artikulovaný.

      Žádná většina/menšina není, tou se jen argumentuje. Dotud, dokud dostatečně velká a dál rostoucí menšina dostatečně hlasitě a dlouho neřve. Celý je to příběh o tom řevu. Ale musí se chtít. Chtít řvát.

      Příběh, který musí mít dynamiku, musí nabalovat. Pak vláda, jakkoli nerada, taky musí. Musí začít nejprve komunikovat, což jí ovšem ještě víc znemožní. Tzv. se nabaluje koule, v určitém bodě ta početnost, délka a hlasitost začne přehlušovat řvoucí vládní a mediální kánon. Tím se z mlčící části společnosti k tomu řevu protivládnímu začnou přidávat další a další, až to „najednou“ zas až taková menšina nebude.
      Této vládě věří něco kolem 20% obyvatel, copak to není dostatečnej potenciál řevu?

      Lidi se přidávají ke stádu tehdy, když to není tichý stádečko. Pak už vláda musí začít v něčem vyhovovat. Což bude viditelné, neboli stádo uvidí, že po jejich řevu se něco děje. Koule se zvětší víc a víc, přeroste v lavinu. Ale musí se chtít. Chtít.

      Připadá někomu to chtění naivně hloupý? Nechť tedy moudře nechce. Nechť neřve. Nejlépe s vedením SPD nechce a neřve. Tolik rád bych to o nich takto neříkal, nicméně, proč zrovna oni touží PRO vymazat z povrchu zemského ještě víc, než samotný Šarapatka? Proč vedle parlamentních obstrukcí, jakkoli dnes velmi potřebných z principu samotného, stejně tak potřebně nevolají lidi do ulic právě oni? Snad se mi ani nechce si sám odpovídat tak, jak se okamurožel nabízí.

      1. Pikolo, já nechci vymazat PRO. Jen vidím, že se vymažou sami. Před 34 lety jsem „taky tak trochu dělal revoluci“. Něco málo o těch pochodech vím.

        1. Vy jste to SPD osobně?

          Viděl jsem pár (mnoho) komentářů pod článkem (mnoha články). Buď teda všichni jejich autoři taky kdysi dělali demošky a viděj do pochodů, nebo jste je inspiroval, nebo na to přišli sami. Nebo nevím. Ale rozhodně došlo ke hromadnému vědění.
          Všichni vědí, že je to celý blbě, že to celý mělo být jinak nebo nebýt vůbec, že voni to dávno říkali (i vy jste to přece dávno říkal, jak sám uvádíte). Že to Rajchl jednoduše posral, páč takhle se to nedělá. A že i ten Vidlák je prapodivnej existence.
          Smršť vědomostí, řeklo by se.

          Někteří navíc vědí kromě toho, že je nutno okamžitě vystoupit.
          Jako, hoši, nás už to s vámi neba, takže vodteď to berte tak, že tam nejsme. I z toho druhýho jdem pryč, naše vojsko si zrovna vodpárává nášivky. Ale jinak nic, rozumíte. Žádná nějaká velká akce. Dál se bude obchodovat, na hranicích nám nebudete dělat pakárnu, a vůbec všecko. A jestli nám nějakou kvůli tomu dělat budete, tak…, no, já vlastně nevím. Rozhodně ale o tom napíšu nasranej komentář!
          A to vám říkám, jestli Rajchl okamžitě neprohlásí , že se hned po demošce vystupuje, tak je to jasnej podvod! A taky důkaz jeho blbosti, páč říct to, tak přes půl národa, co vystupovat nechtějí nebo si nejsou jistý, jestli je optimální to takhle natvrdo vyvalit, by si to pak hned uvědomili a počkali by do příštích voleb, jestli o tom SPD zas bude v opozici mluvit!

          Vrábel nám totiž o něm řek, co to je zač, ten je ještě horší, než tam ten Havel, co jej vokrad. Taky než všichni, co podvodně pak nevolili Baštu, kterej pak v prvním kole kvůli tomu prohrál se mnohem míň hlasy, než s kolika bejval moh jinak prohrát! Kdyby jej nepodvedli, klidně bejval moh prohrát s nejmíň dvakrát vyšším počtem! Statisticky možná i třikrát! Jestli v tom celým neměl prsty právě ten Rajchl, tak…, no, tak vlastně taky nevím!

          Já prve říkal, že ať ti, kdo tam nechtěj chodit, tak tam nechodí. A komu se to celý nelíbí, ať to nechá být. Vlastně zbytečně jsem to říkal, protože to tak maj i bez mý rady.
          Taky jsem chtěl, že když někdo má nutnost dokola psát o tom, jak je to stejně celý šejdrem, že lidi, pro pána svatýho, nelozte tam, ignorujte to celý, kašlete prostě na to, tak by ještě k tomu moh dopsat proč.
          V lepším případě taky dopsat, proč taky tím pádem nechce, aby se v týhle zemi cokoli změnilo.
          Tak jsem teda od vás odpověď dostal. Že nejste nějakej hejl, abyste z vlastní zkušenosti nevěděl, že to celý má být jinak.
          Konečně něco konkrétnějšího, protože zatím se argumentovalo jen, že s jiným , jindy, jinak, možná spíš vůbec…

          1. Rozejděme se v pokoji.
            Sněte své sny. Já již dosnil.
            Faktem ale je, že bych mohl mlčet. Vynasnažím se.
            Ještě jedna, dvě demonstrace – a budou prázdniny.

  24. Vnitřní politika je silně podřízena tomu, která z velmocí ji u nás na koni. Sice ne 100procentně, ale v rozhodující míře. Bouře v naší sklenici vody může nastat jedině z bídy, a tu může zařídit brusel. Proto by možná pomohlo být bruselštější, než brusel. Pobruslenec horší brusla. Zakázal bych fosilní paliva pro ČR od 2024 a bude revoluce hned.

    1. “A proto nikdy nevyhrajeme”
      Protože blboni přestali volit svoje každodenní potřeby a vrhli se zlodějům do náruče. A ti je vískají po vlasech, neboj se, seženeme ti blahobyt, někoho okradneme, / legálně/ někomu nabulíkujeme že bude šťastný při dojení a jiné zabijeme, ale netrap se tím , pac a pusu. Hajej dadej.

  25. musím bohužel konstatovat, že se nic nezměnilo a po zásluze prohrajeme i další volby — Hledejte spojence.

    Už jsem to sem psal: Primárním rozdělením stran je kritérium pročeské / protičeské.

      1. Já nemám odvahu, si to pustit. Možná až zítra, mám poučení ze včerejška, kdy nic netuše koukám na rozhovor Strakatého a Nachera. Ještě dnes to nemůžu vydýchat.

        1. Nachera jsem radsi neotevrel, ale predtim tu organizatorku demonstrace za vyhazov Sevcika ano.
          Kombinace Caputova a Pavek hrozi nasranim do vecera.
          Dneska mam pred sebou hodne prace, takze nebudu radsi riskovat.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *