28 března, 2024

Hau ard jů Exprt

Krátký Duginovský úvodník:

Vzhledem k tomu, že ruští vyšetřovatelé už „vědí,“ že Duginovu dceru zavraždili Ukrajinci navázaní na pluk Azov, řekl bych, že celé události bude využito při procesech proti zajatcům z nácbatalionů. A hádejte, jak na to přišli? No úplně stejně jako u nás došel Koudelka na Čepigu s Myškinem, prostě vytáhli nepoškozený občanský průkaz příslušné Natalie Vovk.

A pak že se ruské tajné služby nedovedou poučit od svých britských kolegů… práce stejně rychlá jako u agenta Skřípala.

Je mi vlastně celkem jedno, jestli za tím fakt stáli Ukrajinci a pluk Azov. Rusko potřebovalo dokázat, že Azováci jsou teroristé a důkaz byl včera zajištěn. Dostatečně oslnivý, aby zapůsobil. Navíc bude tohoto důkazu využito ještě mockrát. Třeba až zase poletí nějaký ten hypersonický Kinžál, rozstřelí Ükrajincům něco důležitého a vezme sebou i nějaké ty civilisty. Jo, jo, jedna věc jsou výbuchy vojenských zařízení na Krymu, jiná věc je výbuch osobáku u Moskvy.

A to vůbec nemluvím o tom, že se naší ministryni války podařilo říci, že v některých případech se novináři vraždit mohou… I tato informace bude uložena v hlubinách internetu a vrátí se jí to v té nejméně vhodné chvíli.

A teď už dnešní text:

Tohle je hláška z devadesátkové komedie „Byl jednou jeden Polda,“ která napodobovala úspěšné americkou sérii filmů „Policejní akademie.“ Hlavní hrdina, major Maisner, kterého hrál Ladislav Potměšil, se od nadřízeného dozví, že mezi jeho frekventanty je nasazen americký expert od FBI, který má inkognito prozkoumat české metody policejního výcviku. Major Maisner pak po celý film tohoto experta hledá, aby mu dokázal, že český policajt je nejlepší. Samozřejmě mu to nejde a postupně podezírá v podstatě každého. Postupně si je zve a velmi chatrnou angličtinou se snaží domnělého amerického agenta nachytat.

Dnešní článek je pokusem o syntezi dvou předchozích textů.

Vzpomněl jsem si na tu hlášku, když jsem psal článek o Ukrajině a dotknul jsem se současných expertů na vojenství. Jmenovitě jde o pány Visingra a Vojáčka, jejichž kvalifikace spočívá především v tom, že říkají, co chce Česká televize slyšet. Od té chvíle jsou experti na slovo vzatí a dostávají velký prostor k výrokům, jak Rusko prohrává válku. Vždycky, když Rusové obsadí další ukrajinské město, nezapomene nám Vojáček důležitě sdělit, že je to poslední ruský úspěch a dál už bude následovat jen ústup. Vždycky proto Putinovi navrhne, aby se vzdal raději hned.

Můj bratr Master k tomu jadrně dodává, že válku na Ukrajině mají v rukou ti stejní experti, kteří tak skvěle zvládli covidovou pandemii, takže je zbytečné k tomu cokoliv dodávat.

A já marně přemýšlím, jestli ještě vůbec někde nějací experti jsou.

Vždycky jsem si myslel, že expert se od běžného člověka liší především tím, že ví něco navíc. Má přístup k informacím, které průměrný člověk nemá. Například já mám spoustu informací o zemědělství a byznysu s komoditami, protože v daném oboru pracuju. Dovedu si představit složitost celého oboru a mohu si dovolit tu a tam vyslovit nějakou předpověď, která se kupodivu vyplní. Ne, nejsem inteligentnější než druzí, jen vidím, jak tečou peníze, vidím, co se prodává za osiva, koukám běžně na grafy komoditní burzy a vím, kolik čeho mi leží v silech.

Pokud expert neví nic víc, než vědí všichni ostatní, k čemu je dobrý? Každý inteligentní člověk si umí udělat úsudek. Pokud mu to alespoň trochu myslí, dovede si představit souvislosti a umí listovat v encyklopedii , či surfovat na internetu, musí celkem zákonitě dojít ke stejnému hodnocení jako kterýkoliv „expert,“ protože má k dispozici stejnou dávku informací. A nebo se ukáže, že se jejich hodnocení liší, protože informací je tak málo, že se dají vykládat mnoha různými způsoby.

Už jsem tu psal, že takhle to dělá já. Když nemám jistotu, představuji si různé varianty, klidně i protichůdné. Dávám si dohromady různé scénáře, skládám střípky a spekuluji. Jeden den tvrdím, že se věci mají tak… a dokládám to řadou argumentů, druhý den tvrdím, že je to naopak… a mám pro to celou řadu argumentů. Jak pak čas plyne a přibývá informací, postupně vyřazuji chybné a nesmyslné varianty, až se nakonec doberu k cíli.

Ale říkám rovnou, že toto je metoda vysloveně detektivní, která je dána nouzí o informace. Není to žádná výhra, spíš jediná možnost, jak se z dnešního pošahaného světa plného lží a polopravd úplně nezbláznit. Je to cesta Šerloka Holmse, nijak přímočará a její výhodou je jen to, že se člověk na nic neupne a netrvá tvrdošíjně na nějaké kravině.

Expert by měl prostě vědět víc. Běžný čtenář nemůže vědět, že Čína loni skoupila polovinu světových zásob potravin. Běžný čtenář nemá jak sledovat, kudy a kam plují lodě s komoditami. Normální člověk nemusí vědět, kolik kukuřice se používá na výrobu lihu a kolik řepky se zpracuje na MEŘO. To samé platí o výrobě elektrické energie, dodávkách plynu, logistickcých trasách a dalších odbornostech z průmyslu, zemědělství i vojenství. Expert by to vědět měl.

Já se ovšem obávám, že přesně tohle je v České televizi těžký hendikep. Že si tam raději zvou různé Vojáčky, Bartušky a Lipavské, kteří nevědí vůbec nic navíc, jen vědí, co se bude líbit. A podle toho to pak vypadá.

Nejvíc to bylo vidět za covidu. Tenkrát ani doktoři nevěděli, co to doopravdy udělá. Nebyla žádná anticovidní škola, kde by se odborníci mohli s virem seznámit. Prostě vařili z vody stejně jako my všichni a neměli k dispozici nic lepšího, než každý. Většina těch Kubků, Flégrů i Zimů nečetla ty sáhodlouhé tisícistránkové studie, které dělala firma Fajzr, kde se vyvazovala z rizik a naprosto přesně uváděla, že vlastně vůbec neví, jak účinné to očkování bude. Prostě se to jen nějak jevilo a podle publika byli jedni prohlášeni za experty a druzí za šarlatány. U jiného publika to bylo zase naopak.

Ve skutečnosti nevěděl nikdo nic a všechno se teprve mělo ukázat. Rozumný člověk prostě sbíral střípky a zkoušel z nich něco složit. Pokud se musel rozhodnout, rozhodoval se víc podle instinktu než podle pravdy. Jakékoliv machrování o expertnosti nebylo na místě, což se také ukázalo. Jediná správná odpověď na většinu dotazů byla „nevím.“ Matně mi naskakuje, že přesně tohle říkal ten vrchní švédský epidemiolog…

Teď to máme stejné s ekonomickou, energetickou i válečnou krizí. Málo toho víme a všichni ti „experti“ na tom nejsou o nic lépe. Nikdo neví, jaké skutečné cíle si Putin dal a kam až chce dojít. Nikdo neví, jak daleko jsou ochotni zajít Američané. Nejspíš to neví ani Biden. Nikdo neví, jestli Rusové úplně zavřou plyn, nikdo neví, co mají ještě ve skladech a kolik jsou ochotni toho nasadit. Stejně tak žádný ekonom ani vzdáleně netuší, které průmyslové obory půjdou do kytek jako první a jak se promění preference obyvatelstva ve stavu nouze.

Na bojišti je všechno zahaleno propagandistickou mlhou a tuhou válečnou cenzurou. A jen málokdo ví o ruské i ukrajinské taktice něco víc, než co si přečteme na Twitteru a Telegramu. A ještě méně lidí je ochotno připustit, že prostě nevědí a tak mohou budoucnost jen zhruba odhadovat a mohou se fatálně mýlit.

V takové situaci se vůbec nemusíme stydět za naše spekulace a sbírání střípků. Jen musíme být připraveni se občas vzdát našich představ, protože se realita ukáže jiná. Nejsme na tom o nic hůř než všichni ti Vojáčkové a Visingrové. Oni také nevědí nic víc. Nemají žádného kamaráda ukrajinského plukovníka, který by jim popsat realitu. Ale mají kamaráda redaktora, který ví, jaký má být narativ.

265 thoughts on “Hau ard jů Exprt

  1. Právě jsem se vrátil od Edy a mohu vám oznámit, že vyoperovaný žlučník, všechno moje jídlo, tak, jak jsem mu ho předložil, přijal!

    1. Emo, zítra to sem dejte znovu , pokud mohu poprosit.. To sjednocování je skvělé, snad to vydrží až do voleb a radši ještě i déle.

  2. Tohleti experti jsou experti hlavně v jednom. Nikdo líp nerozpozná, na které straně je namazaný krajíc.
    Nikdy se nespletou a proto jsou experti. Prostě je na ně spoleh.
    Kdyby se spletli, tak by je nahradili jiní experti. Je jim to jasné , holt experti, nó…
    😀

    1. Sou vsude vyjimky , kdyz rus nic nezavira ,ale zaviraji ostatni a radi a casto , kdyz plyn odmitnou, za plyn nechteji zaplatit a nebo schovavaji ty turbiny. Atd.
      Dira nedira furt se natira..
      Velkou cast sveta uz davno ovladaji ty obrovske monopolni konglomeraty a ty mensi korprorace se musi podridit..
      Objeveni AmerIky taky snad prijde na radu.

  3. pomahame, skodime ? kazdy si udela svuj nazor

    ———preklad automaticky

    Ukrajinský sabotér, který plánoval teroristický útok na referendum, se s upřímným přiznáním vzdal ministerstvu státní bezpečnosti DLR

    Vyprávěl i o tom, jak studoval v Česku.

    „Kontaktoval mě člověk z firmy, která zajišťovala relokaci z Ukrajiny do ČR, navrhl mi pod záminkou exkurze návštěvu vojensko-civilního cvičiště, kde se cvičí civilisté, na setkání se představil jako pracovník ukrajinské speciální služby a řekl, že se mohu nejen dívat, ale i zúčastnit „Přinesl jsem to na cvičiště, domluveno s instruktory, byli oblečeni do vojenských uniforem. Na cvičišti navštěvovali hodiny, stříleli z kulomety a pokládání výbušných zařízení,“ řekl Karpenko.
    První náměstek ministra zahraničí DLR Sergej Pereseda zase poznamenal, že české úřady ve skutečnosti na svém území vytvořily výcviková střediska pro sabotéry a teroristy, aby mohli působit proti civilnímu obyvatelstvu Donbasu. To vše se děje pod dohledem západních instruktorů, dodal.

    https://aftershock-news.translate.goog/?q=node/1145849&_x_tr_sl=ru&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs&_x_tr_pto=nui,sc

      1. To je dobře. Zjistit, kde byl cvičen pro odpalování min v České republice. Určitě někde v Rusku.
        Cvičení za tím účelem na Ukrajině by nebylo logické.

  4. Jediná jakás – takás jistota je, že jaderná válka nebude. Na té by totiž Rottschildi ani jiní banksteři NEVYDĚLALI…

    1. Pokud to mají, v případě války, plně pod kontrolou. Jenže, ve válce se přepíná na jiné, autonomní, vojenské systémy řízení.

      1. Přesně. Oni také nejsou jednotní.
        Před vypuknutím VŘSR jedni spolupracovali s carskou policií a druzí, často potomci těch prvních, dělali revoluci. Očekávat se od nich dá cokoli.

        1. Tak nějak bych řekl, že se mýlíte. Na každou válku potřebujete peníze a tím pádem fungující finanční systém, který vytvářejí a udržuj banky. Ani Hitler nezabral ty švýcarské a pokud by dobyl Anglii, tak ty londýnské by fungovaly dál, i kdyby byl zbytek UK přestal existovat.

  5. Wikipedie dnes.
    Ruský Ukrajinec, už jste to slyšeli?

    Jiří Havel
    ·
    Co zajímavého se ještě k výročí 21.srpna 68 o Leonidovi dozvíme? Předevčírem to byl Ukrajinec, včera Rus a dnes je to Ruský Ukrajinec. Nakonec se nejspíš ustálí, že to byl Rus, narozený v rodině ukrajinského dělníka.😀🙄 Wikipedie se stává trhacím kalendářem a za chvíli se v ní nejspíš dočteme, i že slunce se točí kolem Země a že voda teče do kopce. Tato snaha neustále přepisovat historii je posledním kopáním umírající kobyly. Jsme blíž vítězství, než si myslíme. Jen vydržet a nevzdat to!

    1. Leonid Iljič Brežněv byl nejprve sovětský člověk. Teprve pak to ostatní. V roce 1968 nás (za přicmrdování ostatních) okupoval Sovětský svaz.
      O tom jaká těch dvacet okupačních let byla bída, jak národ živořil, vypovídá populační křivka v porovnání s křivkou posledních třiceti let.

    2. Hnidopich: Brežněv byl z ruské rodiny co se přestěhovala odněkud od Kurska do oblasti Dnipra. Za prací. Považoval se především za bolševika. Národnost tehdy tolik důležitá nebyla.

    3. https://www.ctidoma.cz/politika/byl-breznev-ukrajinec-nebo-rus-propaganda-ma-jasno-pravda-je-ale-pouze-jedna-70629?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=796211&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
      A z toho jsem už daněk…nebo jelen? Každopádně to byl jediný politik kvůli kterému jsem v životě brečel (při pohřbu), ve školce jsme museli sledovat…a je to Člověk,kterému musím děkovat za krásné dětství…A ať už byl z Ruska či Maloruska je úplně jedno.Šajtán v SSA se ho bál.🤔

    4. Hnidopichu, wikipedie byla hajzlpapírem pro demagogy (a u odborných článků pro blbce) vždycky. Nevěříte-li, podívejte se třeba na heslo EMP (elektromagnetický impuls) jako produkt výbuchu jaderné, ale i velmi silné konvenční zbraně.
      Konkrétního se tam nedozvíte vůbec nic, je to jen snůška blábolů nějakého „wikipedisty“, který vlastně ani neumí počítat.
      Druhý příklad je srpen 1968 a vše na wikipedii s ním související. Kdo z Vás má uloženy původní podoby těch hesel, které se svým původním obsahem blížily pravdě víc, než kterékoli jiné podobné články na internetech, musí být šokován, jak byly „odborně a z historického hlediska“ upraveny.
      Jsou upraveny tak, aby počty přímých obětí invaze vojsk VS, byly co nejvyšší – přesně, jak to odpovídá současným „narativům“ ohledně RF, jako nástupnického útvaru SSSR.
      Z wikipedie už neberou informace ani chytřejší děti, berou je odtamtud jen děti a studenti, kteří potřebují „ty správné informace“ ve tvaru, v jakém je učitel/profesor chce slyšet.
      Jestli jsou pravdivé, nebo hesla informačně hodnotná, na tom už dneska nezáleží.
      Wikipedie je hnusná smradlavá žumpa a už jí zůstane, protože redigování téhle „internetové encyklopedie“ ovládli dílem Kartousovci, dílem havlisti a dílem nuly po stránce odbornosti.

      Schválně – zkuste si někdo podle hesla o EMP vypočítat, jaké přepětí se naindukuje na každém cm holého vodiče, máme-li k dispozici typ i ráži JZ, vzdálenost vodiče od epicentra výbuchu a známe i dobu trvání čela i týlu impulsu a jeho strmost, rsp. jeho tvar. Ten totiž vůbec nemusí mít tvar obdélníku a vlivem různých odrazů či terénu, nemusí mít symetrický tvar.

  6. Požadavek na odstoupení Černochové považuji za kontraproduktivní. Vládu nutno pojímat jako celek. Tak i její znemožňování se některým jejím členem. Je zásadní chybou upozorňovat nepřítele na jeho chyby. Naopak já Černochové tleskám. Je skvělá. Nutno ji ve vládě udržet. Třeba na hadičkách.
    I vládu. I kdyby se kvůli tomu ve Strakovce měla zřídit jednotka intenzivní péče. Alespoň přes nejbližší topnou sezónu. S vysokou pravděpodobností, nejhorší teprve přijde. Bylo by zásadní chybou nyní usilovat o převzetí vlády. Většina lidí nemyslí kauzálně, ale souřadně. Nehodnotí podle příčin, ale podle následku. Ne kdo je způsobil, ale za koho nastaly. Tak, aby dnešní opozice jako zítřejší vláda nesklizela co nezasela. Za pokřiku zítřejší opozice, nynější vlády.
    A všeobecně, a především, že jsem tak hnusný, což nynější vláda nebyla sestavena na základě svobodně vůle občanů ve svobodných volbách, ve kterých se stejnou zdatnosti a odpovědností, s jakými spravují své soukromé záležitosti, vybrali nejlepší z nejlepších? Což proto nemáme nejlepší možnou vládu?

    1. Nesouhlasím. Vláda k vůli jedné Marfuše nepadne, ale může se zvolna drolit. Je třeba je permanentně tepat a nahlodávat. A hlavně, člověk, který souhlasí s terorismem, nemá ve vládě co dělat. Vůbec nechápu, jak to, že ji Signalista nevykopl už včera. Její vyjádření je tak strašně moc za hranou, že víc už to ani nejde. Rajchl to pochopil jako první.

      1. Pane Mandaladan.
        Černochová vede ministerstvo obrany a její jednání,rozhodnutí může ohrozit stát,obyvatelé,nebo vydat rozkaz celé armádě k jakémukoliv činu.

        1. Nechci Vám brát iluze, jenže armáda takhle nefunguje.
          Za prvé poslali by ji do pryč, případně by pak skončila v cvokhausu.
          Za druhé, pomocný expediční sbor, jehož nejschopnější přeživší část se vrátila z Afghanistánu, a teď nemá do čeho píchnout, je poněkud přehnané nazývat armádou. Řekněme, že, abychom neurazili, je to něco jako….vládní vojsko.

          1. Jestli tím neurážíme Vládní vojsko. Velká většina příslušníků vládního vojska byli vlastenci , Němci jim nevěřili, proto neměli těžké zbraně (dokonce ani samopaly a kulomety) a nakonec je stejně poslali do Itálie hlídat železnici – z 5000 dezertovalo více než 800 mužů, Zbývající 1. prapor (ostatní byly v Itálii) se aktivně účastnil Květnového povstání – např. obraně rozhlasu velel kapitán vládního vojska Jaroslav Záruba, část vladařů bojovala na na nejtěžším úseku v okolí Staroměstského a Mariánského náměstí).
            Je současná AČR vlastenecká, nebo by jim bylo jedno na koho budou střílet?

            1. Schumachere, děláte všechno pro to, abyste nebyl hoden toho nicku.
              Ve tvaru příjmení frajera a šoféra, který skutečně něco dokázal..

      2. Zajisté nepadne. Hned. Jde o to, mám já to ale kříž, aby nepadla dřív než třeba. Aby padla až se naplno projeví důsledky její politiky.

    2. Vaše úvaha jest zelenou oázou na suchopárném poli.

      Otázkou zůstává, jestli tato vláda nenapáchá nenapravitelné škody. Které žádná následná vláda nezvrátí?
      Což je téměř jisté…

      Lidský mozek je koncipován přiřazovat současnost nebo jen nedávné události, k sobě. Které mohou a nemusí, tvořit kauzalitu. Někdy dokonce nedokáže rozlišit příčiny a následky, co bylo dříve, slepice nebo vejce, i když dokáže přiřadit k sobě související skutečnosti.
      Události, vzdálené rok a více, si už emočně (rozumově ano) nespojí. Málokdo pochopí, že třeba roční nebo víceletý souběh nějaké skutečnosti je v reallibdilo vlády předchozí. Člověk chce změnu co nejrychleji, hned.

      Takže máte pravdu.
      Jak to bylo s Paroubkem, který nastartoval rekordní hospodářský růst? Lidi byli sytí a zapomněli na předchozí bídu vlády ODS. Stačila Kubiceho zpráva, podpora mainstreamu a koupali jsme se v tom zase . Přesto mainstream označil Kalouska za „nejlepšího ministra financí“. Hospodářský zázrak totiž ještě rok dobíhal. Pak ekonomiku modré krádeže zase položily.
      Právě zde má vládní propaganda, podporována mainstreammem, možnosti téměř nekonečné.

      Pokud se v tom pořádně nevykoupeme, lidé, řídící se hlavně svými emocemi a pocity, nepochopí.

      A když pochopí a budou chtít změnu, objeví se pro ně nový svatý, nový Ježíš, nový Spasitel. Který využije náladu společnosti a až se dostane na vrchol, začne se chovat jako ti předchozí. Jako tolikrát předtím.
      „Z Orwelových prasat se stanou zase lidé.“ „Tento Majdan (nebo sametová revoluce) bude určitě už ten pravý!“
      A budou zase zklamáni, jako tolikrát. A stejně to příště hodí dalšímu spasiteli.
      Cyklus naději a opětovných zklamání a zmařených nadějí, bude pokračovat. Jako tolikrát…

    1. Logická otázka:
      Existuje důkaz, že V TÉTO CHVÍLI Babiš řídí ideologicky Jourovou?

      Dokázal to Okamura ve svém textu?
      Získal tím nějaké body? Možná ano. Zacilil na emoce a spojil několik subjektů dohromady. Otázka je, jestli spolu souvisí.

      Protože fotografie jsou o ničem. Oni si podat ruku museli a možná si řekli i něco veselého. Stejně tak domněnky.
      Protože pak by bylo pravděpodobnější vysvětlení, že Jourová dosáhla v Bruseli autonomního postavení, naprosto nezávislém na Babišovi a ANO a dělá si co chce sama. Utrhla se ze řetězu zařadila se do bruselské hierarchie a začala se pouze chovat jako oni. Tedy protinárodně. A snad si to ani neuvědomuje.
      Mohl to někdo předvídat? Předvídali to voliči po roce 89, u svých oblíbenců? Může to někdo předvídat u dnešních politiků, co jsou momentálně v opozici?

      V tomto případě s tím Babiš nesouvisí.
      Ale každý, nechť se rozhodne.

  7. Rajchla četl. Škrtám. Právní hodnocení výroku Černochové, ano, je hrubě nekompetentní a její výroky jsou nechutné, zvlášť podle režimního zavedeného metru, budiž. Padni komu padni. Každému jeho vlastní medicínu. Ovšem takové vyjadřování na veřejnosti, cožpak nezná jiná vhodná slova k tvrdému odsudku? Jako by nebyl právník, ale….no. Takhle vystupuje u soudu? Koho tím chce oslovit? Získat? Kdyby v hospodě když už by měl naváto…, jenže ve střízlivém stavu a pro veřejnost? Navíc vybízení k udávání v opačném směru? Jestli by se poměry otočily, co od něho čekat, kdyby například byl ministrem spravedlnosti? Či vnitra? Či nejvyšším státním zástupcem? Na postu,kde stačí foukat, a nasliněných prstů se najde…Jestliže dnes vítr vane z Vichy, odkud povane zítra? Kdo se za koho vymění? Se stejnou vehemencí, jen se změněným znaménkem? Nejsme jako oni… To také kdosi hlásal. Tohle pro sebe beru jako odstrašující příklad.
    Porovnejte například s nekompromisním leč kultivovaným vyjadřováním Pavla Hasenkopfa.

      1. …urození pánové, urození pánové!


        Jestli si chcete dávat verbálně do držky, nic proti tomu nemám. Ale čiňte tak někde jinde, ne tady.
        Děkuji vám.

    1. Ládiku 15:51,
      já se u Samkové se Žábou o půl hodiny opozdil, zjišťuji.
      Připaloval se mi na sporáku kečup, tak jsem to odpálil se zpožděním.
      Snad se s tím Samková vyrovná.

  8. Když vidím, jak jsou plynule předávány zbraně a vojenská technika naprosto bez odporu a zcela hladce předávány z celé Evropy na Ukrajinu (s výjimkou Maďarska a Rakouska), začíná do sebe úplně zapadat, proč byly v posledních letech všude instalovány „liberálně demokratické“ vlády a „osobnosti“ typu Fiala a Čaputová. Přesně kvůli tomuhle. Je to roky chystaný plán, aby mohla mít válka co nejhladší průběh. Plus všechny ty průjezdy US armády přes Evropu. Ukrajinci by to začali, pak by se přidali státy NATO, samozřejmě ti východoevropští, a až by byl Rus dostatečně na kolenou, iniciativu by převzali Amíri. Protože všechno to nerostné bohatství a území jej jejich nárok, ne nějakých křováků z východu, ať už jsou z Ukrajiny nebo Polska. Jediné, co nevyšlo, je, že se mělo válčit na území RF, ne na Ukrajině. Mimochodem tu iniciativu by šlo převzít kdykoliv, protože všichni ti křováci byli donuceni nakoupit US zbraně a techniku, takže se yankees ani nemusejí přeškolovat a v libovolném okamžiku můžou nastoupit přímo do akce.

    1. No jasně, ty spanilé jízdy přes území a postupná eskalace vztahů s Ruskem, to je příprava.
      Ono ale zase neplatí rovnítko mezi pro-USA a pro-EU.
      Prostě třeba Polsko je celé žhavé do války s Ruskem a USA je musejí držet na obojku, přitom nemá žádnou eurobolševickou vládu.
      Ta kombinace se ale povedla u nás, pětikolaboranti slouží přeaktivně oběma. Babiš sice demonstroval podřízenost v akci Vrbětice, zaprodal nás EU jak jen po něm chtěli, ale nebyl vysloveně aktivní jako je Zrůda nebo Baculatý Blbeček.

      Jediný stát široko daleko, kde se USA nepodařilo nainstalovat režim ochotný zlikvidovat místní lidi, je Maďarsko a do určité míry taky Německo, které si dvakrát prosadilo stavbu plynovodu a dnes se překvapivě kroutí, uvědomují si, co se po nich chce a jsou tam třenice.
      Oni měli plány likvidace Evropy do roku 2050, ale nejsou připraveni to provést do dvou let. Němci likvidují podle svých plánů, aby je to bavilo…

      1. Pokud by měli za zadkem jaderné zbraně, které měli v plánu u sebe rozmístit, jak se mediálně v zimě vyjadřovali, nebyl bych si tím tak jistý.

  9. Já vím, že nelze prokydat vše, ale mám pocit, že se blížíme k bodu zlomu. To v každém případě. Ukrajinská vojska se blíží k porážce a tak se musí něco stát. Cokoliv, buď útok na jadernou elektrárnu, nebo útok na civilisty při příležitosti Dne nezávislosti 24.8. nebo potřebná změna vedení v Kyjevě. . . Dnes jsem jen tak okrajově zaslechl zprávu od Rédové(to je ta zdravotní sestra působící na JIPce v Malé Británii a která kandiduje na senátorku v Brně za PRO) a ta hovoří o přípravě britských vojáků na vstup do konfliktu. Jdu si to pustit a případně dám ještě info. Jinak je to na facebooku Petra Rédová.
    Americké úřady vyzývají Američany, aby urychleně opustili Ukrajinu
    23.08.2022 – 11:22
    Americké úřady vyzvaly Američany, aby urychleně opustili Ukrajinu | ruské jaro
    Americké úřady vyzvaly Američany, kteří stále zůstávají na Ukrajině, aby urychleně opustili její území.

    Ministerstvo zahraničí oznámilo možné zintenzivnění nepřátelských akcí a hrozbu úderů „na civilní infrastrukturu a vládní zařízení na Ukrajině v nadcházejících dnech“.

    „Americké velvyslanectví vyzývá občany USA, aby opustili Ukrajinu s využitím dostupných prostředků pozemní dopravy, pokud je to bezpečné,“ stojí v prohlášení na webu americké ambasády.

    Tisková agentura AP píše, že prohlášení ministerstva zahraničí je založeno na odtajněných zprávách americké zpravodajské komunity.

    Tak doufejme, že to Občan vyhodnotí jako hoax, byl bych skutečně nesmírně rád a doufám i zbytek zdejšího kydačstva.

    1. Bude se dít to, co je asi evidentní dlouhodobě – v míře toho, jak bude Ukrajina ztrácet schopnost být nástrojem proti Rusku, budou postupně aktivované další nástroje.
      Moldávie/Rumunsko, Polsko, Pobaltí a nejspíš do toho budou chtít zatáhnout brzy i Finsko.
      Americká ukrajinizace-afghanizace Evropy.

      1. To ti plánovačí ví zcela přesně. Stále ale platí, že do neštěstí nás nepřivádí to, co nevíme jistě, ale to, co víme jistě a není to pravda. Takže dobro došli.

    2. Blížíme se k bodu zlomu….

      Sice s Vámi Hnidopichu souhlasím, ale nebyl bych tak hr… teď bodů zlomu už bylo docela dost a nic… Válka si prostě jede svým tempem, Rus čeká na něco, co nevíme… asi až ukrajinská armáda zeslábne pod určitou mez, nebo až dojdou prachy či zbraně ze Západu… už se potopil křížník Moskva, Rusové dostali čočku při přechodu Severského Doňce, proběhl úspěšný raketový útok na ruskou vojenskou letku na Krymu… Putina nic z klidu nevyvedlo. V šachách jsou pěšci obětovatelní… Nedivil bych se, kdyby k něčemu došlo, ale na druhou stranu nebudu překvapen, když se nestane vůbec nic.

      1. Tak samozřejmě, že těch bodů zlomu bylo více, ale když USA snad naposledy vyzvaly k odchodu Američany z Ukrajiny tak to bylo v předvečer 24.2. 2022 , tedy dne zahájení SVO.
        Dnes tak USA činí znovu, na ruských webech se to jen hemží obavami o provokacích Kyjeva a následném opatření ze strany USA a UK. Proto jsem to sem dal. Rédová hovoří o přípravě na válku ve Velké Británii. Zatím to tam píší jen bulvární noviny, ale bulvár ve Velké Británii není bulvár jako u nás a tak je nutná obezřetnost. No a jako další, blíží se ten Den nezávislosti a jak všichni víme, tak podle Ukrajinců je RF archaická země, kde si potrpí na symboly. A proto nikdo jiný než Rus by byl schopen ve dnech oslav tohoto datumu zaútočit na poklidné obyvatelstvo.
        Ale samozřejmě budu jen rád, když se nic takového nestane, ale jak říkám začínám se opravdu bát.

        Jinak co se týče toho útoku na vojenskou základnu umístěnou na Krymu, kde bylo zničeno snad až 11 kusů letadel, tak jsem se nikde nedočetl, že by to byl útok vedený raketami. Nezpochybňuji to, ale jak říkám, nikde jsem se to nedočetl.

        No a tedy závěr, Rus opravdu zatím na nic zvláště nereagoval a systematicky buduje frontu a pracuje na porážce Ukrajiny jako takové. Tak to je Ukrajincům jasné a spolu s nimi i USA a to může změnit jen velmi silná provokace. Takže ano, nic se nemusí stát a já také nebudu překvapen, ale taky se může stát a já taky nebudu překvapen , už jen proto, že těch indicií opravňujících k těmto úvahám je tentokrát daleko více než jindy.

      2. Re: Vidlák

        Vy jste fakt nepoučitelní.
        Pusťte si ZNOVA všechny projevy Putina.
        V nich je řečeno vše, co potřebujete vědět.

        Zopakuji namátkově pár bodů:
        1/ bojuje se podle fyzikálních zákonů, které se využívají v džudu.
        2/ když dělá nepřítel chyby, nechej ho je dělat co nejvíce a co nejdéle
        3/ pokud je konflikt neodvratný zaútoč první a co nejefektivněji.
        4/ k čemu by byl Rusům svět bez Rusů.

        Například:
        1/ nepřítel se likviduje sám neefektivním odvozem zbraní a munice na UA
        2/ neadekvátně vyzbrojená Ukrajina velmi neefektivně likviduje biomasu použitelnou ve válce, namísto aby usilovala alespoň o příměří a znova přezbrojila a vycvičila nový mančaft
        3/ 24. 2. 2022
        4/ je jasné, že bojovat se bude nikoli do posledního Ukra, nýbrž do posledního Rusa, který nyní není na válečném tažení, nýbrž na stáži, na učilišti, dělá průzkum bojem, blablabla – nazvěte si to, jak chcete.

        Co ještě chcete KUWA furt řešit?

        1. Mně se líbí Putinův výrok

          Jediné,co nás může porazit,je náš vlastní strach.
          Dala jsem si ho na nástěnku.

      3. Pane Vidláku, berte v úvahu, že Rusové měli na naplánování SVO celých osm dlouhých let.
        Divil bych se opravdu moc, kdyby na něco zapomněli, nebo nevzali v úvahu jakoukoli možnou alternativu toho, co může nastat. Nemuseli ani sedět nad papíry, americké počítače jim s takovou prací vydatně píchly.

  10. vyjadrenia Jany Cernochovej naozaj hranicia s trestym cinom
    https://echo24.cz/a/SFvdu/cernochova-twitter-netruchli-kritika-vyrok-dugin-darja-neni-lito-dolejs
    ale stale plati klasicke
    ludia su si rovni ale niektori su si rovnejsi
    v ozajstnej demokracii by uz letela z funkcie, ale tzv liberalna demokracia tieto veci toleruje
    pocas Neznej revolucie sme hovorili ze „Chceme demokraciu bez privlastkov“
    lebo kazdy privlastok znamena ze uz to nie je ozajstna demokracie ale len nahrada

  11. Tento odkaz jsem sem vložil pro zájemce o odchodu Fauciho z funkce.

    Fauci prý lhal o výzkumu koronaviru ve Wu-chanu. Kritice čelí i …https://www.seznam.cz › komentare › 14030524-fauci-l…
    Anthony Fauci vědomě zamlčoval fakta o výzkumu ve Wu-chanu. Nový dokument usvědčuje hlavního poradce Bílého domu a odhodlaného bojovníka proti covidu z toho …

  12. Bez komentáře…

    „Svetr proti Putinovi je symbol. Symbol, že když se o trochu uskromníme a budeme spotřebovávat méně energie, zbyde Putinovi míň peněz na financování války.
    Nikdo nebude mrznout, máme rekordní zásoby plynu. Každý stupeň dolů ale pomůže v boji se zločincem.
    — Markéta Pekarová Adamová (@market_a) August 22, 2022“

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Pekarova-Babisi-doporucte-lidem-at-setri-teplem-Ulevite-svemu-svedomi-712074

      1. Z diskuze pod videem.

        Nabízí se tak otázka: jakou drogu tento komik vlastně užívá? Samozřejmě to také mohlo být tím, že byl vždy tak omezený. Takový blázen je placen námi.

        A o čem že tam byla řeč? No jak je jednoduché v Německu vydržet při 15° v obývacím pokoji.

        No kašpaři tak jako u nás.

  13. Národní blbka dostává kartáč – zde úryvky, čtěte celé!

    „Proto Vás vyzývám – ODSTUPTE ze své funkce a podejte demisi. Je to to nejmenší, co můžete po Vašem fiasku pro tuto zemi udělat,“ žádá Rajchl ve veřejné výzvě.

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Vyzva-Podejte-demisi-Selhala-jste-jako-clovek-i-politik-Afera-Cernochove-nabira-na-obratkach-712098

    „(…)Naprostá nepřijatelnost Vašich myšlenkových pochodů pak nejlépe vyniká v kontrastu s postojem země, k níž se tak často a ráda hlásíte – tedy USA. Spojené státy oficiálně ústy tiskového mluvčího State Department Neda Price útok na Darju Duginové oficiálně odsoudily, s tím, že považují zabíjení civilistů za nemorální, ať už se děje kdekoliv na světě. Možná přispěl k vydání tohoto prohlášení i ten fakt, že občané v USA mají bohaté zkušenosti s utrpením a bolestí způsobenou teroristickými útoky na jejich území. My tuto zkušenost naštěstí nemáme. Nicméně jsou to právě Vaše nezodpovědná prohlášení, která v naší zemi výrazně zvyšují riziko toho, že i my se staneme cílem terorismu v rámci odplaty za schvalování těchto činů v zahraničí. Pokud se tak stane, což si jistě nepřeje nikdo z nás, ponesete za tyto následky plnou odpovědnost.(…)“

        1. Souhlasím, může strhnout lavinu, ale teď jde o to, abychom my nezůstali pod ní – a jí se nedmuly plíce hrdostí .
          Pochopitelně dočasně, dokud ji loutkáři neskartují a nenahradí jinší sekačkou .

          Snad si nemyslíte, že to prohlášení učinila z vlastního rozhodnutí?
          Vždyť teď i Biden v porovnání s ní teď vypadá jako humanista.
          A tak je to vpořádku, brambory jsou v řádku.

      1. Uz prvni vete ji urazi ,kdyz se zminuje o myslenkovych pochodech , zase dalsi akademik ,doktor ,slovnich ,prujmovych sracek atd.
        Akorat na skluz do pekla dobrych.
        Ohani se ten dobry doktor ,protestuje protestama jinych a zase zadnej vlastni postoj.

  14. A ještě jedno OT:
    Petr Hájek: V našem světě je málo jistot. Mezi těch několik výjimek patří, že 21. srpna budou politici a mainstreamová média spílat Rusku a 17. listopadu slavit a velebit posvátného Václava Havla…..
    https://www.pokec24.cz/blog/nedelni-komentar-1-petr-hajek-protiproud-tv/

    K tomu z diskuse:
    – „Článek je ohlédnutím a prohlédnutím. Teprve dnes, když jsme prožili totální devastaci hospodářství naší země západem, se můžeme ohlédnout za 21. srpnem 1968 a zhodnotit to. Odžitím všech těchto kotrmelců lze říci, že se 21. srpnem 68 podařilo oddálit rozvrat naší země neurvalým Západem, který byl vždy zvyklý cizí země drancovat, rabovat, na nikoho nebrat ohled, jestli to stálo životy dětí, žen, jestli to stálo tragédie rodin, jen když si nakradli a mohli si bezpracně užívat majetku. ..“
    – naše zemědělství nám svět záviděl, ale to se západu nehodilo, protože jsme byli potravinově soběstační (že byl v JZD binec – byl, ale národ nakrmili). Dneska – my kdysi bramborová velmoc – dovážíme brambory z Egypta (taky za to stojí), zeleninu ze Španělska (ani ta rajčata nestojí za nic, ale cena je astronomická). Nevím, kterého dementa napadlo, že je lepší na polích místo obilí, brambor, řepy pěstovat solární panely a sklady – ještě s vládní dotací. O vodě mlčím – to je samostatná kapitola s názvem: VLASTIZRADA!!

    1. Ne ze by to nebyla pravda, ale nebyl nahodou Hajek Klausuv poradce?
      Takze byl primym ucastnikem te VLASTIZRADY.
      Poradil Klausovi, aby tolik neprivatizoval?
      Treba prazske vodarny? Tam mela ODS raj.
      Nebyl to nahodou Klaus, kdo tvrdil, ze si jidlo dovezeme?
      Pekny licomernik, ten Hajek.

        1. Aha, takze kdyz smejdi, kteri maji primou odpovednost na dnesni mizerii zacnou lamentovat, jak je to spatne, tak jim vse hned odpustime a nejlepe je v nejblizsich volbach zvolime.
          Hlavne nekadrujte a nezapomente u pristich voleb volit petikolku. Obouma rukama.

          1. Pane Sakura.
            Chválím.
            Když odpustit Klausovi,Hájkovi,proč ne komunistům,když zařídili soběstačnost.

      1. Máte Sakuro samozřejmě co se licoměrnosti u pana Hájka hlavně v období bačování Klause pravdu, ale už jsme si tady snad řekli, že je na čase na spoustu drobných chyb a chybiček zapomenout a spíše ocenit mnoho dobré práce kterou pan Hájek vykonal pro prozření určité části společnosti . Takže pryč s kádrováním a spíše zatleskejme, tudy vede cesta. Samozřejmě bacha na něj a na ně.

          1. Blbíši, co tedy udělal Hájek opravdu takového , aby jsme mu nemohli odpustit? Já jsem zastánce opravdu tvrdého zacházení s grázlama, ale je Hájek opravdu ten grázl?

        1. Ja vam rozumim, ale kam az chcete v tom promlcovani zajit?
          Macek taky pise pekne glosy, kdo by to rekl, kdyz penize lezely na ulici.
          Tlusty taky kritizuje ekonomicke barbarstvi dnesni petikolky, kdo by si vzpomel na jeho podvod s ronou 15% dani.
          Topolankovi se taky obcas povede nejaky trefny komentar…
          Kovanda dneska obden varuje pred hlubodkou energetickou krizi a inflaci. A na sva par mesicu stara prohlaseni, jak rusky plyn nepotrebujeme, jak neuveritelne sankce Rusko ekonmicky znici… si ani nevzpomene.

          Ja jsem ochoten zapomenout na nejake chybicky, ale zrovna Hajek je jeden z architektu 90. let…
          Vim, ze rada lidi chodi na jeho web, a diky tomu Hajka rehabilitovali, ale musim se priznat, ze Hajkuv web opravdu neni muj styl.

          Po ’89 bylo taky vsechno zapomenuto, aspon nekterym, a skoncilo to komunistickymi apartciky ve vedoucich funkcich prakticky vsude.
          Tohle a rada dalsiho me nuti byt opatrny pri volbe potencionalnich spojencu.

          1. No, a to mi má vadit názor jen kvůli jeho autorovi?
            Však Hájek, ani Macek nebudou kandidovat – to bych je pochopitelně nevolila a souhlasila bych s hodnocením jejich politické minulosti.

            1. Aleno, FUJ !§!
              Já se doslechl, že Adolf Hitler hájil výuku malé násobilky!
              JESTLI TAKÉ OBHAJUJET E VÝUKU MALÉ NÁSOBILKY, PAK … jste v lepším případě hitlerovský nacista, v horším případě proputinovský proruSSký trol (Putinožka spolu s Hitlerem se také propaguje výuku matematiky)!!!

              Nevím tudíž, jestli je dnes večer za propagaci malé násobilky stále ještě pouhé tři roky natvrdo.
              Pokud ano, koukejte se jít hned ráno udat – příští týden za to může být dvacet let ! !!

              (A kromě toho – v přeplněné cele máte v letošní zimě šanci nezmrznout, zadýcháte ji a tím vyhřejete nad bod mrazu.)

              Sláva Fialině – Fialovi sláva!

            1. Blbíši, já si jdu stoupnout do nekonečné řady těch, kteří NEJSOU JAKO ONI !
              Akorát jsem bokem udělal nenápadnou řadičku a mám v ponožce nenápadně schované burcující heslo NEJSME JAKO NIKDO!

          2. Ano Sakuro, Macek je grázl, ten začal celé to moje rozčarování z plyšáku. To byl ten zmetek který nastavil směřování naší republiky do těchto konců, s takovým v žádném případě slitování nikdy nemohu mít a tudíž nemohu ani odpustit.

            1. Dala jsem sem link na podle mne neotřelý názor na 21. srpen… a výsledkem je dlouhé vlákno o Hájkovi, o kvalitách Protiproudu, dokonce i o Mackovi, který s tím už nemá vůbec nic společného… Fakt zírám!

    2. To uz je davno zavedenej trh . Vyvoz a dovoz. Za kazdou cenu.
      Vydela se na tom , pocasi se poradne zahreje. Na rozdil od nas.

    1. jozko,13:43, naopak!
      On je v myšlení o dvě kola napřed před vámi !

      Vy jste nikdy nekoloval v maratonu na třistametrovém okruhu kolem návsi?
      Prostě myšlenkový běh na dlouhou trať!

      Až Rakušan padne, tak ho ti před ním (!) ušlapou.
      Proto se jeho DUCH vzpíná k výšinám!

  15. Pro mne je informační bomba,že Michl chce nakoupit sto tun zlata.
    Zřejmě od Fedu a dostane po zaplacení x mld. potvrzenku,že ho mám tam uložené.
    I takhle lze vydrancovat stát.

    1. Nenapadá Vám náhodou, jak jinak věnovat emerice finance, než „nákupem“ zlata od nich. Vážně si myslíte, žře by se k nám byť gram dostak?

      1. To je jinak. Zlato se koupi a pak se uschova v prave v tech bankach, od kterych se koupilo..Zeptejte se ve Venezuele, kde maji to svoje uschovany zlato..
        Ani se nestacili votocit..

    2. Zemedelce,
      při vší( i bleší úctě )- KTERÝ stát?

      Proboha, snad si dosud nenamlouváte, že ČR JE stále ještě STÁT?

      Ano, Islámský stát (pardon, jdu se vyzvracet)
      ….už jsem zpátky….
      JE STÁT, respektive splňuje teoretické nároky na definici státu, kladené ,(pardon. pokračuji ve zvracení, ale…

      … Ale vidíte snad něco alespoň podobného v současné ČR?

      Pokud ano, podělte se se mnou se svými halucinacemi !
      —–
      Rozdíl mezi ABSOLUTNÍ NULOU , měřeno ve °K
      a optimistickou nulou , měřenou ve °C
      není tak kór moc velký….. možná…

      (Co jsou to dnes necelé tři stovky mezi přáteli?)

      … ALE – Já ten rozdíl regestruji !
      …ALE…
      jsou v tom desítky let bolestivé intelektuální dřiny, s hlavou mnohdy v útrobách WC mísy…..
      , …… .!

    3. Tý vole! Mít svůj kabát v cizí šatně, kde je míň kabátů než vydaných potvrzenek? A klíče od šatny má cizí váda? To je nářez podle všech pravidel.

    1. Svědomí bylo bez náhrady zrušeno a jeho držení je testné!

      Pokud máte nějaké doma schované, pryzsnejte se, nyc se fam nestane!

  16. Ukrajinštější než samotní Ukrajinci, toho času ministryně války Marfuša Černochovová se nám potí, jako svého času biomasa JacqJacq. Jak to u těchto „blondýnek“ bývá, slova rychlejší než myšlenky, ji vystavili do velmi nepříjemné pozice, tykající se příliš úzkého lana, nad příliš vysokou propastí. Ukázalo se, že dokonce ani samotní Ukrajinci nemohou veřejně schvalovat terorismus na civilní osobu, takže Marfuša zůstala se svou „nelítosti“ úplně sama. Bude zajímavé pozorovat, jakým způsobem se z toho vylže.

    1. Hlupáka se neptej – poví sám. (přísloví snad čínské, ale nejsem si jist)
      U této madam to platí stoprocentně. – Ten pocit, když někomu lezeš do zadku a zjistíš, že jsi minul!

      1. Je potřeba sledovat to trestní oznámení. Chápu, že se z toho vylže, že nikde nenabádala k terorismu a vraždění, jen popisovala své pocity- necítím lítost. A zde je třeba použít jejich vlastní zbraně- “ pane soudce, mě taková nelítost, nad zmařeným mladým životem, velice podněcuje k předsudečné nenávisti…“ doufám, že se do toho Rajchl pořádně obuje.

        1. A vy vazne verite, ze se tim nejaky soud bude zabyvat?

          Jakze to rikal neboztik Kucera? Jde-li o stabilitu vlady, musi spravedlnost stranou…

          1. To je na dlouhé lokte, každý soudce to nakonec smete a účel to nesplní. Spíš jde o to každou jednu jejich lumpárnu medializovat, dostat k lidem, v pravý čas znova vytáhnout. Trestní oznámení na vrcholného politika, pro podněcování předsudečné nenávisti je krok správným směrem a nádherně ironické.

  17. Z dnesniho netu :
    Na Ukrajině navrhují krást ruský plyn a prodat jej EU ….
    Bývalý předseda Nejvyšší rady Ukrajiny a dnes poslanec Dmitrij Razumkov navrhl krást ruský plyn, který se přes Ukrajinu dodává potrubím do Evropy. Právní opodstatněnost takového „vyvlastnění“ podle jeho logiky spočívá v tom, že přepravovaný plyn patří před překročením hranic s EU Moskvě. Na základě toho se Razumkov domnívá, že plyn spadá pod ukrajinský zákon o konfiskaci ruského majetku. Podnikavý „tribun lidu“ zároveň doporučuje prodávat ukradené palivo spotřebitelům v Evropě. Celý tento „plán“ nastínil na Facebooku. „Plyn, který se přepravuje přes území Ukrajiny, je ruský. Po hranici s Evropou – je to ruský plyn. A co můžeme udělat na základě zákona? Můžeme ho zkonfiskovat,“ vysvětlil Razumkov. Podle jeho názoru je takové vyvlastnění ruského majetku „zákonnou povinností“ ukrajinských úřadů. V této souvislosti poslanec vyzval, aby byly ignorovány současné dodavatelské smlouvy mezi Ruskem a EU. Politik se domnívá, že po konfiskaci může Ukrajina samostatně prodávat plyn původním kupcům a tyto prostředky utratit na potřeby Ozbrojených sil Ukrajiny. Stojí za zmínku, že už jen toto tvrzení může vyvolat v Evropě další zvyšování cen modrého paliva, které už dnes lámou všechny myslitelné rekordy.

      1. …spíš vjedec (od slova jezdit).

        Až této vládě skončí mandát (včera bylo pozdě), může rovnou nastoupit do Jedličkárny.

        Nějaký pan spisovatel na PL (nechce se mi hledat) se vyjádřil, že do EU postupují céčkoví politici, kteří doma byli neúnosní pro ty domácí béčkové – s tím, že áčkové osobnosti do politiky prostě nejdou, leda výjimečně.

        Vycházeje z naznačené stupnice, propadám dojmu, že u nás to neplatí a kategorie „d“ je maximum dosažitelného. – Tím samozřejmě v žádném případě nenaznačuji, že Černochová je právě to déčko; tak vysoko jsem v žádném případě nemířil.

        1. Josef Banas.

          Ve vysledku doufam, ze to, co ti nasi delaji, maji predpsano z nejake ambasady. Predstava, ze na to prisli sami mne dost desi.

    1. No a zde máme vysvětlení toho co se dělo někdy loni touto dobou kolem spuštění NS2. Že prý by chudinka UA přišla o tranzitní poplatky za přenos RU plynu do EU kdyby byl spuštěn byl jeden z argumentů.

    2. Faze jedna) UA se zacne chovat podle Razumkova
      Faze dve) Rf zavira kohouty na UA
      Faze tri) UA mrzne, Evropa mrzne a prodelava kalhoty

      Resume:

      Razumkov je nejspis raketovy vedec.

Napsat komentář: Manuel Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *