19 dubna, 2024

Jestli jim nakonec neděláme službu…

Program demonstrace příští neděli je už odtajněn. Sejdeme se na Václaváku, ale tentokrát obráceně… pódium by mělo být dole na Můstku. Demonstrace by neměla být příliš dlouhá a pak se půjde k úřadu vlády, tedy ke Strakovce. U vchodu budou nakupeny petiční stánky, protože petice, která má deset tisíc podpisů, tu musí projednat petiční výbor ve sněmovně, což jinými slovy znamená, že s námi budou muset chtě nechtě mluvit a budou nás muset nechat něco říct. Zároveň bychom měli udělat lidský řetěz kolem celé Strakovky dokola a budeme rádi za každého, kdo tam s námi vydrží co nejdéle.

Je nám samozřejmě jasné, že musíte v pondělí do práce, protože na demonstrace nejezdí žádné ztracené existence, které už tento režim semlel. Na demonstrace jezdí ti, kteří ještě mají co ztratit a cítí, že jsou pomalu na řadě. Tohle samozřejmě žádný Šafr ani JXD nikdy nepochopí a dál budou hledat prototyp dokonalého dezoláta, ale my víme, že na vaší práci závisí vaše rodiny. Přesto, kdo budete schopni zůstat, nebo kdo budete schopni přijet druhý den a někoho vystřídat… budeme za vás rádi. Chceme u úřadu vlády vydržet co nejdéle, ale hodně to závisí od vaší podpory.

Samozřejmě pořád platí totéž, co píšu pořád. Buď můžete podpořit to, co je a nebo si počkat na nějakého lepšího lídra a lepší dobu. Pokud se jí dočkáte. Za posledních třicet let jsme se lepší doby nikdy nedočkali. Je to jen horší a horší. A jestli znáte někoho, kdo by se lépe bil za českou věc, sem s ním. Okamžitě ho začnu propagovat.

Jindro, jako potud dobrý… ale nemohu se zbavit dojmu, že s hentou Strakovkou děláme chybu… 🙂

Považ, když se to alespoň trochu povede, tak se Fiala nedostane pár dní do práce. Když tam nepůjde on, tak tam nejspíš nepůjdou ani jeho podržtaškové. Dokonce se třeba ani nesejde vláda. Tři, čtyři dni nebudou úřadovat… Naše vláda nás letos oficiálně zadlužuje rychlostí asi 3/4 miliardy denně. Zatím tedy byli šikovnější a zvládali to rychlostí asi dvě miliardy denně. Když Fiala nebude příští týden úřadovat, tak to znamená, že této republice ušetříme deset miliard… Představ si to, slibujeme lidem, že se jejich situace zlepší, až se vlády zbavíme, ale ono by se to mohlo začít zlepšovat hned…

Navíc je dost možné, že když Fiala nebude v práci, tak se to pozitivně projeví i v jiných než ekonomických ukazatelích. Například by mohla rapidně klesnout spotřeba tvrdých drog mezi náměstky. Nebudou mít ze svého šéfa tak těžkou hlavu. Několik dní nebudou muset napravovat blbosti, které Fiala nadělal. Drogoví bossové začnou mít problémy, nebudou mít na úplatky pro policii a Amnesty International nám zvýší protikorupční rating… Od Fialova nástupu do úřadu se v kanálech pod Strakovkou podle mě prohánějí električtí úhoři pohánění kokainem.

A toho ušetřeného chlastu… přestali by psát ožralí na sociální sítě a my bychom najednou neměli na co poukazovat. Navíc, kdyby někteří vystřízlivěli, třeba by přestali být tak bojovní a zjistili by, že Rusko má atomovky a mohlo by je použít, pokud je příliš nasereme… Černochová už jednu světlou chvilku měla… co když je budou mít častěji?

Nedej Bože by se mohlo zjistit, že premiér nikomu nechybí. Že je mnohem lepší, když z domova píše hovadiny na sociální sítě, které jsou tak ujeté, že by je fejsbůk zadarmo snad ani neotiskl. Že úředníci zvládnou celou agendu sami, ono to třeba i začne dávat smysl, protože vydávat za úspěch českého předsednictví zákaz spalovacích motorů a vzápětí vydávat za ještě větší úspěch, že to Švédové zrušili, to dokáže jen Fiala. Na to je třeba mít hodně teflonovou náturu. Co když se ukáže, že je premiér naprosto zbytečná funkce, která by se dala bez problémů nahradit automatem na podpisy?

Co když se zjistí, že nejjednodušší věc, jak vyřešit problémy této země, je zrušení voleb do poslanecké sněmovny?

Navíc, když novináři nenajdou před Strakovkou žádné dezoláty, ale normální táty a mámy od rodin, kteří prostě chtějí, aby tahle vláda konečně skončila, mohlo by se v nich hnout svědomí. Ono není žádný med běhat s kamerou, hledat zlé bijce a místo toho potkávat bodré moraváky, kteří rozdávají domácí koláčky každému, kdo jde kolem. Co když půjdou do sebe a začnou u Šafra dávat výpovědi? V České televizi už skoro nikdo nezbyl, všichni jsou na nemocenské, nebo moc mňoukali a šikanovali… skoro by stačilo, aby se hnulo svědomí ještě u jedné libtardí akční skupiny a zpravodajství se sesype samo.

Vítek Rakušan má sice svoje ministerstvo, ale on je rozdíl vydat nějaký příkaz sám za sebe a být za něj plně odpovědný, nebo kolektivně za celou vládu. Co když se ukáže, že jsou všichni úplně normálně zbabělí (teda až na Černochovou, ta se nebojí ani atomovek) a místo, aby neměli slitování, prostě zalezou?

Co když to uvidí poslanci a začnou přemýšlet, že by možná národu ke spokojenosti stačilo, aby tam nebyl Petřík s Vítkem… Tak je nahradí třeba Pavlem Blažkem a… pardon, u STAN si žádného normálního představit nedovedu… ti přestanou říkat ty největší hovadiny a všichni budou vlastně spokojení?

Prostě by se mohlo ukázat, že se zablokovanou Strakovkou vláda funguje o dost líp. Mohl by se začít zlepšovat stav rozpočtu, poklesla by spotřeba léků na žaludeční vředy, novináři by se museli zabývat něčím jiným, než adorací vládních kroků a ze zoufalství by si třeba mohli přečíst svůj vlastní kodex a udělat nějakou normální reportáž. Mohlo by se jim to třeba i zalíbit…

Jestli vládě neděláme tím lidským řetězem vlastně službu…

219 thoughts on “Jestli jim nakonec neděláme službu…

  1. Černochová dodá miny
    a Lipánek na zamini
    dodá kýbl blbosti,
    přímo z hlavy, od kosti.

    Signalistu bidet vzrušil
    Vítek zatím pošty zrušil,
    Langsádlová pořád nic,
    Kupka hlídá u dálnic

    aby mu platili mýto.
    Bo by mu to bylo líto,
    kdyby neměl pro ukroše
    na himarsy ani groše.

  2. Co se může pokazit, tak se pokazí a co se nemůže pokazit, tak se pokazí také:
    USA provádějí inspekci kvůli selhání leteckých pum JDAM, které byly dodány na Ukrajinu . Oznámil to 10. dubna televizní kanál NBC s odkazem na tajné dokumenty Pentagonu, které se objevily na internetu v důsledku úniku informací.

    Jedna část poskytuje pohled na to, proč bomby JDAM neměly žádný vliv na průběh bojů. Existuje podezření, že buď nebyly správně vyzbrojeny roznětky bomb, nebo že mohly být problémy se signálem GPS způsobené ruskými rušičkami.
    https://iz.ru/1496101/2023-04-10/nbc-soobshchil-o-rassledovanii-iz-za-sboia-amerikanskikh-bomb-jdam-na-ukraine?utm_source=yxnews&utm_medium=desktop

    1. Něco mi říká, že Rusové mají nejen ze Sýrie, ale třeba i z Afghánistánu docela slušnou sbírku amerických krámů a asi budou vědět, jak na ně, nebo co proti nim.

      Rusové měli své lidi v Afghánu i během americké „mise“ tamtéž, působili tam jako civilní i vojenská rozvědka. Ostatně je to dost zkresleně vidět i v tom známém seriálu „Ve jménu vlasti“, tuším je to až někde ve 4.-5. řadě.
      Tam je fešácký a charismatický Rus Jevgenij, vyslaný „KGB“, typicky po americkém způsobu vykreslen jako sviňák, bídák a podrazák, neboť si dovolil nejprv kamarádit, pak ošoustat a poté unést pošahanou americkou agentku. A až se po ruském „mučení“ (spočívajícím v odpírání léků na její nemoc), agentce vrátila paměť a ta se vrátila do aktivní služby (!), tak potom jí ještě ten charismatický sviňák, šlohl pracně získanou, černou skříňku ze spadlého vrtulníku s prezidentem USA 😀
      Je to sice natáčeno už někdy 2010 či dříve, ale je tam krásně vidět ten obecný přístup tupějších amíků k Rusům. Zatímco chytrý a zkušený šéf CIA, byl ochoten se s nimi sejít, jednat a na něčem se dohodnout (za což jej pak sesadili), tak ten zbytek okolo nasazoval na Rusy, kde se se jen dalo. Počínaje obviňováním z toho, že pracují pro Tálibán i Hakkáního, až po spolupráci Rusů s proradnými Pákistánci. 😀

  3. Vidláctvo & Dezolátstvo!

    Začetl četl jsem se do třetího dílu Toulek českou minulostí. Nebudu sem vypisovat citace. Račte si přečíst celé.
    Podobnosti s nynějškem nejsou náhodné.
    Důrazně doporučuji .

    1. Četla jsem to už jako přílohu MS.
      Teď jsem si uvědomila, že Petr Hořejš ještě žije. Je stejný ročník jako Vladimír Jiránek, byl to silný ročník, Jiří Hanák, Přemek Podlaha, ani jeden z nich už po 89 nedělal do politiky.
      A Olga Černáková, která chodila leštit kliky na ÚV KSČ a na kobereček k Fojtíkovi, aby se aspoň trochu smělo, nemá ani heslo na Wikipedii. A když zemřela, tak jí nikde nevěnovali ani řádku.
      A z Horáčka, kterému umožnila publikovat jeho Dopisy z lásky a nenávisti a rozjet projekt Osa Nostra, je dneska vzorný ojrosoudruch a komančobijec. A o paní Olgu by si neopřel ani vidle.
      🤮

  4. Makronovo vyjádření po návštěvě Číny.

    https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-musi-odolat-tlaku-stat-se-nohsledem-usa-rika-macron-po-navsteve-ciny-40428195#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=7&utm_campaign=abtest217_krokovy_redesign_feedu_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

    Je to hlavně pro ty, co tvrdili, že je jedno, jestli bude vládnout pětikolka nebo Babiš.
    Makron přeci jenom představuje orientaci beroucí v úvahu zájmy Evropy a Evropanů, Babišova orientace na něj tudíž představovala menší zlo.

    1. To věděl už předtím De Gaule, když vystoupil z voj. složky mírové firmy NATO a jen zůstal v rovině politických deklamací.
      Ještě by to chtělo anulovat „kancléřský akt“, který podepisuje každý nastupující kancléř Dojčlandu a zavazuje se být vazalem vrahům z Volstrýtu (copyright Jasánek), to má být platné až do r. 2090.
      Škoda že Rusko, jako nástupce SSSR a vítězná mocnost ve II.ww se nechalo oblbnout slibem Bakera o nerozšiřování paktu NATO směrem na východ. Kdyby si na území DDR ponechalo pár mírových základniček (blíže Rammsteinu), tak by mělo Rusko lepší vyjednávající pozici, vzhledem k dnešní situaci.

      1. Gorbyho zřejmě vůbec nenapadlo, že by mohl očekávat takovou věrolomnost. Když mu to docvaklo, už bylo pozdě.

        1. Nemohl být tak tupý, aby v úvahu nepřišla minimálně jedna, spíše vícero možných řešení, alternativ, důsledků tak vážných rozhodnutí, jaká MG tehdy činil. Samozřejmě, že i tehdy nebyli v CCCP u moci totální idioti – pohádky o „podvedení“ vrchního „perestrojkáře “ dle mne slouží k odvedení pozornosti od čím dál intezivněji se vkrádající otázky: za co, za kolik, co citlivého, osobního věděli kluci v us , Michale Sergejeviči, že to „stálo“ celý východní blok existenci, a SSSR to skutečně nepřežil …
          A druhá otázka: kolik vás zaprodanců ve vrcholných orgánech SSSR vlastně bylo, Michale Sergejeviči , a co Raisa …
          MSG je velmi, velmi sporná politická postava dějin nejen SSSR …
          A to jsem diplomat …

  5. A je to tady!!!

    Soudruzi nám stroze oznámili, že Ivan je už prakticky poražen, i když ofenzíva ještě nezačala.

    https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/zlomovy-moment-valky-se-blizi-kyjev-do-ofenzivy-proti-rusum/r~dd3215e6d46211ed82b7ac1f6b220ee8/r~c68e9adcd46011eda3c0ac1f6b220ee8/

    50K dobrovolnických kyborgů v osmi hrdinských brigádách zažene Ivana až do Žaponského mořete, protože proto.
    Původně jich prý mělo být 90K, ale soudruzi zjistili, že by zbytečně plýtvali drahým vojenským materiálem, když už prakticky mají vítězství v kešeni.
    Takže trubte na poplach, Ivani, startujte gazíky na úprk před Vasilem a tak všelijak podobně!

    1. Netřeba se děsit,
      Wunderwaffe* nebyla dosud dodána a dodána nejspíš nebude. Bude o dost více mrtvých, jak Rusů tak hlavně Ukrajinců- při útoku proi zákopů,m nepřítele má nejn=méně dvakrát větší ztráty útočící strana.
      Jak jsem poslouchal některé US kongresmany, je teď třeba vyzbrojit Tchaj-wan, aby mohl odolat záboru Čínou. Dvě poznámky: na ostrově je to cca půl na půl ohledně ochoty podporovat Čínu a za druhé – opravdu se Tchaj-wanci <b.chtějí stát další Ukrajinou?

      */ On vlastně nikdo pořádně neví, co ta Wunderwaffe je.

      1. Je to relikt z 3. říše. Takže asi tak. A proč se drží v Německu těchto starých termínů, patří mezi ně i Sudety. Napovídá mnoho.

        1. Jenže Němci tenhle termín vůbec nepoužívali.
          Nebyly to zázračné zbraně Wunderwaffe ale zbraně odplaty Vergeltungswaffe.
          Proto známe V-1, V-2 a V-3 nikoli W-1, W-2 nebo W-3
          Stránka Wunderwaffe na Wikipediii je naprostá snůška nesmyslů, kde se jsou skutečné zbraně, které se normálně používaly Ta-152, Me-262, Ar-234, Me-163, He-162, StG-44 , Fritz-X ale nikdy jako V-zbraně označené nebyly, pak skutečné zbraně odplaty (V-1, V-2), pak zbraně, co vznikly v pár kusech (Sturer Emil, Kugelblitz, Maus) ani to nikdy nebyly V- zbraně a pak naprosté nesmysly Sluneční dělo, Glocke a Haunebu a jako bonbónek nakonec Lykantorpizér????

          1. To je výmysl pisálků a ten kkot, co to napsal na wiki, to pochytil od nich.
            Technické označení bylo jiné (V-2 například technici značili jako A4, Agregaat 4), ale vojenské označení bylo vždy V a pořadové číslo, jako Vergeltung.
            Ostatně, wiki je i v jiných oblastech, hlavně odborných, kompilátem nesmyslů. Mrkněte např. na heslo EMP, elektromagnetický puls jaderného výbuchu.
            A všiml jsem si, že se nenápadně pozměňují i hesla z historie.
            Skoro přesně podle návodu v 1984. Jak řekl Winston Julii: Za pár let už nikde nikdo nedohledá, co byla pravda a co je výmysl Ministerstva pravdy.
            Zachytil jsem zprávu, že budou upravována i nová vydání knih.
            Jeden příklad už jsem viděl.
            Poté, co jsem doporučil a nabídl zapůjčení, tak po přečtení si jeden z kamarádů koupil vlastní, ale už druhé vydání Forsythovy knihy „Spis ODESSA“, chtěl to mít v knihovně.
            Druhé vydání je tuším z roku 2017. Už má „korektně“ upravenou obálku i přebal, bez hákoše a říšské vlajky, předmluva je delší o čtyři odstavce, úpravy jsou i ve vlastním textu (dohromady tam chybí přesně 14 docela důležitých odstavců) a upraven je i epilog.
            O jiný překlad ale nejde, autor překladu je tam uveden stejný.

  6. Pro všechny, kteří bědují nad faktem, že nás ovládají mainstreamová média, která nelze je porazit. Tak všem těmto připomínám, že to není tak dávno co internetový prohlížeč od Microsoftu (IE – Internet Explorer) měl takřka 100% zastoupení na mediálním trhu a když se do boje pustil Firefox, tak všichni tvrdili, že IE nejde porazit … a kde je IE dnes?
    Ještě před pár lety byly řeči o dedolarizaci považovány za naprostý fejk, protože USD je pevný, nenahraditelný a tak říkajíc nastálo … a jaká je situace dnes?
    Základ pro porážku mainstreamových médií už byl položen, na naší straně je vícero kvalitních psavců a vysílačů – ať už video nebo rozhlasových. Na řadě je pospojovat to, aby se projevil synergický efekt.
    A poslední – Rostislav Čuba vydal vynikající práci s názvem „Redukce“. Už ji komentovali Valenčík na svém blogu (vč. poznámek k jednotlivým tezím) a pak na Nové republice Bašta.

    Text si můžete přečíst zde: https://marps.cz/redukce/

    1. Kde by byl, nahrazen Edge.
      Na mém železe ani Windows. V rámci mé bezpečnostní politiky a sankcí mnou uvalených na USA.

    2. Mám vážné pochybnosti, že někdo další bude ochoten Čubův článek pro jeho rozsáhlost přečíst celý.
      Nicméně, právě a jen celý tento článek /samozřejmě, podobných článků pokoušejících se rozkrývat současné globální dění, je mnohem více/ dává návod na pochopení toho, co se se současným světem děje.
      V nedávné minulosti jsem se tu pokusil v alegoriích naznačit význam protestních akcí proti naší současné věrchušce /jakkoliv se před exponenty skláním, i když mám pochybnosti, že nedoceňují podstatu stavu, jaký panuje u nás, v celé EU a vlastně globálním světě, i „důmyslného rytíře“ jsem už vzpomněl /, který, i kdyby akce byly úspěšné, je způsobilý toliko vystřídat jedny naše pěšáky v globální hře za druhé, a to bez sebemenšího významu na podstatu současné mizérie, neřku-li přímo zločinného a genocidního působení globálních elit majících to pevně ve svých pařátech, mj. díky mainstreamovým médiím/.

      Autor to podstatu shrnul prakticky v těchto větách článku –

      „Co z toho všeho vyplývá?
      Náš hospodářský systém nelze opravit pouze volbami. Nemůžeme doufat, že se někdo nebo nějaká skupina dostane do parlamentu, do vlády, nebo kdekoliv jinde a my jim to vysvětlíme, následně dojde k prozření a opraví se stávající systém. Nelze v to doufat ani z důvodu, že tyto struktury ji byly infiltrovány. ….
      …Řešením je pouze změna celého systému, pochopení lidských hodnot, pochopení lidských potřeb a zformulováni ideologie, která nám zaručí snesitelné životní podmínky. Jedná se o zcela jiné vidění světa, které vidí skupina pod názvem inkluzivní kapitalismus.“

      L.
      PS
      Autor chybně hovoří jen o „hospodářském systému“, bez toho, aby explicitně hovořil i o druhé straně téže mince, tj. o systému politickém.

      1. Inkluzivní kapitalismus? Jestli se nemýlím, tak to je něco, co propaguje Klaus Schwab. A je to prasečina non plus ultra. Já tedy nemusím ani ten standardní kapitalismus, ale proti tomuhle zázraku je normální kapitalismus hotová idyla.

      2. Ja jsem se tim prokousala. Dobry clanek.

        Autor dobre mini, ale vklada nadeji do ustavy a pro-lidskych reforem, kdyz je vidno, ze ustavy se ignoruji a elity nemaji zajem na zlepsovani lidskych zivotu alebrz naopak. Cili… jak na jejich moc a bohatstvi? Myslim si, ze lidi, kteri si mysli, ze to pujde po dobrem, si delaji fantasmagoricke iluze.

        1. Bingo, Vevčo!
          Průser je ale současná globalizace – především globalizace Západu, který je tak ekonomicky /tedy i politicky/ propojen, a že v něm hrají houslový part maximálně čtyři hráči, z toho jen jeden primáš, ostatní země v postavení porobených mohou je přizvukovat. Tím spíše, když zatím ti tři čtyři mají postavení hegemona.
          Jakmile o tu roli /a tím i o zdroje/ přijdou spolu s etablováním se v této roli sdružením BRICS+, bude po „vtákách“. Naplní se pak vize ne nepodobné těm o „Šíleném Maxovi“? Budou se /budeme se/ rvát jako divoká zvěř o ohlodanou kost?
          No, ale to už nás zajímat nebude. Jenom našich potomků je mi líto. Tedy těch, kdo na tom zparchantění neparticipují.

    3. JA DOPORUČUJI,ABY KAZDY SVEHO ROZSAHLEJSIHO KOMENTARE DAL NAVRH NA NAPRAVU.
      Co se týče Monopolu na veřejnoprávní informace a jak ho porazit ,tak to je ukotveno v bodě 4 PNZ tj Programu Národních Zájmu a potřeb, kde se dává požadavek,aby funkce GŘ televize bud byla zrušena nebo jeho lup našich poplatku rozdělen a byla zřízeno,naše SV internetove zpravodajstvi televize vzorového typu „ABY BYLO JASNO,“která už funguje a doporučuji ,aby tu vždy na začátku byl na ni odkaz pokud se toho někdo chce ujmout.

    4. Výborně pojatý článek, spíše malé sociologicko-ekonomické dílko vhodné k vydání jako příručka.
      Někdy zní trochu jako komunismus, ale vzápětí zjistíte, že je to způsobeno masírkou posledních téměř třiceti let, kdy jsme byli přesvědčování a „udržitelném rozvoji“.
      Tuhle představu Rostislav Čuba zcela odborně vyvrací. A vrací do hry „teorii elit“.
      ===
      Existuje nejméně ve dvou instancích, další kopie je na blogu Radima Valenčíka s dodatky.

      Doporučuji přečíst celé místo každodenního mlácení prázdné slámy – tady nebo jinde.

      Teď jenom to dostat do hlav lidí, kteří vidí, že něco je ledacos ve značném nepořádku a dumají,
      kudy >z toho ven.

  7. „mňauglí napsal: 10 dubna, 2023 (14:05)
    OT: Válka na ukruině
    Vojín ukruinské armády, nehledě na silnou střelbu, úspěšne prorazil obklíčení u Bachmutu a vrátil se domů…. .“
    A na to reaguje
    „Sibyla napsal: 10 dubna, 2023 (14:32)
    …………. Nutno vytvořit nové modly.“

    Já jen dodávám, že v tom „mňauglího“ odkazu, pokud si ho někdo nepřehrál, jde o divoké prase – svini. Kdežto ty nové modly se utvářejí třeba zde – a nejde o zvířecí SVINĚ
    https://www.youtube.com/watch?v=bDmFRKUKLIU

      1. Kdyby po Vás „prali“ z kulovnic /samopalů/, to byste koukal, jaké tempo byste dokázal vyvinout….
        Ale nejde o to prase, ale o ty skutečné svině, co udělali s řidičkou….

        1. Souhlasím- v momentě palby se sprinterem stává každý, zvs jsem absolvoval v plnotučné verzi 730 . Nicméně i tak oceňuji rychlost běhu a frekvenci pohybu končetin toho/té štětináče.
          Ach ano, ta ukronáckovská vojenská hlídka – výživné. Svým způsobem může děkovat nebesům, že přežila, nebo že vůbec mohla pokračovat. Jde o jiným jazykem hovořící současnou verzi někdejších „elektrikářů“ s bleskem na klopách …
          A bohužel nejen z této videoepizody mají četní čeští, i vládní, rusofobové poluce, citlivější rovnou vyvrcholení.
          Dožil jsem se regulérní podpory nácků, nástupu nacismu k moci … Copak hyeny u vesla, ale ten zfanatizovaný dav , veřejnost, je nesmírná hrozba a děsivý výsledek „těžké roboty“ demokratů…

    1. Re: Lex

      Nevám, jak vás, ale mne OPRAVDU uráží, že hrdinný čuník ještě STÁLE NEBYL povýšen alespoň na svobodníka.
      Medaile nic, povýšení nic, jak potom máme vyhrát nad proradným Ivanem?

      1. Helanov, to si Alexej Maresjev (Polevoj změnil příjmení) nezasloužil, nevím, jestli by to, co zvládl on dokázal kdokoli z nás.
        Měl na svém kontě čtyři sestřelená německá letadla, když byl sám v březnu 1942 sestřelen nedaleko města Staraja Russa. Po těžkém zranění obou končetin se plazil 18 dnů ke svým. Obě nohy mu musely být amputované ale přesto se dokázal vrátit do kokpitu stíhačky a dál sundavat nácky. Celkem absolvoval 86 vzdušných soubojů, při kterých sestřelil 11 bojových letadel (neboli sundal 7 nácků jako beznohý invalida) a stal se tedy dvojnásobným leteckým esem. Účastnil se i leteckých soubojů nad Kurskem, při kterých poslal k zemi tři Focke-Wulfy Fw-190, mimochodem nejlepší německou stíhačku, za což byl 24. srpna 1943 vyznamenán Zlatou hvězdou Hrdiny Sovětského svazu, nejvyšším vyznamenáním SSSR a Leninovým řádem. Kromě toho byl během války vyznamenán Řádem Rudé hvězdy a Řádem rudého praporu.

        1. Ale abychom jen nešířili prokremelskou propagandu, obdiv si zaslouží i beznohý Angličan wing commander Douglas Bader, ten docílil dokonce 20 sestřelů.

        2. Re: křižák

          PCHE!!!
          Kdybyste alespoň vzdáleně tušil, kolik já sundal svým kamionem zlotřilých cyklistů a všelijaké podobné verbeže!
          A ani jsem si k tomu nemusel sháně všelijaké hen ty oné proto…, protě…, však vy víte co.
          A vyznamenání FURT žádné!

          P.S. nedávno jsem to vnutil klukovi, jakože literaturu, kterou by ROZHODNĚ neměl číst, bo je zcela nevhodná a hlavně závadná.
          … přečetl to, tak snad se aspoň trošku nakazil…

          1. Ale fuj, vnucovat Vašemu klukovi takovou závadovou literaturu.
            Pokud jste ho chtěl motivovat tím, co dokázal skoro beznohý letec (no chyběla mu kousíček války jedna noha) ideální kniha je Pilot štuky od hrdinného letce Luftwaffe Hanse Ulricha Rudela. To je ten správný hrdina vhodný jako vzor a ne nějaký Maresjev, příslušník bolševického russsského letectva.
            Až u nás bude založený BruselJugend bude to povinná četba, mohl mít náskok.

        3. jj, a když tento příběh tlačila tehdejší komunistická propaganda příliš dotěrně a příliš často, začala kolovat mezi luštiteli křížovek tato hádanka: zimní plaz na osm?

        4. Crusadere, to není nic proti Meresjevovi!!! Jasně že to byl velký hrdina.
          Bylo to napsané proti stupidní propagandě. Ukrajinci lžou, až se jim od huby práší. Tak prostě tyhle skazky nemohu brát vážně.
          Tímto se omlouvám potomkům Meresjeva.
          😀

          1. Jak, vy nevěříte v konečné vítězství?🤣 Ani tomu, že naše zbraně postupují vítězně vpřed?😁😂😂😋
            Do jaké společnosti jsem se to dostal?
            Nejsem náhodou mezi dezoláty a prorussssskými chcimíry?
            Mein gott!!
            Tak to jsem na správném místě😍😎😋

    1. To bude nejaka kremelska dezinformace.
      Vcera jsem cetl, jak Ukrajinci masakrujou Rusy v Bachnutu po tisicich a na youtube uz maji ruzni mladi a neklidni infuenceri i rozfazovane mapky na kompletni osvobozeni Krymu. Uz tam je i navod, jak bezpedce demontovat most do Ruska.
      Dokonce se tam i shoduji, ze je pri utoku na Krym Ukrajina ve vyhode.

      No a rano na me vybafnul na parlementkach text od oblibeneho guru Jary Strelkova, co se vsechno stane kdyz Rusko valku prohraje.

      Takze vse je pri starem, Rusove bojuji starymi sovetskymi predpotpnimi zbranemi, zaostali ve vyzbroji o 20 let a Ukrajinci je masakruji pomoci wunderwaffen od vyspeleho zapadu.

      1. Dle místních hnojometů byli ukronáckové už minimálně 2x ve Vladivostoku, tam i zpět, vše stihli levou zadní… Však víte, jak vojcli RF žebrají o benzín, naftu, munici, jídlo, rakety, atd…

  8. No samozřejmě, že jim, Vidláku, děláte službu!

    Tak kolik odvážných lidí z opoziční scény se vám podaří odstavit na trestnou lavici tentokrát? Posledně to bylo „jen“ 18. A to po děkanu Ševčíkovi, který šel jen kolem, jdou ještě teď.

    Kolikatinásobek to bude včil?!

    1. Žádná revoluce ani převrat se nikdy neodehrály bez toho, aniž by byla řada aktivních odpůrců stávajícího režimu předtím zavřena či jinak šikanována či perzekvována. Co tam máte dál?

        1. Nevim jestli predposrany, ale nasrany urcite.
          Neni to tak davno, co to tu tapetoval ve velkem, jak je Vidlak hloupy, ze netlaci Bastu a jedine Bastu 🙂

          1. A byla z toho nakonec pěkná „Baštonáda“. Po Česku. Jinak se dříve hojně provozovala v Otomanské říši. Podrobnosti vynechám, ale zmiňuje se o tomto aktu i Karel May ve svých románech Ve stínu Pádišáha. Nebylo o co stát.

          2. No, nadkritická většina bohužel dala na Vidláka a nemám pocit, že by celkový výsledek dopadl podle jeho představ… Spíš bych řekl, že to dopadlo tak jak jsem psal já a před čím jsem varoval.

            Tak tady moc nemachrujte vašnosto!

        2. Vážená madam, někdy je dobré přemýšlet a teprve pak konat. Co si myslíte, že se asi stane a jaký bude celkový výsledek?!
          Naběhne magistrátní úředník, rozpustí shromáždění, Rajchlem zmanipulovaní lidé neuposlechnou, nastoupí těžkooděnci, posbírají demonstrující do antonů. U toho budou potyčky a šarvátky, novináři z nich udělají agresivní hajzly jako ze Ševčíka a až budou skutečné důvody k protestům či občanské neposlušnosti, tak ti co se v neděli nechají zhafnout již budou v podmínce a nikdo ani nepípne. Zatímco vysmátí Ušáci zde budou stavět raketová sila a sklady jaderných hlavic.
          Copak to proboha nevidíte?

          1. Myslím, že to vidíte moc černě. Pokud se podaří udržet klid, což se minule podařilo, tak to dobře dopadne.
            Těch pár bláznů, kteří se dobývali do Náridního muzea nepočítám. To bylo násilné vniknutí, ale byl to jen exces.
            Spíš se to budou snažit nějak vysedět. Takže bude záležet na tom, aby ta demonstrace měla pořádnou popularitu. A hodně fotek normálních slušných lidí, kteří si nepřejí válku. Jenom idiot může věřit tomu, že russáci chtějí uchvátit Evropu.

      1. tdx
        Tak pokud plánujete státní převrat, tak to je samozřejmě jiná. To se v tom případě nenechte ode mne rozptylovat…

    1. Ano, tahle možná začíná ta změna. Francouzským pracháčům dochází, že Ušáci si udělají stejně co budou chtít a bude lepší být zadobře se sílící Čínou než s upadajícími Ušáky, kteří na ně stejně nebudou při svém potápění brát ohled, stejně jako s těmi ponorkami pro Austrálii.

  9. Tuhle proradnou vládu drží u moci hlavně prodejná veřejná media a dokud ony nebudou pod veřejnou kontrolou, tak ani 100 tisíc demonstrantů nic nezmění. Co si budeme pořád namlouvat? Demonstrace a řetěz kolem vládní budovy mohou proběhnou v rámci zákona a v klidu, ale potom záleží, co ony media pustí do veřejného prostoru? Někdy pustí jenom zlomek toho co se děje, jindy vůbec nic, ale nejčastěji si najdou nějakého bezzubého idiota v šusťákách, který se nalévá krabicákem a u toho žvaní nesmysly. Pokud se tam vyskytne násilí, mají media vyhráno.
    Proč se netiskne nějaký týdeník na obyčejném novinovém papíru, který by se distribuoval po celé zemi a byl by i v digitální podobě? Proč se neshánějí sponzoři a podnikatelé, kteří by tam měli své reklamy?
    Stávka za pravdu by měla být na prvním místě a když to nejde u vlády, tak okupovat ČT a vypovědět s ní hromadně smlouvy, které ji platíme za dezinformace.
    Po dobrém to s touto vládou nepůjde, oni tam jsou dosazení (dokonce i vlastními občany) a úplně se utrhli ze řetězu.

    1. Miláně 44,MATE PRAVDU .MONOPOL NA INFORMACE MA funkce GŘ televize,

      kterého si za jeho lži a nás matouci informace i platíme.Proto ve vznikajícím programu SV PNZ je v bodě 4 navrhováno zrušení této funkce ,anebo rozdělení lupu našich poplatku tak ,aby jsme mohli za SV zajistí svoji daleko levnější internetovou televizi typu „ABY BYLO JASNO.“,která už je funkční a není zde na ni denně odkaz.
      V tomto okamžiku tady na webu dokonce ani neexistuje nikdo, kdo by se chtěl dát pověřit vedením diskuse nad body PNZ,ale je tu prozatím jen kakofonie hlasu tzv diskuse typu VOLEJTE Z OKNA VOLICI a my vláda se vám budeme chechtat.!!!

        1. Proboha prosím Milane44, neodpovídejte tomu. Nebo se z toho za týden posereme.
          Nebo jestli chcete vidět, jak by to tady, za týden až 14 dní vypadalo, tak se podívejte na původní Kydy a hledejte „Anna Husita“ a „Anna z KSH“. Je to jeden a tentýž vymaštěnec, někde z ostravska.

          1. Tekočampuv „OBJEV „je kolosální!

            Copak je na tom špatneho ,že ANNA z KSH tj Kazatelka Sociálních Hodnot je pro vás jako jedovatý hřibecek,jste pro Asociální vládu Satanistú,kteři z té strany KDU okrádají kostelní babičky ,které je zvolily ,aby jim poté ani koruna nezbyla na svičku na jejich hrobečku té zrádné strany KDU zla proti? Chcete nebo vyzyvate.členku AA teamu SV ,která vám z neznámého důvodu vadí a nechce tu špinu co se na nás valí z každého kouta námi zvoleného parlamentu který jak na běžícím pásu odsouhlasuje bez jakéhokoli souhlasu svého šefa tj SV ,který vládu platí což chce řešit bod 2 PNZ,aby jste vládě topící se ve svém marasu pomohl.?
            Priznejte se zločince ,že vy tu chcete nyní už snad zdejší BIDNIKY brzy bez peněz ještě více oblafnout!

            DEJTE TU ODKAZ NA JEDiNY KOMENT PANI ANNY z KSH kterou by jste rád snad upálil jako ve středověku a já ji budu vy zločince dělat advokáta ,aby jste uviděl ,kde ve skutečnost hraje a bude hrát muzika!

        2. Děkuji pane Milane 44 za jasnou odpověď a okamžitou reakci a souhlas s bodem č 4 SV PNZ.

          Tak si muže každý představovat konkrétní diskusi a posun z doby TEMNA nás z avantgardy SV.
          Navrhuji ,aby denně tady byl dáván do diskuse a člankú ODKAZ na internetovou TV typu „ABY BYLO JASNO“ a když to pujde tak dál uvidíte i další doslova postuláty PNZ ,které jsou hodny našeho „Sjednocení.“
          Kdo je proti ať to tady napíše a zduvodni,klidně mu utrhneme koule a muže jít do Parlamentu kvikat fistulkou !

    2. Ano, to je přesné.
      Dokud budou téhle zpizděné vládě sloužit lukačovičové a šafři, tak se nepohneme ani o milimetr.
      Ten první už dávno zapomněl, že to byli právě obyčejní lidi, co mu nanosili ty miliardy. Čtením seznamu.
      Ten druhý, to je jenom umazaný pomocník podkoního. Znamená zhruba totéž, co má rozmazáno na kalhotách.

    3. No a ty média nebudete mít nikdy a tím jste prohráli.

      Včera bylo ve zprávách, jak na TV reportéry na Andělu v Praze nastoupil bezdomovec či smažka. Nic moc jim nedělal, ale otravoval říkal jim, že lžou. Jak byli poplašení a jak hned volali policii a ta jen pokrčila rameny, protože dávejte pokuty bezdomovcům. Jen tohle minimum se jim dít pravidlně, tak se rychle bojej jezdit na Anděla a všude, kde se jim to bude dít.

      Ale vysvětlujte tohle brouku Ghándímu Pytlíkovi, co se narodil v kině a tak všechno ví a „demošky, to je ono“.

      Je to jen honění ega. Na to dojedete.

      1. Ano, bohužel to tak je. Síla médií je obrovská a rozhodující.
        Vzpomeňme si, jak ke všeobecnému rozhořčení veřejnosti, přispěla aféra s mrtvým studentem Martinem Šmídem.
        A to byla v roli toho média, tehdy stále ještě rušená RFE. A trvalo to víceméně jen jeden den, než to sama RFE uvedla jako dezinformaci.
        A taky si pamatuju, že se veřejnosti za tu dezinformaci nikdo neomluvil. Řekl bych, že to byla historicky první, co možná pomohla s něčím pohnout, ale nejsem si už jist tím, zda správným směrem.
        Od toho by se možná šlo někdy odrazit, ale radím k opatrnosti při zacházení.

          1. Vidíte, to jsem nevěděl, omlouvám se za dezinformaci.
            Měl jsem za to, že to rušení ukončili až po převratu.

            1. V pohodě. Celý rok 1989 již zahraniční rozhlasové vysílání nebylo rušeno. Což je v souhlase s tím, co jste napsal 13:29. „Síla médií je obrovská a rozhodující.“
              Koncem června 1989 bylo zveřejněno „Několik vět“ a „ideologická diverze“ s tím spojená již volně proudila z nerušených štvavých vysílaček do uší závadových posluchačů
              https://plus.rozhlas.cz/nekolik-vet-prohlaseni-ktere-v-lete-1989-posunulo-dejiny-7972311

              1. Já si vlastně ani nepamatuju, kde jsme tehdy brali informace. Chodila spousta letáků a různých oběžníků, včetně těch Několika vět někdy v létě.
                Měli jsme doma jen jedno rádio s rozprostřenými KV, sovětskou Rigu 103.
                Ale protože ji měl táta v garáži a poslouchal tam jen Prahu, tak ten přepínač vlnových rozsahů byl úplně zoxidovaný a nějak tehdy „nebyl čas“ kovářovu kobylu vyčistit.
                Udělal jsem to až o dost později, souběžně s kompletní generálkou a Riga frčí dodnes.

  10. Jedno je jisté předem: na Václavák přijde sto tisíc lidí. Tolik jich sturmführer Rajchl napočítá pokaždé:-)

    1. Vnitro, BIS, elf, atd. ? Dneska příplatek za svátek, nebo dobrovolný přesčas? Paradox doby – ex offo tvrdých nácků obviňuje z téhož konkurenci … Hňupe …

      1. Jojo, velmi výkonný troll, na Vidlákových kydech blije své lži a cemperovské odkazy neustále.
        Zdálo se mi, že tady Alef čistí více, zřejmě Velikonoce.

          1. Já vím, ale myslel jsem, že se jede pořád podle starého řádu. Tento aktivní nablblý svazák Kydy zamořuje docela dost, doufal jsem že tady si vydělávat nebude.

  11. Jestli znám někoho, kdo by se lépe bil za českou věc? Samozřejmě. Zrovna včera Fialův poradce Křeček o sobě v Partii prozradil, že „Proslul jsem tím, že radím lidem, aby jezdili na nákupy do Polska, pokud se jim to vyplatí. Koukám se na to z pohledu lidí. Platí, že je to skutečně výhodnější“ a dodal, že vláda nemůže snížit DPH na potraviny, protože by vybrala málo peněz.

    1. ETO,Z KOMUNISMU,JSOU LIDI ZVYKLI.ŽE VŠE ZA NÉ BYLO VYRIZOVANO STRANOU.

      Dnes se stala KSČM stranou zasloužilých funkcionarú a ti se změnili ve zpupnou buržoasii a ani tak chytrý doktor SKALA se nesmí mezi námi ze vznikající SV tj Společnosti Voličů, kde jsmr vlastně všichni členove námi objevit a to prý proto, že to vadne stanovy strany nedovolují
      To však nyní už ani tak nevadí SV nepotřebuje Fujera ,neboť jim muže být každy kdo přijde s dobrým nápadem a dokáže pochopit co stojí ve vznikajícím programu volicú v návrhu s prozatímnim nazvem PNZ tj Program Národních Zájmu.

  12. Petiční zákon je poměrně gumový: https://www.zakonyprolidi.cz/cs/1990-85
    Pracují právníci na vyprecizování jak samotné petice, tak průběhu petiční akce? Aby pak nenastalo všeliké divení.

    Jinak – o petici se nikdo s nikým bavit nemusí.
    Petice se předá příslušnému orgánu, ten posoudí svoji příslušnost a buď ji úřední cestou vyřídí, nebo ji postoupí dál.
    Petici lze vyřídit i vzetím na vědomí, byť se k tomu obvykle vydává stanovisko.

  13. Pěkný sváteční den!
    Dnes se udělal (zatím) pěkný den, který napomůže těm, kteří chodí na „pomlázku“.

    V mém věku už nikam nechodím, jen provedu onen rituál „pomlazení“ jen doma, ale opatrně, abych nepomladil moc a pak nebyl pomlazenou osobou opačného pohlaví strhán.
    Takže resumé : pomlazujte a těšte se s dnešního svátečního dne !

    1. Re: berkowitz

      U vás je pěkně?
      A co to je? A jak to vypadá? U nás je klasika. +3°C, hnusný vítr a

      ŠLINCE.

      Slovo „šlince“ je sloveso a lze jej přeložit jako „slintá“.

      Tzn. jemný deštíček minimální intenzity, který sice „nic nedělá“, ale za hodinu jste promočení na kůži a zmrzlí jak psí hovno na Sibiři.

      Pokud je nutno vystrčit hlavu ze dveří vytápěné místnosti, deset z devíti (nebo raději z osmi) gorolů doporučuje předem se napojit nějakou vhodně zvolenou nemrznoucí směsí.

      A tak tu žijem…

      1. V každé kultuře je něco, co ženám ubližuje a vůbec to není pro ně vhodné, ale dělá se to neb tradice. Podvazování nohou, kdy nemohly pořádně chodit po 10 století, nošení korzetu a tím deformování postavy, zahalování a tím ochuzování o vitamín D, ženská obřízka, mrskut, konečně nastala doba, kdy se o tom aspoň může mluvit.

        1. Souhlasím. Třeba takové panenky, to taky bylo dlouho tabu. Dnes už se může říci, že ženy by dnes běžně řídily firmy, ministerstva či bagry, kdyby jim rodiče v dětství nesebrali hračkové pušky, buldozery, rypadla, autíčka …. a nevnutili jim místo nich panenky.

          1. Jistě by ty ženy byly jiné. Já dostávala k svátku kanavu a bavlnky, abych vyšívala a když jsem nechtěla, tak ten trpký pohled a nesplňuje očekávání. Myslíte, že to člověka nepoznamená? Nebo kluk mohl všechno, ale dcera, to nemůžeš, to se pro děvče nehodí .

            1. A ten mrskut. V mládí, to jsem musela už o půl šesté vstávat, aby mě nezastihli v posteli a skutečně, od 6 už zvonění a povinné nastavování prdele. Přitom tak brzy přišli mí spolužáci ze třídy, často takoví, co se několikrát do roka omlouvali za pozdní příchod slovy já zaspal. Ale něco perverzního v té povaze muži musí mít, když na mrskut vyrazili tak brzy v naději, že zastihnout dívku v pyžamu v posteli a ty matky, staré rašple, co klidně otevřely a povzbudily, jděte na ní.

              1. Ach jo, šablony maloměsta.
                Šablony kultur. A vždy nakonec ty zhůvěřilosti dělají ženy, casto vlastní matky. Podvazování nohou a invalidizaci vlastnich dcer v Číně, urezávání klitorisu tupým strepem, utahování korzetů za hranici únosnosti a otvírání dveří koledníkům.

                1. Jeste bych k matkam pridal neco trochu novodobeho a zapadniho:

                  Cpani vlastnich (casto nezletilych) dcer do postele producentum a reziserum.

                    1. A koukám, že vy taky. A patrně ještě větší, než svlečna Shieldsová 😀

    1. Navíc další snížení účinnosti v celém komplexu výroba- spotřeba způsobují náklady na skladování.

      A co etylalkohol, který se dá vyrábět všelijak?
      Zrušení veškerého zdanění „lihu“ by mělo stimulující efekt.

      1. V Německu zakázali od příštího roku prodej plynových kotlů, tak jim asi nic jiného, než vodík nezbyde wir schafen das a na nás , chydý východ z vysoka…

        1. Již od příštího roku by v Německu mohl začít platit zákaz instalace nových kotlů na plyn a topný olej. Počítá s tím alespoň návrh zákona, na němž pracují ministerstvo hospodářství a ministerstvo pro bydlení a výstavbu.

          1. Ten vodík je ale sviňa, myslí na to hlavy pomazané?
            Že uniká i tudy, kudy zemní plyn obvykle neuteče, nebo aspoň ne ve výbušné koncentraci?
            A taky na to, že má oproti zemnímu plynu asi tak třetinovou výhřevnost?
            A že je jeho výroba ekonomicky, ale i ekologicky dost náročná?
            Člověk z oboru, zřejmě průmyslový chemik píše u Vlka, že k výrobě 1kg vodíku, je zapotřebí asi 60kWh elektřiny, ale z 1kg vodíku se v nejlepším případě potom dá vyrobit jen 16kWh energie?
            Této kkotině ale musí nejprve zabránit racionální Němci. Bez nich jsme v řiti. Spoléhám na to, že si Němci spočítají, že tady opravdu jde o velikánské peníze – jejich těžce vydělané peníze.
            Jejich eura, co přitom každým dnem ztrácejí na hodnotě tím, jak jde pomalu do řiti evropský, potažmo německý průmysl a ekonomika.
            Nějak se mi nezdá, že by se v Německu nenacházel žádný vlivnější, racionální člověk, co by řekl „je to technicky a ekonomicky blbost, protože tohle a tohle, takže to nechceme“.

            1. Re: Tecočamp

              Jste zcela a úplně a ganc blbééj Tecočamp, protože KAŽDÉ malé dojčerské dítě jakékoli barvy kůže už ví, že náklady na jeho eko- a bio- život budou hrazeny výběrem obročí z východních kolonií.

  14. „Jestli jim nakonec neděláme službu…“
    Už ten nadpis to dokonale vystihuje, zmiňoval jsem to zde v minulosti několikrát, že těmito směšnými pokusy jen utvrzujete jejich pozici. Za úspěch považuju, že Vidlák snad už i trochu začíná v skrytu duše pochybovat o genialitě Rajchlova „plánu“. Ostatní fantazie asi nemá cenu komentovat, beru je čistě jako literární vyjádření autora. V čem musím souhlasit, že nikdo lepší už nebude. Rajchl za Covidu se mi líbil, že jako jeden z mála racionálně komentoval co se děje. Ale tam evidentně dosáhl vrcholu, dnes připomíná vzteklou čivavu. Někde na jeho FB jsem zahlédl ty origami květiny v národních barvách a zmínku o tom, že je někdo bude tisknout na 3D tiskárně a rozdávat na demonstraci. To dokonale vystihuje čistou symboličnost této akce. Na závěr si dovolím malou nápovědu pro ty, kteří jsou ochotni a schopni přemýšlet. Každému je jasné, že lepší vůdce se neobjeví, tom má Vidlák naprostou pravdu, zároveň je třeba racionálně konstatovat, že ten současný „vůdce“ na to nemá (tím proti němu osobně nic nemám, je to člověk jako každý jiný, jen trochu pomýlený, který si myslí, že má spasit tento národ peciválů. Přemýšlející už mají výsledek, pro ostatní ho napíšu, abych předešel zbytečným dotazům. Jediná možnost, která z toho vychází je, že se každý musí stát „vůdcem“ sám sobě ;). Pro indoktrinované vzděláním to může být složité pochopit, ale i oni mají možnost hledat a najít si význam, který se pod tím skrývá. 😉

    1. Nezlobte se na mne, ale řetěz okolo budovy, kde asi mnoho lidí nebude? To je tak dobré na nějakou propagandistickou fotku. Jinak je to plýtvání silami.
      A ulička hanby? V sobotu, v neděli? U budovy, která jistě bude mít nějaký evakuační východ?
      Dopadne to stejně, jako odboráři.

      1. A ty nány vevnitř, bc před jménem dis za ním, ale když se člověk na něco zeptá, jen krčí rameny. A nejsou ani ochotné vám něco zjistit, maximálně tvrdí, že něco musíte, ale když jim ukážete zákon, ať řeknou, kde to tam he, tak zas jen krčení rameny. Umělá inteligence by poskytla lepší službu.

  15. Z Francie už nám zní libá píseň o nalehavé nutnosti kopnout zasr. Ušáky konečně do….
    Německo se snad taky už prestane bát těch zmr… a vypráská ty jejich vojenský základny do pryč. Celý svět se snad už konečně probere a dá Ušákům ochutnat jejich vlastní medicínu.

    Pokud si někdo myslí že Trump něco změní, tak je na hlubokém omylu. Je to stejný Ušák jako ti ostatní, jen drancovat a krást. Nic jiného neumí ta slavná Emerika.

    1. Velmi spravne, Trump je mozna nadeje pro USA (preju jim to), ale tragedie pro zbytek sveta, ktery se chysta dojit.
      To ale v zadnem pripade neznamena, ze Biden je lepsi…

      Macron podle vseho jel do Ciny zebrat, a dostal nejake sliby, ktere si musi odpracovat.
      Nic neprijemneho po Francouzich Cinan asi nechtel, jenom trochu emancipace. A po podrazu USA s ponorkama se Macron asi ani nemusi pretvarovat.
      Jinak ta emancipace Evropy neni nic noveho, otevrene se o tom prece mluvilo pred 4-5 lety.
      Takze nechapu, proc ted svazaci tak jeci.

  16. Velmi prospěšné by bylo mít co pár metrů ( aby nemohly nebýt v záběru kamer ) transparenty v angličtině s výroky typu :

    Petr Fiala is a saint and has a heart full of love!

    For the beatification of Jana Černochová!

    Aspen Institute – the measure of wisdom.

    Listen to Ursula – she means well.

    Cemper belongs in the minister’s chair!

    Raise the salaries of judges and politicians !

  17. 5-ti demolice je tak velké nebezpečí pro český národ, českou státnost a nás všechny, že je celkem putna, kdo křičí z pódia agitační hesla. A kdo mává českou vlajkou. Netřeba řečníky kádrovat; důležité pouze je, postavit se tomuto zmaru. Proti přímým snahám o zničení ekonomiky a zavlečení nás všech do války proti Rusku.

    Je to i válka proti Evropě, proti naší kultuře, tradicím a životům. Ve prospěch pomatené anglosaské světožerné kliky. Nedá se ani říci „ve prospěch USA“, protože vyžrání USA do mrtě je také jeden z jejich cílů.

    „III. Světová válka“, jak lakonicky napsal dnes Trump na internet, coby aktuální „mistr zkratky“ a nezpochybnitelný americký patriot. Amíci v podstatě čelí stejnému nebezpečí jako my Češi.

    Nedávno jsem výsměšně napsal, že Rajchl je Lenin křížený se strýcem Františkem ze Saturnina; což mi pořád přijde jako velice trefný postřeh. PRO je zcela zřejmě účelovou parodií na ultrapravicové hnutí, proti kterému Margaret Thatcherová vypadá jako zuřivá komunistka. Jejich program splňuje Werichovo „je to blbé, to se bude líbit“ na milion procent. Jestli tohle někdo myslí vážně, měli by ho odvézt Arnošt s Arnoštem k MUDr. Chocholouškovi s houkačkou.

    Ale na tom nezáleží. Důležité je říci hlasité „NE“ těm 5-ti demoličním zhovadilým zmrdům.

    „Jen jestli jim neděláme službu“, ptá se Vidlák. V zásadě děláme, dokonce se jim také pokoušíme zachránit životy: protože když budou pokračovat v tom, co dělají, nejvyšší tresty je nemohou minout, až to vše budou jednou hodnotit spravedlivé soudy.

        1. Já holt jsem spíš na straně menších nádorů, které nechtějí byt kolonií většího souseda.

          Vy to máte naopak.

    1. A kdo bude soudit? Mají vidláci vůbec nějaké soudce? V 89. byl také každý soudce komunista a jak by asi soudil jiné komunisty?

    2. Pětidemolice je skutečně smrtelným ohrožením existence ČR tak, jak ji známe, chápeme. Co bude následovat po jejich volebním vítězství bylo jasné každému se zbytky příčetnosti, zdravého selského rozumu, či pudem sebezáchovy. Snad prvovoliče je možné do jisté míry amnestovat … Pouze prvovoliče, a pouze do jisté míry.
      Kowbojský ranč za louží si velkorysost dle mne nezaslouží – jeden za 18, druhý bez dvou za dvacet. Vůči zbytku světa to tak je. Ekonomicky a finančně tyjí ( realista by použil slovo parazitují ) z celosvětové produkce, sami sebe pasují co by Bohem vyvolený národ, což je údajně nominace a generální pardon pro páchání „dobra“ kdekoliv, jakkoliv, pro cokoliv – tedy pro jejich dobro, ať krev stříká jakkoliv.
      Bohužel disponují rezervní měnou, více než 800-sty základnami po celém světě, Fedem a jeho tiskárnami, dominantní burzou i bankami, o mediálních oborech nemluvě …
      Popis programu i strany PRO sedí, jen jejího exponenta vidím malinko jinak, ale to je vcelku fuč.
      S hlasitým NE máte pravdu, ta verbež potřebuje vymezit.
      Mám však obavy, že podobné snahy a akce jsou jim pouze pro smích, a snahu o odstranění demolice od moci spíše diskreditují…
      Popravdě, oni jsou jak jistá specifická část „spoluobčanů“ , kteří respektují a berou v potaz pouze skutečně „rozhodné, důrazné,sebevědomé“ řešení, stanovisko – včetně možného fyzického konfliktu.

      1. Amíci si zaslouží vše, co je postihne, skutečně vrchovatou měrou, a to že úplně všichni: protože z vykrádání a vraždění po světě měli prospěch v určité formě každý. Jiná věc je, že i je ničí společný nepřítel: anglosasko-chazarská oligarchie, jak finanční, tak mediální a zčásti ještě i průmyslová. Což z nich, samozřejmě jen částečně a okrajově, dělá i něco jako spojence.

        Ono nejde o nějaký okamžitý účinek. Hlavně je to o vyjádření odporu – aby pak někdo nemohl říci, že to vše dělali v souladu s veřejným míněním, že se nikdo neozval proti. Je to mířeno nejen na ně, ale také okolo do světa.

        Třeba do Číny a Ruska: aby nemohli říci, že třeba souhlasíme s nacistickými vraždami civilistů v Doněcku v ČR vyrobenými zbraněmi. Jako se stalo např. před pár dny, kdy banderonáckové cílově ostřelovali centrální tržiště v Doněcku z československých/českých raketometů RM-70 Vampire, 122mm raketami, vyrobenými v ČR. První salva střel zabila a těžce zranila desítky lidí, po 10-ti minutách, kdy přijely sanitky a hasiči, Ukroši vystřelili další salvu.

        Že tyto zločiny jsou dílem našich kolaborantů, zrádců a zločinců – především vlády a lepšolidních libtardů. Jednou za to budou souzeni, to je nepochybné.

  18. Jestli jim nakonec…
    Zajisté. Nastoupí policie, blokáda po marných výzvách bude rozehnána těžkooděnci, budou nějací zadržení, posléze obvinění z přestupků, případně z násilí proti úřední osobě. Politicky a mediálně využito proti celé opozici. Budou následovat právnie klánie a porubanie, naopak policie bude opozicí nařčena z nepřiměřenosti zásahu, který bude přirovnáván k zásahu na Národní třídě v devětaosmdesátém…

    1. Klánie a porubanie 😀 Takže dopadnú ako sedliaci u Chlmca ? 😀 A Samková bude ich Panna (no čo ja viem… 😀 ) Orleánska ??

    2. Schumacher napsal:
      10 dubna, 2023 (3:23)

      Jestli jsem to dobře pochopil, tak s tím rozháněním to nebude tak jednoduché.

      Může Policie ČR někomu bránit v uplatnění petičního práva?

      Já mám ve zvyku všechno si nechat důkladně vysvětlit, než něco podepíši.

      Taky to nemusím podepsat na první pokus, můžu poodejít, popřemýšlet, a pak se vrátit.

      Viz text: „U vchodu budou nakupeny petiční stánky, protože petice, která má deset tisíc podpisů, tu musí projednat petiční výbor ve sněmovně, což jinými slovy znamená, že s námi budou muset chtě nechtě mluvit a budou nás muset nechat něco říct.“

      Podstatné je, že s námi budou muset mluvit.

      Rozháněl někdo Milion chvilek pro demokracii, když pochodovali k sídlu Úřadu vlády, nebo někam jinam?

      1. „Němá debata“ (22. května 2018, Staroměstské náměstí s pochodem k sídlu Úřadu vlády České republiky)[32]

      https://cs.wikipedia.org/wiki/Milion_chvilek_pro_demokracii

      1. Proruské petice proruských dezolátů zakázány a rozprášeny být mohou … jedná se o ohroženi demokracie, přece ne?
        Poté, co mainstreamové média ignorovala mlácení katalánských žen a důchodců si jenom naiva může myslet, že bude nějaká debata o nepřiměřenosti zásahu.

  19. Kdysi se vybubnovalo do kraje, že do země vtrhl zlý nepřítel, kterého je potřeba vyhnat. Ten nepřítel tam fakt byl a fakt byl hrozný prase. Tak si lidi vzali motyky a vydali se na něj. Cestou si někteří vykládali, že domobraně velí jeden, co by si od něj kůrku nevzali. Že je to děsnej protiva. A že s motykama nejspíš v tý bitvě toho moc nepořídí. Taky sem tam zaznívaly polemiky, že kdyby se teda pak fakt vyhrálo, tak ten velící bude jistě ještě protivnější. Jim přece nebude někdo něco vykládat, když to přitom dávno vědí.
    Ale šli tam.

    Celá tato zápletka je samozřejmě značně rámcová a zjednodušená, směřuje ale k tomu, že neměli internet. To byla naprosto fatální nevýhoda. Pokud by jej měli, vše by bylo mnohem jednodušší. Mohla by se mnohem precizněji probírat témata charakterových vlastností a následných charakterových vlastností velícího, taky témata ubohosti motyk by ovládla internetovou diskusi. Pokračující zlý drancování země by bylo sice v diskusi občas taky zmíněno, ale spíš jako doplněk pro zanadávání si na poměry. Stěžejní témata by je překrývala. Ve výsledku by do tý bitvy šli jen ti praštěný, co si všechny stěžejní důležitosti neuměli díky svý prostoduchoucnosti uvědomiti. Neprostoducho by jim to pak nandali, že mezitím vymysleli, jak by se to klidně někdy pak mohlo udělat jinak, pokud by k tomu pak byly možná podmínky. Zbytečný detaily, co by se pak nakonec vůbec vochraňovalo, když to ten nepřítel už dávno roztřískal, taky jestli by si to mezi sebou pak měli jak říct, protože ten internet by měli tvrdě cenzurovanej, no a taky to, že už by neměli v ruce ani ty blbý motyky, to by při tom vymejšlení, jak pravíval Vlasta Burian, abstrouhali.
    Měli to tam bez toho internetu prostě mnohem složitější, protože kvůli tomu se neměli pořádně jak na něčem domluvit.

    To jsem teď plagiátoroval Vidláka. A vím, že tak se tomu neříká.

    1. Picolomini,
      kdysi, když se vybubnovalo, tak lid popadl deky, manželky, děti, jídlo, slepici, kozu či kravku a něco nářadí a mazal do lesů nebo do hradu.
      Na bojování byla zemská hotovost a žoldnéři.

      1. To je dobrá myšlenka. Utýct do lesa a počkat, jak to celý dopadne. Copak voni jsou tam od toho?! Je přece nikdo nebude nutit do nějakých pitomostí!

        Ale důležitý je ten internet. Kdyby bejvali s sebou měli internet, určitě by to bylo lepší. Mohli by si psát, jak hotovost měla bojovat úplně nějak jinak. A že proti tý přesile tam správně ani neměli chodit. Že tam měli jít úplně někdy jindy. A když už tam přes jejich varování lezli, tak že si měli vzít úplně jiný meče. Taky, že se správně to mělo udělat tak, že každej den tomu bude velet někdo jinej, protože kdyby se vyhrálo, tak by se hned poznalo, že von to ten jeden dělal jen pro sebe. To by se vlastně už dopředu vědělo, že von to vůbec nedělá pro lidi, takže by celej les hned věděl, že když potkaj nějakýho žoldáka, jak tam jde, tak se mu má říct, ať tam nejde! Nejprve by se totiž ta hotovost se žoldáky musela sjednotit, což není žádná legrace! Teprve až by byli sjednocený, tak by to nikdo nemoh zneužít. Tak to má totiž správně celý bejt, jakmile tam vleze nějaký nepřítel, tak se nejprve musí prodiskutovat, jak by potom někdy možná bylo nejlepší vymyslet způsob, jak to celý sjednotit. Protože jináč to nemá cenu.
        Tohle všechno by se díky tomu internetu mohlo zorganizovat!

  20. Pokud nepřijde impuls „zvnějšku,“ vláda Petra Fialy nepadne. Existuje jistá analogie se Sametovou revolucí…Bez rozpadu tehdejšího SSSR by náš současný svět byl stále bipolární, rozdělen železnou oponou.
    Nicméně stavba jménem EU se začíná drolit…Macron pochopil, že hegemonie USA končí a zkušebně vlezl do análního otvoru Si Ťin-pchinga: „Evropa musí snížit svou závislost na USA a vyvarovat se zavlečení do konfrontace mezi Čínou a Spojenými státy ohledně Tchaj-wanu.“
    Kované libtardy nyní chytá psotník, viz reakce ředitele think tanku Evropské hodnoty Jakuba Jandy: „Naši spojenci musí slyšet hlasitě a jasně, že francouzská kapitulace Číně je jen pozicí Francie, nikoliv Evropy. Jsou země v Evropě, které mají páteř, principy a politickou vůli postavit se diktátorům. Nejsme jako Německo a Francie.“ Toto jsou prvé záchvěvy zemetřesení, které mohou smést EU. Nalejme si čistého vína… Řetěz kolem Strakovy akademie na tuzemské politické scéně nezmění lautr nic.

    1. ciki,333
      Podobný názor mám také.
      Když si vzpomeneme,jak se chovali koloniální státy,Anglie,Francie a další,tak se nemůžeme divit,že se místní bouřili,až se jich zbavili.USA se chová podobně,jak třeba Anglie,kdy každý odpor tvrdě vojensky potlačili,takže USA dopadne podobně,že se kolonie budou bouřit,až se od USA odvrátí.Jinak Macron zjistil,pokud nebude obchodovat s Čínou,bude mít problém s nezaměstnaností.

  21. Samozřejmě tam najdou táty a mámy od rodin – které sere, že Ukrajina pořád je. Jinými slovy, najdou tam dezoláty.

    Můžete se mrcasit jak chcete, ale touha sloužit Kremlu to jediné, co Vás drží pohromadě.

          1. Vykřikuje tady, že je na straně menších národů, ale svobodu Podkarpatské Rusi by nedal.
            On totiž jede podle EU práva na sebeurčení.
            Kosovští Albánci mají právo na sebeurčení, ale Baskové a Katalánci, neřku-li dokonce Krymčané právo nemají.
            Ale i v EU se to mění. Dokud byla GB členem uhnije, bylo osamostatnění Skotska fujky, fuj, ee.
            jen GB vystoupila z uhnije, vykřikují představitelé EU o právu na sebeurčení pro Skotsko.

            1. Kurdove maji narok na vlastni stat, ale jenom do te doby, nez Turek zacne vyhrozovat vyhazovem americkych atomovek.
              Pak uz naopak nic nebrani Kurdy masakrovat v jakemkoli mnozstvi.

              A na druhe strane sveta se naopak hrneme do valky za nezavislost jednech Cinanu od jinych Cinanu 🙂

              Ale hlavne nepropadnout ruske propagande, zapadni verchuska takove zle veci vubec ani nezna.

      1. Hovnotný názor. Nádherný výraz! Pokud dovolíte, tak ho adoptuji. Předpokládám tedy, že nejde o překlep, ale i kdyby…Není ta čeština krásnej jazyk?

    1. prečo ste tak blbo nastavený Anonym? Museli ste prežívať ťažké detstvo …….. ľutujem Vás ….

    2. Napadlo vas niekedy, ze clovek moze byt proti Ukrajine, a zaroven nebyt pre Rusko? Ja som z rusinskej oblasti … Rusko mam na haku … Ukrajiny sa bojim a nechcem ukrajincov tam, kde byvam … jo, asi fandim Rusku … ale nie kvoli Rusku … ale preto, ze davaju na prdel Ukrajine … kebyze davali na prdel Ukrajine madari, tak asi aj ako hejslovak budem fandit Madarsku …. a az jak bude po banderovcoch, pojdem so Slotom sadnut do tankov a na Budapest.

      1. Kritizujete kde koho – ovšem putina za vraždění nikoliv. Mate to na háku, že?

        Jinak potvrzujete, že nenávist k Ukrajině drží hnojník pohromadě.

    3. Re: Anonym

      Proti trvání, resp. existenci státu Ukrajina v jejích PŮVODNÍCH hranicích nikdo nic nemá.

      Jako chytrý, mladý a krásný jedinec mi jistě dáte za pravdu, že:
      1/ co se ukradlo, musí být navráceno a
      2/ jak rozdávat, tak i přijímat úplatky je nemravné.

      Jelikož bylo tzv. darování Krymu i Maloruska (Malé Rusi) faktickým úplatkem ukrajinským nacionalistům, aby za to podporovali prohnilý komunistický režim, na který dnes všichni oprávněně pliveme, je logické, že Ukrajina s radostí vrátí, co přijala úplatkem, resp. ukradla.

      Tím budou vyřešeny VŠECHNY problémy, soudruzi mohou přestat umírat za jedině slavnou Ukrajinu a věnovat se něčemu smysluplnějšímu. Například založení lidového festivalu na oslavu dvou slavných ukrajinských soudruhů, známějšího pod uměleckým jménem – Duo Bandera-Šuchevič.
      A křepčit by se mohlo v Babím Jaru.

      1. Re: Targusi

        Vy ste fakt komik 😀 Jezdíte s mladým dál, než kolem komína? Zahráváme si se stejným blbem na příští rok se Sevastopolem. Akorát jestli to objedem, nebo pojedeme po levým břehu Dněpru 😀

  22. Co se petice týče, konsultoval bych zkušenosti pana Janečka, tomu ti zmetci neuznali ani jeho vlastní podpis.

    1. To je ten udajny genialni matematik, ktery je natolik nepolibeny relanym svetem, ze si myslel, ze kdyz sesbira 50 tisic podpisu, tak mu vnitro odklepne 50 tisic podpisu?
      To Vitaskova ma mnohem lepsi usudek.

        1. Presne cislo si uz nepamatuju, ale neuznali mu ani jeho vlastni podpis 🙂

          Vitaskova vedela do ceho jde, a proto chtela aspon 100 tisic. To uz by bolsevici na vnitru pustit zrejme museli.

          1. Ale nemuseli. Přišli by na 55% chybovost na vybraných arších (i kdyby si ty archy měli vytvořit) a to by vztáhli na celou podpisovou sadu. Doteď si pamatuju, jak vysvětlovali, jak počítali chybovost u Okamury v předchozích volbách.

    1. „A mezinárodní tisk… “
      ??? .. tohle nemá cenu snad ani komentovat. To jako že tam nějaké Sorošovic noviny pošlou štáb? … pokud ano, pak světem obletí detailní záběr na člověka v tom řetězu, který bude mít viditelné „Z“ nebo jiný symbol zakládající tvrzení, že jde o proruského dezoláta.
      A zajímal by mě autor myšlenky, že se přes lidský řetěz nedostane Fiala a jeho tým do práce …

      1. Pane D.Dvořaku neodpověděl jste na otázku v minulém vašem ćlanku,kde jsem se ptal na to Sjednocení.

        Tedy po lopatě zda by jste chtěl a dokazal řídit diskusi nad vznikajícím Programem Národních Zájmu ,který vzniká u sousedů tj u p.Vidlaka víte,že by to mohla byt možná senzace dávno hledaného Sjednocení ,kde by jste mohl i navrhnout svoje vlastní body a všem sdělit jak PNZ rozumíte nebo taky ne a senzace by byla kdyby si PNZ dal pan doktor Reichl do programu a tak by ho nejen posílil,ale možná by dokázal i pochopit že jen program o jednom ćisle tj DEMISE je slabé kafe a je třeba změna režimu,jinak to bude zase jen *rétorika *ći výměna zubu zatnutých do ŻŁABÜ,kde proudí naše peníze a nic z toho se nedá před mocipány zvolenými ohlupovanim GŘ televize jehož funkce nebyla zrušena a on se odmítá o svuj lup dělit aby jsme si mohli pořídit daleko levnější internetovou televizi typu

        ***ABY BYLO JASNO****!

        1. Pane Dvořaku ,
          Vytváříte v komentářích dojem,ze by se można mělo tzv“NĘCO „delat.Opakuji už po několikáté ,že doposud není konkrétně jasné co.
          Proto,jsem navrhl to ujasnit v už hotových bodech PNZ a to diskusiDiskusi však by měl kdosi vést.
          Jen tak tady být v kakofonií roztržitych názoru naprosto nic nepřineslo.
          I vy teď jste teď bez odpovedi.Pokud se necítíte ,zkuste se aspoň ozvat a případně,když chcete mlčet navrhnout kdo ze zdejších lidových komentatorů by připadal v úvahu jako vás buď zástupce ,kdy zdejší forma diskuse je de fakto neproduktivní a nic nikdy k potřebnému Sjednocení nepovede což znamená,že nikdo ani p.Reichl nedokáže odhalovat co má režim po úplném rozvalu republiky vlastně za konkretni cíl.

          1. Víte co? … myslím si, že mám celkem slušný přehled o tom, co na alternativě vyjde, ale na SV a PNZ jsem narazil jenom na dvou místech – v diskuzi na Kydech a pak tady. V obou případech je „rukopis“ komentářů stejný, liší se jenom nick, pod kterým to je prezentováno.
            Začněme tedy tím, že dáte odkaz na stránky, kde je SV a PNZ vysvětlováno a komentováno. Zdůrazňuji odkaz na stránky, nikoliv na Vaše komentáře.

            1. D.Dvořaku z vašeho komentáře je mi jasné že nemáte přehled co se děje ani vedle na webu KyDY natož na ostatních webech ,kde prozatím SV komenty nejsou.
              Kdyby jste totiž měl přehled našel by jste hned vedle na tom webu vedle PNZ body ,které jsou TAM co pět minut v komentářích a vy je stejně nedovedete ani vyjmenovat .

              Je mi záhadou proč namísto toho se přímo i tam nezeptate paní ANNY z KSH na tyto prima body, tam často uveřejněného přehledu doslova svatých postulatu PNZ a nyní děláte „OBJEV“,že jste to nikde jinde neviděl.Namisto,diskuze k bodum PNZ chcete snad urážlivé pohrdat sám nad sebou ,že tyto body tak řikajic ,ignorujete a jak to vypadá chybí vám i schopnost se na ně zeptat a nic neukazuje na to ,že by jste chtěl i o jejich vyznamu diskutovat SPRAVNYM směrem tj směrem SV tj (Společnosti Voličů),kde jste i vy členem.
              Tak dobrá vypadá to tak,že zde chcete snad pokud tomu rozumím tzv“uzavřenou společnost“ a jste spokojen se svým „OBJEVEM“ o Aniičce a nic z toho co by se mohlo nazývat diskuse nemáte snad ani zájem .
              Proc chcete i vy tzv „alternativu“ dále drobit na další weby,když sám voláte po Sjednocení celé SV to je mi záhadou…
              Při příležitosti dám já i tady komentář ,kdyz budete volat neúspěšně po ZMENE a SJEDNOCUJICI body PNZ se vám k tomu budou hodit i když je ,chcete doslova ignorovat a dobře vám radím obraťte se vedle na KYDY a jsem si jist, že členka AA teamu SV paní ANNA z KSH vám ráda vysvětlí jejich obsah o který by jste měl mít ve vlastním zájmu přehled ,když si uvědomte,že i vy jste členem té prý neexistujici SV a ta není jen tak hej počkej ,jak se snažíte dost povýšeně naznačit……

    2. Jak to děláte? Jako se vymyslí taková ptákovina, jako ten mezinárodní tisk? To je geniální. Vy víte, že o ničem takovém nikdy nikde nebyla zmínka, ve článku samozřejmě taky ne. Ale dáte to sem. Předpokládám, že vycházíte z toho, když Rajchl mluvil o nesrovnatelně pravdivějších reportážích o březnové demonstraci v zahraničních médiích ve srovnání s našimi. Nebo nevím, protože někdy trochu kódujete. No, to je ale jedno, důležitý je výsledek.

      Já například to zkoušel s racionalitou. Že jako když někdo něco říká, měl by třeba taky nějak dát okolí na vědomí, proč to říká. Co jej konkrétně k jeho tvrzení vede. Nezafungovalo mi to ještě. A vy sI přijdete s tiskem a všechno lítá co má peří… 🙂

      1. Pan Dvorak neni seriozni. Jde o malopolitikareni a demagogii.
        Zonglovani a lehkomyslne , nezodpovedne , se slovy a pojmy a vyrazy.
        Teoretizovat ,spekulovat , intrikovat blbinky ,znamena , h..no vedet.
        Co se hodi do kramu, a beznej selskej rozum zustava stat..
        Nejlepsi by bylo hledat nejdrive porozumeni sebe samych..
        Neco jako mala nasobilka.
        Pan Vidlak pise pod minulym clankem o „pomahani“. Komu silnejsim.
        Kdyz si odmyslim reci Rajchla, Hampla ,co udelali.
        „Slova, slova , slova „. Hamlet.
        /Vyrok Shakespeara, kterej byl kupodivu uzvanenej az beda/.
        Hledaji se asi akcni knihomolove..Prevedeno do praxe.
        Nejdrive zjisti , ze by se jim kniha libila precist ,pak se rozhodnou k akci , knihu si koupit, pak knihu shaneji ,pobihanim po ulicich a tak si jdou knihu zakoupit do knihkupectvi ,potom si ji prinesou domu , potom knihu zacnou cist..
        A nemaji bejt ty gaucovy…Naopak, organizuji si prece akce.
        Pak je kazdej z nich teoretik samouk.
        Pak o knize treba diskutuji s ostatnimi a vymenuji si „akcni“ nazory,
        co se jim libilo atd..
        Proc p. V. kterej ma energii a je cinorodej nechce aspon spolupracovat , na misto pomahani ,spolurozhodovat, mene reci, znamena vic prace.
        Akorat zase je treba aspon trochu vysvetlit ,upresnit ,co si p.V ,predstavuje pod nazvem akcni lide.
        Kdyz uz se hledaji akcni lide , ktery ctou doma denne clanky projevy a knihy a nejen vyse zminenych? Sou jich obojiho ,tsunami.
        Kdo neco dela pritahuje a shromazduje lidi sobe podobne..
        Potom p.V. pise o tom uklouznuti. A odvozuje ,ze prej uklouzne cela vlada.
        Coz se tady trochu zamyslet..By neskodilo.
        Dobyti Bastilly se napr.odehralo velkym davem a guverner otevrel brany.
        Kdyz jde o skutecne dobyvani hradu , utocnici si vyberou nejslabsi usek hradeb a neutoci nikdy do plnych..
        Takze tady mame protesty proti cely vlade. Najednou.
        Kdo to je cela vlada…Urad vlady atd. Vsichni a nikdo..Rovnou a do plnych.
        Nekonkretnosti ,mlhave abstrakce zase vladnou.
        /Tady mate ty akce tech ctenaru poucujicich knih/.
        Ztrata rozumu teoretiku amateru bez praxe , ocividna.
        Pozaduje se cela ofenziva . Na misto hledani a akce na nejslabsi clanky v retezu.
        Jsou zde psychopati, co u Muzea mlatili nevinne lidi. Ministr Jurecka.
        Ponevadz kdyz zacinate , hledate nejdrive aspon dilci uspechy a vitezstvi..
        Ale samozrejme tohle nepripada ani v uvahu..

      2. Vím, že o ničem takovén nebyla ani zmínka, mezinárodní sa neříká, tak jak by mohla. A tisk zas evokuje jako když tiskne, až se z toho panu Dvořákovi zatmělo a já přitom nerad. Ale vy dekódujete obratně, protože se to skutečně už stalo přesně tak, jak říkáte o té informovanosti v cizině. A taky předpokládám, že se vás média ptát nebudou, jestli smí podat report nebo nesmí, ale hlavně žádné nášivky, proboha. A ten řetaz udělejte pěkně do kruhu, žádné cikcak, aby to z vrtulníku nevypadalo jak pospojovaná Zetka, to by byla fotka, panebože, ani se mně nechce smát, jak ta alternativa furt naskakuje, jak pořád každého usvědčuje, jak nebere ani tu škálu, jak je ve střehu, jak chápe jen první písmeno… Což o to, já bývám stručný, ale ani vaši obsáhlou obsažnost moc nechápou, tak k čemu to je, jaký rozdíl, písat co konkrétně vede někoho k něčemu. A s tou racionalitou to zkoušejte, za to nic. Já zas chápu tyto stránky jako litteráte, evokuje to prostě něco volnějšího než např. Ostrý politický deník, kt. je tady dost vostrej, tedy.
        Ale jsem rád, že pár lidí alespoň už trochu nakouklo do programu PRO, sice vznětlivě, ale i tak…
        A stejně, ten mezinárodní tisk, to je ten, ve kterém psal ten váš jmenovec, kterej nás měl tak přečtený, že nás měl vůbec nejpřečtenější. Nepřišel jsem na to, který to byl, ale přečtený nás mají v zahraničí většinou dost jako všichni. A leckterý Čech zná náš národ líp než svoje boty.

        1. Šak jsme také ty smějící se bestie, vyřídili jsme už jednoho říšského protektora, další je na řadě 😉

            1. Však, černý, ironický, dvojsmyslný ale pořad inteligentní humor je naše nejbrutálnejší zbraň od V&W po Šimka s Grosmanem. Po dobu posledních 30ti let upadal nebo jeho protagonisté šly vládě na ruku (Svěrák i Bubílková), ale poslední dobou je na vzestupu. Neklamný to příznak těžké doby.

      1. Já bych ho nepodceňovala. Sice se říká, že z h@vna bič neupleteš, ale Šafr je Šafr.
        Mohl by z toho lejna uplést bič na dezoláty.
        😀

        1. Vzpomínám si na diverzní akci, kdy jsme ministrovi Stropnickému nechali zaslat sloní trus. Nějak se tím zrovna v tisku nechlubil, ale sranda to byla 😀

    1. Jeden kbelík na třicet lidí a samozřejmě i desku. Ta se jednoduše položí na kbelík.
      Až bude plnej, tak na schody do Strakovky. Když dezoláti tak se vším všudy.

        1. Re: User

          Není nic zábavnějšího, než sledovat soudruhy, kterak se snaží protančit mezi vejci, ať již vlastními, či ptačími.
          Tanečky mezi kupami trusu budou velmi podobného charakteru.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *