28 března, 2024

Otevřený dopis Tomio Okamurovi a SPD.

Milý Tomio, máme toho spolu za sebou opravdu hodně…

moje zastupování Tě při neúspěšné volbě prezidenta v roce 2012. Štědrý den strávený psaním Tvé Ústavní stížnosti, kterou tehdejší předseda Nejvyššího správního soudu Baxa prohlásil za vynikající a Kalousek se do mě kvůli ní opřel jak do malého smrada, patří k „top ten“ mých osobních obětí ve prospěch klienta. (A dlužno říci, že nikdo ze… sorryjako… sráčů – členů Pléna Ústavního soudu – se nezmohl ani na disentní stanovisko. Všichni souhlasili s Rychetským jako jeden muž…)

Potom máme za sebou moji kandidaturu do Evropského parlamentu za Úsvit v roce 2014. Pamatuješ se? 8 dnů před termínem voleb na mě vytáhl Janek Kroupa sračku, kdy tvrdil, že jsem v rámci advokacie podvedla Českou spořitelnu. Ta marně celou záležitost dementovala, že je to blbost a žádná škoda jí nevznikla… Nicméně Ty jsi to neunesl, měl jsi dojem, že budeš „pan čistý“ a odvolal jsi mě z kandidátky. Marně jsem Tě takřka na kolenou prosila, že jediné, co je třeba udělat, je mít každý den (jednalo se o 5 dnů do voleb!!) tiskovku a práskat botou do řečnického pultu jak Chruščov v OSN, že to je sprisahanie a kampáááň. (Jojo, žádnej Babiš, tohle byla a je moje taktika…) Přesto jsi to neudělal a dopadl jsi, jak jsem Ti předpověděla: do EP se z Úsvitu nedostal nikdo, ačkoliv průzkumy, prováděné konzervativní frakcí EP ukazovaly na 2 až 3 poslance. Jediným výsledkem celé této akce bylo pravomocné odsouzení mé bývalé asistentky, která Jankovi Kroupovi (kterému se jako obvykle nestalo nic) údajně závadové materiály z mé advokátní kanceláře přinesla. Inu, gratulujeme a posíláme klíčenku…

Další „hvězdnou hodinou“ naší spolupráce byl docela solidní podraz, respektive vydírání ze strany minulého pražského vedení SPD mé osoby při příležitosti minulých komunálních voleb, kdy se pánové z vedení, které je dnes už minulostí, chtěli nekompromisně vyšplhat po mých zádech do zastupitelstva – avšak nejlépe tak, že já jsem v něm usednout neměla. K tomu jsi pro změnu mlčel…

Přes tyhle peripetie našich komplikovaných vztahů jsem na téma SPD mlčela, nic ošklivého jsem ani o Tobě ani o SPD neřekla a s lehce skřípajícími zuby jsem Ti to vždy ve všech volbách hodila…

Teď se na Tebe obracím nikoliv s prosbou, ale s ŽÁDOSTÍ, abys mne vyslechl a zařídil se podle toho, o co Tě žádám. Jsem přesvědčena, že mám k tomu právo, vyplývající ze dvou skutečností:

zaprvé jsi mi fakt, ale fakt hodně a opakovaně ublížil

zadruhé jsem to byla já, kdo měl VŽDYCKY pravdu a Ty ne. (Zlé jazyky tvrdí, že Samková má vždycky pravdu, ale vždycky moc BRZO, takže když tu pravdu vysloví, je považována za magora a když na moje slova dojde, každý už na to zapomene, ale mně nálepka magora zůstane…)

TAKŽE:

Nyní Tě žádám, abys TY OSOBNĚ i SPD PODPOŘILI KANDIDATURU ANDREJE BABIŠE NA PREZIDENTA.

Jo, já chápu, že jsi fakt, ale fakt nasranej. Že jste se opakovaně nedomluvili. O čem jste se nedomluvili, co jste po sobě navzájem chtěli, kdo koho kdy a jak podrazil, to všechno bych tady mohla vééélmi podrobně rozvést, protože, jak známo, já jsem jen ta vobyčená advokátka z václavskýho Václaváku, u které se kde kdo zastaví na kafe. Ale dělat to nebudu, protože to nejsou moje akce, ale vás dvou. Není to tedy moje tajemství, ale Tvoje a Babišovo, respektive SPD a ANO a já tady nejsem ani na jedné straně barikády.

Znovu: vím, že se cítíš ublíženě, pokořeně, prostě hnusně. A nejsi v tom sám. Já se taky tak cítím. Věř tomu, že Babiš toho má u mě v pokladničce schovaného možná tolik, co u Tebe – když si to vezmeme proporcionálně, že já jsem soukromá fyzická osoba a ty předseda parlamentní strany.

Dovolím si Ti připomenout, případně předestřít důvod, proč tomu tak je:

V roce 2016 jsem, jak si asi pamatuješ, „proklela“ tureckého velvyslance. Tedy ve skutečnosti jsem vyjádřila nesouhlas s politikou Turecka v lingvistickém kódu, který zástupce této nám kulturně a ideologicky odlišné země byl schopen pochopit. Bohužel, ani Policie ČR ani Česká advokátní komora neovládají základy mezietnické komunikace a kulturní antropologie. Moje snahy o jejich dovzdělání byly zcela marné. Z tohoto mého jednání mi hrozilo trestní stíhání, které nakonec nebylo zahájeno, leč PČR nelenila a své poznatky předala České advokátní komoře s tím, že „porušuji etický kodex advokáta“, ať si mě potrestají. Což ČAK promptně učinila, vysekla mi pokutu a dál se se mnou nebavila. Bohužel jsem se já bavila s ní, podala jsem správní žalobu a Městský soud v Praze dne 27. 4. 2022 (8 let po události samé!!!) kárná rozhodnutí ČAK zrušil jako porušující právo na vyjádření politického názoru, nesouvisející s výkonem advokacie, a věc vrátil s právně závazným názorem ČAK. Ta samozřejmě podala kasační stížnost k Nejvyššímu správnímu soudu, ovšem na obou frontách je od toho dubna stáááále ticho a klid… Nicméně já tady mám zrušené rozhodnutí ČAK jako nezákonné.

Jak to ale souvisí s Babišem a naší věcí: když jsem byla poprvé – tedy naprosto nepravomocně – odsouzena prvoinstančním kárným senátem České advokátní komory kárně odsouzena, zařadilo mne Ministerstvo vnitra na ZÁKLADĚ TOHOTO ROZSUDKU, rozuměj, nepravomocného rozsudku, nikoliv na základě události samotné, do zprávy o extremismu s tím, že jsem extremistka. To tedy postrádalo jakoukoliv logiku. Kdyby tak slavné ministerstvo učinilo v roce 2016, kdy k mému „proklínání“ skutečně došlo, tak bych s tím sice nesouhlasila, ale pochopila bych to. Ale jednat takto na základě nepravomocného rozhodnutí České advokátní komory? Každý, okolo koho právo byť jen šlo či jej míjel v rychlíku ví, že je to prostě blbost, ne-li něco horšího. Proto jsem se obrátila na Hamáčka a Babiše, ať laskavě moje jméno z toho seznamu vymažou. A udělali co?? Oba pánové mi napsali, ať si trhnu a Babiš mi napsal, že Hammajda má pravdu a že jsem na seznamu extrémistů a jiných podezřelých individuí poprávu. A tak jsem na tom seznamu vyvrhelů doposud. Veškerou tuto komunikaci Ti posílám…

Kdo byl osobně ponížen víc? Ty nebo já? Ty jako šéf strany, která již ze svého určení hraje politickou hru, která, pochopitelně, ne vždy všem vychází tak, jak by ten který politický subjekt chtěl, anebo já jako soukromá osoba, právník, který byl Babišem potvrzen jako extrémista za to, že se zastával práva?

Přes tady tuto zásadní osobní věc jsem považovala za nutné dát osobní ublížení stranou. Pro zvolení Andreje Babiše českým prezidentem dělám vše, co mohu, a to i u vědomí všech aspektů jeho osobnosti, z nichž se mi mnohé opravdu, ale opravdu nelíbí. Ubezpečuji Tě, za dovču s AB bych opravdu nejela, na flám nešla a před jeho společností dám vždy přednost své knihovně s Arendtovou, Eliadem, Órigenem, Kohákem, Patočkou, Hogenovou, Terezií z Lisieux či Bernardem z Clairvaux. To jsou moji oblíbení společníci, nikoliv Babiš!

Pro dosažení zvolení Andreje Babiše prezidentem jsem však zakopala (jsme zakopaly rukou společnou a nerozdílnou) dvě válečné sekery, z nichž jedna byla vykopána minimálně 13 let a v rámci bojů došlo i na takové hnusnosti, jako udávání mne na ČAK. Nebylo zapomenuto, ale bylo odsunuto jako nyní zcela nepodstatné. A v budoucnu již nebude obnoveno, na to jsme si daly ruce.

Vyzývám tě k témuž. Není čas na osobní ublíženost. Je čas na to, postavit se za náš národ.

Klára

123 thoughts on “Otevřený dopis Tomio Okamurovi a SPD.

  1. Přemíra inteligence a vzdělanosti je někdy na škodu. Jestliže blbovi s hypertrofovanou první signální soustavou většinou pro poučení stačí aby se spálil jednou, vzdělaný inteligent zkouší znovu a znovu a vymýšlí teorie, že teď konečně by to už nemuselo tak moc pálit. A jestliže navíc je advokát, tak sám sobě okecává, že s ním zase vyjebali. Von ten dozorce v lágru nebyl až tak zlej. Občas umlátil jen každýho druhýho….

    Nechoď Kláro s pány na led, však to dobře známe, jak to bylo za Havlíčka, i dnes je to to samé.

    1. Ono jí zo nedá. Ona je bojovnice. V dobrém slova smyslu. Bude se bít za spravedlnost, i když ví, že z toho bude mít škodu.
      Právě proto je pro librardy moc hnědá a pro alternativce se sklonem k hnědosti zase moc libtard.

    1. Tak nevím, jestli tímhle linkem jste něčemu prospěl, protože není žádný zásadní rozdíl mezi tím, zda někdo „jen“ přednáší na akcích ASPENu a nebo je přímo členem ASPENu… obzvlášť když celá řada jeho ministrů členy ASPENu jsou.

      V TOMTO ohledu si nemají s Pávkem zas tolik co vyčítat, váženy L.

  2. Skvěle napsáno. Uvidíme, jestli Tomio zareaguje. Agresivitou už se „demokrati“ zcela utrhli že řetězu. Pro mě Babiš není žádná extra výhra, ale furt lepší než lampasák Pavel a koalice. Ale zblblejch lidí už je asi moc, takže nás čeká lampas na hradě a vláda s Fialou, Černochovou a další „hvězdnou pěchotou“. A samozřejmě utahování šroubů – možná budem vzpomínat na zlatý 80-tý léta.

  3. Pro ty kdož jsou uneseni tímto článkem paní Kláry bych si dovolil ocitovat jedenáct let starý komentář z jedné diskuse pod vlkovým článkem o paní Kláře Samkové na její adresu od člověka, který ji osobně zná:

    „Vlku, souhlasím se vším, co jsi napsal. Ta polemika s projevy a výroky Kláry Samkové je naprosto jasná. V jednom bodě bych však byl opatrný (a myslím, že vím o čem mluvím, Kláru asi znám líp než Ty). Tvá (vítězná) polemika vychází z toho, že to, co Klára před volbami a po nich, vlastně až do doby tak dva měsíce tomu nazad veřejně říkala, bylo z přesvědčení. Napíšu Ti to, co jsem včera napsal tatovi: „Do melounu a do ženské nikdy neuvidíš.“ Klára je jistě antikomunistka a pravičačka, OK. Ale jsou případy, že něco vypadá jako žába, skáče to jako žába a KVÁKÁ to jako žába, a přesto to není žába. Třeba je to jiný tvor, který jen chce (PROTOŽE TO SLOUŽÍ JEHO ZÁMĚRU), aby vypadal jako žába. Tož tak.“

    Snad to původnímu autorovi komentáře nebude vadit. Pokud ano, předem se omlouvám za doslovnou citaci.

  4. naozaj posobivo napisane, vsetka cest
    ale stale mam obavy ci dotycny T.O. prekusne svoje ubolene jesitne ego a preukaze potrebny nadhlad
    mozno ano a mozno nie
    ale zaroven je tu moznost ze si to precitaju aj ini ludia a nasledne si urobia nazor na T Okamuru ci uz dobry alebo zly podla toho ze ako sa zachova
    a nasledne to aj pretava do svojej (ne)sympatie voci danej politickej strane – teda ak pouzivaju mozog co nie je vzdy zarucene 🙂

    1. Ad Starý kocour: 23 ledna, 2023 (18:09)

      Bylo to pro mne docela výživným osvěžením – děkuju.

      A mírně OT – docela se těším, že zde jednou někdo otevře téma (já na to nemám) o slovanské vzájemnosti , 😉

  5. Paní doktorko,
    evidentně je všechny serete. Tou svojí vzácnou neústupností a striktním odmítáním, hrát s nimi tu jejich hru.
    Věřím tomu, že kdyby rychetský mohl, nechal by Vás upálit jako čarodějnici a sám by si i párkrát přiložil.
    Popravdě, neměl jsem v životě co do činění s mnoha advokáty, asi jen třemi a všechno to bylo ohledně „mírových“ záležitostí.
    Ale dostat se do nějakého průseru, tak kilometry nekilometry, jedu k Vám a poprosím Vás o zastupování.
    Na Okamuru a jeho lidi se už vykašlete, je to marné a oba víme, oč v případě celé slavné SPD jde.
    Pokud zrovna nejde o vulvu -a tu Okamura tuším nemá- tak jde zase jen o prachy. Prachy, kontakty a z nich plynoucí kšeftíky a další prachy. Furt dokola.
    Bylo to tady za těch předchozích komunistů, je to tady za těchto stávajících fašistů a bude to tady dál, ať už bude na Hradě sedět kdokoliv.
    Já se jen bojím, že tahle verze „vojáka“ na Hradě bude mít blízko nejen k armádě samotné, ale třeba i fízlům a vnitru. Z armády těžkou hlavu nemám, to je operetní soubor. Ale těch fízlů je přes 40.000, je to represivní složka, prodloužená ruka v pěst vlády a ruku v ruce s tím – digitální fízlování a totální kontrola.
    A obávám se, že v lampasákově případě nabudou pojmy „řád a pořádek“ úplně nových významů. Už proto, že uniformy mají k těm různým řádům a pořádkům až nezdravý příklon.
    Například v Německu, znamenal ten „řád a pořádek“, za vydatné pomoci firmy IBM, vyhledání všech osob židovského a položidů během jednoho dne. Hollerithovy třídičky děrných štítků, totálně profízlovaný stát, který o všech věděl všechno, už ve 30.letech.
    A já mám strach, že lampasák tomu všemu digitálnímu fízlování bude nakloněn. Mnohem víc, nežli takový Babiš, který má z fízlů i fízlování jakýsi přirozený, civilně-lidský vítr, protože se ho fízlové nahonili ažaž.
    Jak by řekl pan Kodet: Není voják, jako voják. A teď zrovna se mi honí hlavou vzpomínka na pana generála Svobodu – ale na očích mám tohoto vystajlovaného panáka.

  6. Tak jsem se tak před 2 hodinami stavila na předvolebním setkání s Babišem na Dominikánském náměstí v Brně (asi to ještě dál probíhá).
    Pár postřehů:

    – Na náměstí přišlo několik stovek lidí. Těžko říct, kolik z nich bylo příznivců Babiše a kolik odpůrců. Jistá část davu se evidentně přišla jen nadlábnout produkty zabíjačky (jetrnicový a jelítkový prejt, ovárek.. a koláčky).

    – Na Babiše nebylo ani vidět a ani ho nebylo slyšet, protože opozice obklopila stánek s Babišem a dělala neskutečný zvukový bordel (pískání, vuvuzely, řehtačky, skandování…) – bylo jedno, jestli v tom stánku Babiš je nebo není.

    – Nad davem byl les transparentů a nepodařilo se mi zahlédnout jiné než opoziční transparenty. Hodně jich bylo vyrobeno někde jednotně. Ty nejvěší transparenty hlásaly (například):
    „Pal vodsuď hajzle!“
    „Zeman – Babiš – mafie, STOP devastating our country! (…tvl, proč anglicky???)
    „Než volit Babiše, to raději radiaci“ (tenhle transparent je naprosto boží… přeloženo: než Babiše, raději Pavla s jadernou válkou???)

    – V davu bylo docela dost debatujících hloučků, na jedné straně důchodci s dnes už mantrou „Babiš je menší zlo a nezatáhne nás do války“ a na druhé straně mládež (cca středoškolská), která se projevům důchodců jen posmívala, navíc se nezmohli.

    V jednom hloučku aktivní slečna odpověděla vlídně vysvětlující důchodkyni: „Konečně pochopte, že my jsme už jinde, my nejsme sto let za opicema jako vy!“. Po této větě vytřelila z davu krásná žena středního věku krásně oblečená, buď cigánka nebo Turkyně nebo tak nějak a krásnou češtinou začala do té holky cpát moudrosti o morálce a slušném chování ke starším lidem a zastávat se důchodců. Slečna na to řekla, že je u nás svoboda projevu a ona si může říkat co chce.

    Do jiného hloučku, kterému vládli středoškolští chlapci se najednou nasraně obrátil mladý muž a do xichtů těch hochů řekl: „A víte vůbec, kdo to byli Banderovci?“ Načeš chlapce to pobavilo a rozesmálo: „vole, pré kdo to byli nějací banderovci!!“

    Podle mě byl tento předvolební míting úplně ku hovnu.

    Jen by mě zajímalo, co by se dělo, kdyby se to stalo zrcadlově obráceně. Tedy, že by na mítingu Pavla nastoupila taková fanatická smečka odpůrců generála Pavla.

    1. Kdysi se říkalo: „Tož si blbý, nebo navedený?“
      Tak tady si holt někdo zaplatil oboje. Navedl blboně.
      © má Sasin :D, který mi tu občas chybí.

          1. No jo, já jsem to jenom na Vás zkoušela, Zakladateli. Že byste třeba vyměkl a to jeho ‚gdyž‘ mu ospustil. Ale Vy si tu demosgrácii (jak psával Sasin) sem vnutit nenecháte…

    2. Zajímavá je ta agresivita.

      Oni nic nevědí, ale vědí, že Babiše ne. A Pávka ano. Ale proč? To neřeknou, protože nevědí.

      Bavil jsem se s kamarádem z Prahy. Na Moravě. Pochází odsud. Dobře jsme pokecali, měl dobrou náladu a tak začal o Zemanovi. Že škodí a že je dobré, že brzy umře. Dědka udržuje při životě jen nenávist až to všem dá, tak to zabalí.

      Tohle, byl PROJEV DŮVĚRY. Měl dobrou náladu a začal o tom, co nás mělo stmelovat. Ani si neuvědomil, že není v Praze mezi svými Pražáky z nadnárodní firmy. Pokýval jsem hlavou na souhlas a zasmál se. Vysvětlování by nemělo smysl.

      Protistrana tohle nepoužívá. Je to dobře nebo špatně?
      Kdo házel na Babiše vajíčka a na Paroubka taky? Kdo rozdával červené karty?
      Podprahově jsou v tom sdělovadla. Ale nejenom…

      Jak vyplývá, je to spor, do značné míry, generační. (Ovšem, musí být nějaký, v nějaké skupině konsensuální, spouštěč.) Proto jsem vždy říkal, že huhňu Baštu (bez urážky) nikdo pod 40, volit nebude. Pávka ano, protože je to referendum proti Babišovi a Pávek je, dle chování a mainstreamu, jedním z nich. I když to zní fantasticky. I kníže Trautenberg byl jeden z nich. Nejen kvůli zobrazení s čírem…

      Je dnešní opozice schopna pochopit souvislosti??
      A zařídit se podle toho??

    3. Kdo to byli nějací banderovci, no ty potróblenče, to ani nechťé vědět – protože kdyby tě zgómli, tak bys byl nédřiv posrané až za ušima a zachvilu bys prděl do hliny – kdyby tě teda rovnó nepřitlókli za šulina na vrata. – To by tak asi byla adekvátní odpověď.

      Kdyby se to stalo v opačném gardu, to by z toho věrchuška snad dostala psotník a URNA povel ke střežení mítinků soudruha generála Zrady. Hovořilo by se mocně o proruských švábech, etc., etc.

  7. Byl jsem v temné minulosti 2 roky na vojně. U motostřelců v Boru u Tachova. Ze dvou tisíc záklaďáků nás bylo 15, co mělo maturitu. Zažil jsem mnoho důstojníků i generálů, takže si troufnu říct, že tak trochu vím, o čem mluvím. Vím, jaké to byly povahy ti co „věrně sloužili své vlasti“. Nikdo nesměl mít názor, protože důstojník i voják slepě plní rozkazy. Ještě podotýkám, že tenkrát ještě byl trest smrti.
    Je pro mě zásadní rozdíl tom, že AB byl řadový člen KSČ, protože by asi jinak nemohl pracovat v podniku zahraničního obchodu a PP, který byl předseda základní organizace KSČ. I přes své negativní posudky se nakonec dostal ke studiu rozvědčíka. To se musel sakra ohánět stranou, aby to vyšlo. To nebylo nějaké pomýlení. To už musela být víra, kterou v rodině dostával do hlavy už od dětství. A teď si zkuste jen představit, kdyby komunismus tehdy nepadl, čím a kým by manželé Pavlovi dnes byli? Kolik lidí by skončilo kvůli nim ve vězení, protože by prostě také principielně odmítli přísahat „věrnost pracujícímu lidu lidu pod vedením Komunistické strany“… a „bojovat proti nepřátelům po boku Sovětské armády“?
    Velice by mě zajímala odpověď na to, co dělal PP v týdnu po 17.11.1989. Co jsem dělal já, vím naprosto přesně. Ale co v té době dělal on?
    Přesně před dvaceti lety proběhla akce : S komunisty se nemluví. Ti první, co se připojili k akci, dnes bojují za generála ve výslužbě. Bojují za nejvěrnějšího komunistu z nejvěrnějších, nejprověřenějšího z prověřených. Vycvičeného ke zrazování lidí. Chápu však, že některým to nevadí. Vždyť je celá desetiletí tehdy taky volili! Nebo k nim oni sami – nebo někdo z jejich rodiny – dokonce patřili…

    1. Mnoho lidí nejen PP si 17.11.1989 naslinili ukazováček, zdvihli ho k nebi a bedlivě sledovali kam vane vítr.

    2. Znal jsem lidi, kteří tam pracovali a v KSČ nebyli, ostatně v mé profesi jezdilo po světě plno lidí, realizovali stavby po celém světě a byl tam jak kdo.

      1. Nebyl jsem Straníkem, ačkoli na malou a velkou stranu jsem chodil skoro pravidelně.
        Květen-červen-červenec 1985 pracovně v SSSR, v takové asi 8.000-10.000 díře, zhruba 40km od moskevského vnějšího obchvatu. Jezdili jsme na různá místa, denně až 120-140km tam i zpět, převážně s jejich služebními žigulíky 2106, občas nás doprovázela Buchanka s materiálem. Těchto jednašestek tam tehdy jezdilo tak moc, že to vypadalo, jako u nás se stodvácami. Slušné a hlavně výborně topící auto.

        Měli jsme takovou „bianco“ bumážku, něco ve smyslu: „Неограниченный доступ. Служба радиосвязи, 5 человек, включaя водителя“ či něco v tomto smyslu, ještě ji mám někde schovanou.
        Mohli jsme „pracovně“ zajet naprosto kamkoliv a bylo to jedině dobře, vidět občas i to, co nevidí turista, nebo i sami Rusové, ale z jiné oblasti.
        Stavěli nás docela často, ony ty žiguly jely jak z praku – a je možné, že jsme byli i pod nějakým „dozorem“, ale nikdy jsme si nikoho a ničeho zvláštního nevšimli. Ale ti milicionáři vždycky nějak změkli a ubrali v hudrování, když jsme tu kartu vytáhli. Byla asi tak formátu delšího A6, škrtnutá zleva doprava oranžovým pruhem. Dodnes netuším, co vlastně znamenal.

        Chtěl jsem tím jen naznačit, že členství ve Straně, jako podmínka k tomu, abych se pracovně dostal třeba zrovna do toho SSSR, byla úplná pitomost. Spíš naopak, moc lidem z podniku se zrovna do SSSR nechtělo. Nekoukaly z toho diety ve valutách..
        Nevím, kdo a proč takový pitomosti vymýšlí.

  8. Děkuji autorce za poodhalení zákulisní roušky,zajímavé ,čtivé.
    Před volbou Babiše kleknout ,před paní Klárou Samkovou smeknout a vzít si příklad z emočně laděného článku.
    Neházejte prosím prázdné obálky a pro republiku to hoďme Babišovi,byť s výhradami.

  9. Hodně lidí si myslí, že kandidát, nepatřící k Fyjalové 5 koalici, v těchto prezidentských volbách, nemá šanci. Když si aritmeticky spočtou počet hlasů pro jednotlivé kandidáty.

    OPAK JE PRAVDOU !!!

    Jde o to, že jako pro spoustu z nás, je Babiš menší zlo, tak pro spoustu z nich, je komunistická guma Pávek, funkcionář, rozvědčík, zrádce a jeho žena, politická komunistická komisařka v armádě, také menší zlo!!

    Pávek evokuje všechno, co je škola a mainstream, naučili nenávidět! Vždyť jsou lepší lidé, mravní, ne jako ti druzí. A oni Pávka přece volí!

    Jak to??

    Protože proti němu je reálný kandidát pouze Babiš a toho nenávidí, díky dlouholetému štvaní mainstreamu, taky!

    Vždyť Babiš, byť si ekonomicky nevedl špatně, odstavil modré zloděje od koryt a to se neodpouští!

    Nenávist proti Komančům, komunistickým gumám apod, je silná, ale nekonkrétní. Není spojena s určitým člověkem.
    Nenávist proti Babišovi, je velmi konkrétní, zaměřena na určitý, konkrétní cíl!

    PÁVEK je udržovaný, má moderní US píár, zaměřený na vnějšek. Stojí za ním mainstream a jeho prohřešky nerozmazává. A pořád útočí proti Babišovi.

    Tak se stane, že volič, ovlivněny dlouholetým tlakem mainstreamu, volí, v tito chvíli, pro něho menší zlo. Jen, aby tam nebyl Babiš!
    Tudíž, prohřešky Pávka, proti pražské kavárenské morálce, jsou pominutelné.

    No a v horším případě, negativní informace o Pavlovi, volič proti Babišovi, potlačí a z vědomí úplně vymaže…

    A o to v těchto dnech jde.

    Kdyby se voleb účastnil jiný reálný kandidát, přijatelný pro lidi z více táborů, bylo by to úplně jiné.

    Ale karty byly rozdány takto.
    Díky, Okamuro!! ♥️

    1. Okamura na tom všem nemá sebemenší zásluhu. Nebo spíš – ne vědomou.
      Nepotřebuje sedět v bruseli, mu k pohodlnému životu stačí póza věčného opozičníka v místní PS.
      Vlasteneckou pózu opustil už dávno, protože zjistil, že mu ji stejně nikdo nevěří – to už spíš Foldynovi.
      Je skromný, nepotřebuje velký vydatný déšť, ale dlouhé mrholení.

      1. No dyk.

        A potřebuje prezidenta? Jestli je to tak, jak říkáte, tak nepotřebuje.

        A co kdyby prezidenta měl a ten by ho zastínil? 😳

  10. Podle posledního „modelu“:
    Pavel 58,8 %
    Babiš: 41,2 %
    https://www.ipsos.com/sites/default/files/ct/news/documents/2023-01/Tiskov%C3%A1%20zpr%C3%A1va%20Ipsos_Prezidentsk%C3%BD%20model%202.%20kolo%202023.pdf

    Sám zpracovatel upozorňuje, že model “ nemůže zachytit případnou dynamiku voličských přesunů v posledním týdnu. V žádném případě se tedy nejedná o predikci výsledku voleb.

    Jsou to hausnumera. Spočítaná na účast 69 %. Co když bude účast 79 % ? A pak možný přílet černé labutě.
    Mimochodem Hrdina je nějak málo hrdina. Hrdinu snad nemůže skolit nějaká banální viróza? Kdyby aspoň řekli, že se zotavuje ze smrtelného útoku novičokem!

    Osobně si myslím, že výsledek bude těsný, vítěze neodhadnu. Ale jasné to podle mého názoru není.

    1. Já se obávám, že těsný nebude. Včera teda Andrejko bojoval jako lev (už tím, že přišel do té jejich, tedy nečeské televize), ale díky přístupu „než Babiše, radši i rohatýho“, a to ze všech stran, díky neuvěřitelné masáži zpitomělých cucáků a i díky tomu, že bere zpátečku i u věcí, které nemohl plácnout v náhlém pohnutí mysli (třeba ty nápisy na billboardech), tak jednak nějaké procento odradí, dvak to třeba i potenciální nevoliči hodí jenerálovi, protože „než babiš, …“. Obávám se, že to jasné už je, 5K panák si sáhne na 3mil. hlasů, což budou libtardi obzvlášť oslavovat – víc hlasů než Zeman, a že rodíl bude víc než zřetelný. Jestli nepřiletí opravdu velká černá labuť, tak > 10 % a > 700 000 hlasů. Moc si přeju, aby ten rozdíl byl menší, ale obávám se, obávám se.

      1. re: Martin V.
        S obsahem souhlas, ale pozor na mateřštinu. Správně je „jednak to, jednak ono“. „Dvak“ je zrůda a nesmysl.

            1. Tohle je dítko nové doby. Prasení jazyka na zakázku. Zapomněla výraz “ za druhé“. Dnes si plete i střední a mužský rod, u divadla klidně řekne jej a ne je. Ono to začalo už dříve, naše paní češtinářka byla v padesátých letech na mrtvici z povolených změn a to byl čajíček. Nestranička a věřící nám dávala za vzor mluvu Zdeňka Nejedlého. Když poslouchám hlasatele v TV, tak trpím. Třeba číslovky už se nikdy nenaučí. Ostatně je to jedno, nemáme stát a národ a anglodojčpačeštyn se taky ztratí v zapomnění.

      2. No jo, nějak mimořádně nadějně to nevypadá. Ryze hypoteticky, kdyby se dostavilo o 10 % víc voličů než v prvním kole a všichni dali hlas Babišovi, je to 824 596 hlasů. K tomu 1 952 213 hlasů z prvního kola. Kdyby k tomu dostal všechny hlasy, které měl Bašta v prvním kole, tak by to bylo plus 248 375. To je dohromady 3 025 184. Při účasti 79 % by na vítězství bylo potřeba 3 257 155 hlasů. 232 tisíc hlasů chybí.
        Sakra. No ale kdyby přišlo k volbám 85 % a ….. 😎

  11. Mám na Tomia a SPD, svou teorii.

    Naposledy jsem je několikráte volil. Jak zde všichni vědí, nominaci naprosto nevolitelného Bašty, pokládám, ze strany SPD, za přímou sabotáž prezidentských voleb.
    Jako občan, zastupující skupinu lidí podobné smýšlejících a podobně zděšených (nejsem zděšená modrá Milka) jsme chtěli před tímto vedení SPD, v předstihu varovat. Ne písemně, aby to nezapadlo, ale osobně. Hned poté, co Baštu oznámili. Chtěli jsme vedeni SPD vysvětlit, jak se dělá kampaň a podle čeho lidé, v první instanci, podprahově rozhodují. Příhody s krajskými bafuňáři i s kanceláří SPD v Praze by vydaly za několik článků a stejně jsme se k vedení vůbec nedostali. Můj dojem je, že všichni v SPD na lidi ser*u. Že mají svá místečka, svých 10%, své penízky, jisté. Nemusí pršet, hlavně, když kape. Že výběr lidí v SPD, není podle schopností, ale podle podkuřování grémiu a Vůdci. Podle toho vypadalo jejich vyjadřování a myšlenkové pochody. Nebyli schopni samostatně uchopit jedinou myšlenku, mimo jejich spektrum naučených frází. Stejně, jako kdysi funkcionáři ODS zlikvidovali českou ekonomiku, kterou poprvé rozběhl Zeman a pak, když ji téměř zlikvidovali podruhé ( zákonitě nás s Fyjalou čeká třetí kolo), Babiš. Tehdy freneticky pořád opakovali nefunkční modré poučky, jako, že stát je nejhorší hospodář, když sníží daně, peněz se vybere víc, apod. až do konce. SPD je na tom podobně.

    K finále Pávek X Babiš prostě nemělo dojít. I proto, že maistream proti Babišovi, jako přímému a ve vedení státu a jeho ekonomiky úspěšnějšímu (!!!) konkurentu, soustavně, nepokrytě, roky štve a to při jakékoliv příležitosti. Což se ukládá do nevědomí a hodně vnímavých lidí na s Babišem spojeny automaticky negativní emoce, aniž ví proč. Což se projeví ve volbách a více, než vyrovná, vzpomínky na „úspěchy“ ODS a TOP v minulosti i přítomnosti nebo, že kolem Rakušana jsou v podstatě všichni mafiáni, co rozkrádají. Mainstream o tom prostě nepíše. Jak radil jeden nejmenovaný novinář, mainstream si má, např., vymyslet, že Babišovo auto přejelo důchodkyni pejska. A pořád o tom psát. Až bude po volbách, tak to v klidu dementovat. Asi takhle.
    Tozn. že i přes totální neschopnost Fyjalovy vlády ( nejde jen o nejdražší elektřinu v Evropě a snad i na světě, u nás velmi levně vyráběnou a levně do zahraničí prodávanou, např. naše elektrina, přidává na Slovensko, tam stojí násobně méně – jde i o to, že Fyjalová vláda se zaručila za část dluhu Ukrajiny !!!!!, který prostě nikdy UA nebude splacen, takže to dokazuje my všichni!) propaganda mainstreamu tuto skutečnost vyrovnává a je slast si při vhazování lístků prožít osobní agresi proti arciďáblu. Sice tito lidé nevědí, proč je to tak, ale vědí, že je to tak.
    Žádné sorry, tak třeba příště. Důsledky dalekosáhlé a závažné. Zmýlená neplatí.
    Důsledky, nejen v ekonomice, ale i v rozdmýchávání konfliktu na UA, každého z nás dostihnou, to je jisté a je jisté, že za to strana SPD, díky sabotáži prezidentskych voleb, nese svůj přímý díl odpovědnosti!

    Jsou jen 2 vysvětlení pro sabotáž prezidentských voleb.
    1. Buď jsou ve vedení SPD všichni blbí, že nepochopili to, co normální člověk pochopí po 15 vteřinách Baštova projevu. A co by jim sdělil každý píárista.
    2. Anebo nominace nevolitelného kandidáta, byl promyšlený záměr. Ať už z vedení nebo přímo od Tomia, který vedení přesvědčil.

    Nemusíme pátrat a vyhodnocovat. Je to jasné.
    Platí, že když se to stalo teď, stane se to i příště.
    Take platí, že ať už je to možnost 1. nebo 2., znamená to, že volba SPD v budoucnu, postrádá smysl !!
    Hlas pro SPD, pohodlnou opozici s jistotou, bude pouze spláchnut do ha*zlu….

    PS:
    No a k té mé teorii.
    Společnosti, státy, myšlenky i strany, mají svůj vývoj. To, co za nimi stálo a přispělo k jejich rozvoji, ať už myšlenky nebo konkrétní lidé, se časem může stát brzdou. Dojde k osifikaci, neschopnosti, přizpůsobovat se měnící se realitě a úpadku.
    Může to dojít tak daleko, že opoziční subjekt, kolaborací s mainstreamem, přispěje k ničení vlastní země…

    Konkrétní hodnoty, nechť si každý dosadí sám…

    1. Dejme tomu, že SPD (nebo kdokoliv jiný) by postavili dobrého kandidáta.

      Jak byste se zachovali v prvním kole? Co byste od toho kandidáta chtěli – aby získal víc hlasů než Babiš, nebo aby odstoupil a Babiše podpořil?
      Nebo byste vyzvali Babiše, aby odstoupil on?

      1. Vaše otázka je čistě teoretická a nerozumím moc jejímu smyslu. I když podobné otázky kladete často.

        Ale dobrá.
        Mluvím za sebe.

        Pokud by od SPD byl reálný kandidát, nejlépe nestraník (!); všimněte si, že Pávek nebo Prázdnuše, jsou NESTRANÍCI, což je jasný záměr;), volitelný jako osobnost, ne jako straník, co největším spektrem lidí, tak ať v prvním kole získá co největší počet hlasů!

        Přitom, Babiše by to zřejmě nijak neohrozilo. Protože Babiš má své hlasy jisté a tento kandidát by, paradoxně sesbíral i část hlasů pro Bambuši a Pávka.

        Proč? Jak to?

        Protože opozice měla ve volbách nevolitelného Baštu a Babiše. Babiš je ekonomický odborník (v porovnání s ostatními kandidáty nebo s dnešní vládou ODS,TOP & Company) a má praxi v politice, k něčemu ho donutili, ale kamarádí s Orbánem jako s Macronem a neleze USA do řiti dobrovolně a s předstihem, i když to výslovně zrovna ani nechtějí, jako Fyjala.

        Takže reprezentativní, reálný kandidát nestraník, by získal část hlasů, které získal Babiš. Ale i část hlasů, které získal Pávek nebo Bambuše!

        —- Protože volba Babiše byla pro část voličů z nouze ctnost, byl to jediný reálný kandidát, který nebyl otevřeně pro EU a USA a nadvládu zahraničního kapitálu. Říkám „otevřeně“. I když není ani nějak intenzivně pronárodovecký.
        — Tento kandidát by získal i část hlasů pro ostatní kandidáty. Pro Pávka nebo Bambuši.
        Protože, tyto kandidáty hodně volili lidé také, jako z nouze ctnost. Protože extremistu Hilšera ne, Bašta je out, jen promluví a Babiš je přece arciďábel, vždyť to pořád říkají v rádiu a v bedně, ne? Prostě, nikdo jiný, trochu normální, co dobře vypadá, jasně mluví a má aspoň trochu rozumu, tam nebyl.
        Bambuše, nyní zvaná možná přiléhavěji Prázdnuše, hezky vypadala a efektem Čaputové měla jistit agenta Pávka. Bohužel, jakmile promluvila, efekt se rozplýval. Proto skončila s jasnou ztrátou třetí, i když měla podporu mainstreamu.

        Zbyl komunistický rozvědčík Pávek.
        Co vyhrává volby? Myšlenka? Ideologie? Klause v 90tkách, volily hlavně ženy. Sladěný oblek, pěkné kravaty, sebejistota. Co na tom, že ekonomii nerozuměl. Podprahové signály, že to je ten pravý. S trochou nadsázky, díky ženám, jsme zažili divoké 90 tky a rozkradení republiky!! 😄
        Pávek neřekl žádné moudro. Neprojevil žádnou inteligenci. Nepotřebuje to. Nikdo, kromě Babiše, proti němu nestojí a Babiše odrovnává roky mainstream. Nemá konkurenci. Kdo nechce volit Babiše a těch je, díky rokům štvaní mainstreamu dost, prostě MUSÍ volit Pávka. PÁVEK JE TAKE Z NOUZE CTNOST. Nikdo jiný tam totiž není.
        Ti, co volí proti Babišovi, volí Pávka. Lampasáka, gumu, rozvědčíka, Komanče, zrádce, vše, co nenávidí, ale pro ně, v tuto chvíli, menší zlo. Kolik jejich hlasů, by posbíral reálný kandidát??!!!

        Jak byly karty rozdány, v prvním kole kdo z koho, při nominaci reálného kandidáta, nejlépe nestraníka, ze strany SPD, by MUSEL nejméně jeden kandidát, nesvázaný s 5 koalicí, stanout v druhém kole. A možná, vzhledem k výkonům vlády, ať už na poli ekonomickém nebo korupčním, oba…

        PS:
        Babiš byl všem známý předem. Nepotřeboval tedy dělat kampaň 2 roky předem.
        Pávek, vybraný Kolářem, jako dříve Želé z Jablunkova, ji 2 roky předem, dělal.
        Kolář, šedá eminence české politiky, napojená na US fondy, má zjevně US píár know-how.
        Přesto dříve neuspěl. Letos možná uspěje, ale ne díky tomu, že by se poučil. Ale protože, díky sabotáži voleb od SPD, tam nikdo reálný, kromě Babiše a proti tomu vede mainstream kampaň roky, není…

        Karty rozdány, kostky vrženy.
        SPD, díky sabotáži voleb, nese přímou zodpovědnost!!!

        1. Především díky za objasnění.

          Argumentaci rozumím, ale nechápu potom ten konec, tu vzteklost na SPD.
          Mám tomu rozumět tak, že Bašta byl podle vás sabotáž, protože JEN KRADL hlasy Babišovi, kdežto např. Vitásková by je LOUPILA i u Pavla a Nerudové?
          Myslíte skutečně, že rybníčky Babiše a Bašty je tentýž rybník?

          Já jsem před prvním kolem sledoval poměrně hysterický tlak na Baštovy potenciální voliče, aby volili Babiše ze strachu, aby se Babiš vůbec dostal. Já jsem takovou obavu nesdílel, ale dovedu to pochopit u lidí, kteří si s Babišem spojovali budoucnost.
          Víte, že jsem tvrdil, že Babiš má první kolo zadarmo, ale druhé téměř jistě neproleze. V sobotu uvidíme.
          Představte si, že tam bude místo Bašty nějaký podle vašeho pohledu dobrý kandidát. Třeba ta Vitásková (tady se plus mínus asi shodneme).
          Já se domnívám, že Vitásková by brala především hlasy Babiše. Mnohem víc, než hlasy těch dvou preferovaných kandidátů. Proto jsem se opakovaně ptal, jaký jste tedy předpokládal správný postup v prvním kole. Měl jsem dojem, že ať by byl kandidát jakýkoliv, jeho úkolem by bylo odstoupit – píšete, že nikoliv, že dobrého byste podpořil.
          Opravdu? I za cenu nepostoupení Babiše a třeba ani toho kandidáta?

          Dále bych podotkl, že v prvním kole podle mého názoru Bašta Babišovi hlasy statisticky významně nesebral. Ti, pro které byl Babiš přijatelný, ti ho volili hned, aby měli jistotu a těch 5 procent si myslím, že by v případě neexistence Bašty k volbám prostě nešlo.
          Proto mě dost překvapila ta míra agrese vůči SPD, Baštovi a Okamurovi.

          1. ten konec, tu vzteklost na SPD.
            Mám tomu rozumět tak, že Bašta byl podle vás sabotáž, protože JEN KRADL hlasy Babišovi, kdežto např. Vitásková by je LOUPILA i u Pavla a Nerudové?
            Myslíte skutečně, že rybníčky Babiše a Bašty je tentýž rybník? /////
            /////////

            Na tohle odpovězeno už bylo.

            Z mé strany jde o oprávněnou reakci proti SPD a Okamurovi, aspoň myslím.

            Jeho sabotáž prezidentských voleb zamíchala karty takto.
            Není to souboj mezi kandidáty, myšlenkami.
            Volby se zvrhly na referendum o Babišovi, kterého nenávidí mainstream. A díky jeho štvaní, lidé vnímaví na mainstreamovou propagandu.
            Přitom proti němu stojí, naprosto prázdný a nemožný, slouha cizích zájmů.

            TOHLE se nemělo stát a za tohle může právě SPD, která sabotovala volby. Jinak se nominace, naprosto nemožného kandidáta, nedá rozumně vysvětlit.

            Náš stát stojí na křižovatce. Rakušan, kolem kterého jsou všichni mafiáni, zavádí cenzuru. Díky Fyjalové vládě máme nejdražší energie v Evropě a očekává se odchod nebo krach, v průmyslu. Už se stalo to i to. Fyjala nás uvrtal do ručení za část dluhu Ukrajiny. Zaplatíme to, samozřejmě, my všichni.
            A „jsme ve válce“. Parlament odhlasovává možnost, vyslat naše vojáky za hranice, cvičíme cizí armádu, připravují se základny.
            A nevíme, co na nás ještě chystají. Určitě tvrdě zpoplatněné zdravotnictví, což bude pro většinu národa, katastrofa. A školství. A redukci důchodů. A tvrdé zpoplatnění nemovitostí. Peníze na válku a výživu UÁček, se musí odněkud vzít.

            Zde zmýlená neplatí.
            Tato sabotáž voleb je neodpustitelná!

            1. Můžete nastínit možný průběh voleb, kdyby SPD se zachovala podle vás správně (a měli jsme ještě i kus štěstí)?

        2. Vaše psaní je velmi racionální (i když to slovo asi přeužívám, sem podle mě patří). Jaký vliv má ale právě racionalita na „zaťatého“ člověka? V až děsivě většině ten, že se dotyčný zatne o to víc.

          I když politici, kteří jsou zrovna (míněno kdykoliv) u moci, jsou pro použití jako příklad „jen“ politici, i jim musí být jasné, že co dělají, špatně dělají. Ale dělat nepřestanou. Zrovna u nich sice především z důvodu, že kdyby přepřáhli, budou z toho mít nějaký ty nepříjemnostičky. Ale taky proto, že když celou dobu přísahají na to, co říkají a dělají , tak kdyby najednou měli přiznat, že no tak teda jo, celý to bylo hrozně špatně, jak budou sami před sebou vypadat?

          Obstát sám před sebou, to je velmi silný prvek. A když je před obstání postaven „obyčejný“ volič, ta hrůzyplná představa, že teď by se děsně blamoval, mu tu blamáž nedovolí. Je to zdaleka nejsilnější vliv na jeho chování. On sám před sebou a před okolím, které jej tolikrát slyšelo mluvit o tom, že jen takto a takto je to správně, by se měl popřít? To raději ať se země rozpadne na tisíc kusů…

          Nejsem sice zrovna psycholog, ale právě s tímto jsem se v životě setkal v tzv. větším, než malém množství. Včetně sebe sama, protože nikoho, ani mě, nikdo nedonutí přestat být člověkem. Okamuru osobně a věrchušku SPD nemá smysl řešit, ten svůj oportunismus má/mají přímo v DNA. A otázkou je, jak moc řešit jeho zaťaté stoupence. Podle mě spíš taky ne, protože jsou to taky jen lidi. Taky mají ten sebezatínací reflex. Výsledkem v takovýchto situacích bývá prakticky zaručeně prohloubení a rozšíření toho společenského příkopu o dalších deset metrů.

      2. Kdyby byly ryby víte kde… SPD volitelného kandidáta nepostavila a tím to povídání končí. Vlastně už teď by SPD měla začít makat na tom, aby za pět let ten, koho postaví, nebyl pro většinu lidí nounejm s handicapem věku a vyjadřování.

        Jinak ano, ta Babišova kandidatura zamíchala kartami hodně. Zároveň je otázka, zda by v případě vhodně zvoleného kandidáta SPD kandidoval Babiš sám.

        To všechno je jednoduše „kdyby“ a nemá smysl řešit.

          1. Já myslím, že to smysl naopak má. Byly dvě možnosti.
            Postavili nevolitelného – vy jste ho vyzvali, aby odstoupil ve prospěch Babiše, aby mu nebral hlasy. OK:
            Postavili by volitelného, který by těch hlasů přece sebral násobně víc (hra zhruba s nulovým součtem) – vždyť v tom případě by to byla ještě větší hrozba pro Babiše, ne?
            Nebo jste si mysleli, že by to byl duel Babiš-Vitásková?

            Můžeme se k tomu vrátit v neděli, až opadnou emoce z výsledku (já předpokládám, že vyhraje garantovaně Pavel).

            1. 1. My jsme k ničemu nikoho nevyzvali.

              2. ///Postavili by volitelného, který by těch hlasů přece sebral násobně víc (hra zhruba s nulovým součtem) – vždyť v tom případě by to byla ještě větší hrozba pro Babiše, ne?///

              Na toto už odpovězeno bylo.

              Co se mne týče mám na SPD názor neměnný už měsíce. Za týden se těžko změní.

              Udělali sabotáž a zmýlená neplatí. Důsledky jsou dalekosáhlé a nevratné.
              Nedá se to nijak omluvit.

                  1. No, stačila krátká odpověď. Pokud je to „moc složité“, tak jste možná jen přebral cizí názor, kterému ve skutečnosti nerozumíte a reprodukujete ho jen kvůli konsenzu, kterému věříte.

                    1. Krátká odpověď nestačí, když je problém složitý. Kdyby to tak bylo, nemusíme nic řešit.

                      Znovu a znovu kopírovat text, také nemá smysl.

      3. SPD už z principu nemůže postavit „dobrého kandidáta“ v tom smyslu, že by v případném finále (už to samo o sobě zavání utopií) měl větší šanci než jinovatka v pekle. Proč? No protože SPD přece … Jinak samozřejmě pár kvalitních lidí má, ale je třeba u toho taky trochu myslet. Když to Babiš už od prohraných sněmovních voleb „zvažuje“, když dva roky „se mluví“ o Prázdnuši (tj. mééédia ji každý týden třikrát připomenou), když Kolář s Pávkem tři roky dělají systematicky kampaň a Pávek se nechal vyvolat i na michvilprdím shromáždění, … jakou asi bude mít šanci sebekvalitnější králík tažený z klobouku pár týdnů před volbami? Navíc pěkně hurá v sóloakci? Ano, přesně takovou. Mohl dostat i dvakrát tolik a stejně by to bylo fiasko. A jako vedlejší efekt rozhádaná opozice…
        Jinak pro inspiraci jukněte do Francie: systematicky ostrakizovaný a poplivávaný kandidát „alternativy“ se tam téměř se železnou pravidelností dostává do finále (k této situaci nám schází ještě stovky mil) a tam se stejnou pravidelností shoří. Přes to všechno, co se už ve Francii běžně děje. (14 náhlých dní takového režimu by u nás dal Tomiovi 105 poslanců, tipuji.)

        1. Pořád ta stejná písnička.

          Ani ODS nemůže postavit už z principu dobrého kandidáta. Prostě nikdo.

          Proto si šedá eminence ODS, cizí agent, Petr Kolář, „vybere“ kandidáta. Roky předem. Dobře vypadajícího, NESTRANÍKA, s titulem, který byl „úspěšný“. A toho si vychová, poskytne prachy přes spřátelené subjekty a připraví na něj veřejnost roky předem.

          Reprezentativní nestraník.

          Žádný stranický, huhňavý geront Bašta. (Bez urážky.)

          CO BRÁNÍ TOMU, ABY TO SPD UDĚLALA TAKÉ TAK?

        2. Líp se to nedá říct.
          Jenom naivní člověk věří, že by imagemarkeři, dobře zaplacení, dovolili vyhrát kandidátovi opozice.
          Zatím se nám pořád vede ještě moc dobře, abychom konečně vzali rozum do hrsti.

    2. Sexy: Okamura mohl kandidovat. Je známější než Bašta. Bašta byl slabší kandidát. Jen to má jeden zádrhel. Voličů SPD není dost, aby vyhráli druhé kolo, takže i kdyby dostali svého kandidáta do druhého kola, tam by ho porazil i ten největší kavárník. Potom by se šlo chlubit účasti ve druhém kole, ale prezidenta by nezískali.

        1. Proboha, Okamuru??!! Trochu invence!!!

          Měli nominovat nestraníka. Přijatelného pro širší spektrum lidí. Měl dělat volební kampaň roky předem!

          Jak to dělá šedá eminence ODS, Kolář ?
          Gumu Pávka, zaháčkoval, jako nestraníka, 3 roky předem!!!

          Proč je SPD nepoučitelná?
          Blbost nebo záměr??

          1. Dexx: Okamuru protože předsedu parlamentní strany by nemohla média ignorovat. Nestraník to by šlo, ale musel by být mladší než Bašta, schopný řečník a musel by být všeobecně známou osobností. Máte pravdu, že kampaň by se musela začít dělat možná rok předem. Teď ještě takového člověka ochotného do toho jít najít.

            1. Např.
              Kandidát s příběhem, postavila se solárním baronům. Odborný, komunikativní, vlastenecký, zná jazyky, reprezentativní.
              Hodně lidí si ji z causy solární baroni, pamatovalo.
              Alena Vitásková.

              Anebo někdo úplně neznámý, jako před 6 lety Pavel. Ale s jiTMo atributy, jako s vzhledem a verbálním projevem. Ostatní se do člověka za pár let naprogramuje. Kolář prý na Pávkovi „dělal“ 5 let !!! jak jsem někde četl!…

    3. Dlouhý příspěvek, pane.

      Když jsem to celé přeslabikoval, protože k rychločtení to věru nebylo, dospěl jsem k závěru:
      A) Nemáte to v hlavě v pořádku,
      B) Nemáte to v hlavě v pořádku a někdo vás za to platí.
      Jde o to, co je horší. Přikládám se k variantě
      C) Jsde ubožák. Což má hodně vysvětlení, ale to je mimo diskusi.
      Hodně štěstí v léčebně psychicky chorých.

      1. Vysvětlení je prosté, i když ten příspěvek byl dlouhý. A nenapsal jste, s čím konkrétně nesouhlasíte.

        Projektujete si do druhých, své vlastnosti, své já…
        Váš text je pouze o vás.

      2. Aha, už mám jasno. 😉
        Vzhledem k tomu, že jste několikrát reagoval obdobně, když jsem konstatoval, že ODS rozkradla republiku a vždy, když vládla, nás přivedla k ekonomické krizi, zřejmě reagujete na tohle:

        ///Stejně, jako kdysi funkcionáři ODS zlikvidovali českou ekonomiku, kterou poprvé rozběhl Zeman a pak, když ji téměř zlikvidovali podruhé ( zákonitě nás s Fyjalou čeká třetí kolo), Babiš. Tehdy freneticky pořád opakovali nefunkční modré poučky, jako, že stát je nejhorší hospodář, když sníží daně, peněz se vybere víc, apod. až do konce. SPD je na tom podobně.///
        Jen pro pořádek, jedná se o normální sinusoidu vývoje, nejen v politických stranách, popsanou více autory.

        Vzpomínám, že jste takto reagoval, ve spojení s ODS, vícekrát. Dokonce mi děkovali, když jsem vám vaši adoraci modrých zlodějů, na konkrétních příkladech, vyvrátil.
        Pokud máte jiný názor, obhajte ho. Já vám dnes oponovat, u časových důvodů, nebudu. Věřím, že to udělá někdo jiný.
        Pokud nemůžete svůj názor obhájit, zdržte se osobních útoků.
        Je to hloupé a vypovídá to pouze o vás…

  12. Vy jste ho zastupovala při té první losovačce?
    Bylo by možné se dozvědět podrobnosti z oné losovačky, jak to provedli a jak to pak obhájili?

    1. mohu vám příci pouze to, že akčkoiv T. Okamura požadoval archy s podpisy podporovatelů, včetně těch vyřazených, pochopitelně, zpět (vždyť byly jeho, ostatně normální součást správního spisu), tak je nikdy nedostal, protože náhle tak náhle… nejsou…
      Jestli mne něco doopravdy popuzuje na letošních volbách ve smyslu Janeček – Březina, pak to, že se na tyto akce nepřipravili a chovali se tak naivně, že to hraničí s demencí – sorryjako…

  13. Vím, že si teď trochu zatapetuji, ale nemohu jinak. Myslím si totiž, že současná situace mezi Babišem a Okamurou je win-win pro všechny zúčastněné. Dovedete si představit ten „nahnědlý okamurovský klacek“, kterým by Babiše mlátili po hlavě všichni ti vždy čestní a pavdomluvní ctitelé pravdy a lásky při přímé podpoře?
    Volbou z volné ruky udělal Okamura, v rámci možného, téměř to nejlepší co udělat mohl. Samozřejmě, že lepší by bylo, kdyby přitom ještě vyzval své voliče a příznivce aby nezůstali lhostejní a šli k volbám, ale i
    to se jim už asi zdálo moc.

    1. Je lepší, jak to udělali („nevolte Pavla“), než kdyby podpořili Babiše natvrdo.
      Rozvášnili by tím proti Babišovi mimo jiné některé Cikány
      Viz např.:
      “Jsem hluboce přesvědčený, že volba Babiše jde proti zájmům Romů, a to jednak z důvodu mnohých protiromských výroků pana Babiše, tak také co se týče jeho spolupráce s SPD…“
      https://neovlivni.cz/beru-vsechno-babis-lovi-hlasy-u-romu-i-v-spd-ktera-proti-nim-broji/

  14. Gratuluji Tomiu Okamurovi k Darwinově ceně ve skupinách – za SPD – a také k diplomu „Idiot roku“ v jednotlivcích. Bylo to absolutně dokonalé (znáte skvělý britský sitcom „Absolutely Fabulous“, o dvou ožralkách z lepšolidní vstrvy?, takže podle toho: „absolutně dokonalé“).

    Co dál k tomu říci? Paní Samková to už rozebrala, stejně jako Vidlák a jeho diskutéři vedle (včetně mě).

  15. Vyplatí se to? Pokud 75 % voličů SPD je už teď rozhodnuto volit Babiše a možná jasná podpora od Okamury by přesvědčila možná polovinu z té zbylé čtvrtiny…znamená to, že může být tomto krokem získáni navíc možná 12 % z počtu voličů SPD do sněmovny. To je 1 % maximálně 1,5 % z celkového počtu voličů. Jenže neztratí tím víc voličů Babiš ve středu politického spektra? Těch, kteří zaváhají.

    1. Pokud SPD má live na 10 až 12 % z celkového počtu voličů. Stejně volby rozhodně, kdo vyburcuje víc nevoličů, aby jednou šli volit.

  16. Mám se státem také neblahé zkušenosti a nedokázal bych se tak mírně, jako Vy, vyjadřovat. Pro jednání na úřadech jsem vždy zmocňoval starší osoby. Držím Vám palce, ať se v neprávním státě domůžete práva.

  17. A to má být co, paní Samková?

    SPD svým inteligentním voličům již víc jak týden dává na nebo, kdo že dvou finalistů je pro dobro této země nepřijatelný a více pro své rozhodování nepotřebují.
    Naopak pro váhavé voliče zpracované mainstreamovou propagandou by to mohlo působit přesně obráceně.

    Tak o co se tu proboha snažíte?!

    Že by jste si tím také chtěla říct o místo na kandidátce fotbalového Rajchla?

    Přeci jen výsledek druhého kola je poměrně dobře odhadnutelný a někomu by se mohlo hodit to svalit na jiné, že?!

      1. Prosím kolemjdoucího, aby se už nezastavoval a pokračoval v cestě nebo mu ujede vlak. Ty jeho zastávky jsou stále více obtěžující.
        Víte vážený nemůžu napsat, aby jste šel už někam, ale snad jste to pochopil co vám naznačuji

        1. pro Hnidopich 13:22

          Kolemjdoucí má styl vyjadřování jako diskutér ze Seznamu. Bohužel. Nicméně, tentokrát s podstatou toho, co chce říct (alespoň tedy jak tomu já rozumím) je to, že otevřená podpora Babiše od SPD by Babiše přivedla spíše do hrobu a byla by kontraproduktivní. Umíte si představit ty titulky v (ne)závislých (i závislých) médiích? „Babiše podporuje extrémistická strana – fuj, fuj, fuj!!!“.
          Já myslím, že okamurovce dostatečně naštvalo prohlášení, že by nikdy nikoho od nich nejmenoval ministrem (Demokracie Pávkovi fakt nejde – inu, na vojně a ve válce se žádná demokracie nepraktikuje. Jen příkaz – plnění příkazu). SPD má tedy dost vlastních lidí i podporovatelů, kteří se spravedlivě nakrknou a před Pávkem si uplivnou.

        2. re: Kolemjdoucí, Hnidopich
          Pánové, pište prosím česky – ne „by jste“, „aby jste“, ale „byste“, „abyste“.
          Děkuji.

    1. A to má být co, paní Samková?
      Dovoluji si nastínit, že paní autorka je zvyklá psát moudra, ráda sděluje svoje verze ledasčeho a, zdá se, je ráda, když se o ní ví a navíc, coby advokátka prostě ráda radí. Jistá profesionální deformace se holt nezapře.
      A tak to bylo, je a bude.
      A inteligentní člověk opravdu ví, kdo je pro něj přijatelný.
      Akorát ofiko masmédia a různí ti poradci to mají poněkud naopak.
      Včetně hen té inteligence.

      1. ano prosím, já to mám v povaze a mám na to papír, na to razění… Byla bych opravdu ráda, kdyby inteligent věděl, kdo je pro něj nepřijatelný. Nicméně, když dovolíte: včera’24. 1.) jsem byla přebírat za svého tátu cenu města Brna. Laureátů bylo 14. Prakticky samý dottores &professores. Co jsem si tam vyslechla si nedovedete představit. Všichni věděli, že táta zemřel ani ne před měsícem, ostatně já sama nosím téměř neustále smutek. Takže zatímco jsem brečela, že tam táta už nestihl být, tak mi ti „inteligenti“ bez jakékoliv záminky z mé strany (když jsme čekali na předávání cen!!!)rvali jaký je Babiš hajzl… tak mi pls. neříkejte, že všem je jasné kdo je kdo. Je mi z toho k poblití ještě teď…

  18. Paní Kláro, já Vás čtu ráda, někdy s menším zájmem, někdy s větším. Těch pár vulgárních slov zkraje textu se k Vám nehodí. Vím, že jste žená přímá a jadrná, ale mě takové výrazy, obzvlášť u ženy, ruší a věty degradují.

    1. Já osobně si myslím, že tady tón a zvolená slova sedí. Odpovídají vážnosti situace a podtrhují rozpoložení paní Kláry. Je to napsané srozumitelně a je to psáno chlapovi.

      1. Souhlasím, že je to psáno chlapovi, ale ženou. Jde jen o můj subjektivní pohled na text. Muž to zřejmě vnímá jinak a možná i spousta žen. Já upředňostňuji především u ženy kultivovanější slova, která mohou mít stejnou váhu a ženu neoslabují.
        Může být, že to pozvedlo pouze moje obočí. Jde mi čistě o ty sráče, sračku atd., přijde mi to zbytečné. Řečeno to bylo autorce pouze pro inspiraci, jako nabídka jiného úhlu pohledu.

        1. Tak hlavně se z toho lepšolidského pohoršování neposrat. To je pak patálie.
          Do horké až vřelé sprchy, všechno všecičko vyprat na ne-eko šedesát až devadesát jako kdysi plenky, následně vyčistit filtr u čerpadla pračky…

          1. Daniela prostě má na určité věci vlastní názor, který není rovnoběžný s názorem vaším. – To vadí?
            Nemělo by; a ta poznámka o posrání byla taky zbytečná.

          1. Kláro,
            náš sprostný lid tajně prahne po vzdělání, i když se za to mnohdy stydí, bojí se, že se stane, s odpuštěním, intelektuálem.

            Vulgarizmy považuji za vysoce funkční….bohužel došlo k jejich celospolečenské inflaci a tudíž ztrácejí účinnost.

            Pokud mají fungovat jako tzv. šrapnel, musí mít nyní takovou brizanci, že by se z nich poblil i antoušek.

            Nebo musí vynikat originalitou – tudíž přispívat ke vzdělávání lidových vrstev a rozšířovat jejich slovní zásobu.

            Domnívám se, že pro sečtělou špíčkovou právničku s vysoko nadprůměrným IQ by nemělo být problémem nahrazovat běžné sprosté výrazy jejich účinnějšími ekvivalenty, k jejichž dešifrování si lidový sprosťák, prahnoucí po vzdělání v oblasti skatologie, musí zapnout výkladový slovník cizích slov.

            (Kdysi jsem si v diskuzi na Aktuálněm, proslulé bdělým okem cenzora Sejskala, který svého času snaživě mazal jakýkoli přispěvek se sprostým výrazem, od něj vysloužil pochvalu za to, že jsem neoznačil političku zprofanovaným výrazem „kráva“ a nahradil ho výrazem „boviformní entita“.)

            Pro mne bylo podobné vyjadřování makačkou na bednu, pro Vás by to měla být brnkačka.

        2. Milá Danielo, v naší rodině se nikdy vulgárně nemluvilo. To nejhrubší, co se dralo z našich úst bylo, slepice, tele, husa………… poslední dobou, když náhodou moje životní stálice přepne na kanál čt24 tak si nedovedete představit, co se za vulgarity line z mých úst. Nechodím je vyřvávat na ulici, nevyřvávám je lidem do obličeje. Podle mého, je lepší upustit páru tímto způsobem, než jít a někomu rozbít ciferník.

    2. Sedí to jako dětská prdélka na nočníčku.

      Co se mne týče, ten nočník bych použil aspoň 2x větší…😎

    3. Paní Danielo,
      vzhledem k praxi uskutečňované naší soudní moci, mi ta slova (která vyčítáte) přijdou jako jemný sarafán a něžné pohlazení.

      1. :-)) Chápu, možná chci moc, nebo je to nepodstatné. Je mi jasné, v jak tvrdém prostředí se dotyčná dáma pohybuje a chápu i pohnutky, které jí k takovému chlapskému stylu vedou. Přesto si myslím, že ženskou taková mluva oslabuje a to paní Kláře nepřeju.

        1. Paní Klara je svá a nic ji neoslabuje.

          Věci se mají nazývat pravými jmény. Prava jména, naopak, posilují.

          Asi byste raději „slušného“ Fyjalu, který vybranými slovy oznámí, že jsme se právě zadlužili za Ukrajinu, že jsme ve válce a že budeme mít nejdražší elektřinu v Evropě?

          Mainstreamových mravokárců máme plno.

          Tak, k formě jsme se vyjádřili. K obsahu už nic nemáte? 😉

    4. Myslím,Danielo, že použité výrazy jsou adekvátní sdělovanému a nejsou nijak burcující.Vaše přejemnělost je spíše výrazem toho, že řečené a odžité tak úplně neprociťujete ,a je začátkem cesty k peklu zvanému korektnost.

      1. Olga, Daniela:
        Olgo, nejde o „přejemnělost“, ale o slušnost. A už vůbec ne o cestu k peklu korektnosti. Nezaměňujte slušné vyjadřování s tzv. korektností. Když budeme pořád víc používat slovník tvora Řeporyjce, klesneme dřív nebo později na jeho úroveň.
        Danielo, máte pravdu. Aspoň podle mne.

        1. A Vy takový slovník čím dál víc používáte, Favorite? Já ne.
          Ale to mi nebrání vnímat shodu použitých vyjadřovacích prostředků s expresivitou obsahu v uceleném autorském sdělení;ne v diskusním příspěvku. Zde dle mého názoru byly tyto výrazy adekvátní.
          To bychom za chvíli mohli uhlazenými výrazy přebásnit třeba Haškova Švejka.Nebo ho zakázat za vulgaritu.A to je ta ona korektnost….
          V běžném hovoru je samozřejmě slušnost jedinou variantou. A jsem si jistá, že paní Klára v diskuzi nikdy expresivní výraz nepoužila,jako většina z nás.

      2. Pro Olga, 13:22

        Holt chlapi to berou jinak a ženy také. Myslím, že paní Daniela se jen snaží vrátit do diskuzí mezi lidmi slušnost. V tom jsem s ní zajedno. Víte, když někdy čtu diskuze na jiných webech, tak pro přemíru vulgárních slov kolikrát ani nepochopím, co chce diskutující vlastně sdělit. Možná proto, že jiná slova ani neumí (to se ovšem netýká paní Samkové). Omlouvám se, jsem holt z té „staré školy“. Ale současně i chápu reakce paní Samkové, protože např. Janek Kroupa si nic lepšího nezaslouží… Takže tady je těžko rozsoudit.
        PS – ráda čtu reakce Targuse – ač jsou často velmi jadrné, nepřijdou mi vulgární, „čichám“ totiž pod nimi jakousi „člověčinu“ 🙂

        1. Přesně tak, teto Karlo,jde o tu člověčinu, expresivnost spojenou s vyjadřovaným obsahem a osobitostí autora.
          A je třeba si uvědomit, že řeč se vedla o samotném textu paní Kláry, která má tak trochu i autorskou licenci.
          S vulgaritou v diskuzích neměla ta debata nic společného a rozhodně bych ji nikdy neobhajovala a myslím, že na tomto webu se často nevyskytuje. Nějaký peprnější goralský výraz občas padne,ale jsme natolik inteligentní, že dokážeme věci brát v kontextu osobitosti mluvčího a nadsázky ne zle míněné.🙂
          K té uhlazenosti požadované Danielou: vybavuje se mi vždy v podobných případech rozhořčený zápal naší akurátní gymnaziální profesorky češtiny v letech osmdesátých nad dílem Bohumila Hrabala, právě za ty vulgární či expresivní výrazy.Pes by po její kritice od něj kost nevzal. Spořádané spolužačky souhlasně pokyvovaly,my ostatní jsme si o přestávce v samizdatech předávali Obsluhoval jsem anglického krále ….

Napsat komentář: gogo Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *