28 března, 2024

Předvolebně udavačská

Přátelé, dnes pro vás mám jednu lahůdku, která se stala mému bratrovi Masterovi a hodí se ke kulisám této prezidentské volby. Ukazuje, co nás bude čekat, pokud se na Hrad dostane soudruh generál a připraveným plánům Pětikolky nebude už stát nic v cestě.

Jak jistě všichni víte, byl to právě můj bratr, kdo mi před pěti roky připravil tento virtuální dvorek. Název Vidlákovy kydy také vymyslel on. Myslím, že za těch pět let blogování napsal přímo pro Kydy možná pět článků. Takové vědátorské, protože je matematik s červeným diplomem. Jinak se mi staral o server, vymýšlel jak zabránit spamům zaplevelit diskusi a když začalo jít loni do tuhého a byly zablokovány „dezinformační weby,“ zajistil zahraniční doménu, abychom o Kydy nepřišli. To byla také ta stopa, kterou dohledal bijec svobody slova Cemper, který pak zveřejnil jeho identitu. Ale tohle všechno víte. 

Málokdo už ale ví, že můj bratr učí na jedné střední průmyslové škole v západních Čechách. Sám tam také maturoval a po letech si řekl, že své alma mater trochu vypomůže se vzděláváním těch mladých a nadějných… i začal tam studentům nalejvat do hlav jeden odborný předmět. 

Jaké ale bylo jeho překvapení, když si ho minulý týden zavolal ředitel školy, že na něj přišlo udání. „Váš zaměstnanec se angažuje na Vidlákových kydech a proto zřejmě souhlasí s jejich obsahem a určitě své politické názory vnáší i do školy, kde dělá zmatek v hlavách studentů…“ Můj bratr na to řediteli odpověděl, že je skutečně vlastníkem domény a mým bratrem, skutečně souhlasí s mými názory a do školy to nevnáší, protože se studenty komunikuje především pomocí jedniček a nul. Tím to bylo vyřízeno, protože na vsi a nenávisti se udavačství ještě nepěstuje. Bratr si nicméně vyžádal samotný text udání i s e-mailovou adresou. Zde je: 

Dobry den,

chtel bych se Vas zeptat, jaky je Vas postoj k tomu, ze jeden z Vasich pracovniku, konkretne RNDr. Marek Sterzik stoji za webovou strankou vidlakovykydy.cz, ktera velmi casto siri dezinformace a  prispiva tim k celospolecenskemu napeti.

To, ze je vlasnikem domeny pro uvedenou stranku je jednoduse dohledatelna informace viz.  https://www.nic.cz/whois/domain/vidlakovykydy.cz/ . To ze sam ve verejnem prostoru nevystupuje, vystupuje jeho bratr Daniel Sterzik, neni relevantni.

Pokud Vas pedagog vlastni a provozuje takovouto domenu, da se predpokladat, ze s nazory na ni uvedenymy souhlasi. A pokud s takovymi nazory souhlasi, nepredpokladate, ze muze ovlivnovat i nazory Vasich studentu?

Dekuji

Nebudu vás napínat přátelé, to byste nevěřili,  sama Akademie věd si pěstuje udavače ve svých řadách. Nebudeme jako Cemper, takže nepropálíme identitu onoho Čurdy. Tedy, dokud jeho Cemperstvo samo nezačne vřískat, že si vymýšlíme. Ale abychom mohli pokračovat, budeme onomu udavači říkat Martin Ječmínek. To je mému zemědělskému naturelu velmi blízké. Velmi snadno jsme zjistili, že pracuje v knihovně akademie věd a angažuje se tímto pokrokovým způsobem pro liberálně demokratické evropské hodnoty přímo v pracovní době. Činnost pana Ječmínka v nás vzbudila celou řadu otázek a tak jsme si řekli, že se na to budeme muset zeptat přímo v oné ctihodné instituci. A nebudeme chodit ke kováříčkovi, půjdeme rovnou ke kováři. I poslali jsme jim dopis následujícího znění: 

Vážená paní Vecková, vážená paní Zažímalová,

píši vám, protože můj zaměstnavatel obdržel udání na moji osobu, že provozuji názorový blog, který podle názoru dotyčného udavače přispívá k celospolečenskému napětí a často šíří dezinformace. Toto udání sepsal váš zaměstnanec pan Martin Ječmínek, který podle všeho pracuje v knihovně akademie věd. Vlastní text jeho udání přikládám v příloze. Jednoduchým prověřením došlého e-mailu jsem zjistil, že vše nasvědčuje tomu, že toto udání sepsal i odeslal v pracovní době, je tedy důvodné se domnívat, že by tak mohl činit s vědomím zaměstnavatele či by dokonce mohl mít tuto činnost přímo v náplni své práce.

Z textu udání vyplývá, že váš zaměstnanec je přesvědčen, že blog Vidlákovy kydy přispívá ke společenskému napětí a šíří dezinformace. Předpokládám tedy, že pan Ječmínek má tedy k dispozici nějaký manuál, podle kterého to určuje. Doposud tak tento blog označovali jeho názoroví odpůrci, ale nejsem si vědom žádné autority s příslušnou pravomocí, která by potvrdila to, co o našem blogu píše pan Ječmínek a podle čeho vyzývá mého zaměstnavatele, aby se vyjádřil a snad i konal. Nebo je sám pan Ječmínek důvěryhodnou autoritou v této oblasti?

Rád bych vás požádal o součinnost s poskytnutím takového manuálu, podle kterého pan Ječmínek došel ke svým závěrům. Dále bych rád získal informace o pracovní náplni pana Ječmínka. Chtěl bych si udělat obrázek, jestli se jedná o normálního udavače, jakých dnes bohužel přibývá jako hub po dešti a nebo jestli svou činnost provozuje se souhlasem Akademie věd a podle postupů schválených touto institucí. V neposlední řadě bych si chtěl ujasnit, zda je pan Ječmínek za tuto svou činnost, kterou provozuje podle všeho v pracovní době, placený z našich daní.

S vaší odpovědí seznámíme čtenáře blogu Vidlákovy kydy, aby si závěr udělali sami.

S pozdravem

Marek Sterzik

No… a až přijde odpověď, tak ji zveřejníme. Nebudeme k ní nic přidávat ani ubírat.

301 thoughts on “Předvolebně udavačská

  1. Pane Vidláku, já tomu panu Pšeničkovi zavolám, zda opravdu je autorem udání, protože to může být i bouda jeho kolagy(ně).

    Když potvrdí autorství, tak si nechám vysvětlit, jaké dezinformace šíříte, protože největší humbuk byl kvůli odpojování elektroměrů.
    může zamést podlahu.

    Jdu volat, ale zavolat mu můžeme všichni.

    https://www.lib.cas.cz/kontakty/telefonni-seznam/

    1. Josefe původní:
      Nebyl jste to určitě Vy, kdo ještě na webu Vidlákovy kydy, zveřejnil identitu jakéhosi novějšího nicku? Jeho plné občanské jméno?

  2. Trošku OT, ale nemnoho: ó zmatku, což jsme ještě nedostihli tvého vrcholu?

    „Poněkud se mi ekluje ta ruka, která dává – ale cukříček z ní, to bych si, s dovolením, vzal.“ – Že se ten člověk (on už bude vědět, který) při pohledu do zrcadla nepoblije…? To věru musí být žaludek.

    1. 2. Zakladatel napsal:
      25 ledna, 2023 (19:37)

      V rámci přežití na eklování není čas, asi jste nebyl na vojně, někdy musíte sáhnout i do exkrementů, aby jste přežil.
      Vy raději zhynete neposkvrněně čistý.

      Až si sáhnete na dno, budete mít asi jiný názor.

  3. Nejvyšší správní soud rozhodl v záležitost vypínání webů
    Nejvyšší správní soud vydal rozsudek 4 As 206/2022 – 108. Je to zajímavé čtení. Závěrem je, že zájmové sdružení právnických osob sdružení CZ.NIC, z.s.p.o., se sídlem Milešovská 1136/5, Praha 3 – Vinohrady, PSČ 130 00, IČO: 679 85 726, jako provozovateli registru doménových jmen .cz vypnulo domény webů o své vůli, neboť mělo právo nezávazné doporučení vlády ČR, BIS, Úřadu pro zahraniční styky a informace či Ministerstva obrany odmítnout. To ovšem otevírá možnost civilních žalob proti sdružení CZ.NIC, z.s.p.o. a možná též trestních oznámení jak na sdružení CZ.NIC, z.s.p.o., tak i na fyzické osoby, přímo odpovědné za vypnutí webů.
    Je také vhodné uvažovat o tom, zda má mít soukromá společnost právo spravovat doménu .cz?
    Dále ovšem NSS konstatuje, že ústavní právo přijímat informace nezahrnuje právo přijímat informace z nějakých konkrétních webových stránek. Což považuji za skandální a za námět pro ústavní stížnost a následně event. žalobu k Evropskému soudu pro lidská práva.

    1. Přesně tak. Vskutku jsem v listopadu 1989 netušil, čeho se opět dožijeme. Zas tady máme nadšené svazáky, sice v jiném kabátu, ale v jádru je to naprosto stejné.

      1. Tito jsou mnohem horší, agresivní, militantní, nemilosrdní, bez jakékoliv zpětné vazby. Kdysi, kdyby třeba v hospodě začal někdo silně angažovaně blekotak, žvanit, tak, jak je to dnes v hospodách běžné na jednu adresu, a k tomu všechny podřezával, střílel, věšel, tak si zbytek rychle odsedl, odešel, nebo by mu v přítmí dal někdo do tlamy… Dnes takové kriply poslouchají a souhlasí…

        1. Dávat si do okna vlaječky,to by se člověk opravdu znemožnil, parodie např. ve filmu Báječná léta pod psa. A dnes… vlajky v okně u kdejakeho hujera

  4. Lex napsal: 25 ledna, 2023 (17:42) : „ A to je, „wo co go“…“

    24 února 2023 Vladimir Putin vyhlásil NATO nukleární ultimátum

    Původní zdroj:
    Le 24 février 2023, Vladimir Poutine lançait un ultimatum nucléaire à l’Otan – Riposte Laique

    V ruštině:
    Mike1975 • Жак Гийемэн: 24 февраля 2023 года Владимир Путин предъявил НАТО ядерный ультиматум (aftershock.news)

    1. A co se toho 24. února má stát?
      Má to být varování před těmi dodávkami munice s ochuzeným uranem? Jaderné varování jako takové?
      To ale není styl VVP. On už dávno přestal mluvit a pouze koná. Zjistil, že když naposled mluvil o nepřekročitelných červených liniích a žádal NATO, aby se vojensky vrátilo do stavu z roku 1997, tak se všichni smáli jak navedení, aniž by jim došlo, o čem VVP mluví.
      Tak proto si myslím, že už moc mluvit nebude a bude konat.

        1. Zborcený Harfyton napsal: 25 ledna, 2023 (19:16)

          „Всё это, конечно, не более чем выдумка“… ale povedená a, bohužel/bohudík, směrodatná…

      1. Pro Tecočamp: 25 ledna, 2023 (19:12)

        Jsou to dva odkazy, z neznámého důvodu se neaktivovaly – vzít do paměti a otevřit na Google.

  5. Poněkud se mi ekluje tady psát /kvůli jednomu člověku – on už bude vědět/, ale číst Daniela a několik dalších chytrých lidí, to zase jo, t jo. Tak to ještě jednou překousnu.

    tdx napsal:25 ledna, 2023 (11:59)
    Povšimněme si, jak vkusně je titulek volen. Není tam „Pokud Rusko vyhlásí NATO válku“, případně „Pokud Rusko vyhlásí válku některému členskému státu NATO“. Ne, rovnou tam je, kdyby „náhodou“ ta válka byla vyhlášena kýmkoli z libovolné příčiny. Salám je potřeba overtonovsky ořezávat.

    A to je, „wo co go“.
    A co mě taky trochu uklidňuje. Protože svět posledních nejméně sedmdesát let /a ne, že by Říše zla resp. „kolektivní Západ“ neměl choutky, to jistě ano/ nepoznal globální konflikt jen a jen díky jistému vybalancováním jaderných sil, z nichž množství na každé straně balance je schopno vymazat život z planety Země.
    Pokud by mělo dojít ke globálnímu konfliktu, stojí otázka tak, kdo „tou sirkou škrtne dříve“.
    „Kolektivní Západ“ /na prvním místě samotná Říše zla/ pro pokračování svého dalšího zhýralého života nezbytně potřebuje ruské zdroje. Není tomu naopak.
    Také to není tak, že by Říše zla a její evropští nohsledi byli za tím účelem obklíčeni stovkami ruských vojenských základen, kolik je těch amerických kolem celého Ruska a dalších zemí ne úplně přátelských k Říši zla a „kolektivnímu Západu“.
    Oni ale vědí, oni znají ruskou vojenskou doktrínu, vynucenou realitou, že Rusko není schopno se v onom obklíčení ubránit napadení konvenčními zbraněmi použitím rovněž konvenčních sil, kterou prezident RF jasně deklaroval mnohokrát /oni ji netají/. Například o ní otevřeně hovořil na Valdajském fóru v roce 2018 slovy – cituji náš pravdomluvný mainstream –
    „Putin během debaty ve Valdajském diskusním mezinárodním klubu zdůraznil, že ruská vojenská doktrína nepočítá s preventivním jaderným útokem. Rusko by podle něj zahájilo jaderný útok pouze tehdy, pokud by jeho systémy včasného varování odhalily rakety, které směřují k jeho území. „Agresor by měl vědět, že odplata je nevyhnutelná,“ řekl Putin.
    „Když se přesvědčíme, že je veden útok proti Rusku, až pak zasadíme odvetný úder. Samozřejmě, bude to katastrofa a my nemůžeme být iniciátory této katastrofy,“ prohlásil a pokračoval: „Agresor musí vědět, že my jako mučedníci skončíme v ráji, ale agresoři prostě chcípnou, nebudou mít ani čas k tomu, aby učinili pokání“. Putin přitom použil sloveso „sdochnuť”, kterým publikum pobavil..“ https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-jaderne-zbrane-pouzijeme-jen-pro-odvetu-agresori-chcipnou-my-skoncime-v-raji-vzkazal-putin-40244324
    /Novinky „pobavily“ mne, jak se snaží mlžit oním „chcípnutím“, protože Putin řekl, že „oni zdechnou“ – a my víme, jaký ten výraz má emotivní „náboj“, jaký má skutečný význam, a to pro danou situaci naprosto přiléhavý – pozn. Lex/.

    Co to tedy znamená, jaký má ten „virbl bubnů“ o „nasazení vojáků“, o „válce proti Rusku“ význam?
    Jednoduchý.
    „Oni“ si nedovolí vojensky zaútočit na Ruskou federaci, protože by způsobili celosvětové kataklyzma, jakkoliv ne přírodních sil, ale nekonečných jaderných sil vyvolaných činností lidí.
    „Oni“ provokují, aby to byla Ruská federace, která by měla podle nich být tím, kdo tou „sirkou škrtne“.
    Že už se o to pokusili, svědčí dopad ukrajinské rakety na území Polska – a jak to je s takovou raketou, to si, prosím, poslechněte v podání „rakeťáka“ pplk. Ivana Kratochvíla https://www.youtube.com/watch?v=L4fqe4FjU00
    „Oni“ prostě pro svůj kořistnický cil nezbytně potřebují, aby /dříve než „zdechnou“/ před ostatním světem byli v pozici toho napadeného. Aniž berou na zřetel, doufajíc, že jich se to nedotkne, že už nebudou mít co kořistit, a vlastně už nebude ani nikdo, kdo by kořistil /možná nějaké bakterie, které jsou proti gama záření odolné/.

    Blbé vyhlídky.
    Existuje vůbec ještě síla, která by byla schopna jim v tom zabránit? – možná by bylo přesnější říct – „která by byla schopna naši blbosti v tom zabránit“?
    L.

    1. Lexi,
      obávám se, že kataklysmatu může zabránit jen katastrofa, která se nějak vymkne původnímu plánu.

        1. Lexi,
          i pokud všechno dopadne „dobře“ (tím mám na mysli např. smrt třeba jen pouhé ušmudlané miliardy obyvatel této planety), obávám se, že naší Kotlinky , resp. jejich dosavadních obyvatel se tento šťastný osud netýká.

          Ať už dopadne válka jakkoliv, kam se asi přesune těch několik miliónů uprchlíků a kde najdou jim zaslíbenou zemi mlékem, strdím a lébensraumem oplývající?

          Zkusil bych se poptat třeba záchodové stařeny na velvyslanectví nejmenované zámořské velmoci, nebo některého jiného činovníka s vyšší mírou globální kompetence, než má vláda.

        2. Asi si nerozumíme.
          Píšu-li o likvidaci života na celé naší planetě /na což nemám copyright, to dávno přede mnou i se mnou vyslovili a vyslovují jiní, ti, co vědí fakt „ws co go“/, pak mám FAKT NA MYSLI SMRT VŠECH LIDÍ, žádná „kotlinka“ nemá výjimku, žádní uprchlíci a připrchlíci neexistují.

          Ale třeba mám „velké oči“, třeba pár „vrahů z Wall streetu“ a oba dva Yetti přežij a budou se chvíli živit „pečeným masem“.

          Vyprdněte se na „stařenu“, zeptejte se fyziků… Nebo „jenerálů“, co mají za sebou „švancparádu“ z „vejboru“ https://www.youtube.com/watch?v=IlYM63uVixY
          A že to soužce politrukyni sluší. Prostě „bloncka“.
          L.

          1. Lexi,
            nemáte velké oči!
            Já mluvil o „optimistické“variantě, že původní plán na likvidaci VĚTŠINY obyvatel této planety nevyjde a odneseme to“ jen“ my (a pár set miliónů dalších pozemšťanů).
            —-
            Od roku 2014/2015 se rýsuje varianta SOUČASNÉHO použití migrační zbraně (pokud možno import většího počtu vzájemně nekompatibilních a co nejagresivnějších připrchlíků), PLUS maximální omezení vlastní potravinové soběstačnosti (rozvrat zemědělství a potravinářského průmyslu) PLUS rozšíření infekční choroby PLUS redukce zdravotní péče a nedostatek/nefunkčnost léků a antibiotik PLUS blokáda dovozu.

            Nepočítal jsem NAVÍC se současnou likvidací energetické soběstačnosti, vývozem obranných zbraní a vyvoláním občanské války.

            Jak vidíte – byl jsem nenapravitelný optimista.
            (Fyziků se nezeptám – fyzika je jeden z oborů, který jsem vystudoval. Nic moc, ale orientuji se, půl století se doučuji.)

          2. Pár skupinek lidí, možná přežije. Někde, kde bude dostupnější potrava. Škeble, kořínky, jedlé rostliny.
            Ale vrátí se to do paleolitu.
            Spíše budou vyhubení větší živočichové. A za další statisíce let, se vše zmizelé, bude vyvíjet znovu. Svět bude báječnou evoluční laboratoří.

    2. Ač neosloven, vážený Lexi ( velice rád vidím Vaše řádky ), dovolím si soukromý, naprosto laický a temný tip: NE, dle mne by se svým způsobem muselo jednat “ o zázrak“ – když si uvědomíte tu šíři, masivnost, intenzitu, rozsah, koordinaci, množství zdrojů, téměř celosvětovou ofenzivu v oblasti vyvolávání lokálních konfliktů s cílem oslabit, vyčerpat, zmást pozornost předem daných zemí skutečně v globálním měřítku, Ukro konfliktem počínaje, přes BV, Afriku, Jihovýchodní Asii, Dalny východ, a vysoce pravděpodobný konflikt s Čínou, neklid v jistých zemích Jihoamerického kontinentu, atd… A vše navazuje, koordinované, přičemž jsou použity obrovské finanční, mediální, politické, hospodářské, ideologické, náboženské, zpravodajské, vědecké, psychologické, sociologické, etc. zdroje k dosažení v už minulosti vytyčeného cíle – zničení, respektive obsazení Ruska a jeho zdrojů, plus eliminace Číny, a definitivní potvrzení role ušatých co by světového hegemona…
      Co může tuto nestvůru, hladovou, a nervózní, s globálním akčním rádiem, eliminovat ???

  6. Masivní diskuze pod články s Rehkou na idnes a novinkách. Pobavilo mne, jak pravdoláskaři , dosud tak diví po boji , nyní do zákopů posílají “vlastence”, kteří zastávali i přes jejich urážky odmítavý postoj k válce.
    Jo, to jsou charaktery

  7. Válka není pokračování diplomacie jinými prostředky. Válka je konkurenční boj dotažený do důsledku. A konkurence je vitální součástí politicko-ekonomického uspořádání naší euroamerické civilizace. Konkurenční boj je děsně fajn, když jste na té straně, co vždycky vyhrává. Teď už nejsme.

  8. Ad Vidlák

    Opravdu jsem se otřásla hnusem z udavačského dopisu, co obdržel zaměstnavatel Vašeho bratra. Fakt jsem si neuměla představit, že nízkost takových upocených kreatur dosáhla už až takového stupně.
    Dopis na vedení akademie mě skutečně potěšil, miluji chytrou ironii. Fakt se těším na odpověď, a bratra pozdravuji.

    1. Článek převzala IDnes i s titulkem
      https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/armada-nato-valka-s-ruskem-profesionalni-vojaci-mobilizace-vyberove-rizeni.A230125_082705_domaci_vank
      A v diskusi má většina diskutérů „starost“, zda to nenahrává na mlýn Babišovi (anebo že to Babišova média zveřejnila schválně, že je to desinformace atd.).
      S tím, že budou oni, nebo jejich synové rukovat, si starost nedělají, to s přece nemůže stát!

      1. Já už jsem starej, mě už tam tahat nebudou.
        Dospělým synům jsem jasně řekl co a jak. Jsou svéprávní, nějaké zkušenosti už taky mají, musí si to přebrat sami. Doporučil jsem jim jižní ameriku, ale je to jejich věc, můžou i jinam.
        O mě a mámu se bát nemusí, my už se o sebe nějak postaráme…

      2. jo, už v první světové si věřili, že jsou do Vánoc kluci doma. Ale sekli se jen o 4 roky a pár milionů mrtvol, a to ještě neměli takové pěkné a výkonné hračky nebo atomofky…

        1. Přesně tak! A oni na to lidi už zapomněli, přestože v každé i v té nejmenší české a moravské vísce je jistě pomníček se jmény těch nešťastníků , co položili své životy za císaře pána a jeho rodinu. Jsou tam celé mužské poloviny rodů, od kluků, co si ani ještě nestačili ani poprvé štrejchnout až po dědky skoro nad hrobem…
          To se teď ale nemůže stát, neboť laskavostí Babiše a jeho komediálního ministra války Stropnického je takový Branný zákon, že by na ta jatka šli nejen muži, ale i jejich ženy, dcery, matky i sestry…
          Takže zase se stojí před volbou, jít, či nejít, být či nebýt, jít se nechat zabít někam do nevlídné tramtárie, nebo se vysrat na ty jejich hry podle jejich pravidel a začít určovat pravidla všem víc vyhovující?!
          Toť otázka!!!

        2. Tohle jsem si vypůjčil z jednoho postapo románu. Sedí to a tak se to i stane :

          „Jedno je ovšem pravda.
          V týdnech před dnem D se nestalo nic, absolutně nic, podle čeho by se dal předvídat. Tu a tam se samozřejmě válčilo, hladovělo, zabíjelo. Sem tam se páchaly krutosti. U méně vyvinutých národů zjevné, u křesťanských skrytější. Ale celkem nic, co bychom byli v posledních třiceti letech už nezažili. A navíc se to všechno odehrávalo příjemně daleko od nás, u národů v jiných končinách. Jistě, lhostejní jsme nezůstávali, pohoršovali se, podpisovali rezoluce, někdy dokonce i věnovali nějaký ten peníz. Ale v hloubi duše nám všechna ta na dálku prožívaná muka nakonec přinášela uklidnění. Smrt byla vždycky něčím, co se týkalo těch druhých.
          Ani hromadné sdělovací prostředky – uschoval jsem si poslední čísla Le Mondu a nedávno je znovu pročítal – nebubnovaly nějak výrazně na poplach. A když, tak v příliš dlouhodobé perspektivě. Třeba kvůli znečištění životního prostředí. Byly prognózy, že se planeta ocitne do čtyřiceti let na okraji propasti. Čtyřicet let! Sním či bdím? Kéž bychom je měli před sebou!
          Ano, je to pravda a říkám to bez ironie, protože ironizovat by bylo příliš laciné.
          Noviny, rozhlas, televize, ani jeden z oněch mocných informačních prostředků, které nás ve všem ostatním informovaly tak poctivě – nebo aspoň široce –, vůbec nijak a ani na okamžik nevytušil, co se stane. A když pohroma dolehla, nemohly ji komentovat ani dodatečně: zmizely prostě ze světa“.

    2. Povšimněme si, jak vkusně je titulek volen. Není tam „Pokud Rusko vyhlásí NATO válku“, případně „Pokud Rusko vyhlásí válku některému členskému státu NATO“. Ne, rovnou tam je, kdyby „náhodou“ ta válka byla vyhlášena kýmkoli z libovolné příčiny. Salám je potřeba overtonovsky ořezávat.

    1. No jo, jenže to byly doby, kdy vás mohla kniha pokousat či proměnit v cihlu a pro jistotu musela být přikována řetězem 😉

      1. Tak knihovnu, kde jsou knihy přikovány řetězem znám. Vládne tam pohledná knihovnice, které se všecky filozofické otázky rozhodně na tu jednu „odkud dostanu další banán“ zatím ještě nesmrskly… 😉

    2. Ovšem nikdo se orangutanovi původem z Brmbrmducu a přilehlých ostrovů postavil nechtěl, protože by mu mohla být ukroucena hlava.

  9. Tak jsem zavolal pana Pšeničku. Není na pracovišti, sdělila mi jeho kolegyně.
    Budu to zkoušet později, ujistil jsem ji.
    Doporučuji všem podobný krok, ať se z toho posere.

    1. tak to jste mi ho asi vyplašili. Chtěl jsem si s ním udělat fotečku. Očekávám, že si vezme volno, než se to přežene. Takže zbývá tlak na jeho nadřízené…

    2. Re: Godot

      1/ Jak moc záludnou otázku jste mu chtěl položit?
      2/ Informoval jste soudružku, co její soukmenovec vyvádí v pracovní době a za akademické peníze?

      Já jen že opakovaný vtip přestává být vtipem již při třetím opakování a když jej slyšíte po padesáté, většinou propadáte bezmezné a nekontrolovatelné zuřivosti.

      … že bych taky zavolal, mám nějaké volné minuty…

      1. Takhle z něho uděláte leda tak oběť šikany. Trochu uberte.
        Mučedníka na druhé straně fakt nepotřebujeme.
        Vyčkal bych odpovědi, ktrerou požaduje Vidlák.

        1. Ale dozvědět se, koho má paní vedle sebe, mohla. Samozřejmě – pokud je na stejné vlně, uzří v kolegovi hrdinu, ale také nemusí…

          1. K tomu by stačilo jen vytištěný email s jeho podpisem /a začerněnými ostatními jmény/ rozšířit na jeho pracovišti. Komentářů ani netřeba.
            Jeho paní asi ví, s jakým charakterem žije.

        2. Re: PzV

          Nechci s vámi být ve sporu, ale od kdy je slušně položený dotaz šikanou? A že se za jeden den zeptá dalších 30 lidí, za to přece nemůžu!!!

        1. o tom není sporu. Ale je důležité vidět souvislosti okolo.
          Všichni na tom ústavu jsou z jednoho hnízda, protože studovali filozofickou fakultu.
          Pokud budete šikanovat jednoho z genossen, tak se za něj ostatní postaví. Nehledě na to, že to může rozmaznout nějaký pravdoláskový médium po lince – hodný Pšenička upozornil ředitele SPŠ na zlého dezinformátora, který kazí děti a ředitel s tím nic nedělá…

      2. Kdyžtak, tak jen vyvolejme tlak na jeho nadřízenou a její šéfku, otravováním ostatních mu paradoxně můžete zajistit sympatie. Pokud se rozhovor uskuteční (a nezavěsí), ptal bych se i na zopdovědnost jich jako vedoucích (co to panáček tropí v pracovní době? – velmi pravděpodobně v rozporu s pracovní smlouvou), a jak vnímají zřetelný rozpor v etickém kodexu AV ČR (body I, J, K, L).
        Protože takové jednání považujete za natolik závažné, že podnět k Etické komisi musí být podán,
        a chtějí-li sami zůstat v tomto bahně nenamočené, nechť tak raději učiní sami a bezprostředně.

        https://www.avcr.cz/cs/o-nas/pravni-predpisy/eticky-kodex-vyzkumnych-pracovniku-v-av-cr/

    3. Volat přímo Pšeničku nemá ten efekt. On taky neposlal ten udavačský hnus Vidlákovu bratrovi. Lepší bude hromadně kontaktovat jeho nadřízeného s pravomocí personálních opatření s dotazem, podle jakých pracovních návodů AV ČR tyto bohulibé aktivity svých poddaných řídí.
      No, a po takovém 19. dotazu … se na Pšenku na@ere a už to pojede.

  10. Problém je, že dotyčného udavače v jeho sociální bublině spíše ocení. Jak je krásné, být na straně dobra a lepšolidí a smát se marným pokusů dezolátů (ani se všechny ty nové hanlivé výrazy nestíhám učit).

    V práci jsem zaznamenal masivní podporu generalissima, ale nikomu nevadí jeho minulost. I ti největší komunistobijci ho omlouvají, že ho nelze soudit podle 30 let starých událostí.

    Rozdělení společnosti dosahuje mnohem větších výšin, než v těch 50. letech. Tenkrát bylo po válce, lidé porovnávali první republiku, okupaci, poválečnou obnovu, kdo jak pomáhal, do toho také část lidí měla z okupace máslo na hlavě… Ale obecně ta nálada, myslím si, byla globálně optimistická v duchu budování nové republiky.

    Teď tu žádný optimismus nevidím. Ani na straně toho světového liberalismu není žádná extra pozitivní a motivační vize. Já tedy v propagaci jídla z hmyzu, nižší životní úrovně, deindustrializace a multikulti čehosi žádná pozitiva nevidím. Motivuje to jen vybranou třídu, které se to na konci dne nedotkne.

    Snažím se představit si svět za 20-30 let a podívat se zpět, kde a co nás teď může čekat. A moc optimismu nevidím.

    Kdo nezná, nastudujte si Calhounův experiment. Z toho pohledu se člověk musí divit tomu, že byl aspoň 20 let docela klid.

    1. Na tom bych klíč k volbě nestavěl. Z toho, že Pávek nemá charakter, neplyne, že jeho oponent jím oplývá.

      K rozhodnutí, koho volit, použiju jiné kritérium.

      1. A pro nás je otázka (hypotetická), jestli nám dlouhodobě uškodí víc plnění s hrdě vypjatou hrudí a otevřeným hledím naší věrchušky, anebo stejné plnění s modifikacemi ve prospěch Babiše, který bude zároveň tvrdit, že nic není pravda a on nic nedodepsal, neřekl a ta částka taky nesedí.

  11. Babiš slibuje světový summit o míru pro Ukrajinu.

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/volby-prezidentske-babis-slibuje-svetovy-summit-o-miru-pro-ukrajinu-zapomina-ze-neni-havel-224153#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest205_redesign_feedu_varAA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

    Bez ohledu na to, co melou na novinkách, si myslím, že Babiš nemluví z horečky. Hovořil nedávno s Makronem, zmiňoval státníky snažící se mír sjednat, jak víme i my z mnohých zde uveřejněných zpráv není to nějaký osamocená snaha, směr.
    Že u nás méédia potlačují zprávy o tom, nebo ty aktivity zmiňují v černém světle je jiná věc.

    Že třeba summit nebude u nás je úplně jedno, velmi důležité je, že tohle téma vytáhl Babiš v rámci volební kampaně, že se tak muselo dostat do méédií a i k poslednímu pasáčkovi koz. A to téma zůstane na stole, ať bude Babiš zvolen či nezvolen. Za to palec nahoru.

    1. Z horečky né. Je to výborný nápad.
      Summit se vydaří, mír bude. Andy dostane Nobelovku za mír, Biden si s ním pořídí selfíčko, Putin se mu podepíše do památníčku a pan Zelený mu dá hubanec.
      😘

    2. Re: Admirál

      Je to naprostá utopie.
      Jak uspořádání takového sejšnu, tak i nějaké přijatelné výsledky.

      Nicméně souhlasím s „alespoň pokusem“. Pořád lepší, než posílat další a další zbraně.

      V tomto případě může hrát pozitivní roli skutečnost, že Bába šel do politiky jako člověk, který prokázal smysl pro realitu.
      Takový smysl soudruhům z Ojrolandu jaksi chybí.

      1. Targus: je tu o utopie. V tom máte pravdu. bohužel. Kechlinar to podrobně popsal na blogu kdy a jak se v minulých válkách uzavíral mír. Zmiňuje tři různé situace. Myslí, že tyto podmínky zatím naplněny nebyly. Menší evropské země na to nemají vliv. Mír by teoreticky mohl vynutit nějaký velký stát jako je Čína, ale ta to nemá důvod dělat, když může v pozadí tohoto konfliktu zatím posilovat svůj vliv.

        1. Slabodušší či zemští škůdci se mohou gestu Babiše posmívat, ale snad je lepší snažit se o mír, než o válku.

        2. Kechlibar v tomto žvaní – ty války z jeho článku byly jiného druhu.
          Tohle je polo-proxy válka, která je výhodná pro toho, kdo vlastní proxy sílu bez ohledu na to, co se s tím nástrojem stane.

          Protistrana může nástroj buď sebrat, nebo zničit (pokud možno rychle a bez vlastních ztrát), anebo nějak zasáhnout skutečného protivníka, aby on měl zájem na dohodě.

      2. Pane Targus
        Přesně tak.
        Nejlepší odpovědi státníků, co maji do toho co říci, je ještě větší přísun voj.techniky na Ukrajinu o miru ani slovo.Bohužel,toto se Babisovi nepovedlo,ale jako předvolební trik zabral.

    3. Taky jsem to na Novinkách sledoval a trpěl jsem. Bohužel se Babiš dostal do situace ve které se ocitne každý, kdo není schopen přiznat chybu svou a nejen druhého, jednu stranu viní z genocidy a vraždění. a druhá strana je svatá. Viz slova o Gerasimovi jako řezníkovi a Putinovi jako vrahovi . To se pak těžko vysvětluje jak by chtěl uspořádat mírovou konferenci, možná nějakému joudovi, ale normálně uvažujícímu občanovi ČR asi těžko.
      Tak jak. Porážkou RF? To je válka a jaderná, o tom není sporu.
      Porážkou Ukrajiny? To nejde, Putin musí jít spolu s Gerasimovem před soud.
      Tak jak? Sankce? Nefungují, dodávky zbraní? Nefungují. Tak jak?
      Je to tragéd ten náš Andrejko. No a teď to dorazil ještě se svým jasným prohlášením, že Okamura nebude nikdy koaliční partner.
      No dobře, naděje se zmenšuje, už se mi nekroutí jen palce u nohou, ale již celé tělo a ke zvracení se přidal i průjem ale stejněmu to hodím.
      Jen ještě dotaz, opravdu chce být Andrej prezidentem?

      1. Babiš se měl zachovat jako Bašta. Válku nechci , jednat se musí i s Putinem, protože Rusko dobytá území nikdy neopustí. Taky by měl říkat , že tohle není naše válka a že náš vstup do NATO byla chyba, ale na to nemá Babiš koule a je vlastně stejný jako PP, jenom že Babiš by do všeho nešel tak hrrr.
        Ve všech televizních debatách je tlak na Babiše až neuvěřitelný, zatím co PP může být v klidu, protože mu nikdo nejde pod kůži jak Babišovi. Divím se , že do toho Babiš šel, protože není takový retor jako Zeman, každá otázka ho rozhodí. Ani PP není žádný genius diskusí, ale on je od začátku ten vyvolený, takže na hradě může být tahle Guma, protože tam je jenom jako figurka.
        Celá volba prezidenta byla dopředu dobře sehraná, všichni kandidáti až na Baštu se drží jedné linie, že Rusko je agresor, že musí být poražen a že naše závazky v NATO musí být dodrženy. Jiné výklady nejsou možné, válka musí být za každou cenu, Rusko musí být poraženo i kdyby to mělo znamenat konec Světa. Tyhle karty jsou od začátku tahle rozdány a mi se můžeme jenom modlit, abychom to nějak přežili. Tahle hra prostě skončila, válka bude , ať už s Babišem nebo bez Babiše.
        Až bude válka, bude i po našem teoretizování, co by bylo, kdyby bylo. Nepřítele už známe, kdo je proti, je zrádce a patří mu smrt , nebo dlouhé vězení.

    4. Ale berme to racionálně – jakou důvěryhodnost může mít ČR jako zprostředkovatel? Jakou důvěryhodnost může mít Babiš, který provedl Vrbětice a rok před válkou tu válku v podstatě začal jako prakticky úplně první, čímž dostal ČR na ten seznam?
      Jako já chápu, že v rámci kampaně se toho nažvaní hodně a lidi jsou ochotni se chytat i stébel, ale zachovejme si i trochu realismu.

      A Francie … jednou se zaručila za plnění dohod mezi Janukovičem a US agenty, která trvala méně než den a podruhé garantovali Minsky, o kterých posléze prohlásili, že to byla od počátku plánovaná bouda.

      Nedávno zaznělo z Ruska nahlas, že rozhovory jsou možné, ale jen s těmi, co jsou způsobilí, což nikdo z EU není. V podstatě takto doslovat to myslím bylo.

    5. Mír nebude. Dnes Biden vyhlásí veřejně vyslání M1 Abrams na Ukrajinu, aby i Němci tam konečně vyslali ty své.

      1. Soudruzi NATOisti se dohodli, že USA pošlou 30-50 ks ABRAMS M1 ještě z akce ze Zálivu a zbytek celkem 247 ks LEOPARD pár vykopávek typu 2A4 a zbytek novějších 2A6.
        Jsem zvědav na osádkách, zda k tomu dodají i biosložku, nebo ji budou čeprat z Ukrajiny a urychleně drezúrovat a pokud, tak jak… .

Napsat komentář: Alťák Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *