25 dubna, 2024

Tvrzení nelze nezávisle ověřit

Dnešní text jsem nesměl napsat dřív než včera, nesměl jsem se o něm dřív ani zmínit, musel jsem zkrátka počkat do středy 18.5.2021 a do té doby ho nosit v hlavě. Mám pro vás dneska jeden třeskutý materiál a věřte, dalo mi hodně přemáhání o něm dopředu ani nepípnout. Ode dneška mám povoleno ho zveřejnit.

Ale začnu od začátku:

Bylo to někdy v prosinci loňského roku, kdy mi zavolal jeden můj čtenář, co už u mě byl kdysi dávno (ještě za mého působení na Kose) za zabijačce. Tenkrát jsme popili, potykali si, vyměnili si čísla i maily, ale další kontakt už nenastal. Teď najednou telefonát, jestli může moje číslo předat jistému člověku, který by se mi chtěl svěřit s jedním zajímavým příběhem, že to bude stát za to.

Jasně, řekl jsem mu, zajímavých příběhů není nikdy dost, nějaká témata pro blog potřebuju jako sůl, dej mu číslo, ať se mi ozve.

Pak bylo dlouho ticho. Nikdo se pořád neozýval, já už na to úplně zapomněl, protože nové téma se vynořilo samo v podobě války na Ukrajině, pak už byl duben a najednou jednou večer – volání ze skrytého čísla.

Dobrý večer, dovolal jsem se správně k Apoštolovi?

Ano, dovolal jste se správně.

Mám pro vás jednu informaci, ale musíte mi slíbit, že ji nezveřejníte dřív než 18. května.

Snadno jsem slíbil, nevěděl jsem vůbec, o co jde.

Můžeme se potkat v jedné nejmenované kavárně v Brně začátkem května?

To už bylo zajímavější, ale samozřejmě jsem to potvrdil. Ještě jsme si řekli, jak se poznáme a já tam pak jel. V kavárně jsme se pak bez problémů našli.

Proti mě seděl urostlý třicátník (nebo mi tak alespoň připadal) s plnovousem. Nepředstavil se. Asi půl hodiny se pořád ujišťoval, že to co mi řekne, nikomu neprozradím předčasně, dával mi otázky ohledně mojí poctivosti a upřímnosti, lustroval moje smýšlení, co si myslím o tom či onom, nepůsobil nervózně, ale mě teda znervózňoval dost. Už jsem jen čekal, kdy se mě zeptá na covidové spiknutí nebo ilumináty. Ale nic takového nenastalo. Ještě chvíli pokračoval tento hovor k ničemu, už jsem ztrácel trpělivost a měl stále větší pocit, že jsem naletěl nějakému internetovému čtenáři fantasmagorických historek, který mi teď vysvětlí, že v Aspenu jsou pedofilové a ať o tom napíšu.

Chlapík se ale po půlhodině asi ujistil, že se mi dá věřit, že to neřeknu předem, že neprozradím víc, než co mi dovolí prozradit, v jednu chvíli se ke mě neklonil a říká mi: „Já jsem ten člověk, co pustil přes vrátnici do Vrbětic ty dva rusáky, co tam odpálili ten muničák“.

To víte, že se mi hned zavřela huba, žaludek mi vystoupil až do krku a pak už jsem jen napjatě poslouchal.

Všechno, co napíšu dál, si dejte do uvozovek. Řekl mi to prostě jeden (zřejmě) bývalý voják, který podle svých vlastních slov mizel z republiky pryč. Může to být jen prostá provokace, mohl si to celé vyfabulovat a hrát přede mnou divadýlko. Prostě celá tato informace nejde nezávisle ověřit. Na chlapa nemám žádné číslo, kromě plnovousu na něm nic zajímavého nebylo a zřejmě byl z Ostravska, protože tu a tam se zapomněl a dával přízvuk na druhou slabiku. Jeho příběh je jiný, než co jsme prozatím probírali, ale logiku podle mě má. Já vám ho teď nějak převyprávím:

Onoho výbušného dne seděl na vrátnici. Areál Vrbětic byl přístupný různým soukromým společnostem, ale na hlavní vrátnici sedí vojáci. Ti kontrolují vstup do areálu, hlídkují dokonce i kolem a mají přehled o příchodech i odchodech. Areál měl prý plot v pořádku a zajištění bylo standardní. Ne, do areálu se nemohl dostat kdo chtěl a jak chtěl, třeba tím, že přelezl dráty. Takhle to prostě nefunguje.

Prý už několik týdnů měl na nástěnce řadu fotografií se jmény, které nesmí pustit do areálu. O tom, že se ve zmíněných skladech dějí nějaké černoty, si tam už cvrlikali vrabci na střeše. Že ve skladech bylo podstatně méně munice, než se uvádělo. Celá léta tam jezdili různí „rusáci“ co předkládali patřičné papíry a vyváželi zcela podle předpisů různé materiály. Ve Vrběticích se černoty dělaly zcela legálně s posvěcením z vysokých míst. Dělostřelecké náboje a rakety nikdy nerozkrádají poručíci, ale generálové a ministerští náměstci. Poručíci rozkrádají pistole.

A najednou… kdo by to byl řekl… na vrátnici se objevují dva „rusáci“, jejichž ksicht mu visí na nástěnce, že je tam nesmí pustit. A tak je tam nepouští. Hoši vytáhnou telefony, chvíli před areálem někam telefonují a po chvíli přijíždí vojenské auto a v něm major, který vydává našemu vojáčkovi přímý rozkaz, aby je vpustil. A tak je vpustil.

Za dvě hodiny přišel první výbuch a půl hodiny po něm druhý.

Ano, takhle se to prý dělá, víme? Když potřebujete odpálit opravdu hodně výbušnin a nechcete, aby tam zařvaly desítky či stovky lidí, protože to je pak příliš velké haló a může se vám do toho zamotat nějaký nezávislý vyšetřovatel či nezkorumpovaný novinář. Odpálíte relativně malý výbuch, čímž všechny varujete, aby vypadli pryč. A pak to odpálíte všechno.

Ještě se do toho zamotali hasiči, kteří nevěděli, že tam nemají jezdit, ale „byli včas staženi“. Pak přišel druhý výbuch, který uklidil všechny stopy i důkazy.

Ona totiž měla přijet kontrola. Hoši zbrojařský byli příliš nenažraní a zásobovali černý trh příliš okatě. Začaly se stahovat mračna a mafie si prostě udělala pořádek. Samozřejmě, zbraně šly na východ do ruskojazyčných zemí. Byli v tom namočení i hlavouni z ministerstva a špiček armády a je možné, že i na druhé straně v tom byli namočení různí úředníci a generálové. Z celého postsovětského prostoru. A ti se prostě postarali, aby se v tom dál nikdo nevrtal.

Jak do toho zapadají agenti Čuk a Gek? Ne, oni tam ten den nebyli. Zřejmě měly ruské tajné služby lepší přehled o situaci než ty české a naši dva agenti si šli pokecat s majiteli skladu o tom, že FSB ví. Ale odpal udělal někdo úplně jiný. Možná i na základě toho, s čím ruští agenti přišli.

Prostě to byla úplně normální zlodějna do které byli namočení i vysoce postavení vojáci a ministerští úředníci. Obchodním partnerem byla ruskojazyčná mafie. Všichni dohromady se pak postarali o úklid, protože hrozilo, že se informace vynesou ven. Možná to byli právě Čepiga s Myškinem, kteří přinesli vzkaz z ruských oficiálních míst, že se o tom ví a tak začali všichni horečnatě jednat.

Proto také byl šest let klid. Všichni měli zájem na ututlání. Až pak přišel Koudelka s tou fantastickou zprávou, že sklad odpálili Putinovi agenti. Neodpálili, jen se toho využilo. Proto ta historka s různými pasy. Byli tu ruští agenti, kteří zřejmě o všem věděli. A pak tu byli ruskojazyční mafiáni, kteří tam uklidili a udělali to tak, aby kolem toho bylo co nejmíň řečí a co nejmíň obětí, protože příliš mrtvol přináší potíže.

Jak jsem koupil, tak prodávám. Vůbec netvrdím, že to takhle bylo, tvrzení nelze nezávisle ověřit. Prostě mi jeden neznámý chlapík řekl, že ti dva, co přišli do areálu udělat ten výbuch, nebyli Čuk a Gek a dovnitř se dostali díky osobnímu rozkazu poměrně vysokého důstojníka a že je tam pustil on sám osobně. Výbuch pak nastal, protože se tam kradlo ve velkém a byli v tom namočení „hlavouni z Prahy“.

Můj chlapík se pak už rychle loučil. Znovu mi kladl na srdce, ať to nikde nemám ani v poznámkách dřív než toho 18. května. Proč právě včera? Já nevím. Třeba to má dneska zveřejnit ještě i někdo jiný. Nebo nám naše BISka dnes předloží novou verzi. Nebo prostě jen potřeboval čas.

Ještě mi na závěr řekl, že i celá ta válka na Ukrajině je úplně jinak. Žádný boj dobra se zlem ani z jedné strany. Je to prostě sovětská občanská válka, která byla o třicet let posunuta. Všechno je jen propaganda, na žádné video není spoleh. Na obou stranách fronty se dějí děsné věci, protože na obou stranách jsou síly, které si toto měření sil přály. Nemá smysl v tom hledat vojenskou logiku, protože tam nic takového není. Prý se do konfliktu postupně zapojí prakticky všechny země Sovětského svazu, protože si mají co vyřizovat a za co se mstít.

Tož tak…

Tvrzení nelze nezávisle ověřit.

191 thoughts on “Tvrzení nelze nezávisle ověřit

  1. „Nový NERV má 19 členů, vládě bude radit s reformami“
    ***
    Členové NERV:
    Martin Diviš, šéf pojišťovny Kooperativa
    Libor Dušek, ekonom
    Dita Formánková, datová analytička a zakladatelka organizace Czechitas
    Mojmír Hampl, bývalý člen bankovní rady ČNB a člen Národní rozpočtové rady vlády
    David Havlíček, finanční ředitel EGAP
    Tomáš Havránek, Institut ekonomických studií FSV UK, bývalý poradce viceguvernéra ČNB
    Helena Horská, hlavní ekonomka Raiffeisenbank
    Pavel Hroboň, lékař a ekonom, Advance
    Petr Janský, ekonom, Institut ekonomických studií FSV UK
    Ján Lučan, člen představenstva ČSOB
    David Marek, hlavní ekonom Deloitte
    Daniel Münich, ekonom, CERGE-EI
    Pavel Neset, vedoucí Katedry ekonomie a práva na ŠKODA AUTO Vysoká škola
    Zuzana Ceralová Petrofová, prezidentka výrobce klavírů Petrof
    Jan Procházka (koordinátor-člen), předseda představenstva EGAP
    Daniel Prokop, sociolog
    Aleš Rod, ekonom CETA – Centrum ekonomických a tržních analýz
    Dominik Stroukal, expert na kryptoměny
    Petr Zahradník, ekonom České spořitelny

    https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/novy-nerv-ma-19-clenu-vlade-bude-radit-s-reformami-40397516

  2. Podle mě je tohle příklad naprosto EXCELENTNÍ dezinformace! 🙂

    V první řadě okolo ní byla nejprve udělána patřičná show, aby se příjemce správně „naklepal jak řízeček“. A to i ohledně sjednávání schůzky a úvodního dlouhého ujišťování se o správném nastavení autora.

    Pak přišlo předání dezinformace, která byla sestavena přesně ve správném poměru pravdy a výmyslů – jen tak totiž dezinformace působí realisticky a „jde ověřit“. Musí obsahovat i reálné informace. To, že ze skladu kradli jak straky, je už prakticky potvrzeně pravda. I to, že výbuch měl sloužit k zamaskování téhle činnosti – to je takřka jisté. Dále je docela pravděpodobné i to, že do toho byli zamotaní i nějací čeští (pražští) hlavouni, včetně našeho Hollýúdovského generála Petra Pavla.

    Zbytek bude z velké části divoká kombinace účelových lží a malých střípků pravdy. Jediné, co není jasné – kdo a proč tu informaci chtěl na alternativu dostat.

    1. „Jediné, co není jasné – kdo a proč tu informaci chtěl na alternativu dostat.“

      BIS. A neplatí od 18. nějaká zajímavá legislativa?

    2. To také prosté, madam. Před chvíli jsem tu o tom psal.

      Ti dementi vědí, že už jim nepříjemné množství lidí nevěří. Ale když o „ruské stopě“ začne psát i alternativa, tak to může leckoho naočkovat myšlenkou, že „na tom něco asi bude“. To je celé.

      Je to informační válka. A země, kde peníze tisknou ze vzduchu na ni vyhrazuje značné sumy.

  3. Tak jsem si otevřel aktuální konflikty a podívejte co zase vypotila EU. Vysíláte málo filmů z EU. Brusel žaluje Česko a hrozí pokutou
    19. května 2022 12:52, aktualizováno 13:10
    Evropská komise ve čtvrtek zažalovala Česko a další čtyři země Evropské unie za to, že nevynucují nová unijní pravidla pro obsah audiovizuálního vysílání přijatá v roce 2018. Komise požádala Soudní dvůr EU o vyměření pokuty, neboť české orgány nezapracovaly obsah směrnice do vnitrostátního práva.
    https://www.aktualnikonflikty.cz/viewtopic.php?f=57&t=208&start=1000
    A příště budou žalovat občany, kteří se na ně nebudou dívat.

    1. Stačí se podívat na program TV. Samý film USA. Proudové vymývání mozku je v běhu. Proto TV nemám.
      Že by se EU začala bránit? Možná, ale lid si přeje jen USA filmy. Měly by proto být nedabované.

  4. Takovej hlídací a pouštěcí vojáček by teď těžko chodil a vysedával po kavárnách, ten by dělal neznámo kde hají.

    1. V několika prvních řádcích píší „philanthropist“. Stejně jako u Sorose. Vždyť ten Kolomojskej není tak zlej! 😉😁

  5. Prostá fabulace, v době kdy došlo k výbuchu, tam nebyli žádní vojáci už hodně let, na bráně seděli obyčejní civilní vrátní. Ani ve výzkumáku ve Slavičíně, pod který areál muničáku patří, nejsou žádní vojáci a výzkumák nemá žádné souvislosti s vybuchlými sklady, protože on jim ty budovy pouze pronajímal. Vojáci hlídkující kolem, dobrý for, ten chlapec ani neznal způsob střežení v době, kdy tam byla armáda, většinu úseků totiž střežili psi. Kdyby chtěl, aby to vyšlo přasně 1. dubna, tak by ten článek odpovídal. A vzpomeňte si, kdy skončila základní vojenská služba, oni totiž záklaďáci byli ti kdo ten muničáka kdysi střežili, po nich už jen civilní vrátný na bráně.

    1. Re: JVC

      No…, vy taky neumíte nic jiného, než hezky všecko pos*at na celé čáře.
      My už tady sedlali koně na vítěznou bitvu – a vy tohle to…

      S přihlédnutím na to, co všecko se tom muničáku nacházelo, jen tiše hýkám. A tohle nechali hlídat civilnímu „sročku“, neboli pantátovi na invalidním důchodě s koleny v hajzlu a čtyřiceti kily nadváhy, který měl problém přemístit se na jeden zátah z osobáku na vrátnici a zpátky…

      1. Targusi, vždyt je to do oka bijící pichovina. Vždyď jenom ty fotky, koho nesmí pustit. To by tam museli mít fotky všech občanů republiky! Na muničák mohl jem přesně vymezený okruh lidí a tito lidé měli svoji stálou propustku a dále lidé, kterým náčelník štábu odpovědného útvaru vystavil jednorázovou propustku.
        Já si, ale kladu otázku co zatím stojí? Provokace nebo pokus o diskretizaci? Nebo blbý vtip?

  6. Mno, fousatého pána samozřejmě nelze ověřit, ale hlídala to AČR, v kšeftech jela AČR. No armáda není holubník, mají tam tu nedělitelnou velitelskou pravomoc.
    Takže náčelník generálního štábu se tehdy jmenoval…???

    1. Re: JAHA

      Zcela mimo mísu. Zmetkům se tak akorát nechce platit za dodávky všeho na UA a plynu z RUS, tudíž si vybájili vítězství , o kterém nikdo neví.

      1. Ja si myslim, ze ich navyse aj nas…rdila ta kusovka, minister zahranicnych veci UA. Stale pinda. V minulom roku sa pustil i do nasho vtedajsieho neprogresivneho premiera Matovica za nejake slova, ktore povedal v rozhlase. Žiadal dokonca ospravedlnenie!
        (Dôvodom je nemiestny vtip premiéra Igora Matoviča počas diskusnej relácie v Rádiu Expres, keď na otázku moderátora Braňa Závodského, čo sľúbil Rusku za vakcínu Sputnik V, premiér reagoval, že Zakarpatskú Ukrajinu.)

        Teraz vo stvrtok sa vyjadril tiez bohorovne. Asi sa citi prva trieda:-).
        „Ukrajinský minister zahraničných vecí Dmytro Kuleba vo štvrtok kritizoval, že niektoré krajiny Európskej únie „zaobchádzajú s Kyjevom ako s druhou triedou“.“

  7. Ta naše afroameričanka nemá chybu!

    18.5 15:31
    „Tanky, které ČR dostane z Německa, budou bojeschopné. Do výroby NOVÝCH tanků by měl být v maximální míře zapojen domácí průmysl, řekla Černochová.“
    ——
    Doufám, že vývoj novýchčeských tanků bude maximálně zkrácený a na jejich výrobu dovezeme dřevotřísku z Kanady, vyrobenou z českého kůrovcového dřeva. (Pouze po přechodnou dobu několikasetletých problémů s ocelí, pochopitelně).

    Ještě lepší by bylo použít historicky nejúspěšnější česká bojová vozidla v historii z dob husitských válek, resp. jejich odolnější slovenskou variantu vzor ŽEBŘIŇÁK:
    „GULA PROLETÍ – ŠKODY NĚNAROBÍ! „

    1. 8.září má jít do kin americký film Jan Žižka.
      Možná by stálo za úvahu odkoupit vozové hradby, případně i něco sudlic a pavéz.
      ( Jen nápad. )
      🤔

    2. No, a jakou parádu s nima nadělal Žižka, se žebřiňákama!
      Když to nešlo jinak, narval je šutrama a pustil z kopce (viz. bitva u Malešova).

      Vzhledem k tomu, že příští války se nejspíš povedou sekeromlatama (bo nám Číňani neprodají střelný prach), je nejvyšší čas přezbrojit po husitské způsobě.

  8. Kdyby se vám zdálo, že jste finančně na dně a nevíte, kudy kam, bankéři a koučky vám poradí, jak vše zvládnout.
    „Bankéři radí. Na zdražování a inflaci jedna práce nestačí!“
    https://i.postimg.cc/YCWhhZvY/prace2.jpg
    Dobrá rada. Pracujte víc, porazíte inflaci!
    https://i.postimg.cc/05nmsTSN/prace1.jpg

    Úplně se mi protočily panenky, jak je to jednoduché! Díky, poradče ministra Fialy! A jaké bude další poselství? Třebas – Hladovka obden je spolehlivý pomocník proti zdražování a inflaci?

    1. Mate spatnej pohled na vec. Bankeri sou spokojeny, ze se praci neuzivite a ze tady nebudete dlouho zaclanet..Kdyz nahodou prezijete zimu ,chysta se dalsi akce ,informuji PL.
      Pri inflaci nikdy nezustalo..Chysta se prej zase nejaka pece o nase zdravi..

  9. EU, tedy i my, budeme platit UA státní rozpočet !!!

    Šéfka Evropské komise totiž oznámila [1], že Brusel tento měsíc pošle Ukrajině cca. 9 miliard EUR na pokrytí provozního nákladu státního rozpočtu Ukrajiny! Oslíčku (tupý občane EU), otřes se! Jedná se přitom o platbu, která udrží v chodu ukrajinský státní rozpočet po dobu příštích 30 dnů. Zatím se o tom nemluví, ale podle všeho to nebude jednorázová tranše, protože Ukrajina bude ty samé peníze potřebovat i v dalších měsících, prostě měsíc co měsíc. A pokud by vás zajímalo, odkud tento šílený nápad přišel, tak se podržte. Brusel tyto peníze poskytne Ukrajině na základě podnětu USA! Informaci před chvílí přinesla ruská televize. Tohle není aprílový vtip, tohle je zločinné spiknutí Bruselu proti lidu a národům v Evropě, proti kterému se musí postavit..,.. atd.

    Takže USA zbraně, EU keš.

  10. Vkladam link na zaujimavy članok o praktikach firmy John Deere. V kolesach svojich traktorov ma zabudovane snimače, ktore zbieraju informacie o pode, po ktorej sa traktor pohybuje a tie potom predava 3 stranam bez vedomia farmarov, napr. aj za ucelom burzovych spekulacii. Farmari ich traktori v skutocnosti nevlastnia, ale su len licencovani uzivatelia…. Jdu blejt velebnosti.
    https://openiazoch.zoznam.sk/cl/224194/O-deaktivovanych-ukrajinskych-traktoroch

  11. Za „extrémně kritickou“ považuje situaci v hlavním městě i Martin Šimáček, který je ředitelem pražského Centra sociálních služeb.

    I podle něj by měl stát uprchlíky přemísťovat. A domnívá se, že Ukrajinci jsou ochotní se přestěhovat. „Upřednostňují samozřejmě hlavní město, protože vědí, že tam mohou získat zaměstnání, mají slušné ubytování a nabízí se tam dostatek služeb včetně škol. Když jim ale toto garantujete i ve městě, kam je chcete přesunout, tak mohou chtít jít klidně i do desetitisícové obce. Chce to ale o tom s lidmi mluvit a vysvětlit jim to,“ říká Šimáček.

    moje poznamka:

    Nejak si nevzpominam, ze by cokoliv z toho stat garantoval domorodcum. A ano vim, ze Simacek je proflakla pijavice.

    1. Jen ať si je v Praze nechají. Tak se pohoršovali od 2015 nad blbým venkovem, že nechce příjímat a oni že ano, tak ať si to teď vyžerou.

      1. Me hlavne pobavila pijavice tim “ mohou chtít jít klidně i do desetitisícové obce“. Proste kdyz jim date bydleni, praci, skolu, tak vezmou zavdek i Caslavi. Ale do Litomysle je nedostanou ani parem volu.

    2. Stále nechápu. Ti lidé jako důvod svého příchodu k nám udávají útěk před válkou, tedy před přímým ohrožením života. Tudíž by měli být spokojeni s tím, že jim tu na hlavu nepadají granáty, že dostanou najíst a že mají kde hlavu složit.

      Pokud ohrnují nos nad životem v desetitisícovém městě, ve kterém žiji třeba já, je něco špatně.

      1. No protože to ve velké většině nejsou žádní utečenci před válkou, jenže se o tom nesmí mluvit. Jsou to opět ekonomičtí migranti stejně jako migrace z BV, Afghánistánu, Afriky a podobně. Nejsou takoví jen cikáni , jak náš mainstream opatrně připouští, jsou to samozřejmě i Ukrajinci ze západních oblastí.

        1. Přesně, v malém Frenštátě se pohybuje také válečná rodinka, akorát takové fáro nikdo v okolí nemá.
          Můj odhad, mafián objíždí rajón a bude vybírat výpalné.

  12. Soudím, že jde o akci BIS, s označením, zpackaná, a Apoštol byl tím, kdo velice dobře posloužil. Byl správně vytipován a použit a to tak, že velmi dobře.
    Těch nejasností již mnozí napsali, já přidám další.

    Předně k samotné schůzce a dotazům:
    -proč až 18,
    -proč se nezeptal zdali jej policie vyslechla,
    -pokud ano, jak odpovídal,
    -odkud byla fota těch lumpů na nástěnce,
    -ztratila se nástěnka.
    -nesli si ti lumpové něco s sebou,
    -přišli, nebo přijeli,
    -pokud přijeli, tak čím,
    -jak dlouho se zdrželi,
    ……

    Obecné nejasnosti:
    -zajistila policie telef. komunikaci v uvedený výbušný den,
    -kdo je oním vojclem kdo vydal rozkaz pustit,
    -kde vzala armáda fota tech lumpů,
    -jak je možné, že Čuka a Geka ztotožnili až po velice dlouhé době a náhodně, když fota byla na nástěnce?

    Tak amaterská policie snad nemůže být, aby takové základní informace nesesbírala hned, skoro se mi chce napsat, první den po výbuších.
    Vidím to jako vyfutrování verze zloduši Čuk, Gek a Rusko.

    V každém případě to nevysvětluje onu druhou pozdější rozbušku.

    1. Já mám jedinou nejasnost.
      Voják, pravděpodobně z povolání, na vrátnici uposlechne rozkazu cizího majora, a pustí do objektu dva „rusáky“, které tam nesmí pustit?

      1. Přesně tak. Jiný než vlastní major se neposlouchá a pokud ano mají na to vojáci zavedena schémata postupů. Rovněž fotky „rusáku“ by tam nevyvěsil nikdo pro nic za nic ale např na rozkaz příslušných vojenských orgánů a každý normální člověk by chytil chaos kdyby mu někdo zavelel, že právě tyhle tak má pustit. Buďto je to celé fabulace a nebo v armádě panuje strašný mrdník. Což se mi nechce až tak věřit

    1. Chemie chování lidského druhu je stejná jako chemie chování všech primátů, a ve své době měla zcela jistě své opodstatnění – jinak by nebyla taková, jaká je. Děsivé je daleko spíše to, že technologické možnosti civilizace tak dalece předběhly naše stále ještě primátí sociální potřeby a vzorce chování, a nejděsivější je fakt, že určité mocné skupiny mají znalosti i možnosti jak tyto vzorce chování obrátit proti nám ve svůj prospěch.

    2. Naše chování nám pomohlo přežít do dnešních časů. To, co popisuje experiment, máme v sobě zakódováno miliony let vývoje. Dnes je člověk nejpočetnější savec planety.

      To chování, o kterém je experiment, odpovídá fázi lovce a sběrače, kteří vytlačují ostatní skupiny že životního prostoru, který přebírají samy. Součástí tohoto chování je tvrdá společenská kontrola ostatních ve skupině.

      Pokud ho uchopíme s moderními možnostmi šíření sdělovadly a zahrajeme na správnou strunu v člověku, pochopíme, jak mohl masově kdysi šířit v Německu fašismus nebo jak se po reinkarnaci US penězi, dnes šíří na UA místní odnož fašimu, banderismus.

      Nebo, jak se rozšířil islám. Pevnou skupinu, vlastní rituály, výjimečné postavení k ostatním skupinám a agrese v nás, je právě na světě.

      Ostatně, Banderovi na UA, něco předcházelo. Co dělaly rakouské úřady v Haliči, při účelově iniciaci vzniku ukrajinského národa?

      1. Souhlas, díky tomu jsme tady, nezměnili jsme se (a nezměníme se), ale měli by jsme o tom dobře vědět.

        Bohužel, si zřejmě užijeme další obrátku ve spirále vývoje v jiných kulisách.

    3. To nám ale jasně ukazuje, že podobné praktiky nejsou uplatňovány jen na Ukrajině. Třeba takzvaní elfové, tam to jede v podobném duchu. A podobných partiček v kavárně je spousta. Takže i u nás probíhá skrytá fašizace, které se pomalinku víc a víc projevuje veřejně, úplně stejně jako na Ukrajině. Likvidace opozičních webu, potlačování opozičních názorů, neurčité výhrůžky postihem …. totální kašlání potřeby nevyvolané společnosti.

      Mimo jiné koukněte na idnes z roku 2015, tak je to ještě podrobnější a ta Ukrajina je už v diskuzi zmiňována.

      1. Taky si to myslim. Ostatne uz pred davnymi lety se psalo (myslim v Americe) of soft fasismu… ze si ti fasisti uvedomili, ze Hitler to delal moc tvrde a okate, a tak se jede spis manipulaci nez nasilim. Ale i to nasili uz ted leckde couha z gati.

        Ostatne, je to az k uzasu, jak a na kolik Hitlera tenkrat vsici podporovali. Jeho „ekonomicky zazrak“ by se byl nekonal bez poradne pomoci zvenci. A ze nas spojenci zradili? Cha. Od zacatku to byla kruta manipulace.

    4. Je to děsivé.
      Stejnou myšlenku vyjádřil finský autor Mika Waltari.
      “Tehdy jsem pochopil, že největší radostí lidu je, může – li společně křičet, a nedbá mnoho o to proč křičí, nýbrž každý se cítí být silnějším , křičí – li s ostatními , a má pak i věc, pro kterou křičí , za jedině správnou. “
      ***
      Človék je v podstatě bezsrstý dvounožec preferující život ve smečce.

      1. Teritoriální masožravec, definoval to profesor sociobiologie na Harwardově universitě E.O.Wilson . Kdyby byl býložravec, společnost by vypadala jinak. Války by nebyly. Možná.

            1. První byla živočišná bílkovina. Mozek se zvětšil až pak…

              Bereme-li do úvahy drobný faktík, že člověk zřejmě vyhubil své býložravé příbuzné v Africe a později v Asii nebo ještě později v Evropě neandertálce a v Asii denisovana, kteří nebyli tak sociálně organizovaní (a hobbita z Flores a okolních ostrovů, nejspíše sežral jako lovnou zvěř), o něčem to svědčí…

    1. Obvinovani a oslavovani F. , ze je pouze on slavne zodpovedny za povedomost a predevsim, ze vynalezl tupou blbost nekterych poskoku dnes a v budoucnu , mi nepripada fair.
      Uz je tohle znamo tisice let..Vi to kazdej..
      Taky uz je davno mrtvej..

  13. Z jiného soudku:
    Větvička: Tak có, bruselska pětko? Na jedny si trufate, jinych se bojite?
    https://vetvicka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=787391
    „Doufam, že lidi brzo pochopi, jake neschopne žvanily si nainstalovali do te strakate akademie a vyženu je klackama.
    Nastavjat policajty na hranice okresu a buzerovat nas, to vam šlo. Postavit policajty na vlakove hranični přechody a poslat zpatky degeše do prvni bezpečne země odkud přišli, to neumite?..“
    —-
    Udavači na blogu se už sbíhají… rasízmus, dyškryminácija, more!
    Fakt, když si vzpomenu, jak jsem mudrovala, zda mě budou kontrolovat, když jedu z Prahy na chatu (člověk měl mít potvrzení od lékaře či jiné zdůvodnění, proč opouští OKRES! ), a teď ministr VNITRA po třech měsících uvažuje, že by na hranicích státu měly začít kontroly…

    1. Tak sudruh sa dal rychlo presvedcit. Vot eto russkij celovek:-))).

      „16.02 Ruský armádny plukovník v zálohe Michail Chodarionok, ktorý v ruskej štátnej televízii Rossija-1 kritizoval nepriaznivý priebeh ruských vojenských operácií na Ukrajine, v stredu verejne zmenil svoj názor. Podľa jeho slov bude ukrajinská armáda z nadchádzajúcich plánov ruskej armády nemilo prekvapená. „

      1. Re: JAHA

        Armádní pluovník v záloze ví kuové s přahazovačkou, co se kde děje. Normální zelená guma, která si dodnes každý večer přepíná medaile ze saka na pyžamo a řve po manželce, že kartáčky na zuby nejsou srovnány ve dvojřadu.

        1. Ved neberte vsetko tak vazne!:-). Mali by ste sa na tom bavit, tak ako ja. Jeden den vystupi v statnej televizii s nejakym nazorom a na druhy den s opacnym…(A este je to s tym nazorom v statnej TV vynimka).
          A kolko takych (zalozakov) mudruje v ruskej i nasej televizii a v mediach? Ale ze nic ruske nekritizuju, tak to je OK?
          Trochu nadhladu…

  14. Tak STANový JURA nechá přezkoumat zákonnost loňského prominutí DPH. Tak Schilerová prominula DPH, aby ulevila obyvatelstvu, a ten bambula ji za to chce poslat do basy. To před blížícími se komunálkami. Ti fialovci jsou ještě blbější než jsem si myslel.

    1. To nevadí. Až se karta otočí (a ona se otočí, na to ať každý vezme jed), Schilerová nebo někdo jiný nechá prozkoumat zákonnost Stanjurova poslání šilerky do basy. – Ostatně, proč by nemohla Schilerová projít basou? Je to možnou součástí kvalifikace na prezidenta!

      1. Jasně!
        To mi připomnělo kanadskou soutěž drevorubců. Vyhrál Čech a porota se divila, kde se naučil tak zručně kácet.
        “ V base. “
        “ Fakt? Tak to máte pokročilý vězeňský systém. “
        “ A se mnou tam seděl jeden, ten se tam vyučil prezidentem. “
        😀

  15. Takže.
    Věřím bez výhrady tomu, že se ve Vrbětice rozkrádalo ve velkém. Věřím tomu, že výbuch měl krádeže zamaskovat, zvlášť, když k obdobným výbuchům docházelo i jinde.

    Další věci jsou ovšem vol’aké čudné.
    – Obrázky lidí na vrátnici, kteří nemají být vpuštěni. To jako o vpuštění do areálu vojenského skladu „rozhodovali“ nebo lépe, měli konečné slovo, lidi v ostraze, tedy „vrátní“?
    – Když se tato událost měla stát, bylo to vše veřejné. Pán v ostraze jistě nebyl u brány sám, vojenská šarže řekla osobně, že tam má ty agenty nebo co, vpustit. Jindy tomu bylo jistě zrovna tak, pokud se to dělo tehdy tak, byl to nějaký ustálený dlouhodobý mustr. To je možné, ale byl by to šlendrián přímo neuvěřitelný, i na české podmínky a svědků hafo. (Teď se ozve Targus 😉 )
    – Za tu dobu, když to žádné tajemství nebylo, za ty roky, to nikdo nepráskl dříve? A poté, co vystoupí v TV a tisku, obdržel od protistrany výslužku, větší než by dostal doma a falešnou identitu na doživotí užívání si na pláži s mulatkama v Surinamu?
    – Jak pán ví, že to byli Rusové? Rusky mluvící neznamená automaticky, že to jsou Rusové. (Stejně jako anglicky automaticky mluvící neznamená, že jsou to Britové nebo USáci.) A jsme zase u toho utajení – copak tam věděli všichni všechno??
    – Velká otázka! Všichni víme, jak od UA fašistického převratu a následnému přepadení Východní UA pučisty, je Rusko démonizováno. TO SI VEŘEJNĚ JAKO MOHLA VOJENSKÁ ŠARŽE ZE STÁTU NATO, SPOLUPRACOVAT S RUSKÝMI PŘEKUPNÍKY ZBRANÍ??? 😯 Nebo agenty nebo co to jako bylo? Ono toho třeba v našem šlendriánu projde hodně, ale někdo by si lajzl zrovna TOTO?? Ono, existuje něco jako vojenská rozvědka a čeho je moc… I kdyby spolu soudruzi vysoké šarže rozkrádali naprosto veřejně rukou společnou a nerozdílnou, tohle by už krýt nešlo…
    – Proč by na výbuch ve Vrběticích byli použití zrovna ruští agenti??!! Copak naše armáda nebo stát, nemají své agenty? Oddanější ČR, než nějací cizinci odkudkoliv? O mlčenlivost, že odjedou daleko, jistě nešlo, věděli o tom, dle výpovědi, všichni. Snad o protislužbu? Zase-nebyl důvod. Protože, rozkradené Vrbětice byl ČESKÝ PROBLÉM. Nikoho dalšího. Dejme tomu, že se z Vrbětic zbraně vozily na UA a do Sýrie. Tam i tam byl české zbraně nalezeny. A hodně i bulharské. (Mimochodem, z Vrbětic přece zbraně odvážel bulharský obchodník! Nespletl si někdo bulharštinu s ruštinou? Ona ruština se dnes již na školách neučí a dotyčný zřejmě ruštinu už nezná.)
    Vrbětice, ve srovnání se skutečnou spotřebu zbraní v konfliktu, měly jen malou, nevýznamnou vývozní kapacitu. Takové přilepšení pro obchodníky. Rusko zde nebylo zaháčkováno a výbuchem poloprázdných Vrběti by nic nezískalo.
    Protislužba mezi kluky, co spolu mluví? Kdyby se to provalilo, OBROVSKÉ RIZIKO pro Rusko. Už by to na veřejnosti nevysvětlilo. Místo Skřípala, Navalného a dalších pseudorychlocaus, by Západ měl v ruce skutečný bič. Tohle, jako fakt, riskovat za nevýznamné, rozkradené Vrbětice???🥴

    Nene. Tohle smysl nedává. Výpověď toho pána je vol’aká zmätená.

    Z čehož vyplývají možnosti:
    – Buď byl vnitřně nervní a mluvil zmateně. Spoustu věcí ani neřekl a to, co ano, logicky nenavazuje, i když je to, z jeho pohledu, pravda.

    ALE VÍCE SKUTEČNOSTÍ NA TOM JE VELICE PODIVNÝCH!
    Pokud tam tehdy byl jako ostraha, v tuto chvíli ho už BIS identifikovala. Pokud se, teoreticky, neskrýval předtím, což asi ne, když šel do kavárny v Brně. Pokud chtěl, aby se to uveřejnilo s časovým zpožděním, znamená to, že plánoval útěk. A v tuto dobu je v bezpečí.
    – VEŠKERÉ ŠANCE NA TEN ÚTĚK, TEDY VLOŽIL DO RUKOU, JEMU NAPROSTO NEZNÁMÉHO ČLOVĚKA!! Od kterého čte možná blogy. Pardon vážení, tohle se dá říci jenom sprostě. Vy byste to tak udělali? Mohl mít lobotomii, ale to by neutíkal…
    – Pokud je historka pravda, jeho totožnost, je nyní známa. NEMÁ teď ŽÁDNÝ DŮVOD VYSTOUPIT NĚKDE V TV, s rozmazaný obličejem třeba a ŘÍCT, JAK TO BYLO. Když to teda teď každý ví! Nebo tisku! A, dostal by za to vejvar navíc…
    – Chtěl příběh zveřejnit, z nějakých důvodů a obrátil se POUZE! na Vidláka. (Který ho mohl zradit a tím ho zničit!!, jak je výše, ale to teď neprobíráme…)
    Jistě nebyl nováček a musí vědět, že otázka zveřejnění jeho výpovědi, je ve hvězdách. Novinář se může rozmyslet, nedávat své jméno v šanc diskreditaci, může být jiná politika, prostě se něco změnit. Jsou u nás spolehliví novináři, typu Hany Lorencové, třeba. Proč to nedal dvěma, třem novinářům, aby se jistil? Skrývat se nemusel (tehdy) a za sólokapra by sklidil jen vděk.

    Můj závěr:
    Když se tu vše pro a proti JEDNALO SE O PROVOKATÉRA NEBO PŘEDSTAVY NEMOCNÉHO ČLOVĚKA.

    Pokud je to jinak, dokáže to velmi brzy jeho prohlášení a vystoupení ve sdělovadlech někde z bezpečí v cizině. Když o to tolik stojí, aby lidi znali pravdu…

    PS:
    Jít do kavárny bylo velmi nešťastné rozhodnutí. První kontakt, včetně odhadnutí protějšku, nedělá jeden člověk. Jedna příhoda;) . Jedna známá se seznamovala přes inzerát a trochu se bála. Tak si to pojistila. Schůzka byla na veřejném prostranství, plném lidí. Chvíli se šlo jedním směrem a pak sama navrhla, kterým dalším směrem půjdou a pak, konkrétně kam. Vždy tam byli kolem lidi a nikdo je nemohl, mimo jiné, sledovat, aniž by si toho všimla. Nezdá se mi to špatný postup…
    Vzpomněl jsem si na Bohdalovou. STB ji nenajala, protože u nich říkala, že všechno rozkecá. Vidlák to nerozkecá.

    No, byl kdysi jeden pán, co měl své stránky a psal fakt zajímavě. I o čem se u nás, v době kultu osobnosti Klause, nesmělo. Třeba o důsledcích výprodeje české ekonomiky, sociálních právech, historii, že ČR má hájit své skutečné životní zájmy a tak… A hájil české zájmy. Měl dobrou čtenost, protože dodával českému diskursu něco, co v něm do té doby, zoufale chybělo. Diskutovaly u něj i známé osobnosti. Od jisté doby, konkrétně pár týdnů po Majdanu, postupně otočil a po pár měsících byl přerod dokonalý. Dnes hájí zájmy multikulti, migrantů, centrály EU, LGBT a má vyhraněné protičeský postoj, zato se, kupódivu, na 100% shoduje s oficiální politikou USA. A je radikálnější než MFD nebo ČT…

    Dnes je situace obdobná. Zase událost na UA. Zase většina lidí státní propagandě a vládě, nevěří. Přitom, velké soukromé weby jsou už zpacifikované. Třeba jsou na řadě ty malé?

    Tak doufejme, že nám Vidlák postupně nezčulíkovatí…😐

    1. Chybný v textu se vloudily

      Opravy jsou v //

      NEMÁ teď ŽÁDNÝ DŮVOD /NE/ VYSTOUPIT NĚKDE V TV, …….

      Za tu dobu, když to žádné tajemství nebylo, za ty roky, to nikdo nepráskl dříve? A/ni/ poté, co /by/ vystoup/il/ v TV a tisku, obdržel /by/ od protistrany výslužku, větší než by dostal doma a falešnou identitu na doživotí užívání si na pláži……..

    2. dexx: Když se tu vše pro a proti JEDNALO SE O PROVOKATÉRA NEBO PŘEDSTAVY NEMOCNÉHO ČLOVĚKA.
      ***
      Já to spíše vidím na magisterskou praci//grant na univerzite…:-) Tipnu si název: pravda a fake news na české alternativní scéně-případová studie…:-)
      Oficiální a vousačova verze se totiž neliší: jak v ofiko verzi, tak u vousáče jsou to dva muzští agenti, když se dostanou do blízkosti Vrbětic, kde to po jejich 1x návštěvě 2x vybuchne:-) Detaily nejsou důležité. Pan V. v B. je roli objektu, u kterého se předpokládá nízka nebo nulová znalost vojenské tématiky. Neklade zbytečné otázky, neb tomu nerozumí a na schůzce – zcela v réžii vousáče – jde hlavně o konspiraci, na kterou pan V. přistupuje. Fakta tvoří vousáč, pan V. je má kolportovat dál. Tím role obou končí. Dál se sleduje zájem o tuto zprávu, její čtenost, rozšiřování a od koho a kam, její úpravy, redakce např. na sms zprávy apod. Je to prostě test. Vousáčova verze nic neodhaluje a netvrdí ve své podstatě neic jiného, než ofiko-verze, pouze ve zdánlivé tajuplnosti ji dělá zajímavou.

      1. Jestli máte pravdu, snad dotyčný vousáč započítá kritické hlasy, kterých je zde dost. Ale jsem kritický i k němu, že si výsledky účelově, aby mu pomohly v kariéře, upraví 👹😀

      2. Pokud by šlo o případovou studii, tak s ní A.A. pěkně vyjebal.
        Pro případovou studii by měl A.A. napsat „dozvěděl jsem se (z důvěryhodného zdroje), že to bylo tak a tak“.
        Což by byla fake news hodná šíření SMSkami a okružními maily. Ale on místo toho popsal, co se mu přihodilo. Což žádná fake news není a nedovedu si představit, proč by to měl nějaký čtenář litterate nějak šířit nebo nějaké weby přebírat.

        1. Jde o to, že ofiko verze a vousáčova, se neliší. Určitě stojí za průzkum/výzkum, jak obyvatelstvo/určitá skupina reaguje na ofiko zprávy versus obsahově stejné zprávy, zabalené do konspirace. Ergo, výsledek studie je předem jasný, ale využití je ziskaných poznatků, je ještě lepší tj. jak přístě sdělit obyvatelstvu nějaké poselství, aby ho přijali a uvěrili mu:-)

      3. Zdravím, dobrá úvaha, vypadá dost uvěřitelně… Ovšem potom pozor, Vousáč se možná skrývá právě někde tady mezi námi! :-). Odhalili jste ho moc rychle, má po legraci, bude si muset i zbytek práce vymyslet.

        1. Ciste pro uplnost ,kdo vybral kavarnu a misto kde si sedli. Nekdy i stul ,nebo zed , obrazek visici na zdi ,lampa nad ,radi si poslechnou o rodinnych problemech hostu,. Kdyz se sedi u okna ,tam zase kamery zvenci se divaji dovnitr a jeste taky lecos slysi..
          Nesedel nekde pobliz takovy mily nenapadny pan,zabrany uplne do cteni novin , nevidomy invalida ,nebo zamilovana dvojice s ponekud vetsima usima a nebo aspon cisnik ,pilne sevirujici navstevy rozsazene kolem ?

    3. Navíc rusové v téhle pozici umí česky na nerozeznání od čecha, možná líp než domorodci / i jinde/. .Mají/měli na to speciální výuku.

    4. OProč čudné, čím víc tomu lidi nevěřili, tím víc se musely vymýšlet další a další a další nálezy aby to zvěrohodnili. No a že nevěří dodnes … holt zase měl nejvyšší pravdu o jejich hodnocení. Nic jiného v tom nelze hledat.

      Ale jak se to rozkošatělo, překvapilo i mne – fanynku scifi.

  16. „⚡️Začínajú sa procesy s ukrajinskými nacistami a vojnovými zločincami.
    Z ukrajinských radikálov, ktorí sa vzdali, sa ako prvý pred súd postaví bojovník práporu „Ajdar“ Denis Nuryga, ktorý je obvinený z toho, že v roku 2019 vyhodili do vzduchu most v Luganskej oblasti, v dôsledku čoho boli zabité hliadky Ľudovej milície LĽR.
    Proces sa uskutoční 19. mája o 14:00 na Leninskom okresnom súde v Rostove na Done.“

  17. Tak nějak. Kdyby ve mě bouchly saze a kdybych se chtěla mstít, krev by zřejmě také stříkala. Ona ta motyka dokáže nadělat také dost škody, pokud s ní člověk umí trochu zacházet. Že bych byla též „sovětský“ člověk. Popřemýšlím.

  18. Drzé čelo lepší než poplužní dvůr ….

    Telegram Kyjev:
    Ministr zahraničí Dmytro Kuleba kritizoval Evropu a prohlásil, že Ukrajina nepotřebuje „náhražky kandidátského statusu EU, které ukazují druhořadý postoj k Ukrajině“. „Strategická nejistota ohledně evropské perspektivy Ukrajiny, kterou v posledních letech praktikovala některá hlavní města EU, selhala a musí skončit. To Putina jen povzbudilo. Nepotřebujeme náhražky kandidátského statusu EU, které ukazují druhořadý postoj k Ukrajině a zraňují naděje Ukrajinců,“ napsal Kuleba na Twitteru.

    Ostré Kulebovo prohlášení přišlo na pozadí řady prohlášení evropských politiků, že vstup do EU není pro Ukrajinu krátkodobou perspektivou a že by možná Ukrajině mělo být nabídnuto členství v nějakém „evropském společenství“ za začátku, ne v EU. Konkrétně dnes německý kancléř Olaf Scholz v projevu v Bundestagu prohlásil, že vstup Ukrajiny do EU je dlouhý proces a vyhodnocení žádosti Kyjeva o status kandidáta bude dokončeno do konce června.

    1. Oni tuhle retoriku jedou (VY nam musite splnit vse co chceme, jak s tim MY nalozime neni vase vec) dlouhodobe i na urovni velvyslancu. Pro mne celkem jasne potvrzeni faktu, ze maji „vyssi“ kryti, protoze velvyslanec, ktery by takhle mistroval hostitelskou zemi obvykle konci v letadle smerem domu.

  19. Pre mna je najrelevantnejsia z celeho pribehu tato veta:

    „Je to prostě sovětská občanská válka, která byla o třicet let posunuta.“

    Su tam Cecenci, su tam Gruzinci, Rusi, Ukrajinci a som si isty, ze mnogo inych clenov roznych narodov a narodnosti Sovietskeho zvazu (napr. u Wagnerovcov, ci usackych komand). A teraz maju priestor na DLHODOBE vybavovanie si vzajomnych uctov z minulosti za cudzie peniaze.

    P. S. Vsimnite si, ze sa po roku-dvoch po obsadeni Krymu uplne „zabudlo“ na Krymskych Tatarov, „zmizli“, prestali sa stazovat, uz je im fajn, pripadne nadsene pracuju na Kryme pre Rusko:-). Myslim, ze oni su jednym z narodov, ci etnik, ktore nezabudli…

  20. No, mně napadá, co by se dělo, pokud vůbec, kdyby jste tohle nezveřejnil. Onen dotyčný musel pracovat s verzí, že mu neuvěříte, a pošlete to k vodě. Takže můj názor je takový, že vás někdo, a nevím proč testoval.

    1. Došel jsem k tomu stejnému, vysvětlení výše.
      Druhá možnost, šlo o člověka chorobně bájivého a užil si anonymity.

      Ta první možnost je ovšem pravděpodobnější…

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *