28 března, 2024

Volá Vidlák z Václaváku…

…. vypadni už modrý ptáku!

Ještě že jsem avizoval setkání s vámi čtenáři už od jedenácti hodin… Přijít k pódiu o hodinu později, už by to skoro nemělo smysl. Dav na Václaváku začal už kolem poledne pomalu houstnout a než začala demonstrace, náměstí se solidně naplnilo. Zima jak v psírně, studený vítr…. když jsem ráno jel přes Vysočinu, tak solidně sněžilo. Ale přesto lidi přijeli. Neměl jsem možnost porovnat fotky, ale z mého pohledu to vypadalo dost podobně, jako na té první demonstraci třetího září. Jednu výhodu ten vítr měl… krásně ukázal všechny české vlajky, kterých bylo požehnaně.

Publikum jako obvykle skvělé… říkají nám dezoláti, ale když jsem si s vámi podával ruku, bylo to jako zdravit rodné bratry. Všichni usměvaví, v dobré náladě. Tentokrát jsem sebou neměl svoje portské, ale Morava byla zastoupena víc než hojně a tak jsem měl možnost ochutnat, jak se kvasí a pálí jinde. Kuráže jsem tím pádem měl dost a na pódiu jsem si to vlastně docela užil. Bylo fajn mluvit k takovému shromáždění.

A když jsme pak nakonec byli na pódiu všichni a zpívali naší hymnu, byl jsem tak dojatý, že jsem zapomněl smeknout klobouk. Tímto se hluboce omlouvám všem, kterých se to mohlo dotknout. Sypu si popel na hlavu, už se to nikdy nestane…

Následuje pár dalších dojmů:

Stál jsem v zákulisí a kdykoliv jsem zaslechl slovní spojení „Strana PRO,“ dělal jsem si čárky. Ani jednou přátelé. Svolávatelem je Jindra Rajchl, předseda strany PRO. Ale od nikoho z řečníků nezazněl ani náznak reklamy pro tuto politickou stranu. Když jsem ve svém projevu řekl slovo „Vidlák“ zpropagoval jsem se víc.

Na konci demonstrace zaznělo, co bude následovat – za měsíc má dojít na další demonstraci a bezprostředně po ní má dojít na blokování vládních úřadů. Můžete začít dumat, jestli na to máte odvahu. Jestli jste ochotni v Praze tábořit, držet se kolem ramen a bránit našim pětikoaličním vládcům ve vstupu do jejich kanceláří. Nebo jestli jste připraveni tam pro jiné alespoň dovézt jídlo či vodu. Jestli jste připraveni vzít kus služby. Tohle už není jen o mávání vlajkami.

Po celou dobu se mluvilo, že demonstrace jen upustí páru. Že je zapotřebí udělat víc, protože tajtrlíkování na náměstí nemá smysl. Teď je to tady… Včera byl Václavák slušně naplněný. Jak velké procento z nich bude ochotné udělat další krok? Kolik lidí bude ochotno stávkovat a pomáhat stávkujícím? To je otázka na příštích pět týdnů. Můžete začít sbírat odhodlání.

Nebo zase uslyšíme, že to nemá smysl, že je to špatně naplánované, že takhle se to nedělá?

Organizace této demonstrace byla o level jinde, než ty předchozí. Existovali krajští koordinátoři, vypravovaly se autobusy, vylepovaly se plakáty, pracovalo se se sociálními sítěmi, propagace byla obrovská. Myslím, že to bylo vidět. V této chvíli v této zemi zřejmě není nikdo, kdo by to uměl udělat lépe.

Tohle máte. Viděli jste, jak demonstraci organizují lidé kolem Jindry Rajchla a viděli jste výsledek této práce. Za měsíc už půjde o víc. Teď máte čas se zamýšlet, jestli to přijmete a nebo si počkáte na někoho jiného. Třeba někde na střeše sedí nějací tučnější holubi. Ale musím říci, že na Alternativě v této chvíli nikoho takového nevidím. Realita vypadá tak, jak vypadal včerejší Václavák.

Více v pondělí.

395 thoughts on “Volá Vidlák z Václaváku…

  1. Víte kolik nás stojí 4 členná ukrajinská rodina?

    Proto už také nemůže být řeči o přidání našim důchodcům, kteří si peníze v důchodovém fondu za léta práce naspořili a teď na ně nezbývají.

                           To, co už cenzoři několikrát záměrně smazali, jen abyste neznali celou pravdu! Kopírujte a šiřte mezi sebou!!!
                           Toto je plivanec do tváře našim lidem!!!
                           „Uprchlická“ čtyřčlenná rodina Ukrajinců v ČR:
                           Ubytování 390,-Kč/noc/osoba = 1560,-Kč/den/4 osoby, tzn. Za měsíc 46.800,-Kč
                           + dávka 4 x dnes už ne 5000,-Kč, ale 8000,-Kč = 32.000,-Kč
                           + příspěvek na stravování 200,-Kč/osobu/den, tzn. 24.000,-Kč/4 osoby/měsíc.

     Celkem tedy za tuto jednu rodinku je výdej ze státní poklady za měsíc 102.800,-Kč!!!

     Platí to ovšem nikoliv stát, ale daňový poplatník! Vláda žádné peníze nemá! Ta má jenom dluhy a seká další! Rozdává pouze to, co vybere na daních!
                           102.800,-Kč x 100.000 (400.000 Ukrajinců): = 10.280.000.000,-Kč(měsíc!!!!!!!!!!
                           Přes deset miliard za měsíc! To ale není vše! .+ zdravotnictví + školství

    ALE I TOTO VŠE MUSÍ ZAPLATIT ČESKÝ DAŇOVÝ POPLATNÍK!

     A to zde ani neuvádíme miliardy na zbraně a střelivo, které „naše“ bojechtivá vláda posílá na Ukrajinu, aby „zabránila ukončení bojů!“

     Proto také není divu, že Ukrajinci, kteří měli dříve veliké problémy se získáváním víz do států EU, jezdí si – bez jakýchkoliv kontrol na hranicích – na rodinné výlety i za provozováním kriminální činnosti – k Čechům, kteří si to nechají líbit a ještě je v tom někteří podporují!

     O dalším zapojování pomoci Ukrajině českou vládou, která stát ještě více a více zadlužuje, je už snad i zbytečné se zmiňovat!

     Lidé, dokud si neuvědomíte, že vláda je váš zaměstnanec a vy ji platíte ze svých daní, a dál takto budete činit, nic se nezmění. My všichni se musíme ptát, jak vláda nakládá s našimi penězi, co přesně dělá pro svoje lidi a kam všechny ty peníze mizí! Jak si mohou dovolit sobě přidat, Ukrajincům přidat další 3000,-Kč a na rodinné příspěvky pro české rodiny přidají usmolených 200,-Kč/na dítě???

     Dokud je dál budeme bezmyšlenkovitě platit a nezarazíme jim zdroj příjmů, dál si budou dělat co chtějí!!!

     MY VŠICHNI JSME ZAMĚSTNAVATELÉ TÉTO ZAPRODANÉ VLÁDY A NAŠE STÁLE PLATNÁ ÚSTAVA HOVOŘÍ JASNĚ!

     P.S.:   Z ČESKÉ REPUBLIKY udělali bez našeho vědomí společnost s ručeným omezením registrované u Britského soudu. A co se asi stane s firmou, která nemá na zaplacení pohledávek?

     Vše je zabaveno a rozprodáno za směšný peníz! Myslíte si, že nikoho z vás se to netýká? Můžeme vás ujistit, že se to týká naprosto všech lidí žijících v ČR!

    1. „Z ČESKÉ REPUBLIKY udělali bez našeho vědomí společnost s ručeným omezením “

      Nene, byly troje volby, vsechny dopadly stejne.
      Pokud hlasovani a scitani nebyl podvod, tak udelali presne to, co Cesi chteji, a k cemu byli zvoleni.
      Zvlast pri volbe Pavka uz byly karty na stole.
      A ty duchody jsou jenom zacatek.

  2. Sorry, ale bylo to blbý.

    Příště míň řečníků, kratší projevy, vypíchnout dva, tři jasné cíle (včetně stručných plánů jak jich dosáhnout), nenadávat všem a nechovat se v závěru jako hulváti, ať už to vyprovokoval kdokoliv, sympatie tím nezískal.

    Blokáda státních úřadů v neděli je dost pitomý plán.

    1. ucastnik napsal:
      12 března, 2023 (13:02)

      Jindřich Rajchl
      proenSodst595cug0 l8h1ccml73u60lfag3i5a4hhc38ta646c8g5mu78il ·

      Můj včerejší závěrečný proslov na akci Česko proti bídě.

      Pro ty, co jej neviděli, nebo pro ty, kteří si jej chtějí poslechnout znovu.

      9:53 Blokáda

      https://www.facebook.com/rajchl.jindrich/

      1. Nedele neni dobre.
        To je jako kdybych mel perfektni zuby a chtel zbankrotovat zubare tim, ze k nemu nebudu chodit.

        Jinymi slovy, nestane se nic.

    2. Vy že jste byl účastník?
      Kdo se v závěru choval jako hulvát?
      Neviděl jsem nic podobného ani jsem nic podobného neslyšel a to až do oficiálního skončení demonstrace.
      Ohledně akce před muzeem vše co se dělo, nebo alespoň to podstatné lze vidět na záznamu z TV Raptor.
      Jako hulváti tam byla policie ČR. Shazování ze schodů není zrovna vhodný způsob jak vytlačit pár lidí, požadujících sundání vlajky fašistického státu, který nezákonně hyzdí naše Národní muzeum. U normálních lidí si tím policie zrovna sympatie nezískala, to máte pravdu.

      Blokáda státních úřadů možná začne od 16.4. ale bude trvat tak dlouho dokud vláda nesplní požadavky.
      To že začne demonstrací je celkem dobrý nápad a to, že je to již od soboty je zajisté rozhodně lepší, než ,aby se tam postupně lidi scházeli od pondělí, ale zřejmě jste chytřejší než pořadatelé, no nevadí, tak s vámi budeme počítat od pondělí. Doufám, že jste připraven.

  3. Na vážno….
    Nynější poměry jsou takové, že nadpoloviční většině občanstva vyhovují. Blokáda úřadů a podobné násilné plané jednání na tom nic nezmění. Zapotřebí je soustavné drobné trpělivé práce politické. Využívající veškerých možností a svobod stále ještě dostatečných. Směřující, až obecné poměry a na tom základě i většina občanstva bude nakloněna, k vítězství volebnímu. Základem toho musí být program dlouhodobý, přitažlivý a především reálný. Takového programu tu na žádné straně nevidím. Ani poptávku po něm.

    Schumacher

    1. Třeba Svatopluk se ubírá přesně tím tempem, kt. uvádíte… Ale je přitažlivý jen pro toho, kdo si nepotrpí na skopičiny, kterými trpí i mnozí mudři.
      Tím nemyslím vás, vás myslím naopak tím oním tamtím

    2. Většině to nevyhovuje v žádném případě. Ale zase jim to nevadí tolik, aby si dělali problémy.
      Že to vyhovuje většině je jenom propaganda. Když budu mazat na Hovinkách protestní hlasy, tak si běžný čtenářů učiní falešný obrázek.
      A lidi v podstatě nemají koho volit. Ne každý vnímá ANO jako nějakou opozici, spíš k Babišovi nepociťují žádné sympatie. Ani se nedivím.
      A nedivím se ani tomu, že málokdo vidí SPD jako perspektivní stranu, která by zařídila zásadní změnu.
      Asi se bude muset počkat, až těch doopravdy naštvaných bude ještě víc. Zatím to vypadá, že na tom ojrosouzi zdárně pracují.

    3. Villonovi vlci…
      Je mi líto, ale nemám lepší zprávu.
      U každého protestního hlasu tuším podotázky
      „A co z toho budu mít?“
      „Nevezmou mi prémie?“

      Je dost šílené když ministr životního prostředí prohlásí, že v Česku se otepluje dvakrát tak rychleji než jinde a nikdo, NIKDO se neozve. Považují občanstvo za naprosté idioty. A tak je vlastně všechno v pořádku.
      Mlčí, tedy jsou.

  4. Nepochybuju o tom, že se rakušan a jeho ministerstvo vnitřností spolu s dotovanými médii pokusí vytvořit příběh a la USA, ve kterém Rajchla připodobní k Trumpovi a Muzeum ke Kapitolu a obviní Rajchla za nabádání k obsazení Muzea. Určitě ve stejném duchu vystoupí i zděšená Milka.

    Pár lidí, ve jménu většiny národa, chtělo z budovy Národního(!) muzea odstranit prapor cizí země. No a co? Čím to bylo proruské? Ti lidé nechtěli vyvěsit místo toho prapor Ruska.

    Pokud bychom připustili, že na našem Národním muzeu mají viset prapory napadených zemí, pak bychom tam museli přidat možná i víc jak desítku praporů napadených zemí Spojenými státy a státy NATO… Irák, Lybie, státy Indočíny, státy střední Ameriky…

    1. Ten incident vyprovokovali policajti, něco k té skutečnosti říká děkan z VŠE Ševčík, kterého se snaží v tom nesmyslu o útoku na muzeum také namočit ti Rakušanovi primitivové ….
      Jooo, lidé, dali jste se na vojnu tak je potřeba jít tvrdě proti těm policajským zmrdům …, než jim otrne a budou chtít střílet do lidí …

        1. Anonyme, policajti to pravo nemaji prosazovat, ale maji ho hlavně dodržovat …
          A Vy ostatní … podívejte se na fota z toho incidentu …, nikdo z lidí se nedobývá do muzea, pouze diskutují s policajty a policajti za to že je mají lidi za blbce napadají lidi, povalují je na zem aby jim nasadili pouta …, na žádném fotu není útok na policajty, jenom obráceně …, a že by takové foto, kdyby tamu tak bylo, bylo na prvních stránkách všech degenerátských médií …

            1. Jane, Jane, jsou demonstranti a provokatéři …, i policejní …, to nevíš ….
              Nelžu …, jenom jsem tu inscenaci s napadením policajta nějakým ??? neviděl …

      1. Tu situaci kolem incidentu demonstrantů s policií jsem samozřejmě správně hodnotil …., tady je svědectví přímého svědka události …

        Byl jsem tam., Uživatel se přihlásil ke kodexu Dobré DiskuseMilota, 12.03.2023 13:33:47
        Někteří policajti zarytě mlčeli, někteří říkali, že s ukrajinskou vlajkou také nesouhlasí. Žádné násilí ze strany protestujících. Pak tam naklusala monstra v brnění. Ač jsem stál stranou, tak jeden z těch běžících dobytků do mě schválně vrazil, měl jsem co dělat abych nešel k zemi. Tak jsem usoudil, že v mém věku je mi zdraví přednější, než projevy péče fijalových gangsterů a šel jsem na vlak. Na Václaváku jsem byl v úterý 21.11.1989, plný Václavák, plno nadějí. Po 34 letech v Praze zas řádí obušky, vládne nám parta prolhaných psychopatů. To nám to moc dlouho nevydrželo. Ale na další demonstraci opět půjdu.

    2. Maneco, násilné vniknutí je trestné. Pokud se ta partička dobývala do zamčených dveří, tak to byl špatný nápad.
      Jejich naštvání chápu, ta cizí vlajka na naší národní památce mi strašně vadí. Ale do násilí bych nešla. Tady nejsme, chválabohu, v Americe a ani v Paříži. Tam jsou už na bo@del zvyklí.
      Když už jsem na muzeu přežila všechny ta Leniny a Karlíky Marxů, tak mi neurve játra ani atribut státu, který drží jako rukojmí nějaký pan Zelený. A nasazuje nešťastné Ukrajince jako živé štíty.

  5. Nakoukla jsem na Twitter

    Národní muzeum: Tímto děkujeme @PolicieCZ , že nám dnes pomohla zajistit bezpečnost našim návštěvníkům.
    https://twitter.com/narodnimuzeum/status/1634617780396859392
    – Češi neděkuji vlastizrádnému vedení muzea, že české Národní muzeum zaprodalo banderovské Ukrajině. A Češi neděkuji ani policii, která se opět postavila proti Čechům jako v roce 1989.
    – Děkujete, že vám policie pomohla bránit cizí vlajku před českými občany? Kam jsme se to dostali?
    https://i.postimg.cc/Jn8TWdKH/vystrizek.jpg

    A Jindřich Šídlo
    Nejsme proruští, to je pomluva, takže my vám to teď dokážeme a půjdeme strhnout tu ukrajinskou vlajku z Národního muzea.
    https://twitter.com/jindrichsidlo/status/1634599746521165827?cxt=HHwWhsCzlePzoa8tAAAA
    A jeho reakce na nesouhlasné komentáře: „Co se mi to tady seběhlo za lůzu?“

    1. Opět děkuji za upřímnost, paní Aleno. Právě podpora Ruska a nenávist k Ukrajině přivedla lidi na Václavák a pak k muzeu.

  6. Hele, ty americkej slouho, v červnu 1990 taky jakýsi V.Veškrna hlásal, že je třeba zrušit všechny vojenské pakty (včetně NATO) a už do žádných nikdy nevstupovat. Hlas lidu prrrostě naletěl…
    Lidi prostě chtěli volně cestovat a nakupovat. A nesloužit žádné mocnosti – ani na východě, ale ani na západě.
    To co je tady teď, to chtěl ve skutečnosti málokdo. Kromě zaprodanců a vlastizrádců.

    1. Do nato vstoupilo Česko pod premiérováním Miloše Válečníka Zemana, jehož politiku národ pak ocenil dvojnásobnou volbou na Hrad.

      Respektujte vůli lidu!!

  7. Solidarita znamená dobrovolnou společenskou soudržnost mezi rovnými, ochotu ke vzájemné pomoci a podpoře v rámci nějaké skupiny. Člověk cítí sounáležitost, je solidární s nějakou skupinou, pokud ji podporuje a její úspěchy i neúspěchy pociťuje jako své vlastní.

    Solidarita s Ukáčkama nemá tyto znaky dané definicí. Podpora válečného běsnění navíc může vést ke zničení civilizace. Co to tady po nás troll vlastně chce?

    1. V libtardí ideologii byly všechny důležité pojmy vycházející ze skutečného humanismu zglajchšaltovány tak, aby je bylo možné skrytě zneužívat k zotročování lidí a obohacování skupinky „vyvolených“. Pojmy jako svoboda, demokracie, spravedlnost, solidarita, češství atd. nemají v libtardí režii s těmi původními nic společného. Všechny vlastně znamenají: drž hubu, poslouchej Washington, Brusel, Berlín, přispívej na vojenskoprůmyslový komplex USA, obětuj všechno pro nadnárodní korporáty a zájmy USA a deklamuj pouze libtardy povolené pravdy.

      1. Ano, vyprázdnění některých pojmů vede až k prudké, přímo alergické, reakci na to, když se s nimi někdo ohání a vlajka je vždy symbolem, vůbec se nedivím, když ji chtěli včera strhnout.
        A zde můžeme srovnávat. Stržení prezidentské vlajky a té ukrajinské.

        1. Nic to nemění na faktu, že ta vlajka tam prostě nemá co dělat. Ani na NM, ani jinde. Maximálně na UA velvyslanectví, jedna jediná.
          Požadavek na její odstranění je legitimní, ale mělo to proběhnout jinak, než takto. S tím se dalo počítat, že tam naběhnou fízlové a po nich psychopati v brnění – je to prodloužená pěst vlády přece.
          Takhle se jen zavdala příčina pro sračkomety, aby spustily proudy hoven na dezoláty, naplno.
          Stejně v sobotu nikdo odpovědný v NM nebyl, s kým by bylo možno o sundání jednat.

          1. Když může nad Hradem vlát modrá s hvězdičkama, tak už může vlát cokoli kdekoli.
            Neví tady někdo, co vlálo nad Hradem za Protektorátu ? Byl i háknkrajc?
            Za bolšána vlál i srp a kladivo, na to si pamatuji.

              1. A třeba u nás na gymplu byly žerdě a tam se to vesilo, ale NIKDY ne přes celou budovy a ze střechy, nikdy takové obří rozměry jak dnes s tou žlutomodrou

                1. Bolševici blbli míň než tihle. Truchlivé zjištění. Nepamatuji se, že by během Karibské krize visely vlajky Kuby. Je to k zblití, bylo to z řiti do ještě hlubší řiti.

                    1. Je to takové značkování, jako když pes zvedne nožičku, aby všichni věděli, tady je moje. To jsem pochopila, jak dnes ukazovali ve zprávách tu kauzu redaktora BBC, co řekl, co neměl o migrantech. Ukazovali twirlttery jeho kolegů, co si kdo o něm myslí a všichni!!! měli u svých profilů tu žlutomodrou, buď kolečko, srdíčko, proužek.. Holt stádo.

    2. co chce, nic, on věří amicko-ejúnijské věrchušce, že rusové na to nemají a že ruská zem a její nerostné bohatství patří, jak už řekla jistá Madla svého času JEN JIM.

  8. Lepšolidi v akci: „Prezident Pavel školí postavičky v Mateřídoušce. Mnohým spadla čelist
    Petr Pavel se před třemi dny stal prezidentem České republiky a časopis Mateřídouška se rozhodl, že dětem v komiksovém příběhu přiblíží, co Pavla čeká během jeho následujícího pětiletého funkčního období. Reakce, které to na sociálních sítích příběh vzbuzuje, hovoří o analogii s minulým režimem. Děti se také mohou zapojit do soutěže o nejlepší dopis prezidentovi.“

    https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Prezident-Pavel-skoli-postavicky-v-Materidousce-Mnohym-spadla-celist-731790

    Najdi deset rozdílů mezi minulým režimem a tímhle.

    1. No co fšechno ten „president“ nebude …: chce být havlem, masarykem, teď i tím mirkem dušinem … jen aby z něho nakonec nezbyl jen ten hácha. .

    2. Já jsem myslela, že ve školkách se teď řeší jen pohlaví. A on se tam řeší i generál.
      Ty děti musejí už mít hlavy jako pátrací balón.
      😀😀😀

        1. Ale fuj. Pan Zakladatel připouští jen slušné diskutéry. Tohle by mohlo v někom vzbudit myšlénku na nevhodné konotace.

          1. Zakladatel odevzdal klíče a odešel do důchodu. Už tady nevládne. O kundy, chcánky a jiné vymoženosti svobody projevu se tu již nestará.

    3. Rozdíly vůči minulému režimu.
      Nemá cenu se dlouho vypisovat, je jich mnohem víc, než deset.
      – Nebyli bezdomovci.
      – Stát neměl žádný dluh
      – Nehrozila nám válka v sousedství
      – ….

    4. Mateřídoušku jsem dlouho odebírala. Jak šel čas…nejdřív jako dítě pro sebe a pak po nějaké přestávce pro svoje děti. Ale něco takového vůbec nepamatuji.

  9. Pár postřehů ze včerejší demostrace.
    – Lidí méně než 3.9.22, odhaduji tak 30-40 tis., horní část zaplněná od Štepánské k Vodičkově už volněji. Očekával jsem účast větší, ale na tu zimu to prohra není.
    – Ozvučení se nepovedlo, nebylo rozumět. Resp.musí se umět mluvit (pomaleji, oddělovat slova), což nejlépe zvládl ředitel Vrána. Osobní zkušenost z dolního prostoru.
    – Organizační úroveň určitě nejlepší, pokud srovnávám 3 minuloroční akce s tou včerejší.
    – Výběr řečníků docela dobrý, ale určitě bych ubral, méně je více, v souvislosti s včerejší zimou to bylo dost náročné. Někteří řečníci (např.myslím, že se představil jako Karásek nebo tak nějak) byli úplně mimo. Naopak bych vyzdvihl toho studenta (jméno jsem nezachytil), Vránu, Vidláka. Malé zklamání Rajchl, ale to proto, že jsem mu nerozuměl.
    Názor na další demonstrace a nátlakové akce napíšu jindy.

    1. K tomu ozvučení : Oběživa asi nebylo mnoho. Slušné ozvučení asi musí stát slušný balík. V tomhle ohledu to Michprdi měli určitě snazší.
      Rajchla jsem viděla poprvé naživo, jeho zjev ve mně vyvolal úděs.
      Z mého pohledu mu fanatismus a hystrionství koukalo z očí a roztomilé dětičky nakonec to dorazily.
      Fakt je, že bez hezounké děvčátko si na pódiu rád pochoval i Kléma. Aby lidi věděli, že ne pro sebe, ale pro budoucnost toho nevinného potěru to všechno dělá.
      Je to jenom můj osobní pocit. Uznávám, že v mnohých osobnost páně Rajchla zanechala mocný dojem.
      Tak sorry jako 😉

      1. To Helanov 11:22
        Se svým názorem na Rajchla jste mě hodně překvapila. Hned k tomu uvedu na pravou míru, že nejsem jeho nekritický fanoušek, vnímám některé rozpory, či řekněme změny, v některých jeho prohlášeních. A jsem už dost „stará“ na to, abych měla něčí plakáty pověšené na stěně. Ale znáte jistě citát: „Kdo chce zapalovat, musí sám hořet“. Demošky jsou hlavně o emocích. Vybudit lidi, přitáhnout je ke své vizi, nadchnout je pro svůj program. Myslíte, že by se to podařilo, kdyby na pódiu vystoupil nějaký uspávač hadů? Taková demoška by skončila dřív, než by vůbec začala.
        V tomto případě se s Vaším pohledem nemůžu ztotožnit.
        —–
        PS – mimochodem, ještě dovětek – kdo byl naprosto skvělý, byl Vidlák.

        1. Jasně. Ale zase nesmí hořet až moc.
          Z mého pohledu Rajchl hoří až moc. Na rozdíl od Vidláka, který umí být i kapku nad věcí a nepovažuje se za spasitele lidstva.
          ***
          Emoce uměl vzbudit i nějaký Goebels. Tomu tleskalo celé Německo.

    2. Tak nedovedu posoudit kolik skutečně bylo lidí neb jsem se nedostal dále od tribuny, kde nebylo možno ptakticky popojít, chodníky zaplněné, ale dole jsem nebyl Podle toho jak dlouho se dav rozcházel bych to viděl na přibližně stejný počet jako 3.9. ale opravdu nevím.
      Musím se přiznat, že jsem očekával větší účast(tady bych sázku silně prohrál) ale zima, ještě stále nezkousnuté rozbroje mezi alternativou(Vrábel versus Rajchl a podobně) ale také malomysnost těch kteří se nezůčastnili byla jistě z části na vině nižší účasti než bych si přál, ale prohra to nebyla ani náhodou.

      Ten mladík kterého zmiňujete je vysokoškolský student Matěj Gregor z Ostravy a je to velká naděje v politice. Úasný člověk. Ano i mě se jeho projev líbil.
      Založil petici Vládo budíček! Máte možnost ji podepsat , já tak již učinil.

      Co se týče řečníků, ano většina dobrá , někteří výteční, ale Karásek byl zbytečný a možná i pozdrav doktora Polerta a profesora Berana byli zbytečné a natahovali čas. Takže vaše zmínka ohledntě toho, že méně je někdy více je správná a já se pod ní podepisuji. Vždyť mnozí vyrazili na cestu někdy po ránu a domů se vraceli pozdě v noci. Nakonec i já ač to nemám daleko jsem byl prakticky deset hodin na nohách.

      Rajchlovi jsem rozuměl a myslím si , že naopak proslov byl dobrý)byli vlastně dva) máte možnost si je přehrát na Raptoru , neb i na facebooku .

      Nevím zda jste zde zaznamenali incident u muzea. Kdo má možnost si přehrát záznam na Raptoru , tak na to koukněte, policie již začíná přitvrzovat a to je velké varovaní. Takže se vy , kteří ještě váháte rychle zvedněte z gaučů, protože brzy nebude radno nikam chodit. Docent Ševčík u toho také byl a estačil koukat kam jsme to došly 33 let po hadráku. Na našem Národním muzeu visí cizí vlajka a lidi kteří ji chtějí vyměnit za naší Českou jsou biti aniž by něco udělali. Velká hanba policie.

  10. Prosím neobtěžujte pana premiéra s tím vaším žrádlem
    https://dfens-cz.com/prosim-neobtezujte-pana-premiera-s-tim-vasim-zradlem/
    „…Tak tam tedy stál předseda vlády Fialenko a redaktor TV Nova se ho ptal na to, co bude vláda dělat s rostoucími cenami potravin.
    Fialenko tam tedy stál, něco zcela banálního říkal a bylo mi úplně jasné, že to má kolosálně u prdele.
    Pravděpodobně vůbec nechápal, co se to kolem něho děje a bral to jako křivdu. Já jsem předseda vlády, pochválila mě Ursula von der Lejno a zelenokomunistický šílenec Frans Timmermans, a oni mě tu otravují s nějakými potravinami. Na co ti lidé vůbec potřebují nějaké potraviny kupovat? To si nemohou vzít něco vzít ze studeného bufetu jako při jednání kabinetu? Případně se nemohou nechat pozvat na pracovní oběd či snídani od nějakého lobbisty? Ať se prostě nají na nějaké recepci, pořád se nějaké pořádají. A proč si kupují zrovna potraviny? To si nemohou koupit stíhačku? Nebo ty skvělé moderní vrtulníky, co létaly už ve Vietnamu? Nebo houfnice Caesar, z Francie, země s košatou technickou i válečnou historií, co připomínají naklaďák ze stavebnin vezoucí kanálovou rouru? My tady zavádíme válečný stav, válečnou ekonomiku, válečnou cenzuru, válečné daně a bojujeme s mírovými štváči, a oni mě tu otravují s tím, kolik stojí rohlíky.
    V další fázi stín znepokojení z Fialenkovy tváře vymizel. Nejspíš mu došlo, že další volby přijdou sice za dlouho, ale přijdou a že musí svůj elektorát nějak uklidnit a něco říct, aby si neřekli, že to má u prdele, jakkoli to tam má. Aniž by jakkoli upravil ten svůj bodytalk, ze kterého jasně vyplývalo, že tohoto pána ceny potravin vůbec nevzrušují, otevřel mluvící díru a jal se hovořit.
    Prvně prohlásil, že hlavní je situaci analyzovat…“

  11. Za tu organizaci – žádný autobus z krajského města ČB vypraven nebyl. Ale to nebyl hlavní důvod, proč jsem tam nejel.

    Poukazovat na bídu v relativně bohaté zemi coby překážku podpory pro bezdůvodně agresorem napadenou zemi, je zkrátka nemorální. Organizátoři tak podporují sobeckost vůči vyššímu principu mravnímu.

    Neboli bojovat Vidlákovými prostředky proti tomuto narativu, který naše kolaborantská, protektorátní vláda amerického deep state pro své kořistnické zájmy úspěšně vytvořila, je poněkud nešťastné.

    Zvedavec dole má pravdu, jen dodám, že Rajchlovo Okjupaj Praga Strit je tudíž z výše uvedeného důvodu poháněna nižšími pudy. Aniž by se pak rozumně reflektovalo, že mezitím tu vesele bují Bandera (pardon, Ukrajinskija) party. A tak nám tu naše největší menšina, co sem před Rusem zdrhla, po vzoru Ukrajiny postaví Banderu na náměstích v nadživotní velikosti třeba.

    Neboli začíná být lhostejno, za co naši dědové umírali. Protože je to zkrátka, pro us korpo, zkratka k ruským surovinám.

    1. Spravny prisudok ‚relativne‘ bohata zem … tak nejak to malo Svedsko s prijimanim migrantov – relativne bezpecna zem. A mozno aj nerelativne … v 2015 boli s bezpecnostou a migrantami presne tam, kde my dnes s bohatstvom a Ukrajinou … dnes vydalo zamini varovanie pred cestou do Svedska, ze by vas tam mohla gulka ci granat stretnut …

      1. Tenhle plyn je předražený a navíc méně výhřevný. Na podzim jsem měnila okna, prý 20% uspořádání, trojskla, koupila vlněnou vestu a mrazovky u firmy teplo domova, zimu a to si musíme přiznat, byla mírná, kdy bylo pod nulou by se u nás dalo spočítat na prstech, dny trávila v té vestě a mrazovkách v kuchyni se zbytkovým teplem od vaření a pečení a jakou mám letos spotřebu? Úplně stejnou jako vloni, jen za 4 násobnou cenu. Tak kde to jsme. Ať mi nějaký debil vykládá něco o solidaritě s nečistokrevným Rusem. Protože já, skutečně jako Klaus nedokázal od sebe odlišit špinavé a čisté peníze, já nedokáži odlišit Rusa od Ukrajince a Rusku od Ukrajinky už tuplem. Stejná móda, stejné líčení, stejná mluva, stejné tašky nacpané nákupy. S kým mám být solidární a kdo je solidární se mnou?

        1. Nedokážete rozlišit? Ono se přeci stsvi zeptat… Takže nechcete rozlišit, protože jsou pro Vás všichni rusové – ať chtějí nebo nechtějí.

          Jste alespoň upřímná. Všichni víme, že se demonstrovalo za velkou-vetší-a-ještě-větší ruskou říši, ale většina vidláků se stydí to dát najevo otevřeně.

    2. „podpory pro bezdůvodně agresorem napadenou zemi, je zkrátka nemorální“ vs. „že mezitím tu vesele bují Bandera (pardon, Ukrajinskija) party. A tak nám tu naše největší menšina, co sem před Rusem zdrhla, po vzoru Ukrajiny postaví Banderu na náměstích v nadživotní velikosti třeba.“

      Přečetl bych si to alespoň dvacetkrát a pak začal přemýšlet, jak moc „bezdůvodně“ se některé věci dějí.

      Za mě je to taková názorová sečka, kterou je opravdu marné dávat dohromady i při použití Orwellem doporučených postupů pro podobné případy.

      1. tdx:
        Souhlas. Psal jsem to, vida při české hymně (na rozdíl ode mě) dojatého poloukrajince Vidláka, jak jako Mojžíš vyvádí svůj lid z temnoty otroctví.

        Pak ale tohle musí mít v hlavě srovnaný. Jinak ho anonymové upíchají vypíchnutými fakty.

        1. To bylo sprosté. Zdeněk je polo co?
          Já jen , že tady v Kotlině je to samý kříženec, jenom o tom někteří nevědí. Tak hlavně že je Zdeněk čistokrevnej. Až do desátého kolena.

          1. Helanov:
            Musíte se na to dívat genderovsky nekorektně – my kluci se občas takhle ze srandy dloubneme do žeber. K dámám bychom si to pochopitelně nedovolili.

    3. Ano, jak už praktikoval Josef Goebbels, není nutno lhát, pokud se zakryjí nežádoucí skutečnosti. Občan má přeci právo na korigované informace, že.
      Že Fialu pozdravuju.

    4. No jasně, a (za)prodat vlastní zemi západnímu korporátu, výměnou za své tučné koryto, z obyvatelstva nadělat „bílé negry“, kteří i 20 let po připojení do IV. Říše dřou za třetinovou mzdu – to je vysoce morální … Pro tuzemské lepšolidi, kteří se za Čechy (a slovany) ani nepovažují. Že?

      1. O ničem takovém se tehdy nehlasovalo. Lidé chtěli pokračování sociálních výdobytků a jistot, řízení státu odborníky, zbavení se nadvlády komunistů, mít větší výběr zboží v obchodech a svobodu cestovat. „Orientaci na západ“ tady lobovala klaka z části disidentů, kteří k tomu byli placeni a školeni západem v některých případech od osmačtyřicátého, většinou ale po šedesátém osmém. Holt taková sekta na styl svědků Jehovových, jen s politickým programem s zištnými záměry a cíli. O demokracii jim nikdy nešlo, heslem doby bylo vzhůru ke korytům a opájet se mocí.

    5. Nepochopil jste , protože jste se nezajímal, tou bídou byla myšlena bída mravní. Na základě této bídy je zde postupně uváděna v praxi bída ekonomická.

      Je směšné mluvit o bezdůvodnosti podle vás agresorem napadnuté zemi. Je to tím, že málo myslíte a o to více čumíte na ČT. Banderovci 8 let zabíjeli Rusi na Donbasu. Ale nakonec je zbytečné vám to zde znovu vyprávět. Kdo se zajímal tak ví. Kde je ten vyšší princip mravní je tudíž pro mě jasný, měli jsme podporovat Donbas a ne banderovské nácky.

      1. To se ale velice pletete, protože to je přesně naopak.

        Právě materiální chudoba a bída jsou příčinou bídy mravní. V ČR se to projevuje mimo jiné i tím, že 40-80% voličů (dle typu voleb) nechodí volit.
        Chudý člověk, a tím spíše pak člověk nacházející se v bídě, má úplně jiné starosti než věnovat se politologii a jakési „mravnosti“. Své síly vynakládá na to, aby nepřišel o střechu nad hlavou, aby nakrmil a ošatil děti a sebe, aby měl na dojíždění do práce a pod. A postupně rezignuje na vše mimo holého přežívání.

        1. No představte si, Občane, že Rajchl vycházel z vyjádření Baťi. Ten to prostě vyděl takto a já s ním souhlasím. Prostě nás vedou zmrdi bez mravního základu, svině, kterým jde jen o sebe a cizí zájmy. Výsledek je bída nás všech , bez těch 20% které jsou přisáté na finanční cecík který za podporu nabízí vláda svým podporovatelům.

        2. Zobecňujete nesprávně. Soudružky Pekařová s Ad-dammovou materiální potíže nemají a přesto jsou ukázkou mravní bídy, jen prohledat.

      2. Hnidopich:
        Asi jsem se nevyjádřil jasně: naši odpůrci jsou subjektivně morálně výše, byť je jejich předpoklad, jejich narativ, médii posilovaný a krmený, mylný.

        Jestliže si pak přečtou v novinách titulek Česko proti bídě, neodvodí z toho bídu mravní, ani náhodou. Prostě vedoucí opozice používají nedobré argumenty, to jsem chtěl vyjádřit.

        OK, možná to bude na lid český fungovat a kus žvance bližší je než zrůdné násilí uchvatitele (= mainstreamový hypnotický narativ). Pak mě to ale v celku už nezajímá, protože ten lid na tom není morálně o nic moc lépe než jeho fialová cynická banda.

      1. Byla to jen taková ponuka k empatii, nastavení zrcadla: přesně takhle ve sračkách nás totiž vidí naši odpůrci.
        🙂

  12. O vztyčeném ukazováčku

    Vztyčený ukazovák je světově známé gesto, všude znamená to samé. Je to příkaz, velmi důrazný příkaz k něčemu.
    Třeba v islámském světě jde o výzvu k džihádu. V Africe rodina varuje mladíka, aby nepokukoval po jejich dceři. Eskymák odhání hladovce od svého skladu sobího masa. V Česku přísná maminka přikazuje dítěti dojíst i ten špenát.
    Hitler i Lenin při svých projevech mířili ukazováčkem na vztyčené paži do davu docela často.
    No a ten Rajchl…
    Musím se přiznat, že vztyčený prostředník ogara z Ostravy, kterým ukazoval Kalouskovi že je jednička, mě spíš pobavil. Ale vztyčený ukazováček pana Rajchla moc né.

    1. Taky jde o to, kterou stranou ten ukazováček míří. Jestli dlaní k zemi nebo dlaní k obličeji. To jsou pak různé významu. První značí označení někoho druhý nebude na tebe

      1. Úplně nejlepší byla ta fotka, kde se Macron nechal zvěčnit se dvěma Araby.
        Jeden ukazoval do objektivu fakáč a druhý symbol Šedých vlků. ( Vztyčený ukazovák a malíček. )
        To jsem si málem cvrnkla do kalhotek.
        😀

    2. Aniž bych chtěl někoho napadnout: Přes padesát let se dívám na lidi, kteří dostanou nějakou roli. Jak se s ní popasují, jaký zvolí přístup. Analytický, seversky zadumaný, realistický podle Stanislavského….
      A už při prvním osobním setkáním s JUDr. Rajchlem v Ostravě jsem byl na pochybách.
      Ovšem na druhou stranu je to ze zatím představených vůdců zdaleka nejlepší rétor. Má ten dav „v rukou“.
      I s tím robátkem nakonec. Podle mě je Rajchl herec, který „vytváří, hraje roli“, stejně jako Zelenskij. U každého z nich by mě zajímalo, kdo vlastně tahá za špagátky. U Zelenského to tuším. U Rajchle zatím ne.

      1. Heleďte Kocoure a můžu se zeptat kdo vás řídí, nebo spíše platí. U Zelenského to vím, u vás si to začínám myslet.

      2. U Zelenského je to jasné.
        Ale Rajchl možná jedná za sebe. Na mne ale působí jako megaloman a sólista.
        Ty dětičky nakonec, to není nic nového. Dětičky měl rád i Hitler, Kléma, Husák, roztomilého chlapečka si pochoval v náručí i Pol Pot.
        Hlavně aby u toho byla kamera. Z mého pohledu to bylo hodně trapné.

        1. Víte, já spoustu věcí na Rajchlovi jsem také schopen zkritizovat. Ty dětičky možná, více mě vadí ta ruka na srdci, banderovci a celá Ukrajina to dělá bohužel taky, ale je to i takové hodně americké a málo platné tam Rajch poměrně hodně shlíží. Je to Trampovec. A tak jej beru i s těmito výhradami.
          Prostě pro mě platí jedno, když ne Rajchl, tak kdo?
          Nehledejme chyby , teď na to není čas. Nikdo jiný tady není, a navíc si myslím, že Rajchl je rozumný člověk, alespoň v to doufám a proto jej podporuji a nemyslím si, že vyháním čerta ďáblem. To rozhodně ne.

          1. Ti praví se ještě neozvali. Ozvou se, až přijde čas a budou mít ujasněné, co vlastně chtějí.
            Ale máte pravdu, v téhle situaci je dobrý i Rajchl.
            Vidlák to pojmenoval přesně : Možná někde na střeše seděj tučnější holubi. Ale momentálně nikoho takového nevidím.
            Jako předkapela je Rajchlovo PRO přijatelné a i užitečné. A Rajchl lepší, než pošuk Volný.

        1. Ukrajinky u nás rády nosí červené boty i růžové jsem zaznamenala.To tady moc nefrčí, mít lodičky nebo kozacky na jehle v této barvě. U nich asi jo.

          1. Červené boty měl i frekventant Lauderovy školy, nadějný synáček málem prezidenta statistika Jana Fischera. Moc mu to seklo.
            😀

    1. Re: LiBi

      A neměl náhodou i zelený kabátek?

      Zelený kabátek, botky rudé,
      zejtra moje svatba bude…

      … a na potoce podle skal,
      zelený mužík, zatleskal!

      Nebyl to nakonec Vágnerovec, když měl zelený kabátek?
      Že by to tak rychle stihli od Bachmutu? Tak to by bylo pěkné tempo…

  13. Kapoušská mantra :
    Pomoc hledej na konci své natažené paže.
    Že se tím zrovinka neřídí uprchlíci před oním hnusně odporným Putinem je mi záhadou. Mohli někde v rasputici tancovat kozáčka pro větší čest a slávu Khakimana.
    Je tady ještě jiná možnost, utíkají před rozvinutou demoškou na Ukradině, kde se určitě nezakazují opoziční strany, nekrade se na všech úrovních a Khakiman pronáší srdceryvné příběhy pomocí „skype“ a nabádá vrahy z Volstrýtu a jeho lokaje : davajtě děngi i bojevyje pripasy.
    Pozn: Ukradinci si musí udělat pořádek sami se vzpomínkou na Mussoliniho.

  14. Takže, Požadavky splněny nebudou, protože to nejde časově, i kdyby vláda chtěla. A vláda nechce. EU nechce. Podepsané smlouvy neumožňují. Loutkaři nechtějí a takto i vyslali signály Parlamentu, Senátu, Prezidentovi a ÚS.
    Další demonstrace má sloužit čemu? Že se oznámí, že Požadavky splněny nebyly? To by stačilo i přes net.
    Žádná stávka? Žádná generální stávka? Vrcholem má být blokování kanceláří politiků (kterých?) v Praze či dokonce snad kanceláří všech úředníků? (To ale nebudou vypláceny sociální dávky a fůra nájemníků skončí pod mostem). A potom co?

    1. Situace si možná vyžádá, aby se z žerdí sundaly prapory a na ty žerdě se nasadilo něco ze železa.
      (to je metafora)

    2. Re: Eta

      Dávky se nevyplácejá na čas už nyní.
      Erár mi dluží nemocenskou za prosinec a vůbec se nečervená.
      Přemýšlím, že 31. března podám spolu s daňovým přiznáním i zápočtový list a namísto platby daně z příjmu budu po eráru chtít prachy i s úroky z prodlení.

    3. Eta:
      Potom co?
      Potom nejspíš přestaneš bouchat prachy na uměle přemrštěných nájmech a stát ušetří na doplatcích na bydlení v bytech s účelově přepísklými nájmy.
      Sleduju tady už nějakou dobu, že tě zajímá jen tohle, nebo jak vybagrovat ze státu další hrachy.

  15. PL:
    „Ministr vnitra Vít Rakušan (STAN) označil násilné projevy v závěru demonstrace za nepřípustné. „Očekávám, že organizátoři se od těchto projevů násilí distancují.
    Vyvolává to totiž dojem, že celá tzv. demonstrace proti bídě byla jen zástěrkou proruské provokace,
    a k takovým projevům rozhodně nemůžeme být tolerantní,“ sdělil Rakušan.“
    **********************************************
    Právníci Rajchl…., či senátorka, by se měli ve vlastním zájmu velice intenzivně zabývat i tím,
    KDO skutečně jsou všichni ti násilní …… provokatéři,
    protože to může vyvolávat i dojem,
    že se ono „vyvolávání dojmů proruských“ a násilníků fest hodilo…..
    ale mohu se samozřejmě mýlit.

    Má Rakušan indicie, že organizátoři demonstrace vyzývali k takové aktivitě?

    Není to až křečovité podsouvat, že vysoké desetitisíce osob,
    hodiny mrznoucích na Václaváku,
    měly hrát roli „zástěrky“,
    to skutečně myslí Rakušan vážně?

    A za případné provokatéry by se pak měl omluvit spíše než organizátoři demonstrace přímo ten,
    kdo je tam případně poslal, ale ten se zase stěží může distancovat…, že?!

    A pokud to bylo spontánní chování jedinců…..,
    není zase přiléhavé urážet všechny ty pokojné demonstranty, že „hráli roli zástěrky“,
    k takovým projevům Rakušanova urážení pokojných demonstrantů rozhodně nelze být tolerantní….

    Jsem celkem zvědavá na článek na Novinkách,
    který popíše KDO se tam tedy „pral“ s policií a byl zatčen, jak byl „proruský“,
    i kdo je konkrétně onen muž s batohem plným různých nálepek…..
    a zejména pak,
    jak konkrétně byli ti jednotlivci ( každý jeden ze zadržených) potrestáni……

    1. Nepochybuju o tom, že se rakušan a jeho ministerstvo vnitřností spolu s dotovanými médii pokusí vytvořit příběh a la USA, ve kterém Rajchla připodobní k Trumpovi a Muzeum ke Kapitolu a obviní Rajchla za nabádání k obsazení Muzea. Určitě ve stejném duchu vystoupí i zděšená Milka.

      Pár lidí, ve jménu většiny národa, chtělo z budovy Národního(!) muzea odstranit prapor cizí země. No a co? Čím to bylo proruské? Ti lidé nechtěli vyvěsit místo toho prapor Ruska.

      Pokud bychom připustili, že na našem Národním muzeu mají viset prapory napadených zemí, pak bychom tam museli přidat možná i víc jak desítku praporů napadených zemí Spojenými státy a státy NATO… Irák, Lybie, státy Indočíny, státy střední Ameriky…

    2. Na demonstraci jsem byl u Starbucku a dobře jsme viděl, co se děje na rampě Národního muzea. Byl tam naprostý klid a mír. Žlutozelených tam bylo podstatně méně, než jindy, a byli dole na chodníku pod rampou.
      Takže onen incident se nestal „na závěr demonstrace“, jak opět manipuluje Rakušan, ale až po demonstraci. Jistě bude říkat, že to byli účastníci demonstrace, ale měl by mně vysvětlit, jak se pozná účastník demonstrace od kolemjdoucího či nastrčeného provokatéra.
      Ze lži usvědčují Rakušana také natočené záznamy, kde policista do megafonu říká: „rozejděte se, povolené shromáždění (již) bylo ukončeno!“ Stejně tak jiné záznamy, kde je vidět, že už není vidět, tedy, že to bylo až někdy před šestou hodinou.
      Samozřejmě, že to není dobře, protože se teď dezinformační média soustředí jen na tento incident a budou ignorovat vlastní demonstraci. Ale to jsem očekával již předem, to je přeci běžný postup dezinformačních médií, bohužel včetně „našeho, vašeho“ veřejnoprávního Českého rozhlasu.
      Byl bych rád, kdyby někdo publikoval fotky z nadhledu na celý Václavák. Nahoře byla skutečně neskutečná tlačenice a podle toho, co jsem viděl, byli lidé po celé délce Václaváku. I kdyby nebyli, rozhodně to nebylo jen pár tisíc, jak tvrdí Novinky či Irozhlas. Pro zajímavost jsem si našel článek o demonstraci Milionu chvilek proti Benešové, s fotkami, kde bylo podle novinářů 50 tis. účastníků:
      https://domaci.hn.cz/c1-66575650-zive-tisice-lidi-v-centru-prahy-demonstruji-za-demisi-ministryne-spravedlnosti

      1. Docela dobré srovnání, zhruba stejné obsazení. Takže by jsme měli vycházet minimálně z tohoto počtu.
        50 000.

    3. Organizátoři by se měli ostře vymezit proti násilí. Násilné vniknutí násilí je.
      Ale trochu mě zarazilo, že před Muzeem se tradičně houfují režimní podržtaškové, minule tam exceloval nějaký Cemper. Není to podivné, že těm darebům umožnili přístup ke vchodu do muzea???
      Z mého pohledu ti pošuci mohli být i zaplacení provokatéři.

    1. Asi ho otrávil anonym. Pokud se tu nebude čistit jako za Alefa, půjdou Litterate do kopru. Abych četl tyhle nesmysly, můžu chodit na Hnojvínky. To je takový problém smáznout jednoho dementního anonyma?

      1. Vidlák to nemůže stíhat. Měl by někoho pověřit touhle funkcí. A diskutéři by hlavně neměli reagovat. To by ho znechutilo a odpadl by sám.

      2. Není problém si změnit nick a IP adresu přes VPN. A pokračovat dál. Možností je nekonečno. Účinná cenzura by se musela provádět jako na mainstreamu, nejlépe skrze bankovní identitu.
        Ovšem – nejsme jako oni. I když nás k tomu nutí.

  16. Babiš a Okamura berou Rajchla jako konkurenta, který jim bude krást voliče. Proto demonstraci vymlčeli.
    Konečnou nepustili na pódium proto, aby se strana pRO ideově neumazala.
    Proto je to všechno špatně. Málo mladých. Dělat změny pro mladé, kteří mají život před sebou a jiné vize, může být marná snaha.

    1. A až mladí zestárnou, pochopí jak byli hloupí a ničemu nerozuměli.
      Už to zde jednou bylo s kindermanagery ve firmách.
      Asi to nestačilo.

      1. Mladí nepochopili zatím nic. Ani to, že jsou indoktrinováni právě skrze školství. Každý totalitní režim se totiž zaměřuje právě na mladou generaci v první řadě. A školství je k tomu ideální půda, tam tzv. Frankfurtská škola zapustila pevně kořeny. Indoktrinovaná mládež, co prošla tímto brainswaschingem, se pak rozlézá do úřadů a do politických neziskovek. Sám jsi toho příkladem. Říkají tomu „dlouhý pochod institucemi“. Začali s tím v Americe, pak to přeskočilo do západní Evropy a teď to praktikují u nás. Se všemi zvrhlostmi na to napojenými. Jenom v Maďarsku jim Viktor Orbán trochu přiškrtil kyslík. A v Rusku Vladimír Vladimírovič. Proto ta jejich nenávist – což je mimochodem taktéž pojem z jejich neomarxistické dílny.

    2. Éééé, já být mladá a rozhodovat se, jestli v tom sajrajtu na demonstraci, anebo s frendbójem do kina, volba vy asi byla jasná.
      😀

        1. Re: Anonym

          Že jsi debil, o tom žádná.
          Jestli jsi opravdu zkurvený, to netuším, ale můžu se v okolí poptat na tu paní, co tě kdysi vyprdla. Že by se k tobě chovala jako matka ke svému dítěti, tak to moc nevypadá.

    3. Inymi slovami – Vidlak chce zjednotit alternativu – ale pod sebou 🙂 .
      Len takych kapitanov malych lodiciek je tam hafo.
      Rajchl chce byt sef. Preto nie Konecna. Preto nie Paroubek.

      A az bude liezt do zeli Babisovi, alebo Okamurovi, myslim, ze obaja vyvinu nejaku tu iniciativu na ochranu vlastnej role.
      Ze ich nenapadlo nic lepsie ako OPS je znamkou nevyspelosti a romantickej idiocie. Holt nejsou lidi. A kdyz nejsou lidi nejsou ani napady.

  17. Musím ale říci, že audio bylo asi slabší než loni na podzim. Stál jsem na úrovni Štěpánské a slyšel spíš jen huhlání, nebo každé druhé slovo a moc mne to mrzelo. Nevím, jestli to Vidláku, můžete nějak předat panu Rajchlovi, ale jestli se chystá na ještě větší demonstrace, pak prosím s lepší nebo lépe nastavenou audio technikou a možná k tomu ještě i větší obrazovky, nebo další sadu obrazovek a posunout je i níže směrem k té Štěpánské. A za měsíc přijdu rád znova. Držím palce.

    1. Připojuji se k poznámce o ozvučení . Na úrovni Vodičkové projevy nesrozumitelné . Jsou projevy někde k dohledání ?

        1. díky, musím to přetrpět, abych se dozvěděla co vlastně ˇŠevčík provedl, že se nejvyší jeho zaměstnavatel bojí o sesli 🙂

        2. Maneco, díky za odkaz , ale měla bych dotaz.
          Nedá se to video nějak rozdělit, abych si mohla poslechnout jenom některé řečníky?
          Je to moc dlouhé a něco jsem viděla už když to šlo živě. A některý projev bych si zase ráda sjela i dvakrát.
          Díky!

  18. Som si skoro ucvrkol
    Vidlakovym krokom c. 2 je …. pozor … ano priatelia – opat demoska. 🙂 🙂 🙂
    len tentoraz pod nazvom Okjupaj Praga Strit {OPS}.

    Posledne to nedavno skusala Greta v Norsku. Slusne ju odtial odniesla – ma opat dalsie selficka s polismi a je to. Vynimocne som s Gretou suhlasil, pac tie veterniky uz ozaj skodia.

    Som zvedavy, akym cielom ma byt OPS. Zabranit vlade aby pracovala? Zabranit poslancom aby pracovali? Abo co?

    Jedni co chapem je ze je Vidlak nadseny. Je na vzostupnej casti krivky popularity. Tak je vsetko pozitif, Vaclavak plny, ludia naseni, recnici kecali k teme a OPS je skvely napad.

    Oh my God – svata prostoto…..

      1. A mohl by mi někdo realisticky definovat, co to znamená, že uspěli? A co by bylo výsledkem, jaký konkrétní pozitivní dopad by to mělo na můj život a životy všech ostatních občanů?

        1. To mi taky vrtá v hlavě. Co jako očekává Zvědavec za úspěch.
          Asi by měl Fiala podat demisi rovnou Rajchlovi, nebo tak něco.
          😀

        1. Ale no tak, Vidlák blázen určitě není :). Jeho cílem je mít dostatek pozornosti pro svoje kydy a tento cíl se mu daří naplňovat. Blázni jsou ti, co do něj vkládají nějaké naděje, že nějak zlepší jejich životy ;). Vím, že by se to nemělo psát takto otevřeně, ale když to člověku nedocvakne samému, bude to stejně ignorovat tak jako tak.

  19. ▪︎Na Gregora 12.marca
    V období pôstu začínali prvé práce na poliach. Dobrý gazda mal mať do Gregora poorané. Oráč si kľakol pri prvej brázde a pomodlil sa, obilie sa posvätilo a až potom zasialo. Do osiva sa primiešavali aj omrvinky zo štedrovečerného stola. Po návrate z prvej oračky gazdiné v Stránskom oblievali oráčov vodou, aby rok nebol suchý. Keď sa sialo obilie v Čičmanoch, ženy varievali šúľance s makom, aby narástli dlhé klasy a bolo v nich zrna ako maku. Obyvatelia však v týchto chvíľach mysleli aj na zvieratá zapriahané pri vývoze hnoja či orbe. Či už rodina používala kone alebo kravy, gazdovia ich pred prvými prácami najskôr pokropili svätenou trojkráľovou vodou, niekde potreli chrbty zvierat vajíčkom, aby boli okrúhle ako vajce.
    Zaujímavou a vtipnou tradíciou bolo „váľanie dvojíc“. Tento rituál mal zabezpečiť veľkú úrodu a plodnosť. Gazda s gazdinou zaklínali dobrú úrodu a tak sa spolu v objatí váľali po čerstvo zoranej zemi. Prvá jarná oračka patrila k veľmi dôležitým úkonom a dbalo sa na to, aby bola urobená kvalitne a rovno. „O Gregore, mrcha gazda čo neorie.“ Medzi rituály zabezpečujúce dobrú úrodu patrilo nielen váľanie sa v zemi, ale aj kropenie pôdy krvou z čerstvo zarezaného kohúta.
    ▪︎𝓜𝓲𝓬𝓱𝓪𝓵 𝓒𝓱𝓻𝓪𝓼𝓽𝓮𝓴 – 𝓗𝓻𝔂, 𝓸𝓫𝔂𝓬𝓪𝓳𝓮 𝓪 𝓹𝓸𝓿𝓮𝓻𝔂
    Gregora, d. 12 brezna
    Či viac či menej okopnelo, sejú na tento deň naše gazdinky kapusné semä na priesadu, akoby v druhý deň siato naskrze vydariť sa nemohlo. Často kladením ohňa na hriadkach rozpúšťajú sňah, zahrievajú a vvsúšajú zmrzlú zem, len aby ju pripravily k tejto sejbe. Sejúc, držia v ústach ihlu a neprehovoria, čoby sa jim kto prihováral: aby bola priesada pekná. — Žiačkovia ale chodia vyberať pre pána učiteľa slepačie vajcia; lenže ako na Blažeja tak ani teraz nezavrhujú pri tom slaninu a údlinu, ako nasledujúca jejích rytma nasvedčuje:
    Vedľa obyčaja na deň na Gregora
    vyslaní sme žiaci od pána Rektora
    pohľadieť do vášho domu a do dvora,
    že či sa v ňom žiaci — a plná komora:
    by ste vašich žiakov, žiačky odmenili,
    na ražeň slaniny kúščik udelili,
    Na Blažeja veľmi málo sme dostali,
    sotva sme halušky čím omastiť mali.
    A tak sa úfame, že nám nahradíte
    tú stratu, keď žiakov svojich odmeníte.
    My vďačne bereme i nielen slaninu
    ale i podrebria, údlu šoldrovinu:
    ba ano do nášho malého košíčka
    udeľte nám zo dve lebo try vajíčka.
    S tým si, verte, naskrz nič nezúbožíte,
    ale žiakov, žiačky pekne odmeníte; vyzískate si tiež u Boha odplaty a jednúc v nebesiach budete plesati.
    ▪︎Pranostiky:
    ▪︎Na Gregora idú ľady do mora.
    ▪︎Na Gregora hory hučia, gazdovia ešte štyri týždne doma čučia
    ▪︎Keď na Gregora ešte mnoho snehu leží na poli, ten skoro sa roztopí a jar rýchlo prichodí.
    ▪︎Na Gregora prvý pľuh do dvora
    ▪︎Na sv. Gregora všetky voľky do dvora

  20. Z vystoupení řečníků by se dalo vyextrahovat několik myšlenek – třeba že se posledních 33 let necháváme celkem snadno ojebavat o cokoliv za laciné korálky a jiná blýskátka…
    S tím souvisí to co je v lepší společnosti furt tabu: starý režim nestál ve všech aspektech úplně za hovno…

    Jinak jsem si připadal často jak na nějakých slavnostech pivovaru v Břeclavi – víc než dost lidí si přišlo povídat s jinými a ne poslouchat.
    Proč jsme tedy tak hluboko v prdeli, když je každý chytrý jak rádio? Za mne jsou lepší tři, kteří poslouchají, než milion, který tlačí sebe komukoliv okolo.

    Jinak tři lidi na metr je asi tak ten autobus, co vozí lidí z terminálu k letadlu. Mezi pódiem a obrazovkou snad; zbytek 0.5 m-1….
    A Václavak je myslím i to za tramvajovýma kolejema.

    1. Myšlenek tam byly mraky, ovšem na fakta a tvrdá data nezbyl čas.

      Ale oceňuji vidlákův talent, který lze myslím srovnat s Kundou v jeho střízlivějších letech. Když Zeman mluvil ba Letné v listopadu 1989, chrlil tam data, která si kompletně vymyslel. Ještě se na odchodu smál, jak jak mu to ten dav pitomců sežral i s navijákem. Vidlák má podobný talent plávat nesmysly tak, aby mu to dav alternativních pitomců věřil.

      Ale podstatný rozdíl zůstává: zeman moc dobře věděl, že lže. Vidlák svým pohádkám sám věří – proto není nebezpečný.

        1. Co ty americké tankery plné ruského plynu?

          To máte jako s tím odpojováním od elektřiny ČEZu. Uvnitř bublinky tim získal Vidlák respekt (byla to podařená lež, takhle se na ně musí), zatímco za informační zdí mají vidláka za pitomce, který naletí každé kravině.

          1. Rusko zvysilo vyvoz LNG o stovky %, destinace je vetsinou neznama.
            USA zvysilo export o desitky %, ale tezbu jenom o jednotky %.

            Jenom debil nevi kolik je 1+1.

            Zajdete obcas na Oilprice.com.
            To je takovy rusky dezinformacni web.

      1. Líbíte se mi čím dál tím víc Anonyme. Ta upocená snaha rozbít zdejší diskuzi je obdivuhodná. Chtěl bych si vás vyfotografovat a pak pověsit. Musíte být velmi krásný, když vám tváře planou upřímnou nenávistí.

  21. Musím potvrdit předchozí komentáře že výstupy antivaxeru zařazené na začátek demonstrace většinu nezajimaly a zbytečně ubiraly čas lepším a adresnejsim projevům. Příště vynechat.

    1. Pokud chtěl někdo nahlas říct:
      – že Vrbětice byla provokace České republiky vůči Rusku a nemůžeme se v budoucnu divit,poneseme-li následky…
      – že nemáme přehled o všech podobných provokacích mezi Ukrajinou a Ruskem od oranžové revoluce a přesto odsuzujeme konflikt jako nevyprovokovanou agresi…
      tak to máte pravdu…

      Ale neškodí si připomenout, že kolem kovidu se lhalo a kradlo úplně stejně jako kolem Ukrajiny.

      1. Za Klausovy vlády a za první republiky se taky kradlo a lhalo! Ale připomínat si všechny nepravosti až kdesi k Bílé hoře je jenom ukázkou, jak někdo nedokáže odlišit podstatné a aktuální od minulého a už ne moc čerstvého. Třeba ten podlý obchod s vodou. Ano, velká lumpárna – ale řešit bych to doporučil, až vznikne „alternativní převaha.“
        Je podstatné se co nejdřív přestat angažovat ve válce, po které nám nic není, kde nedokážeme jednoznačně určit viníka a jenom křičíme „Ukřižuj!“. Tedy sankce, zbraně, uprchlíci, cizí základny na našem území (Mošnov) atd. Covid? Až tohle vyřešíme.

        1. Já nechci připomínat všechny nepravosti z minula…
          Jenom mi vadí to „netahejte sem už ten kovid, nikoho to nezajímá“. Když už, tak „… já o tom nechci slyšet“. Je to taková variace na stockholmský syndrom…
          Ty lži a arogance moci u kovidu jsou,jsou obrovské a staly se nedávno a jdou vidět. Pokud si dovolíme vytěsnit kovid, jak asi bude společnost reflektovat Ukrajinu, až ten Stand up jednou skončí?
          „Nemluvte p tom, nikdo jsme nevěděli, jak moc nám lžou…“

            1. Ne, Covid byl zkouška na to, kam až lze zajít, jak moc se lidi budou bránit. Chápu, že pro lidi co nakonec podlehli a nechali se naočkovat musí být frustrující, že se jim to pořád připomíná.

              1. A naopak.
                Kdyby František z Assisi nebyl v mládí násilník a kurevnik,nestal by se možná nikdy světcem. Nebo Šavel z Tarsu. Svatý Petr taky zapřel Krista …
                Já zapřel jenom dvakrát, protože i já pochopil, že tři tečky jsou pravý opak tečky.
                A když si člověk uvědomí takové své selhání, lépe uvažuje o jiných minulých chybách a jejich důsledcích… A je i opatrnější v budoucnu.

            2. Rozhodně ne, jen byl kvůli jiným událostem upozaděn. Mám otázky, které si neumím sama zodpovědět. Budeme dál kupovat vakcíny podle smlouvy uzavřené EU? Bude nás opět nutit EU, abychom se dali očkovat? Před časem se nenápadně objevila opět informace o zavádění kovidpasu. Byla to dezinformace? A ze zdravotního hlediska – virus tu byl a bude stále, i když naštěstí zmutoval do méně nebezpečné podoby. Podotýkám, že nejsem antivaxer, pracovala jsem pouze dlouhá léta ve výzkumu a vývoji léčiv. Proto jsem se nedala očkovat touto vacínou, protože za normálních okolností by nikdy nemohla být schválena.

        2. To máte Starý Kocoure pravdu. Kradlo se vždycky a před hadrákem se říkalo, že kdo nekrade, okrádá rodinu.
          Fakt je, že ti, co před listopadem jenom lehce přikrádali, páč soudruhové se vzájemně hlídali a šli si po krku, tak po hadráku to rozjeli ve velkém stylu.
          Ten kdo si nechal před listopadem načerno dovézt pár pytlů cementu, po lidtopadunsi koupil cementárnu.
          😀

    1. Text a fotky tam (breitbart) příznivější, než celkový dojem u nás doma.
      Maintreamová média v ČR kupodivu informovala bez deformací. To je významný signál – novináři si uvědomují, že „kdo chvíli stál…“

Napsat komentář: JDK Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *